abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41782298
.

Ik ga terug naar huis, waar ik nog steeds geen internet heb....ik lees het allemaal morgen wel.
pi_41782341
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef Autodidact het volgende:
Ja, ik moest glimlachen toen ik de mythe las, omdat ik het een grappige mythe vind. Dat zeg ik toch?
Wat is er dan zo grappig aan, dat is mijn vraag nu al 20 keer.
quote:
Nounou, iemand op z'n pik getrapt...dat zal allemaal best hoor, de topics hierover zijn te vinden in WFL. Doe je best en maak mijn "geloof" belachelijk .
Ik ben niet op mijn pik getrapt, maar dat dubbele mag wel afgelopen zijn. Schoppen tegen gelovigen, en als dat andersom gebeurt, heel hard zitten huilen. Je geloof belachelijk maken, kan alleen als je argumenten aandraagt waarbij je aantoont dat "andere geloven" fout zitten.
quote:
Mythes kunnen zelfs feitelijk waar zijn...
Waarom is het dan lachwekkend, als je zelf weet dat mythes feitelijk waar kunnen zijn?
pi_41782360
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoevaak zie je pogingen van gelovigen om ongelovigen belachelijk te maken? En hoevaak andersom?
Wij ongelovigen maken gelovigen niet belachelijk, we wijzen er hoogstens op dát gelovigen belachelijk zijn, belachelijke dingen geloven, belachelijke dingen doen.

we're innocent
pi_41782410
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Wij ongelovigen maken gelovigen niet belachelijk, we wijzen er hoogstens op dát gelovigen belachelijk zijn, belachelijke dingen geloven, belachelijke dingen doen.

we're innocent
Dus je gaat uit van je EIGEN feitelijke waarheid. Maar als de gelovigen andersom een dergelijke mening er op na houden, zijn het extremisten, en sta jij vooraan om allerlei dingen over hen te roepen en bij elkaar te liegen.

Bedankt voor het aantonen van je hypocrisie.
pi_41782512
Het gaat niet om twee gelijkwaardige waarheden, dat is nu het hele punt met de tegenstelling tussen geloof en ongeloof.
pi_41782535
Ik weet niet zeker waarom ik het grappig vind, maar waarschijnlijk omdat het origineel gevonden is, bijna net zo origineel als Jezus' dood in het Johannesevangelie (Pilates als held, hoe gaaf).

Maar mutant, als ik wil lachen om een mythe, dan lach ik om een mythe...of een gelovige in die mythe er nou argumenten voor wil hebben of niet.

Je mag misschien aangeven wanneer ik heel hard zit te huilen als een gelovige in een bepaalde mythe geweldloos (en zelfs met een gezonde dosis humor) het ongeloof belachelijk probeert te maken. Het leidt vaak juist tot hilariteiten...ken je Pat Robertson?

Nu ga ik echt weg hoor.
pi_41782571
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:05 schreef Monidique het volgende:
Het gaat niet om twee gelijkwaardige waarheden, dat is nu het hele punt met de tegenstelling tussen geloof en ongeloof.
Ongeloof, althans de vorm van autodidact, is feitelijk geloven dat religie bullshit is. In die zin is het een geloof, net als een religie dat is.
pi_41782573
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus je gaat uit van je EIGEN feitelijke waarheid. Maar als de gelovigen andersom een dergelijke mening er op na houden, zijn het extremisten, en sta jij vooraan om allerlei dingen over hen te roepen en bij elkaar te liegen.

Bedankt voor het aantonen van je hypocrisie.
wat bezielt je in godsnaam om op mijn post serieus te rageren? begrijp me niet verkeerd, ik vermoede dat je dat zou doen. maar toch.
Mischien moest je eens wat vaker een biertje drinken, of er eens mee beginnen.
  woensdag 13 september 2006 @ 21:07:09 #209
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41782603
Pope speaks out on jihad, urges talk
ASSOCIATED PRESS
quote:
REGENSBURG, Germany— Pope Benedict XVI said yesterday that Islamic holy war was against God's nature and invited Muslims to join in a peaceful cultural dialogue.

In a speech at Regensburg University, Benedict made an unusual reference to jihad, or holy war — a concept used by Islamic extremists to justify suicide bombings and other attacks.

Benedict's address was about faith and reason, and how they cannot be separated and are essential for "that genuine dialogue of cultures and religions so urgently needed today.''

Citing historic Christian commentary on holy war and forced conversion, the Pope quoted from a 14th-century Byzantine emperor, Manuel II Paleologos.

"The emperor comes to speak about the issue of jihad, holy war," the Pope said. "He said, I quote, `Show me just what (Islamic Prophet) Muhammad brought that was new, and there you will find things only evil and inhuman, such as his command to spread by the sword the faith he preached.'"

Clearly aware of the topic's sensitivity, he added, "I quote," twice before pronouncing the phrases on Islam, while neither explicitly agreeing with nor repudiating them. "The emperor goes on to explain in detail the reasons why spreading the faith through violence is something unreasonable,'' he said.

"Violence is incompatible with the nature of God and the nature of the soul," the Pope said.
bron

[ Bericht 4% gewijzigd door Finder_elf_towns op 13-09-2006 21:10:35 (klote url) ]
pi_41782676
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ongeloof, althans de vorm van autodidact, is feitelijk geloven dat religie bullshit is. In die zin is het een geloof, net als een religie dat is.
Er is al wel zo'n drie miljoen keer uitgelegd wat het verschil is tussen niet-geloven-dat en geloven-dat-niet, dus het lijkt mij niet nodig om dat nog eens te herhalen.
pi_41782709
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

wat bezielt je in godsnaam om op mijn post serieus te rageren? begrijp me niet verkeerd, ik vermoede dat je dat zou doen. maar toch.
Mischien moest je eens wat vaker een biertje drinken, of er eens mee beginnen.
Wat bezielt je om terug te krabbelen? Heb ik kennelijk gelijk?
pi_41782777
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Er is al wel zo'n drie miljoen keer uitgelegd wat het verschil is tussen niet-geloven-dat en geloven-dat-niet, dus het lijkt mij niet nodig om dat nog eens te herhalen.
Je mag het mij best wel eens uitleggen hoor. Want het niet geloven dat, kan je zo uitleggen dat het geloven-dat-niet wordt. Tenzij er natuurlijk feiten zijn. Als er feiten op tafel liggen dat een Geloof bullshit blijkt te zijn, dan is het niet geloven-dat-niet.
pi_41782787
En zelfs: Wie ontkent dat vijfenzeventig miljoen jaar geleden de heer Xenu menselijke zielen heeft geroofd door slaven in een vulkaan te stoppen en deze te bombarderen met waterstofbommen, is immers nog geen gelovige.
pi_41782808
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Pope speaks out on jihad, urges talk
ASSOCIATED PRESS
[..]

bron

[afbeelding]
Is dat niet die halve nazi?
pi_41782822
Geloof ligt buiten de wetenschap en daarom is het schermen met 'feiten' bespottelijk.
pi_41782848
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:12 schreef Monidique het volgende:
En zelfs: Wie ontkent dat vijfenzeventig miljoen jaar geleden de heer Xenu menselijke zielen heeft geroofd door slaven in een vulkaan te stoppen en deze te bombarderen met waterstofbommen, is immers nog geen gelovige.
Het gaat hier alleen niet om een ontkennen, maar iets actief als een onwaarheid pogen te beschouwen. Daar heb ik het over, en niet over een ontkennen.
pi_41782880
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:12 schreef Monidique het volgende:
Geloof ligt buiten de wetenschap en daarom is het schermen met 'feiten' bespottelijk.
Hoe bedoel je? Je kan toch eventueel feitelijk aantonen dat bijv. de profeten hebben bestaan of niet? En hoe ze zijn gestorven, en bepaalde zaken toetsen aan de wetenschap?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2006 21:14:38 ]
pi_41782925
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat bezielt je om terug te krabbelen? Heb ik kennelijk gelijk?
ow, je bent best hopeloos weet je dat? Ik krabbel niet terug, ik krabbelde al helemaal niet vooruit. Ik heb net in een andere topic een ellenlange post neergetypt, en ik heb het voorlopig wel weer even gehad.

Mijn vraag: ben je altijd zo serieus?
pi_41783013
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het gaat hier alleen niet om een ontkennen, maar iets actief als een onwaarheid pogen te beschouwen. Daar heb ik het over, en niet over een ontkennen.
Iets actief als een onwaarheid pogen te beschouwen? Ik ontken dat 9/11 is uitgevoerd door de Amerikaanse regering, dit baseer ik mede op allerlei wetenschappelijke onderzoeken en logica en natuurwetten, toch ben ik geen gelovige. Ik kan de Opstanding op eenzelfde wijze ontkennen, het maakt mij geen gelovige.

Daarnaast, zoals ik al zei, geloof valt niet te berederen, het heeft zichzelf buiten de wetenschap geplaatst, omdat het immers binnen de wetenschap verworpen zal worden. Daarom is het onzinnig om het over feiten, bewijzen of zelfs waarheden te hebben, want dat zijn wetenschappelijke termen (ok, ok, die derde niet echt), en geloof is geen wetenschap.
pi_41783017
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ow, je bent best hopeloos weet je dat? Ik krabbel niet terug, ik krabbelde al helemaal niet vooruit. Ik heb net in een andere topic een ellenlange post neergetypt, en ik heb het voorlopig wel weer even gehad.

Mijn vraag: ben je altijd zo serieus?
We waren bezig met een serieuze discussie, als je er daar plotseling over mee gaat praten verwacht ik dat je serieus bent ja.

Het viel ook nergens af te leiden of je serieus was of niet, aangezien je bijna altijd die PI gebruikt.
pi_41783100
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Je kan toch eventueel feitelijk aantonen dat bijv. de profeten hebben bestaan of niet? En hoe ze zijn gestorven, en bepaalde zaken toetsen aan de wetenschap?
O, natuurlijk, maar je zult er geen hemelvaart of godsvisioenen mee kunnen bewijzen. Niemand betwist het bestaan van Mohammed, bijvoorbeeld, en dat zou je wel kunnen bewijzen, maar dat hij visioenen kreeg, dat kun je niet bewijzen.
pi_41783168
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef Monidique het volgende:
Iets actief als een onwaarheid pogen te beschouwen? Ik ontken dat 9/11 is uitgevoerd door de Amerikaanse regering, dit baseer ik mede op allerlei wetenschappelijke onderzoeken en logica en natuurwetten, toch ben ik geen gelovige. Ik kan de Opstanding op eenzelfde wijze ontkennen, het maakt mij geen gelovige.
Dus je meent over feiten te beschikken waaruit blijkt dat de Bijbel en de Koran allemaal onwaarheden bevatten. Een actief ontkennen, doormiddel van feiten. Er zijn daarnaast talloze andere mensen die geen feiten kunnen aanhalen en toch actief ontkennen. Die geloven.
quote:
Daarnaast, zoals ik al zei, geloof valt niet te berederen, het heeft zichzelf buiten de wetenschap geplaatst, omdat het immers binnen de wetenschap verworpen zal worden. Daarom is het onzinnig om het over feiten, bewijzen of zelfs waarheden te hebben, want dat zijn wetenschappelijke termen (ok, ok, die derde niet echt), en geloof is geen wetenschap.
Dat is mijnsinsziens niet waar. Het bestaan van profeten, het nagaan van de gebeurtenissen binnen die periode aan de hand van literatuur en wetenschap is gewoon mogelijk. Misschien niet alles, maar behoorlijk wat. Zo is bijv. de omschrijving van de vorm van de aarde behoorlijk correct binnen de Koran. Is dat niet wetenschap binnen religie?
pi_41783246
Je haalt wat dingetjes door de war, Mutant01.
pi_41783308
In de war, door elkaar, whatever!
pi_41783479
quote:
De jonge Lee verminkt zichzelf al sinds haar jeugd. Na haar behandeling komt ze als secretaresse terecht bij het advocatenkantoor van Mr. Grey. Hoewel ze een relatie heeft is ze meer geïnteresseerd in haar baas, met wie ze een s.m.-verhouding begint.
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5761847
pi_41783534
quote:
Op woensdag 13 september 2006 19:57 schreef sizzler het volgende:

[..]

I know, maar zelfs daar kom ik niet tussen.

Wie zegt dat de economie aantrekt mag me de vacatures wijzen. Ach, nu eerst eens fulltima solliciteren. Dan zien we wel hoe lang het duurt.
Volkskrant banen, Intermediair, uitzendbureaus echt allemaal niks? Wel klote dan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41783561
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Binnenkort maar eens aanvragen..
Kom op zeg ga dan de fabriek in spaanplaten sorteren ofzo. Uitkering aanvragen is wel erg laf.
pi_41783636
Ik moet niks hebben van een uitkering, er is altijd wel werk te vinden, maar ik heb makkelijk praten. Ik kan mij voorstellen dat je liever een uitkering hebt als je op het moment geniet van bepaalde zaken en verplichtingen hebt, maar ja, om het geld hoef je het niet te doen, denk ik, misschien om de vrije tijd.
pi_41783773
Daarnaast komt er volgens mij ook heel veel gezeik kijken bij het aanvragen/ hebben van een uitkering. Je mag bijna geen eigen vermogen hebben moet je hele boekhouding overleggen en dat voor een paar centen die je met parttime werken ook wel binnentikt.
pi_41783843
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

We waren bezig met een serieuze discussie, als je er daar plotseling over mee gaat praten verwacht ik dat je serieus bent ja.

Het viel ook nergens af te leiden of je serieus was of niet, aangezien je bijna altijd die PI gebruikt.
Mja, goed, maar het blijft de SC nietwaar. Daarbij verras ik graag mensen

en eeuh, wat is een "PI"?
pi_41783862
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Mja, goed, maar het blijft de SC nietwaar. Daarbij verras ik graag mensen

en eeuh, wat is een "PI"?
Post Icon.
  woensdag 13 september 2006 @ 21:49:52 #233
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41784173
Ik heb drie dagen een WW-uitkering gehad. Verplichting tot solliciteren op kutbaantjes, een hele papieren rompslomp, walging.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_41784658
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"Waarom zou de koran de laatste en meest ware openbaring Gods zijn? Omdat God dit zelf aan Mohammed heeft gezegd. En hoe weten we dat God dit aan Mohammed heeft verteld? Omdat het in de koran staat."

Herman Philipse - Het Atheïstisch Manifest, p.132

En zo is de circel rond. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de Bijbel en de Thora.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 13 september 2006 @ 22:13:47 #235
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41785036
d'r komt een goede film op belgie 2 / Canvas nu
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41785048
Ladies and gentlemen, the president of the United States of Amerika:
quote:
Matt Lauer: And yet you admitted that there were these CIA secret facilities. OK?

President Bush: So what? Why is that not within the law?

Matt Lauer: The head of Amnesty International says secret sites are against international law.

President Bush: Well, we just disagree with him. Plus, my job is to protect you. And most American people, if I said [to them] that we had who we think is the mastermind of the 9/11, they would say, “Why don’t you see if you can’t get information without torturing him,” which is what we did.

Matt Lauer: I don’t want to let this “within the law issue” slip though. I mean, if, in fact, there was water boarding used with Khalid Sheikh Mohammed, and for the viewers, that’s basically when you strap someone to a board and you make them feel as if they’re going to drown by putting them underwater, if that was legal and within the law, why couldn’t you do it at Guantanamo? Why did you have to go to a secret location around the world?

President Bush: I’m not going to talk about techniques. And, I’m not going explain to the enemy what we’re doing. All I’m telling you is that you’ve asked me whether or not we’re doing things to protect the American people, and I want the American people to know we are doing so.
[ bron ]
pi_41785063
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef Aoristus het volgende:
d'r komt een goede film op belgie 2 / Canvas nu [afbeelding]
[pol 1018] Van As verneukt door Nawijn.
  woensdag 13 september 2006 @ 22:29:37 #238
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41785592
quote:
goed zo
pi_41785651
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef Monidique het volgende:
Ladies and gentlemen, the president of the United States of Amerika:
[..]

[ bron ]
Ik vind dat we, onder bepaalde omstandigheden, ook martelen moeten toestaan.

Maar alleen als een gewichtig en nationaal belang is en anders onze rechtstaat ernstig in gevaar wordt gebracht.

Voorbeeld: Om Nawijn uit de Kamer te krijgen. Of om een comeback van Willibrord Frequin tegen te gaan.
pi_41785768
Mijn god zelfs de val van het Kabinet Balkenende 1 is nu de schuld van de PvdA !
pi_41785801
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef du_ke het volgende:
Mijn god zelfs de val van het Kabinet Balkenende 1 is nu de schuld van de PvdA !
Wie, wat, waar?
  woensdag 13 september 2006 @ 22:35:25 #242
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41785830
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik vind dat we, onder bepaalde omstandigheden, ook martelen moeten toestaan.

Maar alleen als een gewichtig en nationaal belang is en anders onze rechtstaat ernstig in gevaar wordt gebracht.

Voorbeeld: Om Nawijn uit de Kamer te krijgen. Of om een comeback van Willibrord Frequin tegen te gaan.
En, als een Irakees dan een Amerikaanse soldaat te pakken heeft, die wellicht kan weten waar de bommen vanavond gaan vallen, mag hij dan ook martelen, om zijn landgenoten te redden?

Moeilijk, moeilijk.

Ik zeg nee, beiden niet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_41785882
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wie, wat, waar?
Tikorevje

Drie kabinetten Balkenende remde de economie sterk
  woensdag 13 september 2006 @ 22:42:23 #244
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41786137
quote:
volgens mij loopt ie toch al een tijdje mee
pi_41786289
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

volgens mij loopt ie toch al een tijdje mee
Ja maar tegenwoordig ligt echt alles aan de PvdA .
  woensdag 13 september 2006 @ 22:51:31 #246
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41786468
quote:
Loreena McKennitt - The old ways

The thundering waves are calling me home, home to you
The pounding sea is calling me home, home to you.

On a dark new year's night
On the west coast of Clare
I hear your voice singing
Your eyes danced the song
Your hands played the tune
T'was a vision before me.

We left the music behind and the dance carried on
As we stole away to the seashore
We smelt the brine, felt the wind in our hair
With sadness you paused.

Suddenly I knew that you'd have to go
Your world was not mine, your eyes told me so
Yet it was there I felt the crossroads of time
And I wondered why.

As we cast our gaze on the tumbling sea
A vision came o'er me
Of thundering hooves and beating wings
In clouds above.

As you turned to go I heard you call my name.
You were like a bird in a cage, spreading its
Wings to fly
"The old ways are lost" you sang as you flew
And I wondered why.

Machtig nummer..... vooral de afwisseling van enkel naar dubbelstem.
Kippenvel ook na 400x of zo.
  woensdag 13 september 2006 @ 22:53:45 #247
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41786549
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Machtig nummer..... vooral de afwisseling van enkel naar dubbelstem.
Kippenvel ook na 400x of zo.
* Lollerwire aanslingert
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 13 september 2006 @ 23:02:32 #248
89730 Drugshond
pi_41786880
Download dan liever.
quote:
Loreena McKennitt - The mystic's dream
A clouded dream on an earthly night
Hangs upon the crescent moon
A voiceless song in an ageless light
Sings at the coming dawn
Birds in flight are calling there
Where the heart moves the stones
It's there that my heart is longing
All for the love of you

A painting hangs on an ivy wall
Nestled in the emerald moss
The eyes declare a truce of trust
Then it draws me far away
Where deep in the desert twilight
Sand melts in pools of the sky
Darkness lays her crimson cloak
Your lamps will call me home

And so it's there my homage's due
Clutched by the still of the night
Now I feel you move
And every breath is full
So it's there my homage's due
Clutched by the still of the night
Even the distance feels so near
All for the love of you

A clouded dream on an earthly night
Hangs upon the crescent moon
A voiceless song in an ageless light
Sings at the coming dawn
Birds in flight are calling there
Where the heart moves the stones
It's there that my heart is longing
All for the love of you
Hier is ze solo op haar best (en ze is goed).... maar die dubbelstem van het andere nummer is perfect in belans.
pi_41787120
Loreena McKennitt is erg goed. Spectaculair goede live optredens - Live in Paris and Toronto -
Wat een stem
  woensdag 13 september 2006 @ 23:51:22 #250
89730 Drugshond
pi_41787846
quote:
Op woensdag 13 september 2006 23:08 schreef Godslasteraar het volgende:
Loreena McKennitt is erg goed. Spectaculair goede live optredens - Live in Paris and Toronto -
Wat een stem
Yup, ze gaat trouwens weer zingen.... ff een stop van een jaar of zeven.

"Vas" - Upon the Faded, is een stem als een viool.... Compleet andere techniek... maar zeldzaam qua gehoor.
  woensdag 13 september 2006 @ 23:57:49 #251
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41788063
the secretary was een goede film, zouden ze een voorbeeld aan kunnen nemen in Hollywood
pi_41789978
Voor mij staat vast: als tweederde van alle Nederlanders morgen een rechts kabinet zou willen invoeren, dan moet die mogelijkheid toch bestaan? Zo iets kun je wettelijk toch niet tegenhouden? Het zou ook schande zijn om te zeggen: dat mag niet! De meerderheid telt. Dat is nou juist de essentie van democratie."
  donderdag 14 september 2006 @ 01:38:37 #253
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41790119
Bluesdude, ga slapen
pi_41790844
quote:
Op donderdag 14 september 2006 01:38 schreef Aoristus het volgende:
Bluesdude, ga slapen
Ja!!!!!!!!!!!!!1111
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41791508
Zeg sizzler, je bent in goed gezelschap.
quote:
De bijbel ga ik lezen en daarna de koran.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41791532
Goede morgen deze morgen.

Ik begin deze dag alweer niet met bijbelstudie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41792499
Hallo.
pi_41792559
"Niet praten is ook een vorm van praten"

Uh huh.
pi_41792936
We gooien er maar een plaatje van Joop van Zijl tegenaan:

Joop van Zijl
pi_41793172
Goeiemorgen.

Door de holling in der rug kan je pas goed zien hoe dik haar reet is.
pi_41793295
'Fietshelm vergroot kans op ongelukken'

Sukkeltje Brinkhorst voor al die tijd voor niets een helm gedragen .
pi_41794246
Arme Sizzler, de blanken zijn al bijna op en hij is nog steeds niet nodig .
quote:
'Blanke mannen raken op'

De arbeidsmarkt trekt enorm aan, waardoor de blanke mannen van 35 jaar ‘op raken’.

Al is dat geen ramp, want volgens werkgeversorganisatie AWVN zorgt de juiste mix van personeel voor een hoger rendement. Een divers samengesteld personeelsbestand zorgt voor een hoger rendement en een betere aansluiting van producten en diensten bij de wensen van de klant, vindt 40% van de werkgevers. Dat blijkt uit een enquête die AWVN hield onder zijn leden.
Meer vrouwen, ouderen, arbeidsgehandicapten en allochtonen aannemen is van vitaal belang voor bedrijven. Iedere afdeling P&O zou daarom een ‘diversiteitsmanagement’ moeten voeren, waarmee het arbeidspotentieel onder verschillende groepen werknemers worden aangeboord. Diversiteitsmanagement betekent niet alleen nieuwe mensen uit doelgroepen aannemen, maar ook inspelen op hun wensen en behoeften, waardoor hun kennis en ervaring optimaal wordt benut, concludeert de AWVN.

In de enquête gaf bijna eenderde van de werkgevers aan van plan te zijn binnenkort een analyse te maken van de diversiteit binnen hun organisatie.

Door Godelief Swank / woensdag 13 september 2006
pi_41795905
JEZUS JAN SMIT EVERYWHERE NOOOOOOOOOOOO!
pi_41795971
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:40 schreef zakjapannertje het volgende:
............

Neoconservatief presidentskandidaat Gingrich verklaart Wereldoorlog III
Jim Lobe
.........
alweer?
pi_41795994
goedemorgen Mutant!

nu ook een hekel aan Donner?
pi_41796191
Bij een "reet" stel ik me toch wel iets anders voor, en zeker niet de gespierde billen van Vida.
pi_41796194
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:17 schreef Godslasteraar het volgende:
goedemorgen Mutant!

nu ook een hekel aan Donner?
Een hekel niet, maar hij moet zijn Christelijke agenda niet over de rug van moslims gaan voeren.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:30:07 #270
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41796335
  donderdag 14 september 2006 @ 11:35:39 #271
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41796483
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:22 schreef pberends het volgende:
'Fietshelm vergroot kans op ongelukken'

Sukkeltje Brinkhorst voor al die tijd voor niets een helm gedragen .
Missschien was het beter geweest als ie wel een keer was gevallen
quote:
'Kenniseconomie in Nederland niet op peil'

ANP

AMSTERDAM - Het is niet goed gesteld met de kenniseconomie in Nederland. De mogelijkheden voor ‘een slim land’ worden lang niet optimaal benut en Nederland doet nog steeds te weinig aan innovatie. Vooral op het gebied van onderwijs is er nog veel winst te halen.

Deze conclusies staan in de donderdag gepubliceerde Kenniseconomie Monitor 2006, gemaakt door de Stichting Kennisland. De Kenniseconomie Monitor 2006 wordt donderdag aangeboden aan PvdA-lijsttrekker Wouter Bos op de Dag van de Kenniseconomie.
pi_41796525
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een hekel niet, maar hij moet zijn Christelijke agenda niet over de rug van moslims gaan voeren.
en als ik je nu eens vertel dat hij de directe aanleiding was voor mijn aanwezigheid hier op fok!

maar goed, het blijft toch een merkwaardig gezicht dat dit soort "discussies" vooral tussen niet-moslims woeden. En natuurlijk een hoop gebakken lucht over een volstrekt theoretische hypothese. Typisch Nederlands
  donderdag 14 september 2006 @ 11:40:08 #273
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41796624
quote:
CDA wil verbod op shariapartij en pedopartij

ANP

DEN HAAG - Het CDA wil een verbod op alle politieke partijen die de huidige rechtsorde omver willen werpen of waarvan de opvattingen daartegen indruisen. Dat geldt bijvoorbeeld voor een partij die de sharia (islamitische wetgeving) wil invoeren, maar ook voor de pedofielenpartij of een neofascistische partij.

Kamerlid Sybrand van Haersma Buma van de regeringspartij zei dat donderdag voorafgaande aan het spoeddebat over de uitspraken van CDA-minister Piet Hein Donner (Justitie) over de sharia. Volgens de CDA-fractie is er in onze samenleving geen plaats voor partijen waarvan de ideeën onvermijdelijk leiden tot strafbare feiten of ertoe leiden dat onze democratische rechtsorde terzijde wordt geschoven.

In de afgelopen dagen ontstond vooral in de Kamer veel ophef over de uitlatingen van Donner. Als tweederde van de Nederlanders de sharia zou willen invoeren, moet dat volgens hem mogelijk zijn. Na de kritiek benadrukte Donner dat hij een eventuele invoering van de sharia ‘volstrekt verwerpelijk acht’ en ‘in strijd met alle fundamentele waarden en normen die wij in Nederland kennen’.

De sharia druist volgens Donner in tegen onze rechtsorde. Hij zou zo'n stelsel altijd bestrijden. Hij zei bovendien dat zijn uitspraken een ‘louter theoretische gedachteoefening’ betroffen. Hij betreurt het als daarover misverstand is ontstaan.

Kamerlid Geert Wilders zal een motie van wantrouwen tegen Donner indienen, als de minister zijn gewraakte uitspraken niet intrekt.
Het bleek allemaal maar een hele nare droom te zijn geweest
pi_41796637
quote:
tss je weet dat commentaar op Balkenende niet mag. De gelederen moeten gesloten blijven.

Tijd dat die roomse relnicht verhagen het voor het zeggen krijgt .
  donderdag 14 september 2006 @ 11:42:05 #275
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41796705
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

tss je weet dat commentaar op Balkenende niet mag. De gelederen moeten gesloten blijven.

Tijd dat die roomse relnicht verhagen het voor het zeggen krijgt .
Let maar op, Bert krijgt weer een stoel vooraan bij het volgende CDA congres
pi_41796821
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het bleek allemaal maar een hele nare droom te zijn geweest
Zullen ze bij het CDA democratie ooit in kunnen schatten? Waar zijn ze nou mee bezig?
pi_41796891
jow weet een van jullie of je een pdf file van een presentatie ook als 'handouts' uit kan printen? Dus meer sheet per pagina. Krijg het niet voor elkaar .
  donderdag 14 september 2006 @ 11:49:15 #278
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41796974
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zullen ze bij het CDA democratie ooit in kunnen schatten? Waar zijn ze nou mee bezig?
volgens mij prediken ze het eigen geleuf
  donderdag 14 september 2006 @ 11:55:48 #279
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797170
quote:
‘Moslims zien in Nederlands recht al veel van sharia terug’

Van onze verslaggever Bart Jungmann

AMSTERDAM - Stel dat alle moslims van Nederland stemmen op een fundamentalistische partij die de sharia wil invoeren. ‘Kom je uit op hoogstens zeventien zetels.’ Stel dat zo’n partij in de verre toekomst er toch in slaagt twee van de drie stemmen te halen en metterdaad de sharia in te voeren. ‘Dan moet de Grondwet worden gewijzigd, want man en vrouw zijn dan niet langer gelijk. Dat is in strijd met internationale verdragen, en als Nederland die opzegt, worden we een paria als Noord-Korea.’

Jurist en arabist Maurits Berger is het op zichzelf helemaal eens met minister Donner van Justitie. De democratische wetgeving maakt invoering van de sharia mogelijk. ‘Maar het is echt een volstrekt onzinnige discussie.’

Volgens Berger, verbonden aan instituut Clingendael, leeft onder Nederlandse moslims ook helemaal niet de wens om de sharia in te voeren. Maar dat kan natuurlijk veranderen als de discussie steeds weer wordt aangewakkerd, zoals nu weer door minister Donner. ‘Op die manier kan het wel eens een self fulfilling prophecy worden.’

Het hele probleem van islamitische regelgeving ligt besloten in het woord sharia of eigenlijk in wat het woord is gaan betekenen. Voor niet-moslims staat de sharia gelijk aan het afhakken van handen en het verplicht dragen van sluiers, uitwassen in enkele dictatoriale moslimlanden. Maar voor de inwoners van dergelijke landen staat de sharia juist voor rechtvaardigheid. Berger: ‘In die zin is het een slogan, een schreeuw om een beter bestaan.’

De sharia is niet vastgelegd in een wetboek, maar wordt afgeleid uit een verzameling van commentaren. Dat verklaart de uiteenlopende interpretaties: de sharia als een private beleving over hoe het leven als moslim moet worden ingericht en de sharia als een stelsel van wetten. ‘In landen als Iran en Nigeria wordt de sharia van bovenaf opgelegd. Ik ken veel moslims voor wie de Nederlandse rechtsstaat meer beantwoordt aan het idee van de sharia dan wat in de meeste moslimlanden gepraktiseerd wordt.’

Is de sharia inderdaad onverenigbaar met het Nederlands recht? Berger vindt dat een onmogelijke vraag, omdat de sharia ook gaat over normen en waarden. ‘Maar Nederland voldoet in grote mate aan de vereisten van een islamitische staat, inclusief de sharia.’

en met dit bericht wordt het ego van Donner nog even veiliggesteld. En zo kwam alles toch nog goed
pi_41797200
Spoken zoeken?
pi_41797213
Alles is de schuld van de PvdA Alles is de schuld van de PvdA .

Het CDA wil de democratie uitschakelen
  donderdag 14 september 2006 @ 12:01:54 #282
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797362
quote:
Jurist en arabist Maurits Berger is het op zichzelf helemaal eens met minister Donner van Justitie. De democratische wetgeving maakt invoering van de sharia mogelijk. ‘Maar het is echt een volstrekt onzinnige discussie.
pi_41797383
Als het Donner niet was zou ik trouwens zeggen dat het een slimme marketingtruc was...even hypen, zinvolle ophef, sussen, verkiezingsprogram aanscherpen voor meer zetels en boeken verkopen.

Maar het is Donner, dus ik denk het niet.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:02:58 #284
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797389
Ik schrok me de tering gister bij de wereld draait door, dat valse loeder Mei Li Vos van de alternatieve vakbond AVV heeft zich ingewrongen op de kieslijst voor de PvdA en nog op een hoge plek ook
  donderdag 14 september 2006 @ 12:04:30 #285
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797432
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef Autodidact het volgende:
Als het Donner niet was zou ik trouwens zeggen dat het een slimme marketingtruc was...even hypen, zinvolle ophef, sussen, verkiezingsprogram aanscherpen voor meer zetels en boeken verkopen.

Maar het is Donner, dus ik denk het niet.
Maar is 't wel tijd voor een Hollandsche Patriot Act ?

Mensen zijn nu natuurlijk bang, want de sharia is nu door het cda genoemd als een serieuze optie, ook al slaat het als een lul op een trommel.
pi_41797438
Wel jammer dat R@b hard wegrent nadat je hem op zijn hypocrisie wijst
pi_41797468
In het Wolffoversum schijnt het wel een serieuze optie te zijn.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:07:20 #288
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797522
als dat zou gebeuren, dan wordt Jan Marijnissen minister-president
pi_41797545
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef Aoristus het volgende:
Ik schrok me de tering gister bij de wereld draait door, dat valse loeder Mei Li Vos van de alternatieve vakbond AVV heeft zich ingewrongen op de kieslijst voor de PvdA en nog op een hoge plek ook
Was toch al een tijdje bekend?

Maar heb jij al een keuze kunnen maken voor de verkiezingen? Je was toch ook een beetje van je SP geloof gevallen?
pi_41797805
Bij bestand -> afdrukken en dan afdrukken en kiezen voor hand-outs.
pi_41797807
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:43 schreef Godslasteraar het volgende:
Tja, imam wordt je niet zomaar. Hij zal wel weten waar hij over praat. Dat deze boodschap niet goed valt bij al die Nederlandse part-time moslims is een ander verhaal.
Tis maar goed dat je geen moslim bent, dan was je namelijk allang radicaal geworden. Een imam kan je echt wel "zomaar" worden. Vandaar ook dat er in Marokko bijvoorbeeld nu imam-opleidingen van staatswege verplicht zijn, zo roei je mongolen uit die doen alsof ze alles weten en waarvan de mensen denken "hij zal wel weten waar hij over praat" (zoals jij dus ). Zo leer je nog eens wat over de moslimcultuur Godslasteraar.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2006 12:17:55 ]
pi_41797863
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:16 schreef MrX1982 het volgende:
Bij bestand -> afdrukken en dan afdrukken en kiezen voor hand-outs.
Zo werkt het in powerpoint maar bij een pdf bestand lukt me dat niet
pi_41797879
Tell the truth, ride a horse and shoot arrows.

De instelling van de (vroege) Perzen.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:20:29 #294
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797918
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Was toch al een tijdje bekend?

Maar heb jij al een keuze kunnen maken voor de verkiezingen? Je was toch ook een beetje van je SP geloof gevallen?
Ik geloof in Aleid Wolfsen en anders wel in Jet Bussemaker, dat zijn verstandige mensen die wel dingen voor elkaar krijgen. Beiden staan ze op de lijst van de PvdA. Maar het is een twijfelpartij.

De SP zijn voor mij oplichters, de enige twee verse raadsleden, namelijk Jasper van Dijk en Sadet Karabulut, zijn geinstalleerd als gemeenteraadslid in maart. Ronald van Raak heeft destijds de kandidatencommissie geleid en een toneelstukje gearrangeerd om het te doen lijken alsof kandidaten ook daadwerkelijk een kans zouden hebben. Leuk detail is dat de notuliste van die commissie, de uiteindelijke nummer 3 op de kieslijst bleek te zijn..
Inmiddels zie ik dat ook Ronald van Raak goed voor zichzelf heeft gezorgd en zich een royale plek heeft toebedeeld op de lijst van de 2e kamer. Als de SP zoveel zetels haalt, dan betekent dat, dat de gemeenteraadsbezetting van de SP in 8 tot 12 jaar niet veranderd is. Met een ledental van tussen de 10.000 en 100.000 vind ik dat zeer eigenaardig...

Ik vind het ook zeer vreemd dat je altijd dezelfde mensen op plekken terugziet, die voor sommigen totaal niet gepast of geschikt zijn. Zo'n Renske Leijten bijvoorbeeld, die heb ik eens ontmoet bij zo'n festival in de Westergasfabriek dat zij in goede banen moest leiden. Ik had me opgegeven als vrijwilliger en merkte dat ze het gewoon niet kon, kinderen moesten na een dag hard werken een pokke eind lopen zonder dat ze wisten waar ze dan naartoe moesten, ze begon nog tegen me aan te zeuren over die wilde tijden die ze had meegemaakt op technofeestjes in de westergasfabriek. Allemaal details die aangeven dat iemand gewoon niet volwassen genoeg is om zulke verantwoordelijkheid te dragen. Inmiddels staat ze wel op plaats 9 van de kieslijst. Dat zijn al 4 mensen onder de eerste 10 op de lijst die ik door schade en schande niet vertrouw.

Denk je echt dat ik dan op de SP ga stemmen?

Ik ben dus eigenlijk politiek dakloos. Heb jij nog goede tips ?
pi_41797923
Ik verlang naar een kalifaat.
pi_41797938
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik verlang naar een kalifaat.
Met een tuin en een tuinhuisje. Die strekt van mijn voortuin tot de achtertuin.
pi_41797947
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:18 schreef du_ke het volgende:
Zo werkt het in powerpoint maar bij een pdf bestand lukt me dat niet
Dat kan volgens mij ook niet. Dat is bovendien onleesbaar lijkt me.
pi_41797986
En waarom schrijft Aoristus zo veel.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:26:20 #299
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41798077
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
En waarom schrijft Aoristus zo veel.
omdat ik nuchter ben
pi_41798118
quote:
I live in Iran, in karaj.. and I LOVE ELVIS PRESLEY!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')