abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 september 2006 @ 23:57:49 #251
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41788063
the secretary was een goede film, zouden ze een voorbeeld aan kunnen nemen in Hollywood
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41789978
Voor mij staat vast: als tweederde van alle Nederlanders morgen een rechts kabinet zou willen invoeren, dan moet die mogelijkheid toch bestaan? Zo iets kun je wettelijk toch niet tegenhouden? Het zou ook schande zijn om te zeggen: dat mag niet! De meerderheid telt. Dat is nou juist de essentie van democratie."
  donderdag 14 september 2006 @ 01:38:37 #253
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41790119
Bluesdude, ga slapen
pi_41790844
quote:
Op donderdag 14 september 2006 01:38 schreef Aoristus het volgende:
Bluesdude, ga slapen
Ja!!!!!!!!!!!!!1111
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41791508
Zeg sizzler, je bent in goed gezelschap.
quote:
De bijbel ga ik lezen en daarna de koran.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41791532
Goede morgen deze morgen.

Ik begin deze dag alweer niet met bijbelstudie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41792499
Hallo.
pi_41792559
"Niet praten is ook een vorm van praten"

Uh huh.
pi_41792936
We gooien er maar een plaatje van Joop van Zijl tegenaan:

Joop van Zijl
pi_41793172
Goeiemorgen.

Door de holling in der rug kan je pas goed zien hoe dik haar reet is.
pi_41793295
'Fietshelm vergroot kans op ongelukken'

Sukkeltje Brinkhorst voor al die tijd voor niets een helm gedragen .
pi_41794246
Arme Sizzler, de blanken zijn al bijna op en hij is nog steeds niet nodig .
quote:
'Blanke mannen raken op'

De arbeidsmarkt trekt enorm aan, waardoor de blanke mannen van 35 jaar ‘op raken’.

Al is dat geen ramp, want volgens werkgeversorganisatie AWVN zorgt de juiste mix van personeel voor een hoger rendement. Een divers samengesteld personeelsbestand zorgt voor een hoger rendement en een betere aansluiting van producten en diensten bij de wensen van de klant, vindt 40% van de werkgevers. Dat blijkt uit een enquête die AWVN hield onder zijn leden.
Meer vrouwen, ouderen, arbeidsgehandicapten en allochtonen aannemen is van vitaal belang voor bedrijven. Iedere afdeling P&O zou daarom een ‘diversiteitsmanagement’ moeten voeren, waarmee het arbeidspotentieel onder verschillende groepen werknemers worden aangeboord. Diversiteitsmanagement betekent niet alleen nieuwe mensen uit doelgroepen aannemen, maar ook inspelen op hun wensen en behoeften, waardoor hun kennis en ervaring optimaal wordt benut, concludeert de AWVN.

In de enquête gaf bijna eenderde van de werkgevers aan van plan te zijn binnenkort een analyse te maken van de diversiteit binnen hun organisatie.

Door Godelief Swank / woensdag 13 september 2006
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41795905
JEZUS JAN SMIT EVERYWHERE NOOOOOOOOOOOO!
pi_41795971
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:40 schreef zakjapannertje het volgende:
............

Neoconservatief presidentskandidaat Gingrich verklaart Wereldoorlog III
Jim Lobe
.........
alweer?
pi_41795994
goedemorgen Mutant!

nu ook een hekel aan Donner?
pi_41796191
Bij een "reet" stel ik me toch wel iets anders voor, en zeker niet de gespierde billen van Vida.
pi_41796194
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:17 schreef Godslasteraar het volgende:
goedemorgen Mutant!

nu ook een hekel aan Donner?
Een hekel niet, maar hij moet zijn Christelijke agenda niet over de rug van moslims gaan voeren.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:30:07 #270
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41796335
  donderdag 14 september 2006 @ 11:35:39 #271
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41796483
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:22 schreef pberends het volgende:
'Fietshelm vergroot kans op ongelukken'

Sukkeltje Brinkhorst voor al die tijd voor niets een helm gedragen .
Missschien was het beter geweest als ie wel een keer was gevallen
quote:
'Kenniseconomie in Nederland niet op peil'

ANP

AMSTERDAM - Het is niet goed gesteld met de kenniseconomie in Nederland. De mogelijkheden voor ‘een slim land’ worden lang niet optimaal benut en Nederland doet nog steeds te weinig aan innovatie. Vooral op het gebied van onderwijs is er nog veel winst te halen.

Deze conclusies staan in de donderdag gepubliceerde Kenniseconomie Monitor 2006, gemaakt door de Stichting Kennisland. De Kenniseconomie Monitor 2006 wordt donderdag aangeboden aan PvdA-lijsttrekker Wouter Bos op de Dag van de Kenniseconomie.
pi_41796525
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een hekel niet, maar hij moet zijn Christelijke agenda niet over de rug van moslims gaan voeren.
en als ik je nu eens vertel dat hij de directe aanleiding was voor mijn aanwezigheid hier op fok!

maar goed, het blijft toch een merkwaardig gezicht dat dit soort "discussies" vooral tussen niet-moslims woeden. En natuurlijk een hoop gebakken lucht over een volstrekt theoretische hypothese. Typisch Nederlands
  donderdag 14 september 2006 @ 11:40:08 #273
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41796624
quote:
CDA wil verbod op shariapartij en pedopartij

ANP

DEN HAAG - Het CDA wil een verbod op alle politieke partijen die de huidige rechtsorde omver willen werpen of waarvan de opvattingen daartegen indruisen. Dat geldt bijvoorbeeld voor een partij die de sharia (islamitische wetgeving) wil invoeren, maar ook voor de pedofielenpartij of een neofascistische partij.

Kamerlid Sybrand van Haersma Buma van de regeringspartij zei dat donderdag voorafgaande aan het spoeddebat over de uitspraken van CDA-minister Piet Hein Donner (Justitie) over de sharia. Volgens de CDA-fractie is er in onze samenleving geen plaats voor partijen waarvan de ideeën onvermijdelijk leiden tot strafbare feiten of ertoe leiden dat onze democratische rechtsorde terzijde wordt geschoven.

In de afgelopen dagen ontstond vooral in de Kamer veel ophef over de uitlatingen van Donner. Als tweederde van de Nederlanders de sharia zou willen invoeren, moet dat volgens hem mogelijk zijn. Na de kritiek benadrukte Donner dat hij een eventuele invoering van de sharia ‘volstrekt verwerpelijk acht’ en ‘in strijd met alle fundamentele waarden en normen die wij in Nederland kennen’.

De sharia druist volgens Donner in tegen onze rechtsorde. Hij zou zo'n stelsel altijd bestrijden. Hij zei bovendien dat zijn uitspraken een ‘louter theoretische gedachteoefening’ betroffen. Hij betreurt het als daarover misverstand is ontstaan.

Kamerlid Geert Wilders zal een motie van wantrouwen tegen Donner indienen, als de minister zijn gewraakte uitspraken niet intrekt.
Het bleek allemaal maar een hele nare droom te zijn geweest
pi_41796637
quote:
tss je weet dat commentaar op Balkenende niet mag. De gelederen moeten gesloten blijven.

Tijd dat die roomse relnicht verhagen het voor het zeggen krijgt .
  donderdag 14 september 2006 @ 11:42:05 #275
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41796705
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

tss je weet dat commentaar op Balkenende niet mag. De gelederen moeten gesloten blijven.

Tijd dat die roomse relnicht verhagen het voor het zeggen krijgt .
Let maar op, Bert krijgt weer een stoel vooraan bij het volgende CDA congres
pi_41796821
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het bleek allemaal maar een hele nare droom te zijn geweest
Zullen ze bij het CDA democratie ooit in kunnen schatten? Waar zijn ze nou mee bezig?
pi_41796891
jow weet een van jullie of je een pdf file van een presentatie ook als 'handouts' uit kan printen? Dus meer sheet per pagina. Krijg het niet voor elkaar .
  donderdag 14 september 2006 @ 11:49:15 #278
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41796974
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zullen ze bij het CDA democratie ooit in kunnen schatten? Waar zijn ze nou mee bezig?
volgens mij prediken ze het eigen geleuf
  donderdag 14 september 2006 @ 11:55:48 #279
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797170
quote:
‘Moslims zien in Nederlands recht al veel van sharia terug’

Van onze verslaggever Bart Jungmann

AMSTERDAM - Stel dat alle moslims van Nederland stemmen op een fundamentalistische partij die de sharia wil invoeren. ‘Kom je uit op hoogstens zeventien zetels.’ Stel dat zo’n partij in de verre toekomst er toch in slaagt twee van de drie stemmen te halen en metterdaad de sharia in te voeren. ‘Dan moet de Grondwet worden gewijzigd, want man en vrouw zijn dan niet langer gelijk. Dat is in strijd met internationale verdragen, en als Nederland die opzegt, worden we een paria als Noord-Korea.’

Jurist en arabist Maurits Berger is het op zichzelf helemaal eens met minister Donner van Justitie. De democratische wetgeving maakt invoering van de sharia mogelijk. ‘Maar het is echt een volstrekt onzinnige discussie.’

Volgens Berger, verbonden aan instituut Clingendael, leeft onder Nederlandse moslims ook helemaal niet de wens om de sharia in te voeren. Maar dat kan natuurlijk veranderen als de discussie steeds weer wordt aangewakkerd, zoals nu weer door minister Donner. ‘Op die manier kan het wel eens een self fulfilling prophecy worden.’

Het hele probleem van islamitische regelgeving ligt besloten in het woord sharia of eigenlijk in wat het woord is gaan betekenen. Voor niet-moslims staat de sharia gelijk aan het afhakken van handen en het verplicht dragen van sluiers, uitwassen in enkele dictatoriale moslimlanden. Maar voor de inwoners van dergelijke landen staat de sharia juist voor rechtvaardigheid. Berger: ‘In die zin is het een slogan, een schreeuw om een beter bestaan.’

De sharia is niet vastgelegd in een wetboek, maar wordt afgeleid uit een verzameling van commentaren. Dat verklaart de uiteenlopende interpretaties: de sharia als een private beleving over hoe het leven als moslim moet worden ingericht en de sharia als een stelsel van wetten. ‘In landen als Iran en Nigeria wordt de sharia van bovenaf opgelegd. Ik ken veel moslims voor wie de Nederlandse rechtsstaat meer beantwoordt aan het idee van de sharia dan wat in de meeste moslimlanden gepraktiseerd wordt.’

Is de sharia inderdaad onverenigbaar met het Nederlands recht? Berger vindt dat een onmogelijke vraag, omdat de sharia ook gaat over normen en waarden. ‘Maar Nederland voldoet in grote mate aan de vereisten van een islamitische staat, inclusief de sharia.’

en met dit bericht wordt het ego van Donner nog even veiliggesteld. En zo kwam alles toch nog goed
pi_41797200
Spoken zoeken?
pi_41797213
Alles is de schuld van de PvdA Alles is de schuld van de PvdA .

Het CDA wil de democratie uitschakelen
  donderdag 14 september 2006 @ 12:01:54 #282
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797362
quote:
Jurist en arabist Maurits Berger is het op zichzelf helemaal eens met minister Donner van Justitie. De democratische wetgeving maakt invoering van de sharia mogelijk. ‘Maar het is echt een volstrekt onzinnige discussie.
pi_41797383
Als het Donner niet was zou ik trouwens zeggen dat het een slimme marketingtruc was...even hypen, zinvolle ophef, sussen, verkiezingsprogram aanscherpen voor meer zetels en boeken verkopen.

Maar het is Donner, dus ik denk het niet.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:02:58 #284
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797389
Ik schrok me de tering gister bij de wereld draait door, dat valse loeder Mei Li Vos van de alternatieve vakbond AVV heeft zich ingewrongen op de kieslijst voor de PvdA en nog op een hoge plek ook
  donderdag 14 september 2006 @ 12:04:30 #285
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797432
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef Autodidact het volgende:
Als het Donner niet was zou ik trouwens zeggen dat het een slimme marketingtruc was...even hypen, zinvolle ophef, sussen, verkiezingsprogram aanscherpen voor meer zetels en boeken verkopen.

Maar het is Donner, dus ik denk het niet.
Maar is 't wel tijd voor een Hollandsche Patriot Act ?

Mensen zijn nu natuurlijk bang, want de sharia is nu door het cda genoemd als een serieuze optie, ook al slaat het als een lul op een trommel.
pi_41797438
Wel jammer dat R@b hard wegrent nadat je hem op zijn hypocrisie wijst
pi_41797468
In het Wolffoversum schijnt het wel een serieuze optie te zijn.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:07:20 #288
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797522
als dat zou gebeuren, dan wordt Jan Marijnissen minister-president
pi_41797545
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef Aoristus het volgende:
Ik schrok me de tering gister bij de wereld draait door, dat valse loeder Mei Li Vos van de alternatieve vakbond AVV heeft zich ingewrongen op de kieslijst voor de PvdA en nog op een hoge plek ook
Was toch al een tijdje bekend?

Maar heb jij al een keuze kunnen maken voor de verkiezingen? Je was toch ook een beetje van je SP geloof gevallen?
pi_41797805
Bij bestand -> afdrukken en dan afdrukken en kiezen voor hand-outs.
pi_41797807
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:43 schreef Godslasteraar het volgende:
Tja, imam wordt je niet zomaar. Hij zal wel weten waar hij over praat. Dat deze boodschap niet goed valt bij al die Nederlandse part-time moslims is een ander verhaal.
Tis maar goed dat je geen moslim bent, dan was je namelijk allang radicaal geworden. Een imam kan je echt wel "zomaar" worden. Vandaar ook dat er in Marokko bijvoorbeeld nu imam-opleidingen van staatswege verplicht zijn, zo roei je mongolen uit die doen alsof ze alles weten en waarvan de mensen denken "hij zal wel weten waar hij over praat" (zoals jij dus ). Zo leer je nog eens wat over de moslimcultuur Godslasteraar.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2006 12:17:55 ]
pi_41797863
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:16 schreef MrX1982 het volgende:
Bij bestand -> afdrukken en dan afdrukken en kiezen voor hand-outs.
Zo werkt het in powerpoint maar bij een pdf bestand lukt me dat niet
pi_41797879
Tell the truth, ride a horse and shoot arrows.

De instelling van de (vroege) Perzen.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:20:29 #294
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41797918
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Was toch al een tijdje bekend?

Maar heb jij al een keuze kunnen maken voor de verkiezingen? Je was toch ook een beetje van je SP geloof gevallen?
Ik geloof in Aleid Wolfsen en anders wel in Jet Bussemaker, dat zijn verstandige mensen die wel dingen voor elkaar krijgen. Beiden staan ze op de lijst van de PvdA. Maar het is een twijfelpartij.

De SP zijn voor mij oplichters, de enige twee verse raadsleden, namelijk Jasper van Dijk en Sadet Karabulut, zijn geinstalleerd als gemeenteraadslid in maart. Ronald van Raak heeft destijds de kandidatencommissie geleid en een toneelstukje gearrangeerd om het te doen lijken alsof kandidaten ook daadwerkelijk een kans zouden hebben. Leuk detail is dat de notuliste van die commissie, de uiteindelijke nummer 3 op de kieslijst bleek te zijn..
Inmiddels zie ik dat ook Ronald van Raak goed voor zichzelf heeft gezorgd en zich een royale plek heeft toebedeeld op de lijst van de 2e kamer. Als de SP zoveel zetels haalt, dan betekent dat, dat de gemeenteraadsbezetting van de SP in 8 tot 12 jaar niet veranderd is. Met een ledental van tussen de 10.000 en 100.000 vind ik dat zeer eigenaardig...

Ik vind het ook zeer vreemd dat je altijd dezelfde mensen op plekken terugziet, die voor sommigen totaal niet gepast of geschikt zijn. Zo'n Renske Leijten bijvoorbeeld, die heb ik eens ontmoet bij zo'n festival in de Westergasfabriek dat zij in goede banen moest leiden. Ik had me opgegeven als vrijwilliger en merkte dat ze het gewoon niet kon, kinderen moesten na een dag hard werken een pokke eind lopen zonder dat ze wisten waar ze dan naartoe moesten, ze begon nog tegen me aan te zeuren over die wilde tijden die ze had meegemaakt op technofeestjes in de westergasfabriek. Allemaal details die aangeven dat iemand gewoon niet volwassen genoeg is om zulke verantwoordelijkheid te dragen. Inmiddels staat ze wel op plaats 9 van de kieslijst. Dat zijn al 4 mensen onder de eerste 10 op de lijst die ik door schade en schande niet vertrouw.

Denk je echt dat ik dan op de SP ga stemmen?

Ik ben dus eigenlijk politiek dakloos. Heb jij nog goede tips ?
pi_41797923
Ik verlang naar een kalifaat.
pi_41797938
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik verlang naar een kalifaat.
Met een tuin en een tuinhuisje. Die strekt van mijn voortuin tot de achtertuin.
pi_41797947
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:18 schreef du_ke het volgende:
Zo werkt het in powerpoint maar bij een pdf bestand lukt me dat niet
Dat kan volgens mij ook niet. Dat is bovendien onleesbaar lijkt me.
pi_41797986
En waarom schrijft Aoristus zo veel.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:26:20 #299
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41798077
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
En waarom schrijft Aoristus zo veel.
omdat ik nuchter ben
pi_41798118
quote:
I live in Iran, in karaj.. and I LOVE ELVIS PRESLEY!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')