Inslag Noord Toren om 0846 en deze stortte om 1028 in. Inslag Zuid Toren om 0903 en deze stortte om 1000 in.quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe lang na de impact zijn ze ook al weer ingestort?
Hier!quote:Op maandag 11 september 2006 21:09 schreef Dementor het volgende:
Is dit al op dvd verkrijgbaar?
ja dus.
linkje
Nee. Gelukkig niet. Anders was er waarschijnlijk een hoop beeld materiaal verloren gegaan.quote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Die Fransman vertelt wat we al zien, klassieke fout. Maar de beelden zijn mooi. Gaan ze ook mee naar boven?
Ja zeg dan moet je nu niet de layout verknoeienquote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/S bla...
Ga dan ook weg.quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef ivetje het volgende:
* ivetje pakt de popcorn alvast!!!
en meer ga ik niet zeggen, dat heeft me 5 jaar terug al een ban gekost![]()
Ja, dat bedacht ik dus ook. Kan dat dan niet 1 keer zonder reclame.quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heb hem al 2 keer eerder gezien, maar blijft indrukwekkend. Alleen jammer dat SBS het toch niet kan laten om er reclame tussendoor te gooien.
Gooi eens een waterballon van 5 hoog.quote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Waar vielen die mensen op dan? Toch niet gewoon op straat, anders hoor je niet zo'n geluid...
Jawel. Gewoon op straat naast het WTC.quote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Waar vielen die mensen op dan? Toch niet gewoon op straat, anders hoor je niet zo'n geluid...
Op het dak van die hal.quote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Een metalen geluid?quote:Op maandag 11 september 2006 21:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gooi eens een waterballon van 5 hoog.
Zelfde effect.
Je ziet het niet. Je hoort het des te beter... gruwelijk... De gezichten ook van die firefighters.quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef Kings het volgende:
Ik durf niet te kijken. Ik vind die mensen die zichzelf uit de torens werpen echt afschrikwekkend om te zien.
Die ene op straat is dezelfde als degene die bij de brandweerman in de kazerne is. Hij probeerde om naar het WTC te gaan, maar kwam er niet door en ging terug naar de kazerne.quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef droks het volgende:
1 broer zit in de toren en de ander mocht de kazerne niet uit. Wie was diegene op de straat dan?
Bij de docu op NGC zag je wel mensen uit het raam springenquote:Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je ziet het niet. Je hoort het des te beter... gruwelijk... De gezichten ook van die firefighters.
Gewoon blijven kijken dan kom je er vanzelf achter. Ik kan nu wel zeggen wat er verder nog gaat gebeuren, maar denk niet dat iedereen daarvan gediend isquote:Op maandag 11 september 2006 21:24 schreef Dementor het volgende:
Zie je straks ook die zuilen breken?
Ja, je ziet hier ook af en toe iemand, maar niet close up...quote:Op maandag 11 september 2006 21:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij de docu op NGC zag je wel mensen uit het raam springen![]()
Nou bij die docu op NGC zag je een man uit het raam hangen aan een laken.. Hij wilde de reling bereiken..Je zag hem echt naar beneden glijden...Totdat het laken ophield en hij de reling miste...Echt een gruwelijk gezichtquote:Op maandag 11 september 2006 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, je ziet hier ook af en toe iemand, maar niet close up...
Het eerste geregistreerde slachtoffer van 9/11quote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos. Father Mike.Die arme man...
Tja, onwerkelijk gewoon. Wat moet zo iemand gedacht hebben....quote:Op maandag 11 september 2006 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou bij die docu op NGC zag je een man uit het raam hangen aan een laken.. Hij wilde de reling bereiken..Je zag hem echt naar beneden glijden...Totdat het laken ophield en hij de reling miste...Echt een gruwelijk gezicht![]()
Ik dacht door een balk toen het gebouw instortte.quote:Op maandag 11 september 2006 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Father Mike Judge is geraakt door een vallend lichaam
Ik moest even zoeken waar ik het gezen had:quote:Op maandag 11 september 2006 21:40 schreef meami het volgende:
[..]
Ik dacht door een balk toen het gebouw instortte.
quote:Op maandag 11 september 2006 21:47 schreef SunChaser het volgende:
Echt, zonder dat domme commentaar van die Sunchaser was t veel beter geweest, hij vertelt steeds 2 keer hetzelfde..
Welke toren werd geraakt door een vliegtuigquote:Op maandag 11 september 2006 21:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Valt mee dat ze nog geen sms spelletje hebben.
Handig voor degene die het niet hebben gezien doordat ze pas later hebben ingeschakeld op de tvquote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef MikeyMo het volgende:
altijd apart hoe men op het forum moet melden wat men op tv ziet terwijl alle andere users datzelfde ook gewoon zien...
quote:Op maandag 11 september 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Welke toren werd geraakt door een vliegtuig
De Domtoren
De Eifeltoren
De WTC-toren
SMS nu naar 3030 en win een geheel verzorgde reis naar New York
Zeik niet zo. We kijken hier gewoon naar een indrukwekkende docu en praten daarover. Nogal logisch dat er dan momenten uit de docu verteld worden in dit Topic. Pfff sommige mensen...quote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef MikeyMo het volgende:
altijd apart hoe men op het forum moet melden wat men op tv ziet terwijl alle andere users datzelfde ook gewoon zien...
[..]
De Domtoren
De Eifeltoren
De WTC-toren
[..]
De Domtoren
De Eifeltoren
De WTC-toren
Ja dat heeft vrij lang geduurd.quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Dat opruimen heeft toch meer dan een jaar geduurd?
Ik weet niet waar jij naar zit te kijken, maar WTC 7 ging een paar uur later pas.quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Dementor het volgende:
Daar ging WTC 7 iets te mooi naar beneden...
Dat lieten ze net zien.quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar zit te kijken, maar WTC 7 ging een paar uur later pas.
Je zag t net naar beneden komenquote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar zit te kijken, maar WTC 7 ging een paar uur later pas.
Kut zat ik dus net ff op Fok! te kijkenquote:
Ze lieten net toch echt WTC 7 zien hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Of een deel twee.quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
als er nou 4 torens waren had je een film van 5 uur
Best toepasselijk anders ... zometeen maar direct iets doms als weet wat je date opzetten ofzoquote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Dementor het volgende:
Gladiator muziek... jammer dat het teveel gebruikt word.
Wees blij dat het geen muziek is van Requim for a Dreamquote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Dementor het volgende:
Ik heb een tijdje niets van het WTC meer willen zien.quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef MaxMark het volgende:
Niet om het een of ander, maar deze docu is al minstens 2 keer te zien geweest op andere Nederlandse zenders... Sowieso al op RTL 4 en 5, meen ik me te herinneren. Niet dat dat uitmaakt, maar ik verbaas me over het aantal mensen dat deze docu nog nooit had gezien of ervan had gehoord.
krijg ik wel altijd kippevel van,dat nummer. Daarom gebruiken ze het ook natuurlijk, gevoelloze klootzakkenquote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Dementor het volgende:
Ik heb deze docu telkens gemist, blijft raar... mijn zoontje vliegt morgen vanuit Boston naar Nederland trouwens ook niet iets wat je te veel over na moet gaan denken tijdens zo'n docu...quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef MaxMark het volgende:
Niet om het een of ander, maar deze docu is al minstens 2 keer te zien geweest op andere Nederlandse zenders... Sowieso al op RTL 4 en 5, meen ik me te herinneren. Niet dat dat uitmaakt, maar ik verbaas me over het aantal mensen dat deze docu nog nooit had gezien of ervan had gehoord.
Ja, zo zie je maar dat dit soort dingen niet gebeuren zoals in films, waar 10 minuten later de lucht alweer helder is, en de held nooit loopt te hoesten vanwege het stof dat 'ie ingeademd heeft.quote:Op maandag 11 september 2006 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Tering, zelfs 's avonds hangt die stof nog tientallen meters hoog.
Nee gelukkig niet. Wat een respectloze jankerd ben jij zeg.quote:Op maandag 11 september 2006 22:17 schreef SunChaser het volgende:
Kun je op de DVD die Fransman ook uitzetten?
Dan vertik ik het om ooit nog SBS6 te kijken...quote:Op maandag 11 september 2006 22:20 schreef Elusive het volgende:
oh fuck, bijna half elf? krijgen we nu zo hard van nederland er doorheen?
Omdat ik zijn VO niet trek? Hij heeft een mooie docu gemaakt maar het boeit mij echt niet wat hij op dat moment denkt/dacht, het gaat toch om die brandweermannen, niet om hem?quote:Op maandag 11 september 2006 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Wat een respectloze jankerd ben jij zeg.
Geen idee welke ladder...quote:Op maandag 11 september 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Welk verhaal heeft Oliver Stone dan verfilmd, van een ander brandweerkorps?
gaat over een groepje brandweer mannen die de instorting van de noord toren hebben overleeftquote:Op maandag 11 september 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
ja dat weet ik en ik zoek het wel even op ik kijk al maanden uit naar die film.quote:Op maandag 11 september 2006 22:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zijn verhaal gaat over twee mannen onder het puin
Ach ja, Sunchaser hé.quote:Op maandag 11 september 2006 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Wat een respectloze jankerd ben jij zeg.
Politieagent die onder puin lag.quote:Op maandag 11 september 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Mij boeit het wel eigenlijk. Misschien zelfs nog wel meer als van die brandweermannen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ik zijn VO niet trek? Hij heeft een mooie docu gemaakt maar het boeit mij echt niet wat hij op dat moment denkt/dacht, het gaat toch om die brandweermannen, niet om hem?
Heb je dan werkelijk waar geen beetje intellegentie in die kamer daarboven? Ongelooflijk...quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ik zijn VO niet trek? Hij heeft een mooie docu gemaakt maar het boeit mij echt niet wat hij op dat moment denkt/dacht, het gaat toch om die brandweermannen, niet om hem?
"basejumpen nieuwe hit onder kantoorpersoneel"quote:
is dat niet Daphne Jongejans dan?quote:Op maandag 11 september 2006 22:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
"basejumpen nieuwe hit onder kantoorpersoneel"
ja ze zitten ook in het complotquote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ABBAfan het volgende:
Er is wel iets te vrij omgegaan met de montage van de Naudet docu. Een van de broers weet binnen 25 minuten de tweede aanslag te filmen, omstanders aan te spreken en te fillmen, een vliegtuigmotor en andere brokstukken te filmen en daarna vliegensvlug naar de kazerne terug te keren om de rookie precies om half 10 te filmen.
Wees eens eerlijk. Jij was toch als documentaire maker in de buurt van de torens gebleven om alles op film vast te leggen? Een beginnende brandweerman in een kazerne heeft op zo'n moment toch geen prioriteit? Waren er misschien toch meer camera's betrokken bij deze documentaire?
Het was er volgens mij een paar honder meter vanaf. Misschien een paar kilometer. Makkelijk lopend te doen dus.quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ABBAfan het volgende:
Er is wel iets te vrij omgegaan met de montage van de Naudet docu. Een van de broers weet binnen 25 minuten de tweede aanslag te filmen, omstanders aan te spreken en te fillmen, een vliegtuigmotor en andere brokstukken te filmen en daarna vliegensvlug naar de kazerne terug te keren om de rookie precies om half 10 te filmen.
Wees eens eerlijk. Jij was toch als documentaire maker in de buurt van de torens gebleven om alles op film vast te leggen? Een beginnende brandweerman in een kazerne heeft op zo'n moment toch geen prioriteit? Waren er misschien toch meer camera's betrokken bij deze documentaire?
Nog zo'n triest persoon. Je moet je diep schamen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
die amerikanen zijn trouwens niets gewend, wat dat betreft. Half rotterdam lag plat in 40/45
hoor je ons toch ook nooit over, behalve amsterdammers dan.
rotterdam kankerstad, in de oorlog lag je plat
maar das flauw natuurlijk
quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
die amerikanen zijn trouwens niets gewend, wat dat betreft. Half rotterdam lag plat in 40/45
de heilige maria is gearriveerd. God zal ook jou straffen, fikse bitchquote:Op maandag 11 september 2006 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog zo'n triest persoon. Je moet je diep schamen.
ey kloon/newbie ga eens naar je bedje toe!quote:Op maandag 11 september 2006 22:45 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
[..]
de heilige maria is gearriveerd. God zal ook jou straffen, fikse bitch
welke tijd, jongedame?quote:Op maandag 11 september 2006 22:40 schreef XrAiDeN het volgende:
Was een zware tijd voor jou of niet dan, wegwerpaansteker-
Iedereen van die kazerne heeft het overleefd... De broer van Pfeifer is helaas wel omgekomen..en met hem vele anderenquote:Op maandag 11 september 2006 22:46 schreef Brighteyes het volgende:laatste half uur aan de telefoon gezeten... Beetje jammer maar kon het telefoontje ook niet laten schieten.
wees de verstandigste, laat die gasten links liggenquote:Op maandag 11 september 2006 22:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
ey kloon/newbie ga eens naar je bedje toe!![]()
Dude, er zijn meer films over de WWII gemaakt dan welk onderwerp dan ook...quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
Ik heb het over jou fopneusquote:Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
[..]
wees de verstandigste, laat die gasten links liggen
dus? ga je er zo op reageeren? met die posst van jou wordt nogal duidelijk wat voor soort persoon jij bent.quote:Op maandag 11 september 2006 22:53 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
ja, maar die zijn toch niet echt. Dit is the ultimate real live soap. Maar ja, na 5 jaar word je er echt wel ongevoelig voor. Al die halfzachte eitjes hier die denken dat ze weten wat die gasten meemaken door naar die film te kijken. NUH UH!!!!
ik ben eerlijk, ik zeg eerlijk dat ik er onderhand een beetje ongevoelig voor begin te worden. Alsof jij nu nog moet janken om de grootste wereld oorlog ooit. Naarmate de tijd vordert, hoe meer het een ver van je bed show wordt. En als je dat ontkent, ben je echt een grotere hypocriet dan ikquote:Op maandag 11 september 2006 23:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dus? ga je er zo op reageeren? met die posst van jou wordt nogal duidelijk wat voor soort persoon jij bent.
Gelukkig zijn er nog mensen die hun gevoelens accepteren en ook als ze annoniem hun gevoelens delen, eerlijk zijn.
Ik weet nog dat ik leerde wat het woordje integraal betekende omdat rtl4 schindlers list zo uitzond.quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heb hem al 2 keer eerder gezien, maar blijft indrukwekkend. Alleen jammer dat SBS het toch niet kan laten om er reclame tussendoor te gooien.
sbs6 gaat over lijken, alles gaat voor hart van nederland en hun reclame. Om maar zoveel mogelijk hun pauperpubliek te kunnen dienen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
Erg jammer dat sbs6 er nu nog reclames doorheen gooit, vooral omdat de eerste al ali b party mix van mars en co is.
Mogen de mensen die dit ooit bedacht hebben en geloven ter plekke dood vallen, deze qoute komt van wikipedia overigens.quote:Some 9/11 conspiracy theorists suggest that the Naudet brothers had foreknowledge of the attacks, and the way Jules captured American Airlines Flight 11 crashing into the building is allegedly suspicious. [1] They are a common element of several conspiracy theories regarding the attacks.
Sja, dat gebeurt nu eenmaal in montage. Wat ik me afvroeg was of die rookie de cameraman expres om de tuin leed met die handschoenen, hij had geen zin in een camera in zijn nek volgens mij.quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ABBAfan het volgende:
Kom jij weer met je neerbuigende opmerkingen over deze docu. Houdt toch je bek idioot. Er is niks vantevoren geplanned voor deze opnames (nogal wiedes!). Wat had je dan willen zien?? Dat hij de trappen op ging lopen en dus misschien dood had gegaan, met als bijkomend gevolg dat deze opnames nooit naar buiten hadden gekomen? Sukkel.quote:Op maandag 11 september 2006 23:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond het jammer dat t zwaartepunt van de docu lag in de hal van het WTC waar dus niks gebeurde.
Je zag bij de Wereld Draait Door net Talpa, 2 uur lang ellende, een huilende vrouw en ineens pats: nu lekker weer voetbal kijken op Talpaquote:Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
[..]
sbs6 gaat over lijken, alles gaat voor hart van nederland en hun reclame. Om maar zoveel mogelijk hun pauperpubliek te kunnen dienen.
Dat het gebeurd is weten we nu wel maar moet je het daarom ook vergeten? en mensen die er nogsteeds wel eens aandenken zachte eitjes noemen? Maar tuurlijk de wereld rust op mensen zoals jij!!quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
[..]
ik ben eerlijk, ik zeg eerlijk dat ik er onderhand een beetje ongevoelig voor begin te worden. Alsof jij nu nog moet janken om de grootste wereld oorlog ooit. Naarmate de tijd vordert, hoe meer het een ver van je bed show wordt. En als je dat ontkent, ben je echt een grotere hypocriet dan ik
een mens is een ver-van-je-bed-show diertje. En hoe langer daar over heen gaat hoe meer dat opgaat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat het gebeurd is weten we nu wel maar moet je het daarom ook vergeten? en mensen die er nogsteeds wel eens aandenken zachte eitjes noemen? Maar tuurlijk de wereld rust op mensen zoals jij!!
United 93 de film over één van de gekaapte vliegtuigen zou ik alles behalve 'zooi' noemen...quote:Op maandag 8 september 2008 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Zo indrukwekkend dit. Beter als alle zooi die er verder gemaakt is bij elkaar.
Je hebt 2 versies van die film toch 1 was er goed 1 was er slechtquote:Op maandag 8 september 2008 21:40 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
United 93 de film over één van de gekaapte vliegtuigen zou ik alles behalve 'zooi' noemen...
als je je beter had verdiept zou je weten dat het een misplaatste kutdocu is. Smerig stuk propagandawerk.quote:Op maandag 8 september 2008 21:40 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
United 93 de film over één van de gekaapte vliegtuigen zou ik alles behalve 'zooi' noemen...
Dacht het niet.quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als je je beter had verdiept zou je weten dat het een misplaatste kutdocu is. Smerig stuk propagandawerk.
Overigens zijn beide films/mockumentaires slecht.
Dit is geen BNW, dus doe normaal of rot op met je getrol.quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als je je beter had verdiept zou je weten dat het een misplaatste kutdocu is. Smerig stuk propagandawerk.
Hij opende het verhaaltje ook.quote:Op maandag 8 september 2008 22:57 schreef Yi-Long het volgende:
Zeer indrukwekkende docu. Maar hoewel men op het einde zegt "we will never forget", maken ze nog steeds dezelfde fouten die tot 9/11 hebben geleidt.
En als je die Tony hoort zeggen dat hij bereidt is om uitgezonden te worden en voor zijn land te moorden... tja... (!)Ik begrijp de emotie natuurlijk wel, en het is ook niet het moment om rationeel te denken... maar toch... daarin legt wel het hele probleem.
Anyway, schitterende docu. Jammer van Robert DeNiro die ze er op het laatst bij slepen om even een standaard verhaaltje te vertellen.
Ze zijn allebei goed, alleen de invalshoeken zijn verschillend.quote:Op maandag 8 september 2008 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Je hebt 2 versies van die film toch 1 was er goed 1 was er slecht
Begin je hier nou ook al, kansloos figuurquote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat 9/11 een 'inside job' was, of dat men het op zijn minst heeft 'LATEN' gebeuren, dat staat redelijk vast voor de meesten. Maar dat doet verder geen enkele afbreuk aan DEZE documentaire die gewoon gaat over hoe die brandweerkazerne, die jongens, en die 2 filmende broers, die dag beleefden en hoe het hun leven, en het leven van miljoenen, veranderde.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:37 schreef essenties het volgende:
kijk naar de film - zeitgeist-
dat is pas een documentaire
alles wat ruikt naar een - officiele versie - is enkel bedrog
zijn er werkelijk nog van die stomme onnozole achterlijk simpele zielen die niet weten dat 9 - 11 een inside job was ?
Dan kunnen ze niet lezen of hebben geen enkel intuitie . Of zijn te volgevreten om hun luie geest 2 minuten te laten werken.
Want als je je er 2 minuten in verdiept en enige kritische vragen bekijkt welke genegeerd worden door de regering................dan zie je dat toch meteen
Reken niet officile media natuurlijk , zoals sbs 6 .......die zijn wel zo stom............en corrupt.
Wat maakt dat betrouwbaarder dan de officieele versie? Waarom ben je zo bereid alles dat niet naar de officieele versie ruikt te vertrouwen? Noem je dat nou echt kritisch denken?quote:Op woensdag 10 september 2008 01:37 schreef essenties het volgende:
kijk naar de film - zeitgeist-
dat is pas een documentaire
Noem me een rede waarom jij denkt dat de 19 kapers en Osama nog staat voor de officiele verklaring?!quote:Op woensdag 10 september 2008 02:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat maakt dat betrouwbaarder dan de officieele versie? Waarom ben je zo bereid alles dat niet naar de officieele versie ruikt te vertrouwen? Noem je dat nou echt kritisch denken?
Gezien je overtuigingen, je spelling, en je houding zal ik ook maar weer de gebruikelijke aanname uit de kast halen, meestal klopt die wel, laat maar even weten of het ook voor jou geldt:
Je bent man, laag-opgeleid, alleenstaand, weinig vrienden, werkloos of baan van weinig betekenis. Derhalve is het kritiekloos omarmen van belachelijke complot-theorieën voor jou een manier om je speciaal en beter dan anderen te voelen, en om je totaal onbelangrijke bestaan iets minder betekenisloos te laten lijken. Zit ik goed?
onderuit gehaald, pfffff. Je hebt grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:18 schreef Bananenman het volgende:
Lambiekje sodemieter op man, blijf lekker in je BNW-hok met je conspiracies. Ik heb je belachelijke theorieen daar al vaak zat onderuit gehaald, waarna je m'n replies toch negeerde. Begin hier nou niet weer, dit gaat over de docu.
Dat is het officieele verhaal, of het waar is weet ik ook niet, maar wat ik verder heb gehoord is vooral droevige onzin.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Noem me een rede waarom jij denkt dat de 19 kapers en Osama nog staat voor de officiele verklaring?!
Omdat het gros van de fokkers, en het gros van de mensen, idioten zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
onderuit gehaald, pfffff. Je hebt grootheidswaanzin.
waarom gelooft gros van de fokkers nog steeds dat de 19 kapers het hebben gedaan. Dat is het MEEST ongeloofwaardige van alle conspiracies.
Hij is al jaren op DVD verkrijgbaar hč !quote:Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
Indrukwekkendste documantaire gemaakt over 9/11. Had hem al een keer gezien maar ik vind het nog steeds ongelovelijk...
In dit geval vind ik het altijd grappig dat de zogenaamde alwetenden niet de overtuigingskracht hebben om al die domme mensen even op het rechte pad te brengen. En zo missen we allemaal wel wat.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
Omdat het gros van de fokkers, en het gros van de mensen, idioten zijn.
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
onderuit gehaald, pfffff. Je hebt grootheidswaanzin.
Ik vind Fabled Enemies, 911 Mysteries en September Clues de beste 911 docus.quote:Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
Indrukwekkendste documantaire gemaakt over 9/11. Had hem al een keer gezien maar ik vind het nog steeds ongelovelijk...
Zo zou ik het ook best wel kwalificeren. Alleen ik denk dat mensen gewoon vast houden aan de "waarheid" in kranten. Als dan een berg aan informatie op je bord komt wordt alles snel afgedaan als een leugen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat het gros van de fokkers, en het gros van de mensen, idioten zijn.
Dat klopt. Alleen als je het idee wáárom die broers die dag een dagje mee is met de brandweer, bekijkt. Het is een doelbewust gecreerde docu inspelen op onze onderbuik gevoelens. Nu ik dus notie heb van de omvang van de TV-fakery. Krijg een nare bijsmaak bij dit soort docus. Het wil de bravery van de brandweer laten zien maar het is niet oprecht.quote:Nu ga ik niet mee in al die conspiracy-praat, want het grootste gedeelte van die conspiracies is ook gewoon veels te ver gezicht en vaak makkelijk onderuit te halen, maar ik denk dat iedereen die zich er iets in heeft verdiept wel doorheeft dat er 'inside knowledge' was in bepaalde delen in de top van de goverment, en dat er zeer verdachte zaken hebben plaatsgevonden vlak voor en op die dag zelf, dus denk aan verzekringen, aandelen, en het instorten van building 7, etc etc.
...maar zoals eerder gezegd, daar gaat deze docu niet over. Het gaat over hoe die mensen op de grond deze dag beleefden, en dat doet die docu echt uitstekend.
En daardoor voel je je zeker heel speciaal en superieur?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:08 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik denk is dat de waarheid nog in tienvoud gekker is dan de wildste NPT (no-plane-theory) en TV-fakery.
Ja, mijn opa was half reptiel, dus de illuminati boden me dit aan als bijbaantje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:28 schreef essenties het volgende:
Mensen zoals wheelgunner zijn mensen ingehuurd voor misinformatie
Of zijn welkom op dit forum vanwege achterlijkheid en arrogantie!
Dit is al jaren zo vaak besproken op dit forum, dus je komt echt niet met iets nieuws ofzo. Gewoon weer een flapdrol die Alex Jones en een stel-youtube-pubers napraten en als profeten behandelen. Jij en je soortgenoten zijn al zo vaak de grond ingeboord, onderuit gehaald, verbaal neergesabeld, het is eigenlijk zielig.quote:sbs docu is een afleider net als film van Al Gore
Film Flight 93 is ook ( hollywood) nep
en de nieuwe trend is om mensen die zaken uitzoeken tot op de bodem , om die -conspiracy freaks- te noemen. ( Zoals hoogleraar David Griffen) En praktisch 50% van de wereldbevolking, behalve academici en politici natuurlijk met belangen in Banken wereld, pharmaceutische industrie , codex alimentarius etc etc
9-11 was totaal nep
gigantische TV fakery
"Ja maar ik heb het toch gezien" ...........................Oja?
WAT HEB JE GEZIEN DAN ????????????????????/
Ken je de film wag the dog ?
elk vliegtuig was onbemand.
Alle passagiers zijn vermoord , en/ of met hulp van NASA 'vervoerd'
telefoontjes zijn gepleegd vanaf de grond ( onder dwang )
Bush senior keek op die dag met de Bin Laden's naar de gebeurtenissen
en Guiliani was op 7 juli ook in London Attacks wegens opgedane ervaring.
And the list goes on......................
trouwens hoe groot is de kans dat zowel op 9-11 alsook 7 juli (london) , 'oefeningen' overgaan tot 'real world' ???????????????????????????????????????????????????????
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ja, mijn opa was half reptiel, dus de illuminati boden me dit aan als bijbaantje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |