Mij boeit het wel eigenlijk. Misschien zelfs nog wel meer als van die brandweermannen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ik zijn VO niet trek? Hij heeft een mooie docu gemaakt maar het boeit mij echt niet wat hij op dat moment denkt/dacht, het gaat toch om die brandweermannen, niet om hem?
Heb je dan werkelijk waar geen beetje intellegentie in die kamer daarboven? Ongelooflijk...quote:Op maandag 11 september 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ik zijn VO niet trek? Hij heeft een mooie docu gemaakt maar het boeit mij echt niet wat hij op dat moment denkt/dacht, het gaat toch om die brandweermannen, niet om hem?
"basejumpen nieuwe hit onder kantoorpersoneel"quote:
is dat niet Daphne Jongejans dan?quote:Op maandag 11 september 2006 22:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
"basejumpen nieuwe hit onder kantoorpersoneel"
ja ze zitten ook in het complotquote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ABBAfan het volgende:
Er is wel iets te vrij omgegaan met de montage van de Naudet docu. Een van de broers weet binnen 25 minuten de tweede aanslag te filmen, omstanders aan te spreken en te fillmen, een vliegtuigmotor en andere brokstukken te filmen en daarna vliegensvlug naar de kazerne terug te keren om de rookie precies om half 10 te filmen.
Wees eens eerlijk. Jij was toch als documentaire maker in de buurt van de torens gebleven om alles op film vast te leggen? Een beginnende brandweerman in een kazerne heeft op zo'n moment toch geen prioriteit? Waren er misschien toch meer camera's betrokken bij deze documentaire?
Het was er volgens mij een paar honder meter vanaf. Misschien een paar kilometer. Makkelijk lopend te doen dus.quote:Op maandag 11 september 2006 22:28 schreef ABBAfan het volgende:
Er is wel iets te vrij omgegaan met de montage van de Naudet docu. Een van de broers weet binnen 25 minuten de tweede aanslag te filmen, omstanders aan te spreken en te fillmen, een vliegtuigmotor en andere brokstukken te filmen en daarna vliegensvlug naar de kazerne terug te keren om de rookie precies om half 10 te filmen.
Wees eens eerlijk. Jij was toch als documentaire maker in de buurt van de torens gebleven om alles op film vast te leggen? Een beginnende brandweerman in een kazerne heeft op zo'n moment toch geen prioriteit? Waren er misschien toch meer camera's betrokken bij deze documentaire?
Nog zo'n triest persoon. Je moet je diep schamen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
die amerikanen zijn trouwens niets gewend, wat dat betreft. Half rotterdam lag plat in 40/45
hoor je ons toch ook nooit over, behalve amsterdammers dan.
rotterdam kankerstad, in de oorlog lag je plat
maar das flauw natuurlijk
quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
die amerikanen zijn trouwens niets gewend, wat dat betreft. Half rotterdam lag plat in 40/45
de heilige maria is gearriveerd. God zal ook jou straffen, fikse bitchquote:Op maandag 11 september 2006 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog zo'n triest persoon. Je moet je diep schamen.
ey kloon/newbie ga eens naar je bedje toe!quote:Op maandag 11 september 2006 22:45 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
[..]
de heilige maria is gearriveerd. God zal ook jou straffen, fikse bitch
welke tijd, jongedame?quote:Op maandag 11 september 2006 22:40 schreef XrAiDeN het volgende:
Was een zware tijd voor jou of niet dan, wegwerpaansteker-
Iedereen van die kazerne heeft het overleefd... De broer van Pfeifer is helaas wel omgekomen..en met hem vele anderenquote:Op maandag 11 september 2006 22:46 schreef Brighteyes het volgende:laatste half uur aan de telefoon gezeten... Beetje jammer maar kon het telefoontje ook niet laten schieten.
wees de verstandigste, laat die gasten links liggenquote:Op maandag 11 september 2006 22:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
ey kloon/newbie ga eens naar je bedje toe!![]()
Dude, er zijn meer films over de WWII gemaakt dan welk onderwerp dan ook...quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |