Of een deel twee.quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
als er nou 4 torens waren had je een film van 5 uur
Best toepasselijk anders ... zometeen maar direct iets doms als weet wat je date opzetten ofzoquote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Dementor het volgende:
Gladiator muziek... jammer dat het teveel gebruikt word.
Wees blij dat het geen muziek is van Requim for a Dreamquote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Dementor het volgende:
Ik heb een tijdje niets van het WTC meer willen zien.quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef MaxMark het volgende:
Niet om het een of ander, maar deze docu is al minstens 2 keer te zien geweest op andere Nederlandse zenders... Sowieso al op RTL 4 en 5, meen ik me te herinneren. Niet dat dat uitmaakt, maar ik verbaas me over het aantal mensen dat deze docu nog nooit had gezien of ervan had gehoord.
krijg ik wel altijd kippevel van,dat nummer. Daarom gebruiken ze het ook natuurlijk, gevoelloze klootzakkenquote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Dementor het volgende:
Ik heb deze docu telkens gemist, blijft raar... mijn zoontje vliegt morgen vanuit Boston naar Nederland trouwens ook niet iets wat je te veel over na moet gaan denken tijdens zo'n docu...quote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef MaxMark het volgende:
Niet om het een of ander, maar deze docu is al minstens 2 keer te zien geweest op andere Nederlandse zenders... Sowieso al op RTL 4 en 5, meen ik me te herinneren. Niet dat dat uitmaakt, maar ik verbaas me over het aantal mensen dat deze docu nog nooit had gezien of ervan had gehoord.
Ja, zo zie je maar dat dit soort dingen niet gebeuren zoals in films, waar 10 minuten later de lucht alweer helder is, en de held nooit loopt te hoesten vanwege het stof dat 'ie ingeademd heeft.quote:Op maandag 11 september 2006 22:07 schreef Zwansen het volgende:
Tering, zelfs 's avonds hangt die stof nog tientallen meters hoog.
Nee gelukkig niet. Wat een respectloze jankerd ben jij zeg.quote:Op maandag 11 september 2006 22:17 schreef SunChaser het volgende:
Kun je op de DVD die Fransman ook uitzetten?
Dan vertik ik het om ooit nog SBS6 te kijken...quote:Op maandag 11 september 2006 22:20 schreef Elusive het volgende:
oh fuck, bijna half elf? krijgen we nu zo hard van nederland er doorheen?
Omdat ik zijn VO niet trek? Hij heeft een mooie docu gemaakt maar het boeit mij echt niet wat hij op dat moment denkt/dacht, het gaat toch om die brandweermannen, niet om hem?quote:Op maandag 11 september 2006 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Wat een respectloze jankerd ben jij zeg.
Geen idee welke ladder...quote:Op maandag 11 september 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Welk verhaal heeft Oliver Stone dan verfilmd, van een ander brandweerkorps?
gaat over een groepje brandweer mannen die de instorting van de noord toren hebben overleeftquote:Op maandag 11 september 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
ja dat weet ik en ik zoek het wel even op ik kijk al maanden uit naar die film.quote:Op maandag 11 september 2006 22:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zijn verhaal gaat over twee mannen onder het puin
Ach ja, Sunchaser hé.quote:Op maandag 11 september 2006 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Wat een respectloze jankerd ben jij zeg.
Politieagent die onder puin lag.quote:Op maandag 11 september 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |