Inslag Noord Toren om 0846 en deze stortte om 1028 in. Inslag Zuid Toren om 0903 en deze stortte om 1000 in.quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe lang na de impact zijn ze ook al weer ingestort?
Hier!quote:Op maandag 11 september 2006 21:09 schreef Dementor het volgende:
Is dit al op dvd verkrijgbaar?
ja dus.
linkje
Nee. Gelukkig niet. Anders was er waarschijnlijk een hoop beeld materiaal verloren gegaan.quote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Die Fransman vertelt wat we al zien, klassieke fout. Maar de beelden zijn mooi. Gaan ze ook mee naar boven?
Ja zeg dan moet je nu niet de layout verknoeienquote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/S bla...
Ga dan ook weg.quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef ivetje het volgende:
* ivetje pakt de popcorn alvast!!!
en meer ga ik niet zeggen, dat heeft me 5 jaar terug al een ban gekost![]()
Ja, dat bedacht ik dus ook. Kan dat dan niet 1 keer zonder reclame.quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heb hem al 2 keer eerder gezien, maar blijft indrukwekkend. Alleen jammer dat SBS het toch niet kan laten om er reclame tussendoor te gooien.
Gooi eens een waterballon van 5 hoog.quote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Waar vielen die mensen op dan? Toch niet gewoon op straat, anders hoor je niet zo'n geluid...
Jawel. Gewoon op straat naast het WTC.quote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Waar vielen die mensen op dan? Toch niet gewoon op straat, anders hoor je niet zo'n geluid...
Op het dak van die hal.quote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Een metalen geluid?quote:Op maandag 11 september 2006 21:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gooi eens een waterballon van 5 hoog.
Zelfde effect.
Je ziet het niet. Je hoort het des te beter... gruwelijk... De gezichten ook van die firefighters.quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef Kings het volgende:
Ik durf niet te kijken. Ik vind die mensen die zichzelf uit de torens werpen echt afschrikwekkend om te zien.
Die ene op straat is dezelfde als degene die bij de brandweerman in de kazerne is. Hij probeerde om naar het WTC te gaan, maar kwam er niet door en ging terug naar de kazerne.quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef droks het volgende:
1 broer zit in de toren en de ander mocht de kazerne niet uit. Wie was diegene op de straat dan?
Bij de docu op NGC zag je wel mensen uit het raam springenquote:Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je ziet het niet. Je hoort het des te beter... gruwelijk... De gezichten ook van die firefighters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |