Je zag bij de Wereld Draait Door net Talpa, 2 uur lang ellende, een huilende vrouw en ineens pats: nu lekker weer voetbal kijken op Talpaquote:Op maandag 11 september 2006 23:13 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
[..]
sbs6 gaat over lijken, alles gaat voor hart van nederland en hun reclame. Om maar zoveel mogelijk hun pauperpubliek te kunnen dienen.
Dat het gebeurd is weten we nu wel maar moet je het daarom ook vergeten? en mensen die er nogsteeds wel eens aandenken zachte eitjes noemen? Maar tuurlijk de wereld rust op mensen zoals jij!!quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
[..]
ik ben eerlijk, ik zeg eerlijk dat ik er onderhand een beetje ongevoelig voor begin te worden. Alsof jij nu nog moet janken om de grootste wereld oorlog ooit. Naarmate de tijd vordert, hoe meer het een ver van je bed show wordt. En als je dat ontkent, ben je echt een grotere hypocriet dan ik
een mens is een ver-van-je-bed-show diertje. En hoe langer daar over heen gaat hoe meer dat opgaat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat het gebeurd is weten we nu wel maar moet je het daarom ook vergeten? en mensen die er nogsteeds wel eens aandenken zachte eitjes noemen? Maar tuurlijk de wereld rust op mensen zoals jij!!
United 93 de film over één van de gekaapte vliegtuigen zou ik alles behalve 'zooi' noemen...quote:Op maandag 8 september 2008 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Zo indrukwekkend dit. Beter als alle zooi die er verder gemaakt is bij elkaar.
Je hebt 2 versies van die film toch 1 was er goed 1 was er slechtquote:Op maandag 8 september 2008 21:40 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
United 93 de film over één van de gekaapte vliegtuigen zou ik alles behalve 'zooi' noemen...
als je je beter had verdiept zou je weten dat het een misplaatste kutdocu is. Smerig stuk propagandawerk.quote:Op maandag 8 september 2008 21:40 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
United 93 de film over één van de gekaapte vliegtuigen zou ik alles behalve 'zooi' noemen...
Dacht het niet.quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als je je beter had verdiept zou je weten dat het een misplaatste kutdocu is. Smerig stuk propagandawerk.
Overigens zijn beide films/mockumentaires slecht.
Dit is geen BNW, dus doe normaal of rot op met je getrol.quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als je je beter had verdiept zou je weten dat het een misplaatste kutdocu is. Smerig stuk propagandawerk.
Overigens zijn beide films/mockumentaires slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |