abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 22:33:04 #181
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_61486808
Oh, say can you see by the dawn's early light
What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming
Whose broad stripes and bright stars thru the perilous fight,
O'er the ramparts we watched were so gallantly streaming
And the rocket's red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there.
Oh, say does that star-spangled banner yet wave
O'er the land of the free and the home of the brave!

Wie dit leest is gek
  maandag 8 september 2008 @ 22:57:59 #182
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61487636
Zeer indrukwekkende docu. Maar hoewel men op het einde zegt "we will never forget", maken ze nog steeds dezelfde fouten die tot 9/11 hebben geleidt.

En als je die Tony hoort zeggen dat hij bereidt is om uitgezonden te worden en voor zijn land te moorden... tja... (!) Ik begrijp de emotie natuurlijk wel, en het is ook niet het moment om rationeel te denken... maar toch... daarin legt wel het hele probleem.

Anyway, schitterende docu. Jammer van Robert DeNiro die ze er op het laatst bij slepen om even een standaard verhaaltje te vertellen.
  maandag 8 september 2008 @ 23:01:17 #183
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61487689
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:57 schreef Yi-Long het volgende:
Zeer indrukwekkende docu. Maar hoewel men op het einde zegt "we will never forget", maken ze nog steeds dezelfde fouten die tot 9/11 hebben geleidt.

En als je die Tony hoort zeggen dat hij bereidt is om uitgezonden te worden en voor zijn land te moorden... tja... (!) Ik begrijp de emotie natuurlijk wel, en het is ook niet het moment om rationeel te denken... maar toch... daarin legt wel het hele probleem.

Anyway, schitterende docu. Jammer van Robert DeNiro die ze er op het laatst bij slepen om even een standaard verhaaltje te vertellen.
Hij opende het verhaaltje ook.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2008 @ 00:34:57 #184
862 Arcee
Look closer
pi_61489125
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Je hebt 2 versies van die film toch 1 was er goed 1 was er slecht
Ze zijn allebei goed, alleen de invalshoeken zijn verschillend.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_61491192
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als je je beter had verdiept zou je weten dat het een misplaatste kutdocu is. Smerig stuk propagandawerk.

Overigens zijn beide films/mockumentaires slecht.
Begin je hier nou ook al, kansloos figuur
pi_61491515
Ik heb hem gisteren ook gezien en het is inderdaad een erg indrukwekkende docu.
Het blijft ook bizar om te zien hoe zulke grote gebouwen in een flits weg zijn.....
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 10 september 2008 @ 01:37:51 #187
227798 essenties
echte waarheid over 9-11
pi_61515036
kijk naar de film - zeitgeist-

dat is pas een documentaire

alles wat ruikt naar een - officiele versie - is enkel bedrog

zijn er werkelijk nog van die stomme onnozole achterlijk simpele zielen die niet weten dat 9 - 11 een inside job was ?

Dan kunnen ze niet lezen of hebben geen enkel intuitie . Of zijn te volgevreten om hun luie geest 2 minuten te laten werken.

Want als je je er 2 minuten in verdiept en enige kritische vragen bekijkt welke genegeerd worden door de regering................dan zie je dat toch meteen

Reken niet officile media natuurlijk , zoals sbs 6 .......die zijn wel zo stom............en corrupt.
mensen , waarom laten jullie je voor de gek houden door sbs 6 en 'andere officiele media" ?
  woensdag 10 september 2008 @ 01:46:51 #188
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61515088
quote:
Op woensdag 10 september 2008 01:37 schreef essenties het volgende:

alles wat ruikt naar een - officiele versie - is enkel bedrog

zijn er werkelijk nog van die stomme onnozole achterlijk simpele zielen die niet weten dat 9 - 11 een inside job was ?

Dan kunnen ze niet lezen of hebben geen enkel intuitie . Of zijn te volgevreten om hun luie geest 2 minuten te laten werken.

Want als je je er 2 minuten in verdiept en enige kritische vragen bekijkt welke genegeerd worden door de regering................dan zie je dat toch meteen

Reken niet officile media natuurlijk , zoals sbs 6 .......die zijn wel zo stom............en corrupt.
Dat 9/11 een 'inside job' was, of dat men het op zijn minst heeft 'LATEN' gebeuren, dat staat redelijk vast voor de meesten. Maar dat doet verder geen enkele afbreuk aan DEZE documentaire die gewoon gaat over hoe die brandweerkazerne, die jongens, en die 2 filmende broers, die dag beleefden en hoe het hun leven, en het leven van miljoenen, veranderde.

Ongeacht je mening over Amerika (en ik ben geen fan), en ongeacht wat we denken te weten over de ECHTE achterliggende oorzaken van 9/11, is deze docu toch gewoon voornamelijk een verslag wat er die dag 'op de grond' plaatsvond. Mensen raakten elkaar kwijt en vonden elkaar.

...maar wat ik ook al zei, het is jammer dat ze dan deNiro erbij slepen om even een verhaaltje te vertellen. De docu kon prima op eigen kracht staan, zonder die hulp.
  woensdag 10 september 2008 @ 02:25:06 #189
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61515190
quote:
Op woensdag 10 september 2008 01:37 schreef essenties het volgende:

Wat maakt dat betrouwbaarder dan de officieele versie? Waarom ben je zo bereid alles dat niet naar de officieele versie ruikt te vertrouwen? Noem je dat nou echt kritisch denken?

Gezien je overtuigingen, je spelling, en je houding zal ik ook maar weer de gebruikelijke aanname uit de kast halen, meestal klopt die wel, laat maar even weten of het ook voor jou geldt:

Je bent man, laag-opgeleid, alleenstaand, weinig vrienden, werkloos of baan van weinig betekenis. Derhalve is het kritiekloos omarmen van belachelijke complot-theorieën voor jou een manier om je speciaal en beter dan anderen te voelen, en om je totaal onbelangrijke bestaan iets minder betekenisloos te laten lijken. Zit ik goed?

[ Bericht 12% gewijzigd door Wheelgunner op 10-09-2008 02:38:17 ]
  woensdag 10 september 2008 @ 07:22:41 #190
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61515584
quote:
Op woensdag 10 september 2008 02:25 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Wat maakt dat betrouwbaarder dan de officieele versie? Waarom ben je zo bereid alles dat niet naar de officieele versie ruikt te vertrouwen? Noem je dat nou echt kritisch denken?

Gezien je overtuigingen, je spelling, en je houding zal ik ook maar weer de gebruikelijke aanname uit de kast halen, meestal klopt die wel, laat maar even weten of het ook voor jou geldt:

Je bent man, laag-opgeleid, alleenstaand, weinig vrienden, werkloos of baan van weinig betekenis. Derhalve is het kritiekloos omarmen van belachelijke complot-theorieën voor jou een manier om je speciaal en beter dan anderen te voelen, en om je totaal onbelangrijke bestaan iets minder betekenisloos te laten lijken. Zit ik goed?
Noem me een rede waarom jij denkt dat de 19 kapers en Osama nog staat voor de officiele verklaring?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61516039
Lambiekje sodemieter op man, blijf lekker in je BNW-hok met je conspiracies. Ik heb je belachelijke theorieen daar al vaak zat onderuit gehaald, waarna je m'n replies toch negeerde. Begin hier nou niet weer, dit gaat over de docu.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:00:42 #192
52357 Lambiekje
pi_61519156
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:18 schreef Bananenman het volgende:
Lambiekje sodemieter op man, blijf lekker in je BNW-hok met je conspiracies. Ik heb je belachelijke theorieen daar al vaak zat onderuit gehaald, waarna je m'n replies toch negeerde. Begin hier nou niet weer, dit gaat over de docu.
onderuit gehaald, pfffff. Je hebt grootheidswaanzin.

waarom gelooft gros van de fokkers nog steeds dat de 19 kapers het hebben gedaan. Dat is het MEEST ongeloofwaardige van alle conspiracies.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:16:36 #193
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61519511
quote:
Op woensdag 10 september 2008 07:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Noem me een rede waarom jij denkt dat de 19 kapers en Osama nog staat voor de officiele verklaring?!
Dat is het officieele verhaal, of het waar is weet ik ook niet, maar wat ik verder heb gehoord is vooral droevige onzin.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:32:23 #194
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61519843
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom gelooft gros van de fokkers nog steeds dat de 19 kapers het hebben gedaan. Dat is het MEEST ongeloofwaardige van alle conspiracies.
Omdat het gros van de fokkers, en het gros van de mensen, idioten zijn.

Nu ga ik niet mee in al die conspiracy-praat, want het grootste gedeelte van die conspiracies is ook gewoon veels te ver gezicht en vaak makkelijk onderuit te halen, maar ik denk dat iedereen die zich er iets in heeft verdiept wel doorheeft dat er 'inside knowledge' was in bepaalde delen in de top van de goverment, en dat er zeer verdachte zaken hebben plaatsgevonden vlak voor en op die dag zelf, dus denk aan verzekringen, aandelen, en het instorten van building 7, etc etc.

...maar zoals eerder gezegd, daar gaat deze docu niet over. Het gaat over hoe die mensen op de grond deze dag beleefden, en dat doet die docu echt uitstekend.
pi_61519899
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
Indrukwekkendste documantaire gemaakt over 9/11. Had hem al een keer gezien maar ik vind het nog steeds ongelovelijk...
Hij is al jaren op DVD verkrijgbaar hè !
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61519951
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
Omdat het gros van de fokkers, en het gros van de mensen, idioten zijn.
In dit geval vind ik het altijd grappig dat de zogenaamde alwetenden niet de overtuigingskracht hebben om al die domme mensen even op het rechte pad te brengen. En zo missen we allemaal wel wat.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61520004
Indrukwekkende documentaire..
het is alweer een aantal jaar geleden, maar het lijkt als de dag van gisteren.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_61521444
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bij deze nodig ik je uit om de oude topics even op te zoeken en alsnog te reageren op al m'n posts daar die jouw samenzweringsbagger onderuit halen.
  woensdag 10 september 2008 @ 15:54:35 #199
52357 Lambiekje
pi_61525801
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef Remzz het volgende:
Indrukwekkendste documantaire gemaakt over 9/11. Had hem al een keer gezien maar ik vind het nog steeds ongelovelijk...
Ik vind Fabled Enemies, 911 Mysteries en September Clues de beste 911 docus.
pi_61526278
De DVD is ook nog niet zo duur ook nog, al voor 7,99.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')