Inslag Noord Toren om 0846 en deze stortte om 1028 in. Inslag Zuid Toren om 0903 en deze stortte om 1000 in.quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe lang na de impact zijn ze ook al weer ingestort?
Hier!quote:Op maandag 11 september 2006 21:09 schreef Dementor het volgende:
Is dit al op dvd verkrijgbaar?
ja dus.
linkje
Nee. Gelukkig niet. Anders was er waarschijnlijk een hoop beeld materiaal verloren gegaan.quote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Die Fransman vertelt wat we al zien, klassieke fout. Maar de beelden zijn mooi. Gaan ze ook mee naar boven?
Ja zeg dan moet je nu niet de layout verknoeienquote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/S bla...
Ga dan ook weg.quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef ivetje het volgende:
* ivetje pakt de popcorn alvast!!!
en meer ga ik niet zeggen, dat heeft me 5 jaar terug al een ban gekost![]()
Ja, dat bedacht ik dus ook. Kan dat dan niet 1 keer zonder reclame.quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heb hem al 2 keer eerder gezien, maar blijft indrukwekkend. Alleen jammer dat SBS het toch niet kan laten om er reclame tussendoor te gooien.
Gooi eens een waterballon van 5 hoog.quote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Waar vielen die mensen op dan? Toch niet gewoon op straat, anders hoor je niet zo'n geluid...
Jawel. Gewoon op straat naast het WTC.quote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Waar vielen die mensen op dan? Toch niet gewoon op straat, anders hoor je niet zo'n geluid...
Op het dak van die hal.quote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Zwansen het volgende:
Een metalen geluid?quote:Op maandag 11 september 2006 21:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gooi eens een waterballon van 5 hoog.
Zelfde effect.
Je ziet het niet. Je hoort het des te beter... gruwelijk... De gezichten ook van die firefighters.quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef Kings het volgende:
Ik durf niet te kijken. Ik vind die mensen die zichzelf uit de torens werpen echt afschrikwekkend om te zien.
Die ene op straat is dezelfde als degene die bij de brandweerman in de kazerne is. Hij probeerde om naar het WTC te gaan, maar kwam er niet door en ging terug naar de kazerne.quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef droks het volgende:
1 broer zit in de toren en de ander mocht de kazerne niet uit. Wie was diegene op de straat dan?
Bij de docu op NGC zag je wel mensen uit het raam springenquote:Op maandag 11 september 2006 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je ziet het niet. Je hoort het des te beter... gruwelijk... De gezichten ook van die firefighters.
Gewoon blijven kijken dan kom je er vanzelf achter. Ik kan nu wel zeggen wat er verder nog gaat gebeuren, maar denk niet dat iedereen daarvan gediend isquote:Op maandag 11 september 2006 21:24 schreef Dementor het volgende:
Zie je straks ook die zuilen breken?
Ja, je ziet hier ook af en toe iemand, maar niet close up...quote:Op maandag 11 september 2006 21:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij de docu op NGC zag je wel mensen uit het raam springen![]()
Nou bij die docu op NGC zag je een man uit het raam hangen aan een laken.. Hij wilde de reling bereiken..Je zag hem echt naar beneden glijden...Totdat het laken ophield en hij de reling miste...Echt een gruwelijk gezichtquote:Op maandag 11 september 2006 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, je ziet hier ook af en toe iemand, maar niet close up...
Het eerste geregistreerde slachtoffer van 9/11quote:Op maandag 11 september 2006 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos. Father Mike.Die arme man...
Tja, onwerkelijk gewoon. Wat moet zo iemand gedacht hebben....quote:Op maandag 11 september 2006 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou bij die docu op NGC zag je een man uit het raam hangen aan een laken.. Hij wilde de reling bereiken..Je zag hem echt naar beneden glijden...Totdat het laken ophield en hij de reling miste...Echt een gruwelijk gezicht![]()
Ik dacht door een balk toen het gebouw instortte.quote:Op maandag 11 september 2006 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Father Mike Judge is geraakt door een vallend lichaam
Ik moest even zoeken waar ik het gezen had:quote:Op maandag 11 september 2006 21:40 schreef meami het volgende:
[..]
Ik dacht door een balk toen het gebouw instortte.
quote:Op maandag 11 september 2006 21:47 schreef SunChaser het volgende:
Echt, zonder dat domme commentaar van die Sunchaser was t veel beter geweest, hij vertelt steeds 2 keer hetzelfde..
Welke toren werd geraakt door een vliegtuigquote:Op maandag 11 september 2006 21:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Valt mee dat ze nog geen sms spelletje hebben.
Handig voor degene die het niet hebben gezien doordat ze pas later hebben ingeschakeld op de tvquote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef MikeyMo het volgende:
altijd apart hoe men op het forum moet melden wat men op tv ziet terwijl alle andere users datzelfde ook gewoon zien...
quote:Op maandag 11 september 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Welke toren werd geraakt door een vliegtuig
De Domtoren
De Eifeltoren
De WTC-toren
SMS nu naar 3030 en win een geheel verzorgde reis naar New York
Zeik niet zo. We kijken hier gewoon naar een indrukwekkende docu en praten daarover. Nogal logisch dat er dan momenten uit de docu verteld worden in dit Topic. Pfff sommige mensen...quote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef MikeyMo het volgende:
altijd apart hoe men op het forum moet melden wat men op tv ziet terwijl alle andere users datzelfde ook gewoon zien...
[..]
De Domtoren
De Eifeltoren
De WTC-toren
[..]
De Domtoren
De Eifeltoren
De WTC-toren
Ja dat heeft vrij lang geduurd.quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Dat opruimen heeft toch meer dan een jaar geduurd?
Ik weet niet waar jij naar zit te kijken, maar WTC 7 ging een paar uur later pas.quote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef Dementor het volgende:
Daar ging WTC 7 iets te mooi naar beneden...
Dat lieten ze net zien.quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar zit te kijken, maar WTC 7 ging een paar uur later pas.
Je zag t net naar beneden komenquote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar zit te kijken, maar WTC 7 ging een paar uur later pas.
Kut zat ik dus net ff op Fok! te kijkenquote:
Ze lieten net toch echt WTC 7 zien hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |