Ik heb geholpen. Dus ik mag het ookquote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 'm volgepost! Ik mag TVP'en!
Ik vind die zussen geweldig.quote:Op zondag 10 september 2006 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Naar mijn gevoel en als ik zag hoe dat ze met die zaag stuntelde kommen er nog een hoop klus blunders van Nancy & Sandy
quote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 'm volgepost! Ik mag TVP'en!
Daar gaan we nog meer blunders van zien neem dat maar aan. Vind dat trouwens echt geen klussersquote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef static het volgende:
[..]
Ik vind die zussen geweldig.![]()
Echte flap-uits.
ik ben blij dat ze er nog in zitten.....quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef rubbereend het volgende:
die zusjes kunnen niet eens zagendat gaat wat worden
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Heb het gemist...quote:Op maandag 11 september 2006 03:02 schreef Prowl het volgende:
Ik vraag het nog maar eens: Wanneer is de herhaling ?
Kijk effe in de tv-gids ofzo....quote:Op maandag 11 september 2006 03:02 schreef Prowl het volgende:
quote:Op maandag 11 september 2006 13:30 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het echt een hele leuke casting dit jaar. Zo'n serie waarbij je je van tevoren gaat verheugen op het gestuntel van de zusjes, de k*topmerkingen van Soraya ('Ja ik kan moeilijk over 'm heenpissen') en de buurman die bij het opzetten van een tent al instort en drie dagen rust nodig heeft
Gewoon op de Net5-site gevonden...quote:Op maandag 11 september 2006 03:02 schreef Prowl het volgende:
" We zijn zooo'n leuk stelletje"quote:Op maandag 11 september 2006 18:32 schreef Tharalom het volgende:
Doen JP en Marieke voor de show mee ofzo?? Echt een vreselijk stel...
"Weet jij hoe je een dak moet maken JP?"quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:50 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
" We zijn zooo'n leuk stelletje"![]()
Ze zijn vreselijk maar zullen waarschijnlijk wel voor leuke tv gaan zorgen!
"Dat moet toch met van dat houtspul en een beetje plastic?"quote:"Weet jij hoe je een dak moet maken JP?"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positive thinking, my way of thinking!
Ik zou liever niet in het hele appartement willen wonenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef Babbel1 het volgende:
Ik ben nu alweer fan!![]()
Daarnaast lijkt het mij geen reclame voor jouw huis als mensen weten dat het huis onder/boven je in slechte staat is (denk maar aan eh.. de aankomende badkamer van de zusjes?..)
Nee, dat was ook wel een sterk staaltje plaaggeest-mentaliteit van de programmamakers... Toen moesten Schuurman Paul en zijn handige Maschja een deel van het appartementsrecht opgeven ten gunste van de andere bewonders. Zij klusten in het appartement van de droomkoppel in ruil voor een aandeel in de winst.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef Babbel1 het volgende:
Vorige keer moesten ze toch ook een paar gaan helpen met klussen, omdat ze het niet af kregen ofzo? Ik weet niet meer precies bij wie dat nou was...
Nee, volgens mij niet. Na de eerste oplevering wordt bepaald wie tegen de twee buurmannen moet strijden. En welk koppel wint, krijgt het appartement.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef Christine het volgende:
Ze kunnen toch wel allemaal gewoon meedoen tot het einde he?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Na de eerste oplevering wordt bepaald wie tegen de twee buurmannen moet strijden. En welk koppel wint, krijgt het appartement.
Volgens mij ligt het verliezende koppel er dan definitief uit.
Eens.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:44 schreef Sammy3000 het volgende:
En toch ben ik van mening dat buurman & buurman zichzelf hebben gediskwalificeerd door "een paar nachtjes thuis uit te huilen"...![]()
Vind het heel onterecht dat ze gewoon terug kunnen komen!![]()
Bronquote:Het dak eraf !
De derde editie van Het Blok verschilt op nogal wat fronten van de eerste twee edities, vertelt Erik van der Hoff: “We werken nu met vijf koppels in plaats van vier, waardoor het in het begin een realityspel is. Op de weblog over het programma las ik dat de kijkers het klussen wel misten, maar geen zorgen: het klusgedeelte komt later uitgebreider aan bod.” Verder is er dit jaar ook een Het Blok Extra: “Hierin komen we meer te weten over de familie en de relaties van de kandidaten. Dat levert soms een ander beeld op: door de foto’s in haar moeders huis, denk ik nu bijvoorbeeld fotomodel Soraya vooral meedoet om op tv te komen.”
Probleempje
Een ander verschil is de staat van het pand, die nog beroerder is dan de vorige jaren. “Het was wel de bedoeling dat het dak erop zou zitten bij de start van het programma, maar dat is helaas niet gelukt. JP en Marieke, die de bovenste (en dus dakloze) etage kregen, waren daar helemaal niet blij mee. Maar ik kan ze geruststellen: het dak is makkelijkste onderdeel, dat zit er zo op. Alleen als het regent, is het een probleempje.”
Inpakken
Inmiddels is Het Blok nu twee weken onderweg en hangt het lot van het koppel André en Jeroen, de kluskoningen van deze editie, aan een zijden draadje. Ze zijn weggestemd en moeten nu in een tent in de achtertuin van het huis bivakkeren. Van der Hoff was niet verrast dat juist zij werden weggestemd: “Als die aan de slag gaan, kan de rest wel inpakken. Ik zou zelf precies hetzelfde gedaan hebben – als je de mogelijkheid hebt, moet je de meest geduchte concurrent wegstemmen.”
Kortsluiting
Ondanks al zijn ervaring met klus-tv is Erik zelf niet zo’n doe-het-zelver: “Ik heb altijd haast en wil dingen heel snel doen. Zo moest ik een keer iets ophangen en boorde ik een schroef in de muur - midden, maar dan ook midden door een elektriciteitskabel heen. Kortsluiting, rookwolken en de geur van smeltende plastic pijpleidingen waren het gevolg. Uiteindelijk heb ik de reparatiewerkzaamheden maar uitbesteed. Gelukkig heb ik door het programma de nodige kluscontacten opgedaan; iemand als André zou bij mij zo de elektriciteit aan mogen komen leggen.” [RR]
Heb even gezocht in de bestanden van drie bekende bureaus, niks gevonden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bron
Maar is Soraya fotomodel? Heb ik helemaal gemist!
quote:Op zondag 17 september 2006 07:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb even gezocht in de bestanden van drie bekende bureaus, niks gevonden.
Ze is dus nog niet echt bekend.quote:''Hierin komen we meer te weten over de familie en de relaties van de kandidaten. Dat levert soms een ander beeld op: door de foto’s in haar moeders huis, denk ik nu bijvoorbeeld fotomodel Soraya vooral meedoet om op tv te komen.''
oeh Erik, wat heerlijk valsquote:door de foto’s in haar moeders huis, denk ik nu bijvoorbeeld fotomodel Soraya vooral meedoet om op tv te komen
Maar zou het waar zijn?quote:
mwah het zou me niets verbazen als ze die ambitie heeft, maar of ze echt succesvol zal worden...quote:Op zondag 17 september 2006 14:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar zou het waar zijn?
Het blok natuurlijk. Boer zoekt vrouw kun je nog op elk gewenst moment kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 13:04 schreef DrMarten het volgende:
Waarom worden dergelijke programma's altijd tegelijk met andere leuke programma's uitgezonden? Nu moet ik kiezen tussen Boer zoekt vrouw en het Blok
Dat bedacht ik mij ook vanmiddagquote:Op zondag 17 september 2006 17:22 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het blok natuurlijk. Boer zoekt vrouw kun je nog op elk gewenst moment kijken.
Hint: Uitzendinggemist.nl
Weer een probleem opgelost!quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij ook vanmiddag
vind je? ik vind ze behoorlijk irritant...quote:Op zondag 17 september 2006 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die zusjes zijn trouwens echt te leuk!
ik ook... maar dat geldt ook voor Soraya & Martijn en JP & Mariekequote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef cptmarco het volgende:
vind je? ik vind ze behoorlijk irritant...
Het idee is "Bouwmaterialen kun je het beste soort bij soort laten liggen" ?quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
Marieke & JP zijn ideeën op wezen doen in de bouwmarkt?![]()
Zoveel gas geeft mn opa ook, maar dat is omdat ie doof isquote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat die auto het overleven ?
't zijn ook echt van die wanna-be-kakkers....quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Het idee is "Bouwmaterialen kun je het beste soort bij soort laten liggen" ?
quote:
We kunnen een poll makenquote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef rubbereend het volgende:
"Soms kan Soraya wat onaardig overkomen"het understatement van het seizoen!
lijken af en toe wel een beetje op kattenogenquote:
en de exen, die gaan enorm snelquote:Op zondag 17 september 2006 21:28 schreef babette21 het volgende:
als de buurmannen daadwerkelijk terugkomen (dus alsnog een apartement krijgen) is de rest dus gewoon écht kansloos... op zich stoer, maar voor 't programma misschien minder leuk...
die hebben de juiste klusmentaliteit jaquote:Op zondag 17 september 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:
en de exen, die gaan enorm snel
Ja en hij is klusser van beroep, gek he dat die snel gaan.quote:Op zondag 17 september 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
die hebben de juiste klusmentaliteit ja
"opstaan, broodje eten, klussen"
Hij is toch leidinggevende?quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja en hij is klusser van beroep, gek he dat die snel gaan.
onee, slijmquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
Soraya gooit haar charmes in de strijd?? brrrrrrr
er zijn al een aantal relaties gesneuveld op het blok. Lieke & Michon en Nanet & Elmerquote:Op zondag 17 september 2006 21:41 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Dat was eng!
Wel typisch dat de exen de meest stabiele relatie hebbenBen benieuwd hoeveel exen we aan het eind van dit seizoen hebben
![]()
Aangezien Marieke en JP nog niet echt begonnen zijn hoeven ze ook niet te slopen of te verbeteren. Ik denk dat Marieke en JP eruit vliegen en dat de buurmannen binnen die 9 weken een compleet appartement hebben staanquote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Martijn_77 het volgende:
JP en Marieke die hebben echt geen kaas gegeten van klussen en plannen. Verschrikkelijk hoe die bezig zijn.
Als die er uit gaan een de buurmannen komen er in dan geef ik ze zelfs gezien de huidige staat van dat appartement een grote kans
Paul & Masjaquote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn al een aantal relaties gesneuveld op het blok. Lieke & Michon en Nanet & Elmer
die relatie sneuvelde volgens mij al tíjdens het Blokquote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef arithaterhorst het volgende:
Paul & Masja
Dat zie ik idd wel gebeuren want ook hoe dat dat ging over die wasbakquote:Op zondag 17 september 2006 21:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Aangezien Marieke en JP nog niet echt begonnen zijn hoeven ze ook niet te slopen of te verbeteren. Ik denk dat Marieke en JP eruit vliegen en dat de buurmannen binnen die 9 weken een compleet appartement hebben staan
Idd die heb ik alleen in de eerste aflevering gezienquote:
Is het gereedschap niet verschaft door Het Blokquote:Op zondag 17 september 2006 22:13 schreef ik.ben.hier het volgende:
Die JP ook, schaft die machines aan en weet hij niet eens waarvoor. Tja, dat kan je dan vragen of je laat het liggen. Valt me op dat het dit jaar ook zo rommelig is... En ik mis die opzichter![]()
Ze wilden toch ook beginnen met de badkamer? Da's zo ongeveer de moeilijkste kamer. Lekker handig.quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat zie ik idd wel gebeuren want ook hoe dat dat ging over die wasbak![]()
Misschien bedoelde ie "soms kan ze wel een beetje aardig overkomen" ?quote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef rubbereend het volgende:
"Soms kan Soraya wat onaardig overkomen"het understatement van het seizoen!
Dat vond ik ook al zo vreemdquote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef Koningin het volgende:
Waarom hebben Soraya en Martijn een klusjesman ingehuurd? De buurmannen kunnen toch helpen?
Idd en die klusjesman kwam ook niet echt professioneel overquote:Op maandag 18 september 2006 10:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al zo vreemd. Ik hoop echt dat de buurmannen erin komen en Marieke/JP eruit vliegen.
Ze kunnen echt helemaal niets. Ik ook niet, maar ik doe dan ook niet mee aan het programma.
Heb je JP zien zagen?quote:Op maandag 18 september 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
maargoed de zusjes zijn ook een drama, verkeerde lattenen heeft iemand ze vandaag zien zagen
'Goh, Marieke wat dacht je ervan als je even ergens een gekoeld wijntje gaat halen? Ergens?'quote:Op maandag 18 september 2006 14:18 schreef Fuente het volgende:
Die Soraya en Martijn gaan het volgens mij niet samen afmaken. Er moet toch een moment zijn dat hij haar gewoon uit dat appartement schopt?
En van JP en Marieke krijg ik echt jeuk, want een kansloos stel is dat.
De buren krijgen een herkansing. Ze mochten kiezen: Of er mee stoppen, of een herkansing na de eerste oplevering. Ze moeten dan met de verliezers een test/proef/ofhoejehetooknoemenwil doen. Als ze die winnen zitten ze er alsnog in. In de tussentijd moeten ze wel in het gebouw slapen enzo, en mogen de anderre koppels evt. van hun diensten gebruik maken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef dutchie het volgende:
Wie praat me even bij? We vallen telkens halverwege het programma in (gisteravond nl. ook de docu 'Supersize me') en ik ben even de draad kwijt. Heb bij de vorige aflevering half gezien dat de buurmannen er dus wel in blijven, maar hoe dat nou zit heb ik even niet mee gekregen. Hoe zit dat?
Ze zien toch ook dat de anderen al veel verder zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef cora4034 het volgende:
Die Marieke e JP vertegenwoordigen ongeveer alles waar ik een hekel aan heb. Wat een oppervlakkige zelfvoldane blabla types. eurchhh
Ja, nu je het zegtquote:Op maandag 18 september 2006 19:15 schreef Emmetje37 het volgende:
Waar is de tent gebleven??? Ik zag dat de buurmannen op de beletage sliepen. En de agenten uit het voorstukje van vorige week heb ik deze week ook niet gezien.
Hm, die tent snap ik ook niet. Maar die politie, die zat toch niet bij het volgende-week-stukje? Zat onder de tekst van alle medewerkers die aan het prog meewerken... Daar zitten iedere keer korte stukjes die verder nergens terugkomen..quote:
wel juist, voor het contrast!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Knarf het volgende:
Of die exen mogen weg. Eigenlijk zijn ze te onopvallend maar wel redelijk goed in klussen. Dat maakt ook geen leuke TV.
Waarom zouden de buurmannen winnen? Misschien vinden potentiële kopers hun keuze voor indeling, meubilair en kleurgebruik wel afschuwelijk! Of wat te denken van het appartement zelf?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Knarf het volgende:
Ik vind dat de buurmannen er eigenlijk uit moeten.
Ik vind ze wel grappig, maar de winnaar is dan wel meteen bekend. Want dat ze dan gaan winnen is wel duidelijk.
De buurmannen, zullen ook de meeste opleveringen wel winnen. Dus hebben ze meer budget.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom zouden de buurmannen winnen? Misschien vinden potentiële kopers hun keuze voor indeling, meubilair en kleurgebruik wel afschuwelijk! Of wat te denken van het appartement zelf?
Meubilair is vervangbaar en kleuren kun je overschilderen, hou je de indeling over en die is vooralsnog nog niet door henzelf vastgesteld, maar door een van de andere koppels.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom zouden de buurmannen winnen? Misschien vinden potentiële kopers hun keuze voor indeling, meubilair en kleurgebruik wel afschuwelijk! Of wat te denken van het appartement zelf?
Hier ben ik het ook al met je eensquote:Op woensdag 20 september 2006 13:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel juist, voor het contrast!
Niet waarquote:Op woensdag 20 september 2006 14:05 schreef GM het volgende:
[..]
hou je de indeling over en die is vooralsnog nog niet door henzelf vastgesteld, maar door een van de andere koppels.
Het andere koppel zal vast een indeling bedenken maar stel dat ze beginnen met de slaapkamer. Die heb je zo weer afgebroken natuurlijk. Een keuken of badkamer is een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet waar
De indeling van de kamers mochten ze zelf bedenken, alleen welk appartement ze kregen is vastgesteld door het andere koppel.
Ja, maar de buurmannen hebben nog helemaal geen appartementquote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet waar
De indeling van de kamers mochten ze zelf bedenken, alleen welk appartement ze kregen is vastgesteld door het andere koppel.
O zoquote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar de buurmannen hebben nog helemaal geen appartementDus welk appartement ze straks ook krijgen, de indeling staat in principe al voor een deel vast.
Ik denk dat ze wat anders bedoelde.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet waar
Tenzij ze die van Marieke en JP krijgen, daar staat nog geen wandjes of niks.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar de buurmannen hebben nog helemaal geen appartementDus welk appartement ze straks ook krijgen, de indeling staat in principe al voor een deel vast.
Ja, oke. Dan krijgen ze gratis een hele week achterstand erbij.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tenzij ze die van Marieke en JP krijgen, daar staat nog geen wandjes of niks.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
Marieke heeft duidelijk nog nooit één tegenslag in haar leven gehad...
dat zeikerige toontje zal ze wel hebben aangenomen omdat het zo goed bij d'r enorme janksmoel past
Als de buurmannen eruit zouden gaan, dan wordt het veel minder leuk. Alleen de 2 exen kunnen een beetje klussen, de rest doet maar wat.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:40 schreef Sammy3000 het volgende:
Buurmannen zouden allang thuis moeten zitten...
Het is echt heel oneerlijk zoals het gaat!![]()
3x keer de regel overtreden om te mogen blijven, dan vind ik het niet leuk meer dat ze er nog inzitten.
Dat staat overigens helemaal los van mijn mening over de buurmannen!
Poll: Welk stel gaat as. zondag het Blok verlaten?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:47 schreef mars7427 het volgende:
Wie doet er een poll? We hebben tot zondag....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het er wel mee eens dat het leuk om te zien is als een stel het helemaal verkloot (Paul en Marschaquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:34 schreef Sammy3000 het volgende:
En toch hoop ik niet dat JP & Marieke weggaan. Het is wel leuke televisie om die lamballen te zien klungelen en uiteindelijk zó door de mand vallen dat ze hun hele reputatie naar de kloten helpen...
Kan het niet helpen, maar dat vind ik veel leuker als kijker dan dat gewone bal & jank bal de taak op zich nemen en het heel makkelijk naar hun hand zetten en er een prima appartement van maken.
Net al de exjes. Prima dat ze zo snel en goed bezig zijn, maar spannende televisie is het niet...
Juist niet, kan wel lachen om hun flap-uits.quote:Op zondag 24 september 2006 16:46 schreef Verbal het volgende:
Die zusjes mogen er van mij uit.
Mis je Frank Masmeijer ook zo?quote:Op zondag 24 september 2006 16:46 schreef Verbal het volgende:
Die zusjes mogen er van mij uit. Kunnen niks, willen niks en die zijn zo mogelijk nog irritanter dan JeePee en dat sprekende gebit.
V.
De ene keer wel en de andere keer niet. Net5 houdt van creatrief programmeren.quote:Op zondag 24 september 2006 22:48 schreef DrMarten het volgende:
Ik had de keuze tussen gezellig biertje drinken en bandje kijken of het blok kijken. Oftewel.... wordt her herhaald?
Mwaah.... vond het opvallen dat bijvoorbeeld de zusjes zaten te mekkeren over de kleur van de vazen bij Erik en Ellen. Terwijl die alleen maar ook hadden voor het al dan niet in verstek zagen van plakplintjes.... De verschillen in ervaring komen zo nog duidelijker naar voren...quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het altijd zo typisch dat ze elkaars kamers altijd tot op de grond toe afkraken. (soms wel terecht maar niet altijd)
niet-verstek zagen is dan ook zó lelijk...quote:Op maandag 25 september 2006 12:51 schreef mars7427 het volgende:
Terwijl die alleen maar ook hadden voor het al dan niet in verstek zagen van plakplintjes.... De verschillen in ervaring komen zo nog duidelijker naar voren...
Precies.quote:Op maandag 25 september 2006 13:05 schreef Koningin het volgende:
Ik zou als koper toch meer gaan voor solide klustechnieken dan voor interieur.
Die zusjes gaan er niet uit denk JP en Coquote:
yep, humorquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:58 schreef static het volgende:
Maakt eigenlijk geen reet uit, als die zusjes maar blijven.
Sinds ik dat joekel van een televisie heb is dat erg duidelijk ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef laffer het volgende:
[..]
en die ene heeft lekkere grote tieten![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, humor![]()
en die ene heeft lekkere grote tieten![]()
Ik vind JP en Marieke meer amusementswaarde hebben dan de zusjes....die hebben tenminste nog gestucadoord.quote:Op maandag 25 september 2006 20:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die zusjes gaan er niet uit denk JP en Co![]()
Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt... wat een zelfingenomen mannetjes zeg, met name die met die flaporen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Sammy3000 het volgende:
De buurmannen...![]()
![]()
![]()
Zo'n arrogantie!
Bah!![]()
Heeeel voorzichtig, alleen met het uiterste puntje van haar tong... denk ik...quote:Op donderdag 28 september 2006 02:13 schreef oldschoolf00l het volgende:
Marieke is zo lekker netjes he. Hoe zou zon wijffie nou pijpen?
Eens.... eigenlijk wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:13 schreef static het volgende:
En daarmee kunnen we weer fijn ontopic gaan.
ze slikt; anders wordt het zo'n bendequote:Op donderdag 28 september 2006 02:13 schreef oldschoolf00l het volgende:
Marieke is zo lekker netjes he. Hoe zou zon wijffie nou pijpen?
of omdat ie weer op z'n flikker krijgt van Sorayaquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef k_man het volgende:
Omdat ie er uit moet? Of omdat de jury zei dat ze beter overnieuw kunnen beginnen?
maar niet onterecht!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef TheOneAndOnly het volgende:
altijd aant zeiken.....
Misschien bepalen de winnaars wel wie er moeten strijden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
uitslag kan alleen maar zijn dat Ellen en Erik winnen, en JP en Marieke tegen die buurmannen moeten strijden
Zeker. Beetje condens dat langs je ramen druipt en je gips ziet er al niet meer uit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef Liejannuh het volgende:
Wel dom van die vensterbanken van Erik en Ellen!
Nee, vind het ook wel meevallen 2 bedlampjes, 1 wekkerradio en je zit al vol.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef Fuente het volgende:
Die makelaar: net Fred van Het Net
Maar goed, ik vind 3 stopcontacten niet overdreven veel hoorEn dat van JP en Marieke, dat commentaar is echt volkomen terecht. Kan me ook niet indenken dat zij zomaar doorgaan.
ja dat wel.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
dit is alweer zo'n aflevering met weinig klussen.... beetje jammer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |