Ze zien toch ook dat de anderen al veel verder zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef cora4034 het volgende:
Die Marieke e JP vertegenwoordigen ongeveer alles waar ik een hekel aan heb. Wat een oppervlakkige zelfvoldane blabla types. eurchhh
Ja, nu je het zegtquote:Op maandag 18 september 2006 19:15 schreef Emmetje37 het volgende:
Waar is de tent gebleven??? Ik zag dat de buurmannen op de beletage sliepen. En de agenten uit het voorstukje van vorige week heb ik deze week ook niet gezien.
Hm, die tent snap ik ook niet. Maar die politie, die zat toch niet bij het volgende-week-stukje? Zat onder de tekst van alle medewerkers die aan het prog meewerken... Daar zitten iedere keer korte stukjes die verder nergens terugkomen..quote:
wel juist, voor het contrast!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Knarf het volgende:
Of die exen mogen weg. Eigenlijk zijn ze te onopvallend maar wel redelijk goed in klussen. Dat maakt ook geen leuke TV.
Waarom zouden de buurmannen winnen? Misschien vinden potentiële kopers hun keuze voor indeling, meubilair en kleurgebruik wel afschuwelijk! Of wat te denken van het appartement zelf?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Knarf het volgende:
Ik vind dat de buurmannen er eigenlijk uit moeten.
Ik vind ze wel grappig, maar de winnaar is dan wel meteen bekend. Want dat ze dan gaan winnen is wel duidelijk.
De buurmannen, zullen ook de meeste opleveringen wel winnen. Dus hebben ze meer budget.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom zouden de buurmannen winnen? Misschien vinden potentiële kopers hun keuze voor indeling, meubilair en kleurgebruik wel afschuwelijk! Of wat te denken van het appartement zelf?
Meubilair is vervangbaar en kleuren kun je overschilderen, hou je de indeling over en die is vooralsnog nog niet door henzelf vastgesteld, maar door een van de andere koppels.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom zouden de buurmannen winnen? Misschien vinden potentiële kopers hun keuze voor indeling, meubilair en kleurgebruik wel afschuwelijk! Of wat te denken van het appartement zelf?
Hier ben ik het ook al met je eensquote:Op woensdag 20 september 2006 13:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel juist, voor het contrast!
Niet waarquote:Op woensdag 20 september 2006 14:05 schreef GM het volgende:
[..]
hou je de indeling over en die is vooralsnog nog niet door henzelf vastgesteld, maar door een van de andere koppels.
Het andere koppel zal vast een indeling bedenken maar stel dat ze beginnen met de slaapkamer. Die heb je zo weer afgebroken natuurlijk. Een keuken of badkamer is een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet waar
De indeling van de kamers mochten ze zelf bedenken, alleen welk appartement ze kregen is vastgesteld door het andere koppel.
Ja, maar de buurmannen hebben nog helemaal geen appartementquote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet waar
De indeling van de kamers mochten ze zelf bedenken, alleen welk appartement ze kregen is vastgesteld door het andere koppel.
O zoquote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar de buurmannen hebben nog helemaal geen appartementDus welk appartement ze straks ook krijgen, de indeling staat in principe al voor een deel vast.
Ik denk dat ze wat anders bedoelde.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet waar
Tenzij ze die van Marieke en JP krijgen, daar staat nog geen wandjes of niks.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar de buurmannen hebben nog helemaal geen appartementDus welk appartement ze straks ook krijgen, de indeling staat in principe al voor een deel vast.
Ja, oke. Dan krijgen ze gratis een hele week achterstand erbij.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tenzij ze die van Marieke en JP krijgen, daar staat nog geen wandjes of niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |