abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41928136
Die Marieke e JP vertegenwoordigen ongeveer alles waar ik een hekel aan heb. Wat een oppervlakkige zelfvoldane blabla types. eurchhh
Dat is eens wat anders...
pi_41943338
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef cora4034 het volgende:
Die Marieke e JP vertegenwoordigen ongeveer alles waar ik een hekel aan heb. Wat een oppervlakkige zelfvoldane blabla types. eurchhh
Ze zien toch ook dat de anderen al veel verder zijn.
Kijken ze bij Erik en Ellen: "Het moet niet gekker worden met jullie".

En zelf maar wijntjes drinken en pizza eten
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:04:03 #153
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_41944173
Wat een geweldig programma hè!! Ik snap alleen niet dat de rest geen gebruik maakt van de diensten van de buurmannen.. Ik had ze alle wanden oid laten doen.. Scheelt je toch weer een hoop tijd. Ze zullen later denken "hadden we t maar gedaan". En die soraya in de auto!! OMG!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:32:36 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41944727
Easy, K-man en Emmetje bedankt voor de uitleg. Ik was even de draad kwijt zeg maar. Ik zal teletekst idd in de gaten houden.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 19 september 2006 @ 11:13:39 #155
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_41945644
Verrek! nu je het zegt!
Nu doe je het weer!
pi_41946611
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:15 schreef Emmetje37 het volgende:

Waar is de tent gebleven??? Ik zag dat de buurmannen op de beletage sliepen. En de agenten uit het voorstukje van vorige week heb ik deze week ook niet gezien.
Ja, nu je het zegt
pi_41969884
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:50 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ja, nu je het zegt
Hm, die tent snap ik ook niet. Maar die politie, die zat toch niet bij het volgende-week-stukje? Zat onder de tekst van alle medewerkers die aan het prog meewerken... Daar zitten iedere keer korte stukjes die verder nergens terugkomen..
pi_41978712
Ik hoop dat JP en Marieke eruit vliegen, en dat de buurmannen erin komen..
Wat heeft die Marieke trouwens een verschrikkelijke stem
  woensdag 20 september 2006 @ 12:39:09 #159
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_41979910
Ik vind dat de buurmannen er eigenlijk uit moeten.

Ik vind ze wel grappig, maar de winnaar is dan wel meteen bekend. Want dat ze dan gaan winnen is wel duidelijk.
Ik kijk liever naar JP en Marieke, hoe die alles 'verkloten'.

Of die exen mogen weg. Eigenlijk zijn ze te onopvallend maar wel redelijk goed in klussen. Dat maakt ook geen leuke TV.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 20 september 2006 @ 13:16:53 #160
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41980914
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Knarf het volgende:
Of die exen mogen weg. Eigenlijk zijn ze te onopvallend maar wel redelijk goed in klussen. Dat maakt ook geen leuke TV.
wel juist, voor het contrast!
pi_41981597
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:39 schreef Knarf het volgende:
Ik vind dat de buurmannen er eigenlijk uit moeten.

Ik vind ze wel grappig, maar de winnaar is dan wel meteen bekend. Want dat ze dan gaan winnen is wel duidelijk.
Waarom zouden de buurmannen winnen? Misschien vinden potentiële kopers hun keuze voor indeling, meubilair en kleurgebruik wel afschuwelijk! Of wat te denken van het appartement zelf?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41981811
Die Erik en Ellen lijken me ook wel kanshebbers hoor, vraag me alleen af hoeveel meerwaarde zij kunnen halen met het inrichten en eventuele extra's.
  woensdag 20 september 2006 @ 13:51:17 #163
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_41981862
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef Cyan het volgende:

[..]

Waarom zouden de buurmannen winnen? Misschien vinden potentiële kopers hun keuze voor indeling, meubilair en kleurgebruik wel afschuwelijk! Of wat te denken van het appartement zelf?
De buurmannen, zullen ook de meeste opleveringen wel winnen. Dus hebben ze meer budget.
Hun afwerking is waarschijnlijk een stuk beter.

En iedereen ziet dit programma, die zien ook wat er 'geklooit' wordt. Ik zou geen huis hoeven, waarvan ik heb gezien hoe er slecht te werk is gegaan.

Het huis van de exen, zou ik nu al bijna kopen, maar die van JP en Marieke moet ik toch niet aandenken. Maar dat kan natuurlijk nog allemaal veranderen. Nog 10 weken te gaan.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:05:43 #164
55900 GM
vind ik dan toch
pi_41982237
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef Cyan het volgende:

[..]

Meubilair is vervangbaar en kleuren kun je overschilderen, hou je de indeling over en die is vooralsnog nog niet door henzelf vastgesteld, maar door een van de andere koppels.

Zou zelf het appartement waarin die JP en Marieke niks lopen te doen niet hoeven. Het gaat toch om een flink bedrag en dan heb ik toch liever dat het door iemand met verstand van zaken in elkaar is geklust.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_41982443
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:16 schreef babette21 het volgende:

[..]

wel juist, voor het contrast!
Hier ben ik het ook al met je eens Ik bedoel, niemand kan echt goed klussen behalve die 2. En natuurlijk de 2 buurmannen, maar die zitten er nog niet echt in! De rest doet maar wat..
pi_41987014
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:05 schreef GM het volgende:

[..]

hou je de indeling over en die is vooralsnog nog niet door henzelf vastgesteld, maar door een van de andere koppels.
Niet waar
De indeling van de kamers mochten ze zelf bedenken, alleen welk appartement ze kregen is vastgesteld door het andere koppel.
pi_41987257
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef Piles het volgende:

[..]

Niet waar
De indeling van de kamers mochten ze zelf bedenken, alleen welk appartement ze kregen is vastgesteld door het andere koppel.
Het andere koppel zal vast een indeling bedenken maar stel dat ze beginnen met de slaapkamer. Die heb je zo weer afgebroken natuurlijk. Een keuken of badkamer is een ander verhaal.

Vanavond weer Net5 woonavond! Ty met zijn klusteam die geweldige verbouwingen afleveren, Samenwonen en het Blok Extra!
pi_41987377
quote:

[..]

Niet waar
Ja, maar de buurmannen hebben nog helemaal geen appartement Dus welk appartement ze straks ook krijgen, de indeling staat in principe al voor een deel vast.
pi_41988173
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ja, maar de buurmannen hebben nog helemaal geen appartement Dus welk appartement ze straks ook krijgen, de indeling staat in principe al voor een deel vast.
O zo
  woensdag 20 september 2006 @ 17:32:56 #170
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_41988268
quote:

[..]

Niet waar
Ik denk dat ze wat anders bedoelde.

Als koper kun je de indeling niet meer bepalen, want dat hebben de deelnemers gedaan.
En dan is het niet handig als de slaapkamer in het midden zit (geen ramen dus) en de keuken buiten proporties groot (Paul en Masha vorig jaar).
Als koper kun je nog wel het meubilair vervangen, of even een kwastje verf er overheen gooien als de kleur je niet bevalt.
Dus de indeling van het huis en de afwerking is erg belangrijk. Het meubilair en de kleur van het huis minder, omdat je dit als koper toch nog wel (goedkoop) kunt veranderen.
Als koper van een huis moet je ook niet naar het meubilair kijken, dat is makkelijk vervangbaar.
pi_41988495
@Knarf:
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:29 schreef Piles het volgende:

[..]

O zo
pi_41991465
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Nuna het volgende:

[..]

Tenzij ze die van Marieke en JP krijgen, daar staat nog geen wandjes of niks.
A mind with a heart of it's own
pi_41993567
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Tenzij ze die van Marieke en JP krijgen, daar staat nog geen wandjes of niks.
Ja, oke. Dan krijgen ze gratis een hele week achterstand erbij.
pi_41994853
Ik bedoelde met indeling idd dat een potentiële koper waarschijnlijk de boel niet gaat afbreken en het vervolgens opnieuw gaat indelen. 1 van de stellen (ik geloof Soraya en Martijn) wilden de slaapkamer aan de voorzijde maken waarop Michel dat niet zo'n goed idee vond.

Muren zijn zo geverfd, daar heb je gelijk in. Toch denk ik dat als je de basis rustig houd en kleur in je huis brengt met assecoires, je het sneller verkoopt. Kleur kan ook veel verpesten aan de uitstraling van een huis.

Materiaalgebruik is ook persoonlijk. Vorig jaar had dat zweverige stel bijvoorbeeld veel hout gebruikt. Als je dat niet aanstaat kan je het natuurlijk altijd verven of vervangen. Maar de vraag is of potentiële kopers daar zin in hebben?

Ik denk dat het appartement van Lieke en Michon qua kleurgebruik en indeling een voorbeeld kan zijn voor deze kandidaten. Niet te veel poespas, witte basis en makkelijk vervangbare meubels. Evenals een mooie witte keuken. De keuken van Nanette en Elmer was bijvoorbeeld heel erg specifiek en je moet echt van die stijl houden.
  woensdag 20 september 2006 @ 21:32:59 #175
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41996289
Deze zusjes vind ik wél leuk.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')