en de exen, die gaan enorm snelquote:Op zondag 17 september 2006 21:28 schreef babette21 het volgende:
als de buurmannen daadwerkelijk terugkomen (dus alsnog een apartement krijgen) is de rest dus gewoon écht kansloos... op zich stoer, maar voor 't programma misschien minder leuk...
die hebben de juiste klusmentaliteit jaquote:Op zondag 17 september 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:
en de exen, die gaan enorm snel
Ja en hij is klusser van beroep, gek he dat die snel gaan.quote:Op zondag 17 september 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
die hebben de juiste klusmentaliteit ja
"opstaan, broodje eten, klussen"
Hij is toch leidinggevende?quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja en hij is klusser van beroep, gek he dat die snel gaan.
onee, slijmquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
Soraya gooit haar charmes in de strijd?? brrrrrrr
er zijn al een aantal relaties gesneuveld op het blok. Lieke & Michon en Nanet & Elmerquote:Op zondag 17 september 2006 21:41 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Dat was eng!
Wel typisch dat de exen de meest stabiele relatie hebbenBen benieuwd hoeveel exen we aan het eind van dit seizoen hebben
![]()
Aangezien Marieke en JP nog niet echt begonnen zijn hoeven ze ook niet te slopen of te verbeteren. Ik denk dat Marieke en JP eruit vliegen en dat de buurmannen binnen die 9 weken een compleet appartement hebben staanquote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Martijn_77 het volgende:
JP en Marieke die hebben echt geen kaas gegeten van klussen en plannen. Verschrikkelijk hoe die bezig zijn.
Als die er uit gaan een de buurmannen komen er in dan geef ik ze zelfs gezien de huidige staat van dat appartement een grote kans
Paul & Masjaquote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn al een aantal relaties gesneuveld op het blok. Lieke & Michon en Nanet & Elmer
die relatie sneuvelde volgens mij al tíjdens het Blokquote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef arithaterhorst het volgende:
Paul & Masja
Dat zie ik idd wel gebeuren want ook hoe dat dat ging over die wasbakquote:Op zondag 17 september 2006 21:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Aangezien Marieke en JP nog niet echt begonnen zijn hoeven ze ook niet te slopen of te verbeteren. Ik denk dat Marieke en JP eruit vliegen en dat de buurmannen binnen die 9 weken een compleet appartement hebben staan
Idd die heb ik alleen in de eerste aflevering gezienquote:
Is het gereedschap niet verschaft door Het Blokquote:Op zondag 17 september 2006 22:13 schreef ik.ben.hier het volgende:
Die JP ook, schaft die machines aan en weet hij niet eens waarvoor. Tja, dat kan je dan vragen of je laat het liggen. Valt me op dat het dit jaar ook zo rommelig is... En ik mis die opzichter![]()
Ze wilden toch ook beginnen met de badkamer? Da's zo ongeveer de moeilijkste kamer. Lekker handig.quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat zie ik idd wel gebeuren want ook hoe dat dat ging over die wasbak![]()
Misschien bedoelde ie "soms kan ze wel een beetje aardig overkomen" ?quote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef rubbereend het volgende:
"Soms kan Soraya wat onaardig overkomen"het understatement van het seizoen!
Dat vond ik ook al zo vreemdquote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef Koningin het volgende:
Waarom hebben Soraya en Martijn een klusjesman ingehuurd? De buurmannen kunnen toch helpen?
Idd en die klusjesman kwam ook niet echt professioneel overquote:Op maandag 18 september 2006 10:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al zo vreemd. Ik hoop echt dat de buurmannen erin komen en Marieke/JP eruit vliegen.
Ze kunnen echt helemaal niets. Ik ook niet, maar ik doe dan ook niet mee aan het programma.
Heb je JP zien zagen?quote:Op maandag 18 september 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
maargoed de zusjes zijn ook een drama, verkeerde lattenen heeft iemand ze vandaag zien zagen
'Goh, Marieke wat dacht je ervan als je even ergens een gekoeld wijntje gaat halen? Ergens?'quote:Op maandag 18 september 2006 14:18 schreef Fuente het volgende:
Die Soraya en Martijn gaan het volgens mij niet samen afmaken. Er moet toch een moment zijn dat hij haar gewoon uit dat appartement schopt?
En van JP en Marieke krijg ik echt jeuk, want een kansloos stel is dat.
De buren krijgen een herkansing. Ze mochten kiezen: Of er mee stoppen, of een herkansing na de eerste oplevering. Ze moeten dan met de verliezers een test/proef/ofhoejehetooknoemenwil doen. Als ze die winnen zitten ze er alsnog in. In de tussentijd moeten ze wel in het gebouw slapen enzo, en mogen de anderre koppels evt. van hun diensten gebruik maken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef dutchie het volgende:
Wie praat me even bij? We vallen telkens halverwege het programma in (gisteravond nl. ook de docu 'Supersize me') en ik ben even de draad kwijt. Heb bij de vorige aflevering half gezien dat de buurmannen er dus wel in blijven, maar hoe dat nou zit heb ik even niet mee gekregen. Hoe zit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |