oeh Erik, wat heerlijk valsquote:door de foto’s in haar moeders huis, denk ik nu bijvoorbeeld fotomodel Soraya vooral meedoet om op tv te komen
Maar zou het waar zijn?quote:
mwah het zou me niets verbazen als ze die ambitie heeft, maar of ze echt succesvol zal worden...quote:Op zondag 17 september 2006 14:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar zou het waar zijn?
Het blok natuurlijk. Boer zoekt vrouw kun je nog op elk gewenst moment kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 13:04 schreef DrMarten het volgende:
Waarom worden dergelijke programma's altijd tegelijk met andere leuke programma's uitgezonden? Nu moet ik kiezen tussen Boer zoekt vrouw en het Blok
Dat bedacht ik mij ook vanmiddagquote:Op zondag 17 september 2006 17:22 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het blok natuurlijk. Boer zoekt vrouw kun je nog op elk gewenst moment kijken.
Hint: Uitzendinggemist.nl
Weer een probleem opgelost!quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij ook vanmiddag
vind je? ik vind ze behoorlijk irritant...quote:Op zondag 17 september 2006 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die zusjes zijn trouwens echt te leuk!
ik ook... maar dat geldt ook voor Soraya & Martijn en JP & Mariekequote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef cptmarco het volgende:
vind je? ik vind ze behoorlijk irritant...
Het idee is "Bouwmaterialen kun je het beste soort bij soort laten liggen" ?quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
Marieke & JP zijn ideeën op wezen doen in de bouwmarkt?![]()
Zoveel gas geeft mn opa ook, maar dat is omdat ie doof isquote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat die auto het overleven ?
't zijn ook echt van die wanna-be-kakkers....quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Het idee is "Bouwmaterialen kun je het beste soort bij soort laten liggen" ?
quote:
We kunnen een poll makenquote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef rubbereend het volgende:
"Soms kan Soraya wat onaardig overkomen"het understatement van het seizoen!
lijken af en toe wel een beetje op kattenogenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |