Ik heb geholpen. Dus ik mag het ookquote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 'm volgepost! Ik mag TVP'en!
Ik vind die zussen geweldig.quote:Op zondag 10 september 2006 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Naar mijn gevoel en als ik zag hoe dat ze met die zaag stuntelde kommen er nog een hoop klus blunders van Nancy & Sandy
quote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 'm volgepost! Ik mag TVP'en!
Daar gaan we nog meer blunders van zien neem dat maar aan. Vind dat trouwens echt geen klussersquote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef static het volgende:
[..]
Ik vind die zussen geweldig.![]()
Echte flap-uits.
ik ben blij dat ze er nog in zitten.....quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef rubbereend het volgende:
die zusjes kunnen niet eens zagendat gaat wat worden
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Heb het gemist...quote:Op maandag 11 september 2006 03:02 schreef Prowl het volgende:
Ik vraag het nog maar eens: Wanneer is de herhaling ?
Kijk effe in de tv-gids ofzo....quote:Op maandag 11 september 2006 03:02 schreef Prowl het volgende:
quote:Op maandag 11 september 2006 13:30 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het echt een hele leuke casting dit jaar. Zo'n serie waarbij je je van tevoren gaat verheugen op het gestuntel van de zusjes, de k*topmerkingen van Soraya ('Ja ik kan moeilijk over 'm heenpissen') en de buurman die bij het opzetten van een tent al instort en drie dagen rust nodig heeft
Gewoon op de Net5-site gevonden...quote:Op maandag 11 september 2006 03:02 schreef Prowl het volgende:
" We zijn zooo'n leuk stelletje"quote:Op maandag 11 september 2006 18:32 schreef Tharalom het volgende:
Doen JP en Marieke voor de show mee ofzo?? Echt een vreselijk stel...
"Weet jij hoe je een dak moet maken JP?"quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:50 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
" We zijn zooo'n leuk stelletje"![]()
Ze zijn vreselijk maar zullen waarschijnlijk wel voor leuke tv gaan zorgen!
"Dat moet toch met van dat houtspul en een beetje plastic?"quote:"Weet jij hoe je een dak moet maken JP?"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positive thinking, my way of thinking!
Ik zou liever niet in het hele appartement willen wonenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef Babbel1 het volgende:
Ik ben nu alweer fan!![]()
Daarnaast lijkt het mij geen reclame voor jouw huis als mensen weten dat het huis onder/boven je in slechte staat is (denk maar aan eh.. de aankomende badkamer van de zusjes?..)
Nee, dat was ook wel een sterk staaltje plaaggeest-mentaliteit van de programmamakers... Toen moesten Schuurman Paul en zijn handige Maschja een deel van het appartementsrecht opgeven ten gunste van de andere bewonders. Zij klusten in het appartement van de droomkoppel in ruil voor een aandeel in de winst.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef Babbel1 het volgende:
Vorige keer moesten ze toch ook een paar gaan helpen met klussen, omdat ze het niet af kregen ofzo? Ik weet niet meer precies bij wie dat nou was...
Nee, volgens mij niet. Na de eerste oplevering wordt bepaald wie tegen de twee buurmannen moet strijden. En welk koppel wint, krijgt het appartement.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef Christine het volgende:
Ze kunnen toch wel allemaal gewoon meedoen tot het einde he?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Na de eerste oplevering wordt bepaald wie tegen de twee buurmannen moet strijden. En welk koppel wint, krijgt het appartement.
Volgens mij ligt het verliezende koppel er dan definitief uit.
Eens.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:44 schreef Sammy3000 het volgende:
En toch ben ik van mening dat buurman & buurman zichzelf hebben gediskwalificeerd door "een paar nachtjes thuis uit te huilen"...![]()
Vind het heel onterecht dat ze gewoon terug kunnen komen!![]()
Bronquote:Het dak eraf !
De derde editie van Het Blok verschilt op nogal wat fronten van de eerste twee edities, vertelt Erik van der Hoff: “We werken nu met vijf koppels in plaats van vier, waardoor het in het begin een realityspel is. Op de weblog over het programma las ik dat de kijkers het klussen wel misten, maar geen zorgen: het klusgedeelte komt later uitgebreider aan bod.” Verder is er dit jaar ook een Het Blok Extra: “Hierin komen we meer te weten over de familie en de relaties van de kandidaten. Dat levert soms een ander beeld op: door de foto’s in haar moeders huis, denk ik nu bijvoorbeeld fotomodel Soraya vooral meedoet om op tv te komen.”
Probleempje
Een ander verschil is de staat van het pand, die nog beroerder is dan de vorige jaren. “Het was wel de bedoeling dat het dak erop zou zitten bij de start van het programma, maar dat is helaas niet gelukt. JP en Marieke, die de bovenste (en dus dakloze) etage kregen, waren daar helemaal niet blij mee. Maar ik kan ze geruststellen: het dak is makkelijkste onderdeel, dat zit er zo op. Alleen als het regent, is het een probleempje.”
Inpakken
Inmiddels is Het Blok nu twee weken onderweg en hangt het lot van het koppel André en Jeroen, de kluskoningen van deze editie, aan een zijden draadje. Ze zijn weggestemd en moeten nu in een tent in de achtertuin van het huis bivakkeren. Van der Hoff was niet verrast dat juist zij werden weggestemd: “Als die aan de slag gaan, kan de rest wel inpakken. Ik zou zelf precies hetzelfde gedaan hebben – als je de mogelijkheid hebt, moet je de meest geduchte concurrent wegstemmen.”
Kortsluiting
Ondanks al zijn ervaring met klus-tv is Erik zelf niet zo’n doe-het-zelver: “Ik heb altijd haast en wil dingen heel snel doen. Zo moest ik een keer iets ophangen en boorde ik een schroef in de muur - midden, maar dan ook midden door een elektriciteitskabel heen. Kortsluiting, rookwolken en de geur van smeltende plastic pijpleidingen waren het gevolg. Uiteindelijk heb ik de reparatiewerkzaamheden maar uitbesteed. Gelukkig heb ik door het programma de nodige kluscontacten opgedaan; iemand als André zou bij mij zo de elektriciteit aan mogen komen leggen.” [RR]
Heb even gezocht in de bestanden van drie bekende bureaus, niks gevonden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bron
Maar is Soraya fotomodel? Heb ik helemaal gemist!
quote:Op zondag 17 september 2006 07:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb even gezocht in de bestanden van drie bekende bureaus, niks gevonden.
Ze is dus nog niet echt bekend.quote:''Hierin komen we meer te weten over de familie en de relaties van de kandidaten. Dat levert soms een ander beeld op: door de foto’s in haar moeders huis, denk ik nu bijvoorbeeld fotomodel Soraya vooral meedoet om op tv te komen.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |