abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23868752
Vorig deel: HET BLOK #10, Anti-climax!

Lieke en Michon voelden zich duidelijk ongemakkelijk net bij Jensen toen hij ze met de verdachtmakingen confronteerde
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_23868779
Dat jullie maar mogen stikken in je euro's !
pi_23868786
sorry
pi_23868807
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:13 schreef gelly het volgende:
Dat jullie maar mogen stikken in je euro's !
Ah, we hebben een stand.

En gelly?
pi_23868837
Begrijp ook niet wat die 2 bij RTL Boulevard deden, ze hadden werkelijk niets te melden...

Oh wacht, andachtsgeil natuurlijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23868838
Milagro, your's truly heeft dus voor 282k een appartement in de korte leidsedwarsstraat gekocht, met 3 slaapkamers. Snap je dat ik er niks van begrijp dat er mensen gek genoeg zijn om die prijzen daar te betalen?
pi_23868875
Wellicht dat ik de herhaling kijk.
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:17:53 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23868878
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:15 schreef HiZ het volgende:
your's truly heeft dus voor 282k een appartement in de korte leidsedwarsstraat gekocht, met 3 slaapkamers.
Dan heb je wel heeeeeeeeeeel veel mazzel gehad.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_23868883
quote:
Milagro, your's truly heeft dus voor 282k een appartement in de korte leidsedwarsstraat gekocht, met 3 slaapkamers. Snap je dat ik er niks van begrijp dat er mensen gek genoeg zijn om die prijzen daar te betalen?
Ik snap het heel goed, ik zat aan het hele pand te denken net, maar het is idd slechts 1 etage en dan ook nog eens met maar 1 slaapkamer.

Maar goed, dit was een makelaar die het kocht, op de een of andere manier zal hij menen er toch een goede deal aan gehad te hebben, al snap ik niet hoe.
Ms in de verhuur voor expats gooien of zo? Dat betaalt de zaak toch en heb je binnen no time het geld er uit ..
pi_23868902
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:14 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ah, we hebben een stand.

En gelly?
En wat, mijn waarde achtste bal ?
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:19:30 #11
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23868913
Wat een paard zeg, die Lieke.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_23868923
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:19 schreef BVO het volgende:
Wat een paard zeg, die Lieke.
Is het wat voor Dizer?
pi_23868932
Oh Gelly gaat het alweer wat beter met Elmer en Nanet, zijn ze een beetje bekomen van de schrik? Ik leef met ze mee!
pi_23868942
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:17 schreef static het volgende:
Dan heb je wel heeeeeeeeeeel veel mazzel gehad.
Mwoah, valt mee hoor. Ik zit in de van Baerlestraat met twee slaapkamers, grote woon-en badkamer en superkeuken voor 300. Je moet er effe tegenaan lopen.
En zij močsten er vanaf..
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:21:48 #15
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23868944
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef toiletseatgirl het volgende:

[..]

Is het wat voor Dizer?
Ik denk dat Erodome het er wel op zou kunnen.

Ennehm, ontopic; ik denk dat die twee een vies spelletje hebben gespeeld. Heb het programma nooit gevolgd, maar zowel bij Jensen! als bij Boulevard zag je dat ze logen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_23868959
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik snap het heel goed, ik zat aan het hele pand te denken net, maar het is idd slechts 1 etage en dan ook nog eens met maar 1 slaapkamer.

Maar goed, dit was een makelaar die het kocht, op de een of andere manier zal hij menen er toch een goede deal aan gehad te hebben, al snap ik niet hoe.
Ms in de verhuur voor expats gooien of zo? Dat betaalt de zaak toch en heb je binnen no time het geld er uit ..
Tsja, ik weet niet of expats daar wel willen wonen. Maar wellicht moet het zoiets worden. Ikzelf heb het idee dat ze vast willen incasseren voor wat ze denken dat het prijsniveau over een jaar of 10 daar kan zijn. Dat lijkt mij persoonlijk dus heel dom, want als je nu al de prijs die het dan waard is betaalt kun je wel vergeten er iets beter van te worden.
pi_23868970
Was wel leuk geweest als Ratelband het voor de Tokkies gekocht had
Beetje klein, maar ja, beetje Tokkies stapelen
En dan binnen 1 week dat trendy wiite meubilair aan gort
pi_23868974
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:19 schreef gelly het volgende:
En wat, mijn waarde achtste bal ?
Ik zie geen cash-o-meter op de site van Elmer en Nanet, dus ik was beniewd wat er zoals binnen is gekomen.
pi_23868995
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef toiletseatgirl het volgende:
Oh Gelly gaat het alweer wat beter met Elmer en Nanet, zijn ze een beetje bekomen van de schrik? Ik leef met ze mee!
Ik heb ze 2 dagen niet gesproken, maar de desillusie is nog steeds aanwezig kan ik je verzekeren...

en ik snap niet dat ze dat flop aanbod om de sbs kantine te verbouwen hebben aangenomen. Pure propaganda van sbs...
pi_23869022
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:23 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ik zie geen cash-o-meter op de site van Elmer en Nanet, dus ik was beniewd wat er zoals binnen is gekomen.
Oh, geen idee. Ik beheer die rekening ook niet, maar ik zal het voor je navragen. Er zijn best veel mensen die al wat gestort hebben begreep ik. Het is ook meer een 'bloemetje voor de schrik' idee dan een vette pot hoor.
pi_23869063
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:24 schreef gelly het volgende:
Ik heb ze 2 dagen niet gesproken, maar de desillusie is nog steeds aanwezig kan ik je verzekeren...

en ik snap niet dat ze dat flop aanbod om de sbs kantine te verbouwen hebben aangenomen. Pure propaganda van sbs...
Ik vind de hele ontknoping gewoon een aanfluiting. Die veiling is kut, gewoon maar stemmen net als bij ER de volgende keer ofzo.. Daarna gewoon rustig die appartementen verkopen. De reclame is toch al gemaakt.
pi_23869065
quote:
Maar is dat dan wel een prime lokatie? Gezien de herrie en het uitgaansleven? Verder scheelt het nogal of het een klassiek Amsterdams planken vloeren verdiepinkje is of een modern (gerenoveerd) appartement. De Tsaar Peterbuurt is in ieder geval niet veel soeps. Er zijn prima appartementen van die maat in zelfs architectonisch mooie nieuwbouw te krijgen op een net wat betere plek in Oost voor 260k.

p.s. maar hier kreeg je natuurlijk wel een strak ingericht, gemeubileerd en goed afgewerkt app. voor itt het standaard aanbod. Dus het L&M bedrag is niet absurd; wel hoog
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_23869159
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:28 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ik vind de hele ontknoping gewoon een aanfluiting. Die veiling is kut, gewoon maar stemmen net als bij ER de volgende keer ofzo.. Daarna gewoon rustig die appartementen verkopen. De reclame is toch al gemaakt.
ik mag je stiekum vertellen dat E&N bij de SMS actie op nr 2 stonden
pi_23869186
Hoe zit dat nou met die SBS6 kantine? Dat heb ik even gemist.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:37:33 #25
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23869227
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:35 schreef multatuli het volgende:
Hoe zit dat nou met die SBS6 kantine? Dat heb ik even gemist.
Die gaat N opnieuw inrichten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')