quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
Marieke heeft duidelijk nog nooit één tegenslag in haar leven gehad...
dat zeikerige toontje zal ze wel hebben aangenomen omdat het zo goed bij d'r enorme janksmoel past
Als de buurmannen eruit zouden gaan, dan wordt het veel minder leuk. Alleen de 2 exen kunnen een beetje klussen, de rest doet maar wat.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:40 schreef Sammy3000 het volgende:
Buurmannen zouden allang thuis moeten zitten...
Het is echt heel oneerlijk zoals het gaat!![]()
3x keer de regel overtreden om te mogen blijven, dan vind ik het niet leuk meer dat ze er nog inzitten.
Dat staat overigens helemaal los van mijn mening over de buurmannen!
Poll: Welk stel gaat as. zondag het Blok verlaten?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:47 schreef mars7427 het volgende:
Wie doet er een poll? We hebben tot zondag....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het er wel mee eens dat het leuk om te zien is als een stel het helemaal verkloot (Paul en Marschaquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:34 schreef Sammy3000 het volgende:
En toch hoop ik niet dat JP & Marieke weggaan. Het is wel leuke televisie om die lamballen te zien klungelen en uiteindelijk zó door de mand vallen dat ze hun hele reputatie naar de kloten helpen...
Kan het niet helpen, maar dat vind ik veel leuker als kijker dan dat gewone bal & jank bal de taak op zich nemen en het heel makkelijk naar hun hand zetten en er een prima appartement van maken.
Net al de exjes. Prima dat ze zo snel en goed bezig zijn, maar spannende televisie is het niet...
Juist niet, kan wel lachen om hun flap-uits.quote:Op zondag 24 september 2006 16:46 schreef Verbal het volgende:
Die zusjes mogen er van mij uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |