Mis je Frank Masmeijer ook zo?quote:Op zondag 24 september 2006 16:46 schreef Verbal het volgende:
Die zusjes mogen er van mij uit. Kunnen niks, willen niks en die zijn zo mogelijk nog irritanter dan JeePee en dat sprekende gebit.
V.
De ene keer wel en de andere keer niet. Net5 houdt van creatrief programmeren.quote:Op zondag 24 september 2006 22:48 schreef DrMarten het volgende:
Ik had de keuze tussen gezellig biertje drinken en bandje kijken of het blok kijken. Oftewel.... wordt her herhaald?
Mwaah.... vond het opvallen dat bijvoorbeeld de zusjes zaten te mekkeren over de kleur van de vazen bij Erik en Ellen. Terwijl die alleen maar ook hadden voor het al dan niet in verstek zagen van plakplintjes.... De verschillen in ervaring komen zo nog duidelijker naar voren...quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het altijd zo typisch dat ze elkaars kamers altijd tot op de grond toe afkraken. (soms wel terecht maar niet altijd)
niet-verstek zagen is dan ook zó lelijk...quote:Op maandag 25 september 2006 12:51 schreef mars7427 het volgende:
Terwijl die alleen maar ook hadden voor het al dan niet in verstek zagen van plakplintjes.... De verschillen in ervaring komen zo nog duidelijker naar voren...
Precies.quote:Op maandag 25 september 2006 13:05 schreef Koningin het volgende:
Ik zou als koper toch meer gaan voor solide klustechnieken dan voor interieur.
Die zusjes gaan er niet uit denk JP en Coquote:
yep, humorquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:58 schreef static het volgende:
Maakt eigenlijk geen reet uit, als die zusjes maar blijven.
Sinds ik dat joekel van een televisie heb is dat erg duidelijk ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef laffer het volgende:
[..]
en die ene heeft lekkere grote tieten![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:01 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, humor![]()
en die ene heeft lekkere grote tieten![]()
Ik vind JP en Marieke meer amusementswaarde hebben dan de zusjes....die hebben tenminste nog gestucadoord.quote:Op maandag 25 september 2006 20:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die zusjes gaan er niet uit denk JP en Co![]()
Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt... wat een zelfingenomen mannetjes zeg, met name die met die flaporen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:00 schreef Sammy3000 het volgende:
De buurmannen...![]()
![]()
![]()
Zo'n arrogantie!
Bah!![]()
Heeeel voorzichtig, alleen met het uiterste puntje van haar tong... denk ik...quote:Op donderdag 28 september 2006 02:13 schreef oldschoolf00l het volgende:
Marieke is zo lekker netjes he. Hoe zou zon wijffie nou pijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |