Te laatquote:
hopelijk heb je het bonnetje nogquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef Rica het volgende:
Ik heb een nieuwe koptelefoon gekocht.
Het is nu net of Hilde hier in de kamer staat.
En de pijn... tis een wonder!!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hilde heeft wijn te pakken en haar humeur is 180 graden gedraaid!
DAt idee kreeg ik dus ookquote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef mazaru het volgende:
Allemaal even zwaaien naar Tijn, hij vertrekt[afbeelding]
Het is Lourdes Wijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En de pijn... tis een wonder!!![]()
![]()
Ik heb meer het gevoel dat hij baalt geen 'credit' te hebben gekregen, dat krijgt BB nu allemaal. Hij probeerde dat steeds te halen in de gesprekjes net met Monique en Hilde, maar die hebben daar geen oren meer naar.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef mamapan het volgende:
Hij was toch kwaad over de bestelling en dat iedereen liep te zeuren wat ze allemaal niet hadden.
Hij laat nu alleen maar zien dat hij boven dat heilloze zooitje staat.
![]()
Tijn
![]()
![]()
Dat zou inderdaad wel eens kunnen, dat zelfs Tijn BB te soft vindt...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef schatje het volgende:
Tijn vindt dat BB gelijk heeft. Dat zei hij tegen Hilde.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef Flujas het volgende:
[..]
hopelijk heb je het bonnetje nog
Jij moest zeker ook even Spuiten&Slikken zien, ouwe geilneef.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef arneaux het volgende:
Wat zijn de ontwikkelingen?
Gelijk heeft ie.. fuck them allquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn poetst nu zijn tanden en gaat (denk ik) slapen
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moest zeker ook even Spuiten&Slikken zien, ouwe geilneef.
Per direct graag.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:53 schreef avonne het volgende:
kan die cameraman ontslagen worden?
http://www.talpa.tv/web/s(...)369/typeofpage=51230quote:Op donderdag 7 september 2006 22:54 schreef Kinga het volgende:
Ik heb het vorige COS even doorgelezen, maar heb blijkbaar iets gemist, want snap het niet helemaal.
Waarom zie ik opeens drank en snoep?
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moest zeker ook even Spuiten&Slikken zien, ouwe geilneef.
Yup en nu helemaal niks meerquote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef Wishjuh het volgende:
hmm meer mensen problemen met de streams... telkens maar 1 of 2 die het doen.. de andere op zwart?
Snap het ook, beter als Roel vorig jaar die soms nogal eens agressief kon wordenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Tijn baalt en gaat vroeg naar bed. Ik begrijp hem wel hoor, en het is beter dat hij niet de boel bij elkaar schreeuwt en het feest verpest maar rustig naar bed gaat.
Dito.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef Kinga het volgende:
Ik trek die wijven-met-de-kut-stemmen even niet....
Ghehehe ja jij zat natuurlijk ook voor de buis.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Tatum was lekker eerlijk
Wel een kudde cavia's, zo te horen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef riri het volgende:
Zit er eigenlijk nog een mol in het huis?
Letterlijk of figuurlijk?quote:
Ja en dan druk je op play... en dan doet ie et ff... en dan ineens valt alles uit... naja ligt dan dus niet aan mij...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Yup en nu helemaal niks meer![]()
edit: 2 doen het er weer.
Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef berney het volgende:
Wat is er met Tijn dan? Ik snap het niet.
Zou kunnen, of een peptalk van Hummiequote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef n1ek het volgende:
Tijn krijgt zn 50e boodschappen?
Eerst krijgen ze niet alles wat ze hebben besteld (o.a. geen sigaretten), een uur later krijgen ze dozen vol met een heleboel luxeproducten.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Ik snap er geen reet meer van. Kan iemand in 2 zinnen vertellen wat er aan de gang is daar?
Valt mee hoor. Dit was de tweede keer dat ik het heb gezien. Die presentatrice is wel leukquote:Op donderdag 7 september 2006 22:58 schreef Gert het volgende:
Ghehehe ja jij zat natuurlijk ook voor de buis.
hopelijk niet, dan wordt het misschien nog wel een vrijwillige exitquote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou kunnen, of een peptalk van Hummie
Understatement.quote:
Zonder reden?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Eerst krijgen ze niet alles wat ze hebben besteld (o.a. geen sigaretten), een uur later krijgen ze dozen vol met een heleboel luxeproducten.
De 4 streams doen het via gillesdesmit de hele dag al perfect. Dus geen klagen hier.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja en dan druk je op play... en dan doet ie et ff... en dan ineens valt alles uit... naja ligt dan dus niet aan mij...
Jamaar, hamsters die zeggen niet de hele tijd 'oeink oeink wiep wiep wiep'. Het zijn cavia's, ik zeg het je.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:01 schreef MissJ. het volgende:
En toch....wat die zusjes nou doen....dat is toch.....HAMSTEREN!!!!!!
Soort van waarschuwing dat als ze weer veel zeiken of veel over het budget heen gaan, BB bepaalt wat ze wel en niet krijgen.quote:
Daarom denk ik ook dat Hummie hem gaat toespreken en die kan dat zeer goedquote:Op donderdag 7 september 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie Tijn er toe in staat om te vertrekken.
ja, dat had ik de hele dag met verschillende serversquote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja en dan druk je op play... en dan doet ie et ff... en dan ineens valt alles uit... naja ligt dan dus niet aan mij...
van de Talpa site;quote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Ik snap er geen reet meer van. Kan iemand in 2 zinnen vertellen wat er aan de gang is daar?
Wat wij ervan gemaakt hebben is dat hij over de zeik is omdat BB zo soft doet. Hij was het eens met BB dat ze niet zo moesten klagen allemaal. HIj heeft daar ook al een paar keer iets van gezegd.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Understatement.![]()
Is er al bekend wat er nu preciés met Tijnepijn aan de hand is?
Er wordt gezegd dat degenen die in de DBK mochten komen om de spullen te halen, het minst hadden gezeurd om eten en dergelijke. Daarom mogen zij nu bepalen wie de luxeproducten gebruiken.quote:
Ligt dus niet aan talpa!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Wishjuh het volgende:
naaah shit man... ik stop er mee voor vanavond... streams vallen constant uit... zie nu helemaal niks. Thx Talpa! Ik ga maar eens gamen... grrrrr
Kun je me heel kort uitleggen hoezo dan? Wat is er gebeurd???quote:Op donderdag 7 september 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie Tijn er toe in staat om te vertrekken.
speak for yourself, hij is gewoon op zijn pik getrapt volgens mij.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat wij ervan gemaakt hebben is dat hij over de zeik is omdat BB zo soft doet. Hij was het eens met BB dat ze niet zo moesten klagen allemaal. HIj heeft daar ook al een paar keer iets van gezegd.
Tijn kan beter Hummie een peptalk geven om te zorgen dat het wat boeiender wordtquote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou kunnen, of een peptalk van Hummie
En nu is hij boos kwaad en nijdig naar bed?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat wij ervan gemaakt hebben is dat hij over de zeik is omdat BB zo soft doet. Hij was het eens met BB dat ze niet zo moesten klagen allemaal. HIj heeft daar ook al een paar keer iets van gezegd.
Is me niet helemaal duidelijk, maar hij is héél erg over de zeik en hij lijkt me het type dat gewoon z'n koffers pakt als het hem niet zint...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je me heel kort uitleggen hoezo dan? Wat is er gebeurd???
Gezeur om de boodschappen. Hij vindt dat de mensen niet zo snel moeten klagen. BB deelt die mening dus ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat was juist zijn puntquote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat Tijn dan zoiets heeft van, ik krijg toch alleen maar stank voor dank... and i dont blame him..
Dat idee heb ik ook ja. Dat hij de moraalridder is en anderen uiteindelijk de eer krijgen dmv die sleutels/kisten.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef anneja het volgende:
[..]
speak for yourself, hij is gewoon op zijn pik getrapt volgens mij.
Alles op zwart bij mij...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:06 schreef Napster het volgende:
deze werken gewoon
http://bb.roy.servehttp.com/index9x.asp
Drank & sigaretten waren niet geleverd ivm overschrijden bedrag, Tijn was kwaad op Marlies (die op het laatst allerlei extra's had besteld, volgens hem was het haar schuld), vervolgens mogen vier dames kisten vol lekkers ophalen. En Tijn niet, en dat vindt hij niet eerlijk want hij zeurt nooit en werkt zich uit de naad.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier doen alle streams het gewoon, dus er is niets met de streams aan de hand, anders had ik hetzelfde probleem moeten hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:06 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Nou op de site van Talpa heb ik et ook... en ben niet de enige...
Dat is nu al vaak gezegd maar bij mij deden die het dus ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Aan iedereen die problemen heeft met de streams: http://www.bbcam.nl/ doet het al uren zonder problemen, probeer die eens.
Thx deze doet et wel!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Aan iedereen die problemen heeft met de streams: http://www.bbcam.nl/ doet het al uren zonder problemen, probeer die eens.
Ja klopt en Tijn zei dat die al 20 jaar sinas drinkt en geen cola maar dat die daar ook niet over zeurde.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef schatje het volgende:
Milica was aan het zeiken omdat er kaneel thee was besteld.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat is nu al vaak gezegd maar bij mij deden die het dus ook niet.
Het verschilt blijkbaar per computer, dus als het niet lukt bij de ene site kun je altijd de andere proberen.quote:
Ga naar http://www.gillesdesmit.com/bb/ .. dan kun je per stream de eigenschappen (properties) bekijken en daar zie je de url's.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik draai nou bb-roy en die gaat prima, ik zou wel graag de url van Gilles willen hebben die draaide vorig jaar ook goed.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
[..]
Het verschilt blijkbaar per computer, dus als het niet lukt bij de ene site kun je altijd de andere proberen.
ja, ik vond Milica ook een zeikerd.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef schatje het volgende:
Milica was aan het zeiken omdat er kaneel thee was besteld.
Nee ik heb daar nu 3 aanstaan, en hij blijft zowaar lopen.... (knock on wood)quote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef anneja het volgende:
Bij die bbroy doen bij mij alleen 1 en 4 het?
Ze staan allemaal in FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik draai nou bb-roy en die gaat prima, ik zou wel graag de url van Gilles willen hebben die draaide vorig jaar ook goed.
Ah, refreshen deed het hem reedsquote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik heb daar nu 3 aanstaan, en hij blijft zowaar lopen.... (knock on wood)
Dat maakt hem behoorlijk in de war ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef Kinga het volgende:
Tijn zit sowieso al paar dagen niet lekker in zijn vel. Oplossing, Monique moet oprotten....sinds dat gedoe is ie niet meer te genieten...
idd... naja ik heb alle urls uit deze topic nu bewaard... dus kan niet meer mis gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
[..]
Het verschilt blijkbaar per computer, dus als het niet lukt bij de ene site kun je altijd de andere proberen.
Met Monique kan die juist praten, ik vind dat ie wel gelijk heeft, iedereen zeikt daar, ze lopen te gillen als malle, ja dan kan het je wat teveel worden...zonder Monique wordt ie nog meer depri..quote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef Kinga het volgende:
Tijn zit sowieso al paar dagen niet lekker in zijn vel. Oplossing, Monique moet oprotten....sinds dat gedoe is ie niet meer te genieten...
Dat geloof ik niet, hij had vanochtend al problemen met de boodschappenlijst. Er werd gelijk al over snoep, chocolade en chips gepraat, en hij vond dat je eerst de noodzakelijk dingen moest bestellen. Toen de "luxe" artikelen niet bij de boodschappen bleken te zijn, vanwege overbesteding, en iedereen begon te zeiken, werd hij pissig. Nu iedereen zo uit zijn dak gaat omdat alles is gekomen, kan ik me voorstellen dat hij daar niet bij wil horenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja. Dat hij de moraalridder is en anderen uiteindelijk de eer krijgen dmv die sleutels/kisten.
Ik heb de garniers aan staan via gilles en werkt perfect.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:13 schreef Bocaj het volgende:
Garniers, Xs4all & talpa doen vreemd... alle andere niet :p
Zeker vergeten dat hij en Rik de hele week wel luxe hadden.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:14 schreef mamapan het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, hij had vanochtend al problemen met de boodschappenlijst. Er werd gelijk al over snoep, chocolade en chips gepraat, en hij vond dat je eerst de noodzakelijk dingen moest bestellen. Toen de "luxe" artikelen niet bij de boodschappen bleken te zijn, vanwege overbesteding, en iedereen begon te zeiken, werd hij pissig. Nu iedereen zo uit zijn dak gaat omdat alles is gekomen, kan ik me voorstellen dat hij daar niet bij wil horen![]()
Hij heeft tijdens de eerste live-uitzending 50euro gewonnen waarvan hij kon bestellenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Wat heeft Tijn gekregen?
oooooooow...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
O nou snap ik 'm. Tijn heeft van z'n budget spullen besteld voor een feestje en dat heeft BB dus verpest...
Touwtje springen westrijd die hij had gewonnen. De prijs was 50 euro.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:17 schreef Frank-NL het volgende:
Heh, dit snap ik niet helemaal
Tsja, is ook zo'n beetje het enige waar je je druk om kan maken in zo'n huisquote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat zijn het toch een stelletje materialisten he.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen heeft lol... Nou ja, bijna iedereen dan.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB070954.jpg]afbeelding][/URL]
dat glas ook, past zeker een half litertje in. hoef ze niet zo vaak bij te tankenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef LeonII het volgende:
"De Hilde" in haar natuurlijke omgeving
[afbeelding]
Je zit opgesloten met andere gekken... wat wil je dan ipv materialisme?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat zijn het toch een stelletje materialisten he.
Omdat ie eerst jou nog ff leker in je bek wil schijtenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom gaat Tijn nu dan niet weer gewoon naar bed?![]()
Zooooo hebben wij dezelfde intresses.......(en waarom maak jij de foto's te groot)quote:
Het bespreken van een politieke oplossing voor de situatie in het midden oosten zit er niet in, denk ikquote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Je zit opgesloten met andere gekken... wat wil je dan ipv materialisme?
Volgieten Tijn!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef n1ek het volgende:
Die Monique heeft echt weinig drank nodig
die zag 2 dagen terug het plafond ook al naar 2 glazen draaien..
dat is wel sneu jah ,maar misschien hebben ze al deze ook wel gekregen omdat hij die 50 besteden aan dingen voor andere ipv allemaal voor zichzelfquote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
O nou snap ik 'm. Tijn heeft van z'n budget spullen besteld voor een feestje en dat heeft BB dus verpest...
Dat is Leon. Die plaatst de foto's van 730 breedquote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(en waarom maak jij de foto's te groot)
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Etienne is alleen
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB070956.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Het bespreken van een politieke oplossing voor de situatie in het midden oosten zit er niet in, denk ik
Volgens mij voelt ze zich in de steek gelaten en is ze jaloers op Moquote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef Kinga het volgende:
Ah, Marlies vindt Tijn ook al wat minder lief.
compensatiedrang?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is Leon. Die plaatst de foto's van 730 breed
I agree, en ze denken nog steeds dat die herkansing door Tijn komt, terwijl het Sabrina wasquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Marlies heeft wel een punt, hoe aardig ik Tijn ook vind.
Volgens mij ook ja... net had niemand door dat 'ie er niet was.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Marlies is verliefd op Tijn![]()
Ze zeurt dat hij de sfeer bepaalt door zich terug te trekken als hij down is. Ehh... wtf? Hij probeert dat juist te voorkomen! Ze baalt gewoon dat hij te weinig aandacht aan haar besteed![]()
vind ik ook. De wereld draait niet om hem.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hehe ja, zo duidelijk als wat dat zij hem leuker dan leuk vindt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Volgens mij voelt ze zich in de steek gelaten en is ze jaloers op Mo
Ja vindt ik ook soms denk ik weleens zodadelijk ga je nog stampvoetenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Semih nog wel, ze heeft het over Tijn heurquote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Marlies en Janine hebben het er nu over dat Semih te veel de sfeer bepaalt. "Dan is ie boos, en komt ie bij niemand meer in de buurt. Het drukt op de hele groep."
Marlies wil het er nog eens met hem over hebben.
Volgens mij had ze het over Semih en de ruzie van vanmiddag. Want ze zei ook nog: "anderen willen ook weleens koken".quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Marlies is verliefd op Tijn![]()
Ze zeurt dat hij de sfeer bepaalt door zich terug te trekken als hij down is. Ehh... wtf? Hij probeert dat juist te voorkomen! Ze baalt gewoon dat hij te weinig aandacht aan haar besteedt![]()
Ik begin Tijn steeds minder te vinden. Ik vond hem eerst top. Maar ik kan niet anders dan concluderen dan dat hij behoorlijk hypocriet is.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik begin Tijn steeds minder te vinden. Ik vond hem eerst top. Maar ik kan niet anders dan concluderen dan dat hij behoorlijk hypocriet is.
Ze is ook leuk tot je haar stem hoortquote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Regie, laat Marcia eens wat meer zien. Ik begin haar steeds leuke te vinden.
Mag de papa van Marcia weg binnenkort???
Niets mis met haar stem vind ik, dit in tegenstelling tot de twee zusjes en Micheline als ze moe is (maar Micheline blijft de liefste in het huis).quote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ze is ook leuk tot je haar stem hoort
En Janine kom Marlies wel schieten...........................ppffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef Kinga het volgende:
Marlies en Janine opeens dikke vriendinnen....toch gek he hoe die zaken daar gaan in dat huis
Niks zo dynamisch als het leven in BB.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En Janine kom Marlies wel schieten...........................ppffffffffffffffffffffffffff![]()
Ja die 4 kunnen prima een sprookje vertellen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets mis met haar stem vind ik, dit in tegenstelling tot de twee zusjes en Micheline als ze moe is (maar Micheline blijft de liefste in het huis).
Beetje voor de hand liggend waar ze het allemaal over hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
De meiden zitten lekker te klagen
Ja, als verder iedereen storend blijkt te zijn, dan wint de persoon die het minst storend is.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef Kinga het volgende:
Kreeg opeens een ingeving dat ik Marcia nog wel zie winnen.
Dat is voor het eerst deze BB.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef LeonII het volgende:
Eindelijk Tijn en Rik bij elkaar.
Een vaste mening heeft ze niet echt nee.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Onderhand kan je concluderen dat Janine een mooie huichelaarster is.................![]()
Ik denk dat ze buiten het huis wel relaxter is, ze heeft hier niks te blowen en dan krijg je dat hyper gelul de hele tijdquote:Op donderdag 7 september 2006 23:36 schreef n1ek het volgende:
Net als Janine me iets aardiger lijkt te worden, gaat ze weer zo spuien
Vergeefse hoop vrees ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:36 schreef n1ek het volgende:
Net als Janine me iets aardiger lijkt te worden, gaat ze weer zo spuien
Ja het valt helemaal niet op hoor Marlies.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Tijn wordt genoemd en Marlies vraagt gelijk door "Met Tijn is het weer goed?!"
Sop me a river, babyquote:Op donderdag 7 september 2006 23:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja het valt helemaal niet op hoor Marlies.
*sop sop sop*
![]()
op wie doelt janine nu? op haar voormalige groepje?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
het valt me op dat als ik geroddel hoor het bij ...marlies...janine...milica en hilde vandaan komt... dat zijn naar mijn idee degene die het meeste lullen over de andere
quote:
Is al een tijdje zo hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef MissJ. het volgende:
Omy God, geef me een kotszak, E10 heeft zijn bloessie open gezet.....walgelijk.
Heeft er nou nog niemand door dat wij niet veel beter zijn? Wat zitten we hier nou te doen? Juist we roddelen over de bewoners.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
het valt me op dat als ik geroddel hoor het bij ...marlies...janine...milica en hilde vandaan komt... dat zijn naar mijn idee degene die het meeste lullen over de andere
Zou ze het verkopen op eBay?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Janine maakt duidelijk dat het maar goed is dat zij de macht over de sigaretten in handen heeft, anders zou alles maandag al op zijn.
Niemand zegt toch dat roddelen verkeerd is?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Heeft er nou nog niemand door dat wij niet veel beter zijn? Wat zitten we hier nou te doen? Juist we roddelen over de bewoners.
Dan luister je toch echt te selectief. De mannen roddelen net zo hard. Vooral tijdens tweegesprekjes lullen ze allemaal over elkaar.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |