Ik heb de garniers aan staan via gilles en werkt perfect.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:13 schreef Bocaj het volgende:
Garniers, Xs4all & talpa doen vreemd... alle andere niet :p
Zeker vergeten dat hij en Rik de hele week wel luxe hadden.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:14 schreef mamapan het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, hij had vanochtend al problemen met de boodschappenlijst. Er werd gelijk al over snoep, chocolade en chips gepraat, en hij vond dat je eerst de noodzakelijk dingen moest bestellen. Toen de "luxe" artikelen niet bij de boodschappen bleken te zijn, vanwege overbesteding, en iedereen begon te zeiken, werd hij pissig. Nu iedereen zo uit zijn dak gaat omdat alles is gekomen, kan ik me voorstellen dat hij daar niet bij wil horen![]()
Hij heeft tijdens de eerste live-uitzending 50euro gewonnen waarvan hij kon bestellenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Wat heeft Tijn gekregen?
oooooooow...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
O nou snap ik 'm. Tijn heeft van z'n budget spullen besteld voor een feestje en dat heeft BB dus verpest...
Touwtje springen westrijd die hij had gewonnen. De prijs was 50 euro.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:17 schreef Frank-NL het volgende:
Heh, dit snap ik niet helemaal
Tsja, is ook zo'n beetje het enige waar je je druk om kan maken in zo'n huisquote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat zijn het toch een stelletje materialisten he.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen heeft lol... Nou ja, bijna iedereen dan.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB070954.jpg]afbeelding][/URL]
dat glas ook, past zeker een half litertje in. hoef ze niet zo vaak bij te tankenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef LeonII het volgende:
"De Hilde" in haar natuurlijke omgeving
[afbeelding]
Je zit opgesloten met andere gekken... wat wil je dan ipv materialisme?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat zijn het toch een stelletje materialisten he.
Omdat ie eerst jou nog ff leker in je bek wil schijtenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom gaat Tijn nu dan niet weer gewoon naar bed?![]()
Zooooo hebben wij dezelfde intresses.......(en waarom maak jij de foto's te groot)quote:
Het bespreken van een politieke oplossing voor de situatie in het midden oosten zit er niet in, denk ikquote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Je zit opgesloten met andere gekken... wat wil je dan ipv materialisme?
Volgieten Tijn!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef n1ek het volgende:
Die Monique heeft echt weinig drank nodig
die zag 2 dagen terug het plafond ook al naar 2 glazen draaien..
dat is wel sneu jah ,maar misschien hebben ze al deze ook wel gekregen omdat hij die 50 besteden aan dingen voor andere ipv allemaal voor zichzelfquote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
O nou snap ik 'm. Tijn heeft van z'n budget spullen besteld voor een feestje en dat heeft BB dus verpest...
Dat is Leon. Die plaatst de foto's van 730 breedquote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(en waarom maak jij de foto's te groot)
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Etienne is alleen
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB070956.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Het bespreken van een politieke oplossing voor de situatie in het midden oosten zit er niet in, denk ik
Volgens mij voelt ze zich in de steek gelaten en is ze jaloers op Moquote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef Kinga het volgende:
Ah, Marlies vindt Tijn ook al wat minder lief.
compensatiedrang?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is Leon. Die plaatst de foto's van 730 breed
I agree, en ze denken nog steeds dat die herkansing door Tijn komt, terwijl het Sabrina wasquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Marlies heeft wel een punt, hoe aardig ik Tijn ook vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |