Ik heb de garniers aan staan via gilles en werkt perfect.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:13 schreef Bocaj het volgende:
Garniers, Xs4all & talpa doen vreemd... alle andere niet :p
Zeker vergeten dat hij en Rik de hele week wel luxe hadden.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:14 schreef mamapan het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, hij had vanochtend al problemen met de boodschappenlijst. Er werd gelijk al over snoep, chocolade en chips gepraat, en hij vond dat je eerst de noodzakelijk dingen moest bestellen. Toen de "luxe" artikelen niet bij de boodschappen bleken te zijn, vanwege overbesteding, en iedereen begon te zeiken, werd hij pissig. Nu iedereen zo uit zijn dak gaat omdat alles is gekomen, kan ik me voorstellen dat hij daar niet bij wil horen![]()
Hij heeft tijdens de eerste live-uitzending 50euro gewonnen waarvan hij kon bestellenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Wat heeft Tijn gekregen?
oooooooow...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
O nou snap ik 'm. Tijn heeft van z'n budget spullen besteld voor een feestje en dat heeft BB dus verpest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |