Ja klopt en Tijn zei dat die al 20 jaar sinas drinkt en geen cola maar dat die daar ook niet over zeurde.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef schatje het volgende:
Milica was aan het zeiken omdat er kaneel thee was besteld.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat is nu al vaak gezegd maar bij mij deden die het dus ook niet.
Het verschilt blijkbaar per computer, dus als het niet lukt bij de ene site kun je altijd de andere proberen.quote:
Ga naar http://www.gillesdesmit.com/bb/ .. dan kun je per stream de eigenschappen (properties) bekijken en daar zie je de url's.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik draai nou bb-roy en die gaat prima, ik zou wel graag de url van Gilles willen hebben die draaide vorig jaar ook goed.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
[..]
Het verschilt blijkbaar per computer, dus als het niet lukt bij de ene site kun je altijd de andere proberen.
ja, ik vond Milica ook een zeikerd.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef schatje het volgende:
Milica was aan het zeiken omdat er kaneel thee was besteld.
Nee ik heb daar nu 3 aanstaan, en hij blijft zowaar lopen.... (knock on wood)quote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef anneja het volgende:
Bij die bbroy doen bij mij alleen 1 en 4 het?
Ze staan allemaal in FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik draai nou bb-roy en die gaat prima, ik zou wel graag de url van Gilles willen hebben die draaide vorig jaar ook goed.
Ah, refreshen deed het hem reedsquote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik heb daar nu 3 aanstaan, en hij blijft zowaar lopen.... (knock on wood)
Dat maakt hem behoorlijk in de war ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef Kinga het volgende:
Tijn zit sowieso al paar dagen niet lekker in zijn vel. Oplossing, Monique moet oprotten....sinds dat gedoe is ie niet meer te genieten...
idd... naja ik heb alle urls uit deze topic nu bewaard... dus kan niet meer mis gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
[..]
Het verschilt blijkbaar per computer, dus als het niet lukt bij de ene site kun je altijd de andere proberen.
Met Monique kan die juist praten, ik vind dat ie wel gelijk heeft, iedereen zeikt daar, ze lopen te gillen als malle, ja dan kan het je wat teveel worden...zonder Monique wordt ie nog meer depri..quote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef Kinga het volgende:
Tijn zit sowieso al paar dagen niet lekker in zijn vel. Oplossing, Monique moet oprotten....sinds dat gedoe is ie niet meer te genieten...
Dat geloof ik niet, hij had vanochtend al problemen met de boodschappenlijst. Er werd gelijk al over snoep, chocolade en chips gepraat, en hij vond dat je eerst de noodzakelijk dingen moest bestellen. Toen de "luxe" artikelen niet bij de boodschappen bleken te zijn, vanwege overbesteding, en iedereen begon te zeiken, werd hij pissig. Nu iedereen zo uit zijn dak gaat omdat alles is gekomen, kan ik me voorstellen dat hij daar niet bij wil horenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja. Dat hij de moraalridder is en anderen uiteindelijk de eer krijgen dmv die sleutels/kisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |