Volgieten Tijn!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef n1ek het volgende:
Die Monique heeft echt weinig drank nodig
die zag 2 dagen terug het plafond ook al naar 2 glazen draaien..
dat is wel sneu jah ,maar misschien hebben ze al deze ook wel gekregen omdat hij die 50 besteden aan dingen voor andere ipv allemaal voor zichzelfquote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
O nou snap ik 'm. Tijn heeft van z'n budget spullen besteld voor een feestje en dat heeft BB dus verpest...
Dat is Leon. Die plaatst de foto's van 730 breedquote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(en waarom maak jij de foto's te groot)
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Etienne is alleen
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB070956.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Het bespreken van een politieke oplossing voor de situatie in het midden oosten zit er niet in, denk ik
Volgens mij voelt ze zich in de steek gelaten en is ze jaloers op Moquote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef Kinga het volgende:
Ah, Marlies vindt Tijn ook al wat minder lief.
compensatiedrang?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is Leon. Die plaatst de foto's van 730 breed
I agree, en ze denken nog steeds dat die herkansing door Tijn komt, terwijl het Sabrina wasquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Marlies heeft wel een punt, hoe aardig ik Tijn ook vind.
Volgens mij ook ja... net had niemand door dat 'ie er niet was.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Marlies is verliefd op Tijn![]()
Ze zeurt dat hij de sfeer bepaalt door zich terug te trekken als hij down is. Ehh... wtf? Hij probeert dat juist te voorkomen! Ze baalt gewoon dat hij te weinig aandacht aan haar besteed![]()
vind ik ook. De wereld draait niet om hem.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hehe ja, zo duidelijk als wat dat zij hem leuker dan leuk vindt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Volgens mij voelt ze zich in de steek gelaten en is ze jaloers op Mo
Ja vindt ik ook soms denk ik weleens zodadelijk ga je nog stampvoetenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Semih nog wel, ze heeft het over Tijn heurquote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Marlies en Janine hebben het er nu over dat Semih te veel de sfeer bepaalt. "Dan is ie boos, en komt ie bij niemand meer in de buurt. Het drukt op de hele groep."
Marlies wil het er nog eens met hem over hebben.
Volgens mij had ze het over Semih en de ruzie van vanmiddag. Want ze zei ook nog: "anderen willen ook weleens koken".quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Marlies is verliefd op Tijn![]()
Ze zeurt dat hij de sfeer bepaalt door zich terug te trekken als hij down is. Ehh... wtf? Hij probeert dat juist te voorkomen! Ze baalt gewoon dat hij te weinig aandacht aan haar besteedt![]()
Ik begin Tijn steeds minder te vinden. Ik vond hem eerst top. Maar ik kan niet anders dan concluderen dan dat hij behoorlijk hypocriet is.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik begin Tijn steeds minder te vinden. Ik vond hem eerst top. Maar ik kan niet anders dan concluderen dan dat hij behoorlijk hypocriet is.
Ze is ook leuk tot je haar stem hoortquote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Regie, laat Marcia eens wat meer zien. Ik begin haar steeds leuke te vinden.
Mag de papa van Marcia weg binnenkort???
Niets mis met haar stem vind ik, dit in tegenstelling tot de twee zusjes en Micheline als ze moe is (maar Micheline blijft de liefste in het huis).quote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ze is ook leuk tot je haar stem hoort
En Janine kom Marlies wel schieten...........................ppffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef Kinga het volgende:
Marlies en Janine opeens dikke vriendinnen....toch gek he hoe die zaken daar gaan in dat huis
Niks zo dynamisch als het leven in BB.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En Janine kom Marlies wel schieten...........................ppffffffffffffffffffffffffff![]()
Ja die 4 kunnen prima een sprookje vertellen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets mis met haar stem vind ik, dit in tegenstelling tot de twee zusjes en Micheline als ze moe is (maar Micheline blijft de liefste in het huis).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |