Volgens mij ook ja... net had niemand door dat 'ie er niet was.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Marlies is verliefd op Tijn![]()
Ze zeurt dat hij de sfeer bepaalt door zich terug te trekken als hij down is. Ehh... wtf? Hij probeert dat juist te voorkomen! Ze baalt gewoon dat hij te weinig aandacht aan haar besteed![]()
vind ik ook. De wereld draait niet om hem.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Marlies heeft wel een punt, hoe aardig ik Tijn ook vind.
Hehe ja, zo duidelijk als wat dat zij hem leuker dan leuk vindt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Volgens mij voelt ze zich in de steek gelaten en is ze jaloers op Mo
Ja vindt ik ook soms denk ik weleens zodadelijk ga je nog stampvoetenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Semih nog wel, ze heeft het over Tijn heurquote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Marlies en Janine hebben het er nu over dat Semih te veel de sfeer bepaalt. "Dan is ie boos, en komt ie bij niemand meer in de buurt. Het drukt op de hele groep."
Marlies wil het er nog eens met hem over hebben.
Volgens mij had ze het over Semih en de ruzie van vanmiddag. Want ze zei ook nog: "anderen willen ook weleens koken".quote:Op donderdag 7 september 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Marlies is verliefd op Tijn![]()
Ze zeurt dat hij de sfeer bepaalt door zich terug te trekken als hij down is. Ehh... wtf? Hij probeert dat juist te voorkomen! Ze baalt gewoon dat hij te weinig aandacht aan haar besteedt![]()
Ik begin Tijn steeds minder te vinden. Ik vond hem eerst top. Maar ik kan niet anders dan concluderen dan dat hij behoorlijk hypocriet is.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik begin Tijn steeds minder te vinden. Ik vond hem eerst top. Maar ik kan niet anders dan concluderen dan dat hij behoorlijk hypocriet is.
Ze is ook leuk tot je haar stem hoortquote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Regie, laat Marcia eens wat meer zien. Ik begin haar steeds leuke te vinden.
Mag de papa van Marcia weg binnenkort???
Niets mis met haar stem vind ik, dit in tegenstelling tot de twee zusjes en Micheline als ze moe is (maar Micheline blijft de liefste in het huis).quote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ze is ook leuk tot je haar stem hoort
En Janine kom Marlies wel schieten...........................ppffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 7 september 2006 23:28 schreef Kinga het volgende:
Marlies en Janine opeens dikke vriendinnen....toch gek he hoe die zaken daar gaan in dat huis
Niks zo dynamisch als het leven in BB.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En Janine kom Marlies wel schieten...........................ppffffffffffffffffffffffffff![]()
Ja die 4 kunnen prima een sprookje vertellen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets mis met haar stem vind ik, dit in tegenstelling tot de twee zusjes en Micheline als ze moe is (maar Micheline blijft de liefste in het huis).
Beetje voor de hand liggend waar ze het allemaal over hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
De meiden zitten lekker te klagen
Ja, als verder iedereen storend blijkt te zijn, dan wint de persoon die het minst storend is.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef Kinga het volgende:
Kreeg opeens een ingeving dat ik Marcia nog wel zie winnen.
Dat is voor het eerst deze BB.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef LeonII het volgende:
Eindelijk Tijn en Rik bij elkaar.
Een vaste mening heeft ze niet echt nee.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Onderhand kan je concluderen dat Janine een mooie huichelaarster is.................![]()
Ik denk dat ze buiten het huis wel relaxter is, ze heeft hier niks te blowen en dan krijg je dat hyper gelul de hele tijdquote:Op donderdag 7 september 2006 23:36 schreef n1ek het volgende:
Net als Janine me iets aardiger lijkt te worden, gaat ze weer zo spuien
Vergeefse hoop vrees ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:36 schreef n1ek het volgende:
Net als Janine me iets aardiger lijkt te worden, gaat ze weer zo spuien
Ja het valt helemaal niet op hoor Marlies.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:36 schreef Zhenar het volgende:
Tijn wordt genoemd en Marlies vraagt gelijk door "Met Tijn is het weer goed?!"
Sop me a river, babyquote:Op donderdag 7 september 2006 23:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja het valt helemaal niet op hoor Marlies.
*sop sop sop*
![]()
op wie doelt janine nu? op haar voormalige groepje?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
het valt me op dat als ik geroddel hoor het bij ...marlies...janine...milica en hilde vandaan komt... dat zijn naar mijn idee degene die het meeste lullen over de andere
quote:
Is al een tijdje zo hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef MissJ. het volgende:
Omy God, geef me een kotszak, E10 heeft zijn bloessie open gezet.....walgelijk.
Heeft er nou nog niemand door dat wij niet veel beter zijn? Wat zitten we hier nou te doen? Juist we roddelen over de bewoners.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
het valt me op dat als ik geroddel hoor het bij ...marlies...janine...milica en hilde vandaan komt... dat zijn naar mijn idee degene die het meeste lullen over de andere
Zou ze het verkopen op eBay?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Janine maakt duidelijk dat het maar goed is dat zij de macht over de sigaretten in handen heeft, anders zou alles maandag al op zijn.
Niemand zegt toch dat roddelen verkeerd is?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Heeft er nou nog niemand door dat wij niet veel beter zijn? Wat zitten we hier nou te doen? Juist we roddelen over de bewoners.
Dan luister je toch echt te selectief. De mannen roddelen net zo hard. Vooral tijdens tweegesprekjes lullen ze allemaal over elkaar.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |