Marcia
Hilde wilde van mij een vloeitje, ik zeg nee, ik heb er nog maar 5. Ze suggereerde al dat ik dat alles aan papa geef. Ik zeg": ik heb aan die en die en die en aan jou gegeven".
Vanochtend lag ik in bed en Hilde vraagt aan Etienne en aan Janine "heeft Marcia jou een vloeitje gegeven" "We delen toch alles met elkaar"?
Dus Hilde ging checken wie ik allemaal een vloeitje had gegeven.
Janine wil niet meer bij de kampers zitten.
Janine snapt nu ook waarom Marlies af en toe raar deed, want dat was vanwege dat ze genomineerd werd. Marlies beaamt dit en is blij dat Janine dat zelf nu ook tot de conclusie is gekomen dat ze het daarom niet met elkaar konden vinden.
Janine wil niet "maatje" genoemd worden door Hilde. Ze is alleen gekomen en staat ook nog steeds alleen.
Janine zegt "ze willen de groepen scheiden en lokken rotopmerkingen uit"
Marcia "we moeten elkaar niet het leven zuur maken"
Marlies "je kunt wel in groepen verdelen, maar wel elkaar met respect behandelen"
Janine "nu ik sigaretten heeft krijg ik opeens een zoen van Hilde".
Janine is het echt beu, want het gaat nu echt gemeen en de verkeerde kant op.
Marlies "zes zonderen zich af. Maar ik merk aan Jeroen dat hij is veranderd. Ik baalde echt van Jeroen, maar hij is echt ok"
![]()
janine "ik zeg het ook eerlijk, ik ben radicaal de fout in gegaan. Ik heb Micheline mijn excuses aangeboden. Ik baal er wel van (dat ik op haar gestemd heb)"
Marlies "fouten maken kan, maar dat eerlijk inzien is heel belangrijk. Het is een moment opname, en later kun je daar spijt van hebben. Goed dat je het haar hebt gezegd"
Marcia "Je moet geen spijt hebben. Ik geloof dat het nederlandse volk dat wel ziet"
Janine "Ik heb er spijt van als ze door mijn ene stem het huis uit moet"
Marcia "Ik baal ervan dat ik op Milica heb gestemd, maar toen voelde ik dat zo"
Janine "nu wordt het leuk om te zien hoeveel slijmerds er achter me aan komen. Ik heb al heel wat kusjes gehad. Milica kwam net al met het idee om meteen de sigaretten te geven wat men bij de bestelling gevraagd had. Maar dat doe ik niet. Dat heeft BB niet gezegd. Maar, Egbert, wees gerust, er is genoeg. Maar als ik de kist openzet is het vrijdag al op. Dat doe ik niet, en dat wordt lachen!!"