Te laatquote:
hopelijk heb je het bonnetje nogquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef Rica het volgende:
Ik heb een nieuwe koptelefoon gekocht.
Het is nu net of Hilde hier in de kamer staat.
En de pijn... tis een wonder!!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hilde heeft wijn te pakken en haar humeur is 180 graden gedraaid!
DAt idee kreeg ik dus ookquote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef mazaru het volgende:
Allemaal even zwaaien naar Tijn, hij vertrekt[afbeelding]
Het is Lourdes Wijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En de pijn... tis een wonder!!![]()
![]()
Ik heb meer het gevoel dat hij baalt geen 'credit' te hebben gekregen, dat krijgt BB nu allemaal. Hij probeerde dat steeds te halen in de gesprekjes net met Monique en Hilde, maar die hebben daar geen oren meer naar.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef mamapan het volgende:
Hij was toch kwaad over de bestelling en dat iedereen liep te zeuren wat ze allemaal niet hadden.
Hij laat nu alleen maar zien dat hij boven dat heilloze zooitje staat.
![]()
Tijn
![]()
![]()
Dat zou inderdaad wel eens kunnen, dat zelfs Tijn BB te soft vindt...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef schatje het volgende:
Tijn vindt dat BB gelijk heeft. Dat zei hij tegen Hilde.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef Flujas het volgende:
[..]
hopelijk heb je het bonnetje nog
Jij moest zeker ook even Spuiten&Slikken zien, ouwe geilneef.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef arneaux het volgende:
Wat zijn de ontwikkelingen?
Gelijk heeft ie.. fuck them allquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn poetst nu zijn tanden en gaat (denk ik) slapen
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moest zeker ook even Spuiten&Slikken zien, ouwe geilneef.
Per direct graag.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:53 schreef avonne het volgende:
kan die cameraman ontslagen worden?
http://www.talpa.tv/web/s(...)369/typeofpage=51230quote:Op donderdag 7 september 2006 22:54 schreef Kinga het volgende:
Ik heb het vorige COS even doorgelezen, maar heb blijkbaar iets gemist, want snap het niet helemaal.
Waarom zie ik opeens drank en snoep?
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moest zeker ook even Spuiten&Slikken zien, ouwe geilneef.
Yup en nu helemaal niks meerquote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef Wishjuh het volgende:
hmm meer mensen problemen met de streams... telkens maar 1 of 2 die het doen.. de andere op zwart?
Snap het ook, beter als Roel vorig jaar die soms nogal eens agressief kon wordenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Tijn baalt en gaat vroeg naar bed. Ik begrijp hem wel hoor, en het is beter dat hij niet de boel bij elkaar schreeuwt en het feest verpest maar rustig naar bed gaat.
Dito.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef Kinga het volgende:
Ik trek die wijven-met-de-kut-stemmen even niet....
Ghehehe ja jij zat natuurlijk ook voor de buis.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Tatum was lekker eerlijk
Wel een kudde cavia's, zo te horen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef riri het volgende:
Zit er eigenlijk nog een mol in het huis?
Letterlijk of figuurlijk?quote:
Ja en dan druk je op play... en dan doet ie et ff... en dan ineens valt alles uit... naja ligt dan dus niet aan mij...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Yup en nu helemaal niks meer![]()
edit: 2 doen het er weer.
Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef berney het volgende:
Wat is er met Tijn dan? Ik snap het niet.
Zou kunnen, of een peptalk van Hummiequote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef n1ek het volgende:
Tijn krijgt zn 50e boodschappen?
Eerst krijgen ze niet alles wat ze hebben besteld (o.a. geen sigaretten), een uur later krijgen ze dozen vol met een heleboel luxeproducten.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Ik snap er geen reet meer van. Kan iemand in 2 zinnen vertellen wat er aan de gang is daar?
Valt mee hoor. Dit was de tweede keer dat ik het heb gezien. Die presentatrice is wel leukquote:Op donderdag 7 september 2006 22:58 schreef Gert het volgende:
Ghehehe ja jij zat natuurlijk ook voor de buis.
hopelijk niet, dan wordt het misschien nog wel een vrijwillige exitquote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou kunnen, of een peptalk van Hummie
Understatement.quote:
Zonder reden?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Eerst krijgen ze niet alles wat ze hebben besteld (o.a. geen sigaretten), een uur later krijgen ze dozen vol met een heleboel luxeproducten.
De 4 streams doen het via gillesdesmit de hele dag al perfect. Dus geen klagen hier.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja en dan druk je op play... en dan doet ie et ff... en dan ineens valt alles uit... naja ligt dan dus niet aan mij...
Jamaar, hamsters die zeggen niet de hele tijd 'oeink oeink wiep wiep wiep'. Het zijn cavia's, ik zeg het je.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:01 schreef MissJ. het volgende:
En toch....wat die zusjes nou doen....dat is toch.....HAMSTEREN!!!!!!
Soort van waarschuwing dat als ze weer veel zeiken of veel over het budget heen gaan, BB bepaalt wat ze wel en niet krijgen.quote:
Daarom denk ik ook dat Hummie hem gaat toespreken en die kan dat zeer goedquote:Op donderdag 7 september 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie Tijn er toe in staat om te vertrekken.
ja, dat had ik de hele dag met verschillende serversquote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja en dan druk je op play... en dan doet ie et ff... en dan ineens valt alles uit... naja ligt dan dus niet aan mij...
van de Talpa site;quote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef Kinga het volgende:
Ik snap er geen reet meer van. Kan iemand in 2 zinnen vertellen wat er aan de gang is daar?
Wat wij ervan gemaakt hebben is dat hij over de zeik is omdat BB zo soft doet. Hij was het eens met BB dat ze niet zo moesten klagen allemaal. HIj heeft daar ook al een paar keer iets van gezegd.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Understatement.![]()
Is er al bekend wat er nu preciés met Tijnepijn aan de hand is?
Er wordt gezegd dat degenen die in de DBK mochten komen om de spullen te halen, het minst hadden gezeurd om eten en dergelijke. Daarom mogen zij nu bepalen wie de luxeproducten gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |