Das mooi.quote:
Dat zal Hilde vast wel aan de bestellers vragenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:16 schreef Sassefras het volgende:
geen alcohol en sigaretten? hebben ze die niet besteld?
nou ikheb liever drank = feestje= leuke tvquote:Op donderdag 7 september 2006 21:17 schreef natronic het volgende:
Geniet gewoon van die zure bek van Hilde omdat er geen sigaretten bij zitten. Hoop dat dat nog lang gaat dure totdat ze er zijn
Misschien houd BB dat nog achter voor een feestjequote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ikheb liever drank = feestje= leuke tv
Denk het wel:quote:Op donderdag 7 september 2006 21:21 schreef n1ek het volgende:
nog steeds mensen hier die denken dat er geen drank komt?
Duidelijker kan niet inderdaad.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef schatje het volgende:
Hilde trekt het niet meer. Dat gezicht spreekt boekdelen.
Die zijn nog niet geleverd. Ook geen sigaretten.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:28 schreef berney het volgende:
Dat komt door al die flessen drank voor Hillie
Maar wel meegerekend toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Die zijn nog niet geleverd. Ook geen sigaretten.
Drank en sigaretten bij elkaar was meer dan ¤200quote:Op donderdag 7 september 2006 21:30 schreef berney het volgende:
[..]
Maar wel meegerekend toch?
Straks krijgen ze niet omdat ze boven het budget zitten.
Mijn hemel.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
Drank en sigaretten bij elkaar was meer dan ¤200
Heb je die screenshot ook in breedbeeld ?quote:
Dat wordt rammen Hillie, en wat vind ze het spel toch helemaal leuk, en ze moet er zo om lachen...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde "komt allemaal goed, zoniet ga ik rammen"
Grappigquote:Op donderdag 7 september 2006 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde "komt allemaal goed, zoniet ga ik rammen"
Nee, dat wordt TE erg.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je die screenshot ook in breedbeeld ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |