Das mooi.quote:
Dat zal Hilde vast wel aan de bestellers vragenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:16 schreef Sassefras het volgende:
geen alcohol en sigaretten? hebben ze die niet besteld?
nou ikheb liever drank = feestje= leuke tvquote:Op donderdag 7 september 2006 21:17 schreef natronic het volgende:
Geniet gewoon van die zure bek van Hilde omdat er geen sigaretten bij zitten. Hoop dat dat nog lang gaat dure totdat ze er zijn
Misschien houd BB dat nog achter voor een feestjequote:Op donderdag 7 september 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ikheb liever drank = feestje= leuke tv
Denk het wel:quote:Op donderdag 7 september 2006 21:21 schreef n1ek het volgende:
nog steeds mensen hier die denken dat er geen drank komt?
Duidelijker kan niet inderdaad.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef schatje het volgende:
Hilde trekt het niet meer. Dat gezicht spreekt boekdelen.
Die zijn nog niet geleverd. Ook geen sigaretten.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:28 schreef berney het volgende:
Dat komt door al die flessen drank voor Hillie
Maar wel meegerekend toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Die zijn nog niet geleverd. Ook geen sigaretten.
Drank en sigaretten bij elkaar was meer dan ¤200quote:Op donderdag 7 september 2006 21:30 schreef berney het volgende:
[..]
Maar wel meegerekend toch?
Straks krijgen ze niet omdat ze boven het budget zitten.
Mijn hemel.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
Drank en sigaretten bij elkaar was meer dan ¤200
Heb je die screenshot ook in breedbeeld ?quote:
Dat wordt rammen Hillie, en wat vind ze het spel toch helemaal leuk, en ze moet er zo om lachen...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde "komt allemaal goed, zoniet ga ik rammen"
Grappigquote:Op donderdag 7 september 2006 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde "komt allemaal goed, zoniet ga ik rammen"
Nee, dat wordt TE erg.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je die screenshot ook in breedbeeld ?
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:35 schreef LeonII het volgende:
[afbeelding]
Het maakt me niet uuuuuiiiiiiiitttt.
Wishfull thinking...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:39 schreef ThaSandman het volgende:
Ik voorzie een vrijwillige exit van Hilde.
Ja die gaat dan zelf wel ff een pakkie peuken halenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:39 schreef ThaSandman het volgende:
Ik voorzie een vrijwillige exit van Hilde.
Ik moet plotseling aan Holle bolle gijs denken, van de Efteling....quote:
Hoop doet leven...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef piemelpap het volgende:
bb zal wel met een of andere kut opdracht komen waarmee ze rookwaar kunnen verdienen.
helemaal niks geven doen ze toch niet, zijn ze te soft voor
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:45 schreef berney het volgende:
oh nee het is cruslie wat ze hebben.
is dat lekker in de yogurt?
quote:
Dat weet ik wis en zeer zeker jaquote:
Idd, in dat nonverbale is ze steengoedquote:Op donderdag 7 september 2006 21:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Dit is echt Hilde ten voeten uit! Die verongelijkte, laatdunkende blik...![]()
Dezelfde blik die ze richting Marcel geeft als de andere groep plezier heeft in het zwembad of waar dan ook, je hoort haar niet maar let maar eens op. Wat is het toch een walgelijk mens.
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:51 schreef pullup het volgende:
Heel goed BBnu nog een berichtje eroverheen dat de groep bestellers te langzaam was, Iets waar Hilde urenlang over aan het klagen was, en we hebben compleet de poppen aan het dansen.
![]()
Die mot komt er toch wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:51 schreef pullup het volgende:
Heel goed BBnu nog een berichtje eroverheen dat de groep bestellers te langzaam was, Iets waar Hilde urenlang over aan het klagen was, en we hebben compleet de poppen aan het dansen.
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:51 schreef pullup het volgende:
![]()
pruimen kan ook nog...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:54 schreef LeonII het volgende:
Jongens.............. succes!
[afbeelding]
Ze voelt zich gewoon het prettigst als andere mensen geen plezier hebben, láát haar toch.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Dit is echt Hilde ten voeten uit! Die verongelijkte, laatdunkende blik...![]()
Dezelfde blik die ze richting Marcel geeft als de andere groep plezier heeft in het zwembad of waar dan ook, je hoort haar niet maar let maar eens op. Wat is het toch een walgelijk mens.
Ten voeten uit.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze voelt zich gewoon het prettigst als andere mensen geen plezier hebben, láát haar toch.
Het liefst heeft ze allemaal mede-kankeraars om zich heen die haar als de streetwise vrouw zien die wel weet waar Abraham de mosterd haalt en die zich geen oor aan laat naaien. Door niemand niet.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:00 schreef riri het volgende:
Ze krijgen vast als verrassing straks superveel drank!
En een feest.....
Niet doen hoor, Mike, dit gedrag moet sowieso al in je aard zitten.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:57 schreef Mike1964 het volgende:
Je wordt op deze manier best wel geconfronteerd met je eigen rookgedrag. Ik heb bijna begrip voor Hildes reacties en haat mezelf daarom...
Niet te voorbarig hè......quote:Op donderdag 7 september 2006 21:56 schreef stien1967 het volgende:
Laat Hilde maar lekker weggaan, dan kan e10 maandag wel...........hahahaha
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:02 schreef essie05 het volgende:
Lachen als BB Hilde gisteren heeft getest met die rode wijn.Door het te accepteren krijgen ze deze week geen drank en sigaretten en andere lekkernijen.....Daag Hilde
Hart onder de riem tegen Tijn, dat hij zich absoluut niet schuldig hoeft te voelen. Ze is best nog wel fel, maar op een eerlijke, rechtstreekse manier.quote:
quote:Tijn en Semih denken dat de rest dan wel later zal komen. “Wacht nou eerst maar even af of er zo nog wat komt”, probeert Tijn de rest gerust te stellen. Marlies kijkt een beetje bedenkelijk, want zij heeft de boodschappen besteld. Sommige Bewoners betwijfelen of er nog wel wat komt. Alleen Big Brother weet het antwoord.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Gert het volgende:
Ik noem dit werk: "Woman in distress"
[afbeelding]
* CartWOman gaat lijstje kopen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Ik ken het cynisme waar ze nu mee bezig is. Het "kan mij het ook schelen" toontje. Meestal volgt daar een aardige uitbarsting op.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet doen hoor, Mike, dit gedrag moet sowieso al in je aard zitten.
Ik zou stil worden of anders iets actiefs gaan doen en denken: het komt vanzelf.![]()
bijna via alle streams is het gewoon klotequote:Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Ook ik heb last van bufferen erg irritant.
Garnier doet het wel goedquote:Op donderdag 7 september 2006 22:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bijna via alle streams is het gewoon klote
Wrom?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:58 schreef Ifa het volgende:
De "schuldige"...
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0175a.jpg]afbeelding][/URL]
Ik wist wel dat er een kunstenaar in je schuilde...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt op een portret van Rubens. Die schilderde ook dikkere vrouwen geloof ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
deze doet het perfectquote:Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Ook ik heb last van bufferen erg irritant.
E10 heeft het ook druk met Sabrina in bed te krijgen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:07 schreef CartWOman het volgende:
Etiënne is ook een stevige roker, maar zeikt tenminste niet.
Sorry, misleidend bijschrijft. Zo voelt ze zichzelf.quote:
quote:
Veel mollige konten ook. Misschien dat Hilde om te poseren even haar broek.. ah nee laat ook maar.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:07 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dit lijkt op een portret van Rubens. Die schilderde ook dikkere vrouwen geloof ik.
alles moet toch afgestickerd worden...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef avonne het volgende:
Ik snap niet dat de boodschappen niet in dozen of kratten wordt gebracht. Staan er dus medewerkers kratten uit te pakken daar in het washok?
Herstel en 1 donkere.........quote:Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef MissJ. het volgende:
Alle blondjes verzamelen!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:14 schreef Fikkert het volgende:
e<10 en marcel bliven over ... vol = vol
Hebben ze eindelijk hun zin. Buitenlanders, homo's en vrouwen opgerot. Komen ze er snel achter dat, wat overblijft, ook niet zo gezellig is...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:14 schreef Fikkert het volgende:
e<10 en marcel bliven over ... vol = vol
echt ongelofelijk idd, hoe ze aan het fantaseren zijn dat het natuurlijk met die peuken te maken heeft, blijf hopen, maar ik blijf hopen van nietquote:Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef MissJ. het volgende:
De meiden zijn nog niet weg of er word al gekletst over welke boodschappen die meiden mee gaan nemen........triest zooitje
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef Fronsertje het volgende:
op de talpa streams zit ik al de hele dag op stream 3 tegen die stomme harses van jeroen aan te kijken....wat daar nu de meerwaarde van is weet ik echt niet
Ik ben bang van wel. loopt te mooi over in elkaar.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
echt ongelofelijk idd, hoe ze aan het fantaseren zijn dat het natuurlijk met die peuken te maken heeft, blijf hopen, maar ik blijf hopen van niet![]()
idd, wtf was dat?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Volle maan?
shit gemist.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:23 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
omdat er een gedeeltelijke verduistering is geweest vanavond (om 20.00)
die was net al een beetje aan het dreigen met opstappen toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde komt er wel doorheen, waarom geloof ik dat niet
Deze doen het (bij mij wel) www.nowlive.euquote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef LennyKravitz het volgende:
doen de streams het bij jullie nou wel?
Bij mee deden de bb streams het niet, tenminste maar 2quote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef LennyKravitz het volgende:
doen de streams het bij jullie nou wel?
ben net ff vlug geweest ff baco bijgeschonken en nu maar wachtenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef LeonII het volgende:
Wie durft er nog meer niet naar de wc![]()
Was wel spannend net een bak thee gezet![]()
Ja maar wat doen Janine en Milica er dan nog bij.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen dat er iets mis is op het thuisfront bij de zusjes, zo vaak heb je geen duo in de dbk.
DBK lock vergeten te deblokkerenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef yellowfirst het volgende:
Cameracrew in slaap gevalle?Beetje saaie beelden.
O wacht, dat laatste wist ik nog niet....quote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja maar wat doen Janine en Milica er dan nog bij.
Janine en Milicia zitten er ookquote:Op donderdag 7 september 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen dat er iets mis is op het thuisfront bij de zusjes, zo vaak heb je geen duo in de dbk.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:29 schreef MissJ. het volgende:
Verdomd het duurt een tijdje maar eindelijk heb ik haar in beeld. Lady's en gentlepeople, dit is nou Marcia, ons muurbloempje.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Met 2 kisten, shit BB is echt te soft gewoon
Ehm. Pis is toch altijd lichtelijk geel.quote:
Ja kan wel zijn, maar het feit dat Hilde over haar pis praat is gewoonquote:Op donderdag 7 september 2006 22:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ehm. Pis is toch altijd lichtelijk geel.
Vond je dat gezeur dan zo leuk? Als BB vasthoudend zou zijn geweest, was het nog dagen over niets anders gegaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
Goed zo BB, maak ze nog meer monddood.... Is goed voor de streams...
Misschien denken ze dat er zo meer actie komt, laat ze niet meer klagen dan komen er andere gesprekken?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
Goed zo BB, maak ze nog meer monddood.... Is goed voor de streams...
Ja met een peuk pakken en drank regelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:40 schreef wolferl het volgende:
Hilde gelijk aan de sjag.
helemaal mee eens, dit heeft niks met keihard te makenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen ze op hun sodemieter dat er geklaagd wordt en ze ruzie maken..
GVD Big Brother. Dat is het ENIGE wat momenteel de streams nog leuk houdt... Nu durven ze helemaal niet meer....
* mopperend achter pc zit
Tsja dat krijg je van die gore theequote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef LennyKravitz het volgende:
Tijn gaat janken?
dan heb je niet echt opgeletquote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef arneaux het volgende:
Dus dozen vol drank, en de niet drinkers mogen alleen drinken.
Loeisoft dus, een kist VOL met sigaretten notabene, hoeveel sloffen zijn dat wel nietquote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
helemaal mee eens, dit heeft niks met keihard te maken
quote:
och, gezien de reacties net op de "poets" is dit eerder olie op het vuur.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen ze op hun sodemieter dat er geklaagd wordt en ze ruzie maken..
GVD Big Brother. Dat is het ENIGE wat momenteel de streams nog leuk houdt... Nu durven ze helemaal niet meer....
* mopperend achter pc zit
Wat is er met hem?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Tijn de jankerd in zijn eentje!!
Ophouden hoor !!
Absoluut.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:44 schreef pullup het volgende:
monique heeft door dat er iets mis is en komt hem halen.Ze is werkelijk de liefste van het stel
![]()
Combinatie van beide denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Dit ken ik niet van Tijn hoor
Wat is er mis, gaat de verliefdheid voor Monique hem nu nóg meer parten spelen of is er wat anders aan de hand?
Hier net zoquote:Op donderdag 7 september 2006 22:44 schreef avonne het volgende:
[..]
och, gezien de reacties net op de "poets" is dit eerder olie op het vuur.
Geen goed begin van het feestje van vanavond
* shit, telkens als ik vroeg naar bed wil gebeurd er wat
Dat denk ik ook, hij heeft gewoon wat stilte nodig, en dat vind je daar voorlopig nog nietquote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Bocaj het volgende:
Tijn kan niet tegen al die drukte denk ik!
wellicht denkt ie: in wat voor goedkoop tv-programma ben ik verzeild geraakt....quote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er mis, gaat de verliefdheid voor Monique hem nu nóg meer parten spelen of is er wat anders aan de hand?
maansverduistering.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:22 schreef itsme het volgende:
waarom krijgen we de maan op de streams?
Geen idee hij sloeg daarnet ook al compleet door toen bleek dat er teveel besteld was.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Je wordt wel continu met jezelf geconfronteerd natuurlijk...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Combinatie van beide denk ik.
Ik had verwacht dat hij meer kerel zou zijn.![]()
inderdaad, iedereen legt zich er weer veel te makkelijk bij neer, stelletje meelopersquote:Op donderdag 7 september 2006 22:46 schreef natronic het volgende:
Hij is gewoon pissed off omdat veel bewoners gewoon ego's zijn terwijl hij zich regelmatig uitslooft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |