Ja met een peuk pakken en drank regelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:40 schreef wolferl het volgende:
Hilde gelijk aan de sjag.
helemaal mee eens, dit heeft niks met keihard te makenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen ze op hun sodemieter dat er geklaagd wordt en ze ruzie maken..
GVD Big Brother. Dat is het ENIGE wat momenteel de streams nog leuk houdt... Nu durven ze helemaal niet meer....
* mopperend achter pc zit
Tsja dat krijg je van die gore theequote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef LennyKravitz het volgende:
Tijn gaat janken?
dan heb je niet echt opgeletquote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef arneaux het volgende:
Dus dozen vol drank, en de niet drinkers mogen alleen drinken.
Loeisoft dus, een kist VOL met sigaretten notabene, hoeveel sloffen zijn dat wel nietquote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
helemaal mee eens, dit heeft niks met keihard te maken
quote:
och, gezien de reacties net op de "poets" is dit eerder olie op het vuur.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen ze op hun sodemieter dat er geklaagd wordt en ze ruzie maken..
GVD Big Brother. Dat is het ENIGE wat momenteel de streams nog leuk houdt... Nu durven ze helemaal niet meer....
* mopperend achter pc zit
Wat is er met hem?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Tijn de jankerd in zijn eentje!!
Ophouden hoor !!
Absoluut.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:44 schreef pullup het volgende:
monique heeft door dat er iets mis is en komt hem halen.Ze is werkelijk de liefste van het stel
![]()
Combinatie van beide denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Dit ken ik niet van Tijn hoor
Wat is er mis, gaat de verliefdheid voor Monique hem nu nóg meer parten spelen of is er wat anders aan de hand?
Hier net zoquote:Op donderdag 7 september 2006 22:44 schreef avonne het volgende:
[..]
och, gezien de reacties net op de "poets" is dit eerder olie op het vuur.
Geen goed begin van het feestje van vanavond
* shit, telkens als ik vroeg naar bed wil gebeurd er wat
Dat denk ik ook, hij heeft gewoon wat stilte nodig, en dat vind je daar voorlopig nog nietquote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Bocaj het volgende:
Tijn kan niet tegen al die drukte denk ik!
wellicht denkt ie: in wat voor goedkoop tv-programma ben ik verzeild geraakt....quote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er mis, gaat de verliefdheid voor Monique hem nu nóg meer parten spelen of is er wat anders aan de hand?
maansverduistering.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:22 schreef itsme het volgende:
waarom krijgen we de maan op de streams?
Geen idee hij sloeg daarnet ook al compleet door toen bleek dat er teveel besteld was.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Je wordt wel continu met jezelf geconfronteerd natuurlijk...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Combinatie van beide denk ik.
Ik had verwacht dat hij meer kerel zou zijn.![]()
inderdaad, iedereen legt zich er weer veel te makkelijk bij neer, stelletje meelopersquote:Op donderdag 7 september 2006 22:46 schreef natronic het volgende:
Hij is gewoon pissed off omdat veel bewoners gewoon ego's zijn terwijl hij zich regelmatig uitslooft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |