Herstel en 1 donkere.........quote:Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef MissJ. het volgende:
Alle blondjes verzamelen!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:14 schreef Fikkert het volgende:
e<10 en marcel bliven over ... vol = vol
Hebben ze eindelijk hun zin. Buitenlanders, homo's en vrouwen opgerot. Komen ze er snel achter dat, wat overblijft, ook niet zo gezellig is...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:14 schreef Fikkert het volgende:
e<10 en marcel bliven over ... vol = vol
echt ongelofelijk idd, hoe ze aan het fantaseren zijn dat het natuurlijk met die peuken te maken heeft, blijf hopen, maar ik blijf hopen van nietquote:Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef MissJ. het volgende:
De meiden zijn nog niet weg of er word al gekletst over welke boodschappen die meiden mee gaan nemen........triest zooitje
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:15 schreef Fronsertje het volgende:
op de talpa streams zit ik al de hele dag op stream 3 tegen die stomme harses van jeroen aan te kijken....wat daar nu de meerwaarde van is weet ik echt niet
Ik ben bang van wel. loopt te mooi over in elkaar.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
echt ongelofelijk idd, hoe ze aan het fantaseren zijn dat het natuurlijk met die peuken te maken heeft, blijf hopen, maar ik blijf hopen van niet![]()
idd, wtf was dat?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Volle maan?
shit gemist.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:23 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
omdat er een gedeeltelijke verduistering is geweest vanavond (om 20.00)
die was net al een beetje aan het dreigen met opstappen toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde komt er wel doorheen, waarom geloof ik dat niet
Deze doen het (bij mij wel) www.nowlive.euquote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef LennyKravitz het volgende:
doen de streams het bij jullie nou wel?
Bij mee deden de bb streams het niet, tenminste maar 2quote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef LennyKravitz het volgende:
doen de streams het bij jullie nou wel?
ben net ff vlug geweest ff baco bijgeschonken en nu maar wachtenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef LeonII het volgende:
Wie durft er nog meer niet naar de wc![]()
Was wel spannend net een bak thee gezet![]()
Ja maar wat doen Janine en Milica er dan nog bij.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen dat er iets mis is op het thuisfront bij de zusjes, zo vaak heb je geen duo in de dbk.
DBK lock vergeten te deblokkerenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef yellowfirst het volgende:
Cameracrew in slaap gevalle?Beetje saaie beelden.
O wacht, dat laatste wist ik nog niet....quote:Op donderdag 7 september 2006 22:28 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja maar wat doen Janine en Milica er dan nog bij.
Janine en Milicia zitten er ookquote:Op donderdag 7 september 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen dat er iets mis is op het thuisfront bij de zusjes, zo vaak heb je geen duo in de dbk.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:29 schreef MissJ. het volgende:
Verdomd het duurt een tijdje maar eindelijk heb ik haar in beeld. Lady's en gentlepeople, dit is nou Marcia, ons muurbloempje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |