Ten voeten uit.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze voelt zich gewoon het prettigst als andere mensen geen plezier hebben, láát haar toch.
Het liefst heeft ze allemaal mede-kankeraars om zich heen die haar als de streetwise vrouw zien die wel weet waar Abraham de mosterd haalt en die zich geen oor aan laat naaien. Door niemand niet.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:00 schreef riri het volgende:
Ze krijgen vast als verrassing straks superveel drank!
En een feest.....
Niet doen hoor, Mike, dit gedrag moet sowieso al in je aard zitten.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:57 schreef Mike1964 het volgende:
Je wordt op deze manier best wel geconfronteerd met je eigen rookgedrag. Ik heb bijna begrip voor Hildes reacties en haat mezelf daarom...
Niet te voorbarig hè......quote:Op donderdag 7 september 2006 21:56 schreef stien1967 het volgende:
Laat Hilde maar lekker weggaan, dan kan e10 maandag wel...........hahahaha
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:02 schreef essie05 het volgende:
Lachen als BB Hilde gisteren heeft getest met die rode wijn.Door het te accepteren krijgen ze deze week geen drank en sigaretten en andere lekkernijen.....Daag Hilde
Hart onder de riem tegen Tijn, dat hij zich absoluut niet schuldig hoeft te voelen. Ze is best nog wel fel, maar op een eerlijke, rechtstreekse manier.quote:
quote:Tijn en Semih denken dat de rest dan wel later zal komen. “Wacht nou eerst maar even af of er zo nog wat komt”, probeert Tijn de rest gerust te stellen. Marlies kijkt een beetje bedenkelijk, want zij heeft de boodschappen besteld. Sommige Bewoners betwijfelen of er nog wel wat komt. Alleen Big Brother weet het antwoord.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Gert het volgende:
Ik noem dit werk: "Woman in distress"
[afbeelding]
* CartWOman gaat lijstje kopen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Ik ken het cynisme waar ze nu mee bezig is. Het "kan mij het ook schelen" toontje. Meestal volgt daar een aardige uitbarsting op.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet doen hoor, Mike, dit gedrag moet sowieso al in je aard zitten.
Ik zou stil worden of anders iets actiefs gaan doen en denken: het komt vanzelf.![]()
bijna via alle streams is het gewoon klotequote:Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Ook ik heb last van bufferen erg irritant.
Garnier doet het wel goedquote:Op donderdag 7 september 2006 22:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bijna via alle streams is het gewoon klote
Wrom?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:58 schreef Ifa het volgende:
De "schuldige"...
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0175a.jpg]afbeelding][/URL]
Ik wist wel dat er een kunstenaar in je schuilde...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt op een portret van Rubens. Die schilderde ook dikkere vrouwen geloof ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
deze doet het perfectquote:Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Ook ik heb last van bufferen erg irritant.
E10 heeft het ook druk met Sabrina in bed te krijgen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:07 schreef CartWOman het volgende:
Etiënne is ook een stevige roker, maar zeikt tenminste niet.
Sorry, misleidend bijschrijft. Zo voelt ze zichzelf.quote:
quote:
Veel mollige konten ook. Misschien dat Hilde om te poseren even haar broek.. ah nee laat ook maar.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:07 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dit lijkt op een portret van Rubens. Die schilderde ook dikkere vrouwen geloof ik.
alles moet toch afgestickerd worden...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef avonne het volgende:
Ik snap niet dat de boodschappen niet in dozen of kratten wordt gebracht. Staan er dus medewerkers kratten uit te pakken daar in het washok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |