Garnier doet het wel goedquote:Op donderdag 7 september 2006 22:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bijna via alle streams is het gewoon klote
Wrom?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:58 schreef Ifa het volgende:
De "schuldige"...
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0175a.jpg]afbeelding][/URL]
Ik wist wel dat er een kunstenaar in je schuilde...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Gert het volgende:
Ik noem dit werk: "Woman in distress"
[afbeelding]
Dit lijkt op een portret van Rubens. Die schilderde ook dikkere vrouwen geloof ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef Gert het volgende:
Ik noem dit werk: "Woman in distress"
[afbeelding]
deze doet het perfectquote:Op donderdag 7 september 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Ook ik heb last van bufferen erg irritant.
E10 heeft het ook druk met Sabrina in bed te krijgen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:07 schreef CartWOman het volgende:
Etiënne is ook een stevige roker, maar zeikt tenminste niet.
Sorry, misleidend bijschrijft. Zo voelt ze zichzelf.quote:
quote:
Veel mollige konten ook. Misschien dat Hilde om te poseren even haar broek.. ah nee laat ook maar.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:07 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dit lijkt op een portret van Rubens. Die schilderde ook dikkere vrouwen geloof ik.
alles moet toch afgestickerd worden...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef avonne het volgende:
Ik snap niet dat de boodschappen niet in dozen of kratten wordt gebracht. Staan er dus medewerkers kratten uit te pakken daar in het washok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |