Yup en nu helemaal niks meerquote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef Wishjuh het volgende:
hmm meer mensen problemen met de streams... telkens maar 1 of 2 die het doen.. de andere op zwart?
Snap het ook, beter als Roel vorig jaar die soms nogal eens agressief kon wordenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Tijn baalt en gaat vroeg naar bed. Ik begrijp hem wel hoor, en het is beter dat hij niet de boel bij elkaar schreeuwt en het feest verpest maar rustig naar bed gaat.
Dito.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef Kinga het volgende:
Ik trek die wijven-met-de-kut-stemmen even niet....
Ghehehe ja jij zat natuurlijk ook voor de buis.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Tatum was lekker eerlijk
Wel een kudde cavia's, zo te horen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef riri het volgende:
Zit er eigenlijk nog een mol in het huis?
Letterlijk of figuurlijk?quote:
Ja en dan druk je op play... en dan doet ie et ff... en dan ineens valt alles uit... naja ligt dan dus niet aan mij...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Yup en nu helemaal niks meer![]()
edit: 2 doen het er weer.
Weet ik ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef berney het volgende:
Wat is er met Tijn dan? Ik snap het niet.
Zou kunnen, of een peptalk van Hummiequote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef n1ek het volgende:
Tijn krijgt zn 50e boodschappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |