Paul Rabbering, DJ 3FM:quote:In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks ’Wie is de mol…?’
Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag ’wie is de verrader van de groep’.
Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf.
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef Hilary het volgende:
Die inge ipenburg doet ook wel overal aan mee zeg.
Omdat?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:42 schreef -ladybird- het volgende:
Wat doet die Eva van der Gucht er nou weer tussen??
Hoezo?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Dick Jol ook al een vreemde keuze.
We hadden het topic ook even moet mailen. Allemaal mensen die ze over het hoofd hebben gezien.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Molline het volgende:
Ik vind het echt reteknap dat ze allemaal personen hebben weten te kiezen die niet in ons speculeertopic Kandidaten Wie is de Mol 2007 genoemd zijn.![]()
Vind hem niet bepaald bij het programma passen. Maar misschien verrast 'ie.quote:
IK OOK!!! Denk eerlijk gezegd niet dat dat nog gaat gebeuren.quote:
Ja, ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef Marvellous het volgende:
Ik ben allang blij dat er tenminste een nieuwe serie aankomt.![]()
al erger jij je natuurlijk al gauwquote:Op woensdag 6 september 2006 15:58 schreef babette21 het volgende:
hm wel 'n hoop kandidaten met een hoog ergernis-gehalte...
Haha begint het nu al bij je te spelen?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:33 schreef Eveli het volgende:
Eva van der Gucht is de Mol, haar plaatje doet het namelijk niet omdat het een plaatje van een mol is.![]()
Ja ik probeer vast in de juiste stemming te komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha begint het nu al bij je te spelen?![]()
Idd, die waren toch echt het leukst.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:15 schreef RayMania het volgende:
Leuke kandidaten. Wordt eigenlijk wel eens tijd voor een niet-BN-ers serie.
Dat zal zeker leuk zijn als Dick de mol isquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef Urquhart het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Dick Jol de mol is
Ik ga sowieso voor een mannelijke mol.
waarom zou dat leuk zijn?!quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zal zeker leuk zijn als Dick de mol is![]()
Wie moet er dan van jou de mol zijnquote:
Inderdaad is Dick een aardige manquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat Dick Jol een gave kerel is.
omdat jij altijd met iedereen meelult, dus wil ik weten waarom jíj vind dat hij de Mol moet zijn...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Raar, dat jij alleen op mijn posting reageert.
Wanneer begint het eigenlijk weer?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef tessie het volgende:
Wat duurt het toch lang voordat het weer begint he!
Kun je er ook bij zetten wie het zijn, ik ken nl. meer dan de helft niet ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hier is de kleurenfoto:
[afbeelding]
Doe ik van het weekend evenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:12 schreef Molline het volgende:
[..]
Kun je er ook bij zetten wie het zijn, ik ken nl. meer dan de helft niet ....![]()
yep, eerste BN'ers editie was onder meer met Yvon Jaspers en Marc Marie, en de tweede met Milouska Meulens en Frederique Huydts (waardoor plots een nogal bizare serie, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:45 schreef Wup het volgende:
wordt dit nou de derde serie met BN-ers?
wie is dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:27 schreef teigan het volgende:
Leuk, ik heb er nu al zin in...
en ergens maf om een oud-schoolgenoot tussen de deelnemers te zien staan..
Das juist leukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:26 schreef koetjeboe het volgende:
Nu al speculeren wie de Mol is lijkt me overigens nogal nutteloos
Mee eens , is idd, nutteloosquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:26 schreef koetjeboe het volgende:
Nu al speculeren wie de Mol is lijkt me overigens nogal nutteloos
quote:Renate Verbaan: ‘Wie is.. De Mol? was erg leuk’
Geplaatst op 03-11-2006 om 11:48
RTL 5-presentatrice Renate Verbaan heeft veel plezier beleefd aan de opnames van het avontuurlijke AVRO-programma Wie is.. De Mol?, die in Thailand plaatsvonden. Op vrijdag 5 januari zendt AVRO om 20.30 uur de eerste aflevering uit van de nieuwe reeks. “Het was een van de leukste dingen die ik ooit heb gedaan“, vertelt Verbaan in Televizier. “Ik heb een paar mensen op een andere manier leren kennen.” Aan de nieuwe reeks doen opnieuw tien BN’ers mee.
Dj Paul Rabbering, actrice Eva van der Gucht, VARA-presentator Menno Bentveld, actrice Inge Ipenburg, BNN-er Sander Lantinga, actrice Liesbeth Kamerling, voormalig TMF-vj Renate Verbaan, cabaretier Alex Klaasen, actrice Nadja Hüpscher en scheidsrechter Dick Jol reisden voor de nieuwe reeks onder de leiding van Karel van de Graaf naar het warme Thailand. Verbaan: “Het was een gemêleerd gezelschap; alle takken van entertainment komen erin terug. Van enkele mensen vind ik het echt leuk dat ik ze heb leren kennen. Nee, ik noem geen namen.”
Verbaan, die bij RTL 5 te zien is in de programma’s Beauty & de nerd en RTL Travel’s Hotlist, is blij dat ze de kans heeft gekregen om deel te nemen aan Wie is de Mol? “Het is een bijzondere ervaring om bloedfanatiek in een spel te zitten met mensen die je totaal niet kent. Als ik voorheen naar Wie is.. de Mol? keek, dacht ik vaak: daar zou ik best aan mee willen doen. En meteen daarachteraan: maar ja, wie kent mij nou? Daarom vind ik het een enorme eer dat ik ben gevraagd.“
Daarom kan het nu juist wel eens het tegen over gestelde zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoera!
Renate is dus NIET de Mol, de Mol geeft bijna nooit een interview aan de Televizier, eerdere jaren gebeurde dat ook nooit!
Eerste theorie alweer binnen
Komt toch op 5 januari-2007.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Haaibaaike: Huh?
Zeg ik laat me niet wegjagen door jouquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Weer een topic waar Haaibaaike ook in zit.
Hoe weet jij dat nou of zij de Mol isquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Liesbeth Kamerling is de Mol. Mark my words.
dat stond van de week in 't ADquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe weet jij dat nou of zij de Mol is![]()
Serieusquote:
Ja pciesquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, tuurlijk is 't niet waar
het zou het hele programma in één klap verzieken
hahahaquote:
we maken er wat van, meidquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou of zij de Mol isEn weer een topic waar jij helaas te vinden bent
![]()
Dat jij zo stom bent dat jij de AD gelooft is jammer voor jou !quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hahaha.
en Haaibaaike natuurlijk snel naar het AD mailen om te vragen of ze die editie nog kan nabestellen![]()
.
Er stond helemaal niks in het AD, ze nam je in de malingquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat jij zo stom bent dat jij de AD gelooft is jammer voor jou !
Maar ik natuurlijk niet![]()
als je even terugscrollt, zie je dat jij zo dom was om daarin te trappen, not mequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat jij zo stom bent dat jij de AD gelooft is jammer voor jou !
Maar ik natuurlijk niet![]()
Woei, staat erin.quote:Op zondag 26 november 2006 15:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Doe hier de WIDM test van ALLE jaargangen.
Je hebt steeds 30 sec. om de vragen te beantwoorden.
Bron: WieIsDeMol.Net
-edit- Is dit misschien een mooier header?
http://www.wieisdemolgame.nl/images/intro_01.gif
Tienquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je ondertitel klopt niet, ik ben namelijk ook talpafan.
Talpa.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Even een mini-steekproef:
Ik ken er drie of vier niet, maar maakt niet uit, ik zie 't toch liever met onbekende Nederlandersquote:Op woensdag 29 november 2006 22:06 schreef Canisfire het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik ze allemaal ken.
Dé theorie van dit jaar. Van iemand op het AVRO-forum.quote:De Mol gebruikt voorkennis-theorie.
Als mol dien je geld uit de pot te houden door opdrachten te laten mislukken.Dat is zijn doel. Als molspeurder is het raadzaam te letten op die opdrachten in een serie waar de mol, op basis van zijn voorkennis van het spel, dat doel kan bereiken. Ga na wat de mol, met alle voorkennis, kan doen om de opdracht te laten mislukken. Eenmaal bedacht bekijk je de aflevering en bekijk je welke deelnemer jouw manier uitvoert.
Elk molseizoen heeft 2 a 3 opdrachten die uitermate geschikt zijn voor deze theorie. En door de uitkomsten bij elkaar te voegen blijft er maar een beperkt aantal molkandidaten over.
(In serie 5 en 6 bleven er maar 1 over, en die bleken ook beide de mol te zijn)
Voorbeeld 1:
De kofferopdracht in serie 6. Waar iedere kandidaat willekeurig een koffer pakt met daarin een reisbestemming. De startkandidaat ging naar de volgende metro-halte alwaar een andere kandidaat stond te wacht. Degenen die de verste bestemming in zijn koffer heeft moet verder reizen, en uiteindelijk moet de verste koffer bij Karel aankomen om de opdracht te doen slagen.
De theorie: Bij deze opdracht kan je aannemen dat de mol natuurlijk weet in welke koffer welke bestemming zit. Voor haar is het niet willekeurig welke zij pakt.
Verder is het vrij logisch dat de mol dan niet de nabijste maar juist de verste, of een-na-verste bestemming pakt, ze zorgt daardoor dat ze betrokken is bij het cruciale moment waarin de verste koffer uit het spel gehaald kan worden. Immers bij een steeds correcte keuze van de deelnemers komen die twee koffers elkaar tegen, en is dat het moment waarop de 'verkeerde' keuze gemaakt moet worden.
De conclusie: Op basis van deze theorie was of Toine of Milouska de mol.
Voorbeeld 2:
De memory-opdracht in serie 6. De deelnemers moeten eerst over een brug, en daarna op basis van omgekeerde volgorde van het over de brug gaan moeten ze een memory spel spelen. Een memory spel met 'negatieve' kansen op -1.000 euro.
De theorie: Om tijdens het memory ongestraft -1.000 euro te draaien is het handig om als eerste te draaien. Immers hoe toevallig is dat! Dan is het noodzakelijk om als laatste over de brug te gaan.
De conclusie: Op basis van deze theorie is Milouska de mol.
Voorbeeld 3:
De linksom/rechtsom opdracht in serie 5. De deelnemers worden in 3 groepen verdeeld. Eén groep moet linksom de straten van de stad doorlopen en de tweede groep moet dat rechtsom volbrengen. De derde groep (tweetal) moet dit coördineren door met mobiele telefoons en een stratenkaart aanwijzingen te geven.
De theorie: De mol kan juist haar werk doen vanuit de coördinerende rol. In de linksom/rechtsomgroepen zal het veel lastiger zijn de uitkomst nadelig te beïnvloeden.
De conclusie: Op basis van deze theorie was of Yvon of Lottie de mol.
Voorbeeld 4:
De polaroid zoektocht opdracht in serie 5. Hier maakt een tweetal vanaf een auto polaroidfoto's van de route die de andere deelnemers met behulp van deze foto's moeten fietsen.
De theorie: De mol kan het resultaten rechtstreeks beïnvloeden door in het team te gaan zitten welke de foto's moet nemen.
De conclusie: Op basis van deze theorie was of Yvon of Isabelle de mol.
Herexamen, bij de Vara dus...quote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef zeeuwse het volgende:
De vorige 2 keren waren het Mollen die dicht bij het vuur van de publieke omroep zaten. Yvon Jaspers en Milouska Meulens. Mijn gok is dat het dit jaar ook weer zo zal zijn.
Ik weet niet wat Menno Bentvelt tegenwoordig sjouwt. Zit die nog bij de Vara?
jij toch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:35 schreef Svensational het volgende:
Wie gaat er vast een prono beginnen?
Nee toch.quote:
Ik denk dat ik niet mee kan doen met de pronoquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:35 schreef Svensational het volgende:
Wie gaat er vast een prono beginnen?
Waarom niet, lieve schatquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet mee kan doen met de prono![]()
(Quote komt van WIDM.com, en is door mezelf verzonnen)quote:Ik heb net misschien wel een goede hint gezien n.a.v. het plaatje van de zonsondergang.
Op het volgende plaatje:
Zie je een soort van zonnestraal naar Alex gaan:
Bij de eerste series was het allemaal nog wel leuk bedacht.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:55 schreef Urquhart het volgende:
Het "geheime aanwijzingen-denken" is weer begonnen
Het is alleen altijd jammer dat die geheime aanwijzingen na afloop altijd enorm tegenvallen
Idd, Schotland was echt het hoogtepunt. Toen moest je van alles achterstevoren terug draaien en dan hoorde je "Nico is de mol".quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij de eerste series was het allemaal nog wel leuk bedacht.
Owja, hoewel ik die Canada-serie wel wat minder vond.quote:
Dus 4 mensen kunnen worden weggestreept.quote:Alex Klaasen, cabaretier (Talpa)
Dick Jol, scheidsrechter (NIET VAN TOEPASSING)
Eva van der Gucht, actrice, cabaretier (Kannibalen) (BNN)
Inge Ipenburg, actrice Goede tijden Slechte tijden (RTL 4)
Liesbeth Kamerling, actrice (Speelde in GTST, RTL 4)
Menno Bentveld, presentator, Jules unlimited (VARA)
Nadja Hüpscher, actrice (o.a. Simon) (NIET BEKEND)
Paul Rabbering, Radio dj 3fm (KRO)
Renate Verbaan, presentatrice tmf, rtl travel (RTL 5)
Sander Lantinga, presentator BNN
Dat heet voorkennisquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:30 schreef babette21 het volgende:
wacht nou eerst maar tot 't begonnen is
nee dat maakt dat je je - om vage redenen - kan gaan blindstaren op bepaalde kandidaten en daarmee belangrijke hints e.d. mist.... het is echt de kunst om zo lang mogelijk géén mol te hebben (maar da's zooo moeilijkquote:
quote:De AVRO brengt vanaf 4 januari om 20.30 uur op Nederland 1 een nieuwe celebrity-reeks van Wie is de… Mol? Tien bekende Nederlanders storten zich in het grote avontuur en vertrekken samen met Karel van de Graaf naar Thailand. Nog nooit deed aan dit programma iemand uit de sportwereld mee maar met voetbalscheidsrechter Dick Jol beleeft het derde celebrity-seizoen een primeur. Naast Jol reisden negen anderen mee op jacht naar de pot én naar de mol: Cabaretier Alex Klaasen, actrices Eva van der Gucht, Inge Ipenburg, Liesbeth Kamerling en Nadja Hüpscher, tv-presentatoren Menno Bentveld, Renate Verbaan en Sander Lantinga en radiopresentator Paul Rabbering.
De opdrachten zijn net als in voorgaande jaren spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. Onder leiding van Karel van de Graaf voeren de kandidaten negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden wordt dit in Thailand weer een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen is er ook in deze groep niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar...
Die wordt beschouwt als TV presentator en niet iemand die actief meesport. Een scheidsrechter begeeft zich overigens ook een klein beetje in grijs gebied. Hij sport niet actief mee met de 'echte sporters', maar zijn beroep kan je ook wel als een sport beschouwen. Lama doen.quote:Op maandag 18 december 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
Nog nooit deed iemand uit de sportwereld mee?
Toine van Peperstraten dan vergeten
Ik kende haar ook niet. Ze is actrice.quote:Op maandag 18 december 2006 01:16 schreef static het volgende:
Waar moet ik haar van kennen?
[afbeelding]
Valt toch wel mee? Liesbeth Kamerling, 3FM DJ Lantinga, Ex TMF Renate Verbaan (nu presentatrice bij RTL), Inge Iepenburg (GTST/en dat gedoe met dansen op RTL)...quote:Op maandag 18 december 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
Ik (her)ken van al die kandidaten alleen maar Jol en Bentveld.
De rest zegt mij niets.
Categorie B- of C-BN-ers?
Zeggen mij echt niets. Ik kijk of luister dan ook nooit naar RTL4 , TMF of 3FM.quote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef Toad het volgende:
Valt toch wel mee? Liesbeth Kamerling, 3FM DJ Lantinga, Ex TMF Renate Verbaan (nu presentatrice bij RTL), Inge Iepenburg (GTST/en dat gedoe met dansen op RTL)...
Wie had jij dan graag willen zien in WIDM?quote:Op maandag 18 december 2006 01:28 schreef golfer het volgende:
Zeggen mij echt niets. Ik kijk of luister dan ook nooit naar RTL4 , TMF of 3FM.
Kon de AVRO niet wat meer BN-ers meer vinden bij de publieke omroep om mee te doen?
Om die boven een ravijn te zien hangen is toch veel leukerquote:Op maandag 18 december 2006 09:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wie had jij dan graag willen zien in WIDM?
Sonja Barend? Adriaan van Dis? Freek de Jonge? Philip Freriks? Andries Knevel?
Staat in de OP, schele,quote:Op maandag 18 december 2006 13:57 schreef Koningin het volgende:
Wanneer komt het op TV?
Ze is wel erg lelijk zeg.quote:Op maandag 18 december 2006 01:16 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Nee, Renate is het want ze lacht als enige nietquote:Op maandag 18 december 2006 14:02 schreef Barb het volgende:
Oww leuk, heb er nu al zin in!!
Inge Iepenburg is de Mol, zij staat op de groepsfoto als enige met haar armen over elkaar.
O nee, Menno Bentveld is de Mol, hij heeft een groen shirt aan.
Offe, toch die griet met die hoed, want zij is de enige met een hoed op.
Whehhe, ZIN IN!!!![]()
Paul Rabbering. Hottie dj van 3fm met fascinerende ogenquote:
Teken ik direct voor. Leuke combinatie.quote:Op maandag 18 december 2006 09:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wie had jij dan graag willen zien in WIDM?
Sonja Barend? Adriaan van Dis? Freek de Jonge? Philip Freriks? Andries Knevel?
Zij was een van de cabaretieres die meedeed aan dat geflopte programma spinoff van de Lama's .. (de Kannibalen).quote:Op maandag 18 december 2006 01:16 schreef static het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:25 schreef jna het volgende:
Dick Jol denk ik. Zien jullie dat Beatles t shirt?
Laten de Beatles nou net een (soort geheim) nummer hebben gemaakt dat "We are the moles" heet![]()
http://www.jpgr.co.uk/col_r5743.html
Ja, klopt, even mergen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:10 schreef BVO het volgende:
Is deze niet een beetje dubbel?
WIDM 2007 #1: De kandidaten zijn bekend!
wtf ik zie niks bijzonders?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Alex is de Mol.
Zie de volgende theorie:
[..]
(Quote komt van WIDM.com, en is door mezelf verzonnen)
Maar het stelde weinig voor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik zag gisteren het voorstukje voorbij komen, en het begint weer te kriebelen
De eerste aanwijzing hebben we al gevondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:24 schreef borisz het volgende:
Dick Jol is de mol
ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:12 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij valt er vooraf heel weinig op te maken uit de voorstukjes, je weet immers niet wat ze gaan doen qua opdrachten. Maar natuurlijk kun je achter iedere uitspraak wel een hele theorie vermoeden!Dat hoort ook bij Wie is de mol!
Voor een mogelijke prono welquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, dat zet echt zoden aan de dijk, de eerste 3 afleveringen!
Ik doe het iig niet! De tijd die er in gaat zittenquote:Op zondag 31 december 2006 01:58 schreef RayMania het volgende:
Ik wil er wel één opzetten, maar weet eigenlijk helemaal niet hoe.
Succes dan maarquote:Op zondag 31 december 2006 02:03 schreef RayMania het volgende:
Ah, gewoon een Excel sheetje opstellen en klaar ben je op het einde.
Tofquote:Op zondag 31 december 2006 02:06 schreef RayMania het volgende:
Shit, waar ben ik aan begonnen.
Ik pruts morgen wel wat in Excel met behulp van dit topic.
Eerst nog maar even deze seriequote:Op maandag 1 januari 2007 15:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie moeten er volgend jaar meedoen, dit zou mijn ideale bezetting zijn:
Michiel Veenstra - DJ
Gerard Ekdom - DJ
Thomas van Luyn - Cabaretier/Presentator
Edo Brunner - Presentator
Joey van der Velden - Acteur
Carice van Houten - Actrice
Daphne Bunskoek - Presentatrice
Vivienne van der Assem - Actrice/Presentatrice
Daphne Lammers - Presentatrice
Thekla Reuten - Actrice
Klopt, maar kennelijk vallen realityshows weer onder SHO. Ik vind het ook belachelijk maargoed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:03 schreef Vicky het volgende:
Hier maar verder dan..
maar tis toch een TV programma
Ik heb ookal een keer gezegd, zie [Forum] TV-programma'squote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Klopt, maar kennelijk vallen realityshows weer onder SHO. Ik vind het ook belachelijk maargoed.
The Adrian Mole Diaries.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:24 schreef MrManiak het volgende:
O, nu ik toch bezig ben...
Wat zit Nadja nou te lezen (filmpje in een item @ RTL Boulevard)...
[afbeelding]
Wie o wie is toch de Molquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:24 schreef MrManiak het volgende:
O, nu ik toch bezig ben...
Wat zit Nadja nou te lezen (filmpje in een item @ RTL Boulevard)...
[afbeelding]
nee, Liesbeth Kamerling want dat stond in het AD, weet je nog?quote:
Nee hoor, ik was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij last daarvan als ik kijk SJ![]()
en waarom zou ik willen weten dat die gozer, waar ik nooit van gehoord heb, heeft te melden over WIDMquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:31 schreef evert het volgende:
http://www.paulrabbering.nl/
ik denk dat het handig is deze site soms ook te volgen. Paul zal er zeker over gaan loggen.
omdat hij deelnemer is misschien?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en waarom zou ik willen weten dat die gozer, waar ik nooit van gehoord heb, heeft te melden over WIDM.
Ik nomineer jou voor de domste post uit SHO van 2007.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en waarom zou ik willen weten dat die gozer, waar ik nooit van gehoord heb, heeft te melden over WIDM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |