Dat zal zeker leuk zijn als Dick de mol isquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef Urquhart het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Dick Jol de mol is
Ik ga sowieso voor een mannelijke mol.

waarom zou dat leuk zijn?!quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zal zeker leuk zijn als Dick de mol is![]()

Wie moet er dan van jou de mol zijnquote:

Inderdaad is Dick een aardige manquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat Dick Jol een gave kerel is.

omdat jij altijd met iedereen meelult, dus wil ik weten waarom jíj vind dat hij de Mol moet zijn...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Raar, dat jij alleen op mijn posting reageert.

Wanneer begint het eigenlijk weer?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef tessie het volgende:
Wat duurt het toch lang voordat het weer begint he!

Kun je er ook bij zetten wie het zijn, ik ken nl. meer dan de helft niet ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hier is de kleurenfoto:
[afbeelding]

Doe ik van het weekend evenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:12 schreef Molline het volgende:
[..]
Kun je er ook bij zetten wie het zijn, ik ken nl. meer dan de helft niet ....![]()

yep, eerste BN'ers editie was onder meer met Yvon Jaspers en Marc Marie, en de tweede met Milouska Meulens en Frederique Huydts (waardoor plots een nogal bizare serie, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:45 schreef Wup het volgende:
wordt dit nou de derde serie met BN-ers?

wie is dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:27 schreef teigan het volgende:
Leuk, ik heb er nu al zin in...
en ergens maf om een oud-schoolgenoot tussen de deelnemers te zien staan..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |