jij toch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:35 schreef Svensational het volgende:
Wie gaat er vast een prono beginnen?
Nee toch.quote:
Ik denk dat ik niet mee kan doen met de pronoquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:35 schreef Svensational het volgende:
Wie gaat er vast een prono beginnen?
Waarom niet, lieve schatquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet mee kan doen met de prono![]()
(Quote komt van WIDM.com, en is door mezelf verzonnen)quote:Ik heb net misschien wel een goede hint gezien n.a.v. het plaatje van de zonsondergang.
Op het volgende plaatje:
Zie je een soort van zonnestraal naar Alex gaan:
Bij de eerste series was het allemaal nog wel leuk bedacht.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:55 schreef Urquhart het volgende:
Het "geheime aanwijzingen-denken" is weer begonnen
Het is alleen altijd jammer dat die geheime aanwijzingen na afloop altijd enorm tegenvallen
Idd, Schotland was echt het hoogtepunt. Toen moest je van alles achterstevoren terug draaien en dan hoorde je "Nico is de mol".quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij de eerste series was het allemaal nog wel leuk bedacht.
Owja, hoewel ik die Canada-serie wel wat minder vond.quote:
Dus 4 mensen kunnen worden weggestreept.quote:Alex Klaasen, cabaretier (Talpa)
Dick Jol, scheidsrechter (NIET VAN TOEPASSING)
Eva van der Gucht, actrice, cabaretier (Kannibalen) (BNN)
Inge Ipenburg, actrice Goede tijden Slechte tijden (RTL 4)
Liesbeth Kamerling, actrice (Speelde in GTST, RTL 4)
Menno Bentveld, presentator, Jules unlimited (VARA)
Nadja Hüpscher, actrice (o.a. Simon) (NIET BEKEND)
Paul Rabbering, Radio dj 3fm (KRO)
Renate Verbaan, presentatrice tmf, rtl travel (RTL 5)
Sander Lantinga, presentator BNN
Dat heet voorkennisquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:30 schreef babette21 het volgende:
wacht nou eerst maar tot 't begonnen is
nee dat maakt dat je je - om vage redenen - kan gaan blindstaren op bepaalde kandidaten en daarmee belangrijke hints e.d. mist.... het is echt de kunst om zo lang mogelijk géén mol te hebben (maar da's zooo moeilijkquote:
quote:De AVRO brengt vanaf 4 januari om 20.30 uur op Nederland 1 een nieuwe celebrity-reeks van Wie is de… Mol? Tien bekende Nederlanders storten zich in het grote avontuur en vertrekken samen met Karel van de Graaf naar Thailand. Nog nooit deed aan dit programma iemand uit de sportwereld mee maar met voetbalscheidsrechter Dick Jol beleeft het derde celebrity-seizoen een primeur. Naast Jol reisden negen anderen mee op jacht naar de pot én naar de mol: Cabaretier Alex Klaasen, actrices Eva van der Gucht, Inge Ipenburg, Liesbeth Kamerling en Nadja Hüpscher, tv-presentatoren Menno Bentveld, Renate Verbaan en Sander Lantinga en radiopresentator Paul Rabbering.
De opdrachten zijn net als in voorgaande jaren spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. Onder leiding van Karel van de Graaf voeren de kandidaten negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden wordt dit in Thailand weer een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen is er ook in deze groep niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar...
Die wordt beschouwt als TV presentator en niet iemand die actief meesport. Een scheidsrechter begeeft zich overigens ook een klein beetje in grijs gebied. Hij sport niet actief mee met de 'echte sporters', maar zijn beroep kan je ook wel als een sport beschouwen. Lama doen.quote:Op maandag 18 december 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
Nog nooit deed iemand uit de sportwereld mee?
Toine van Peperstraten dan vergeten
Ik kende haar ook niet. Ze is actrice.quote:Op maandag 18 december 2006 01:16 schreef static het volgende:
Waar moet ik haar van kennen?
[afbeelding]
Valt toch wel mee? Liesbeth Kamerling, 3FM DJ Lantinga, Ex TMF Renate Verbaan (nu presentatrice bij RTL), Inge Iepenburg (GTST/en dat gedoe met dansen op RTL)...quote:Op maandag 18 december 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
Ik (her)ken van al die kandidaten alleen maar Jol en Bentveld.
De rest zegt mij niets.
Categorie B- of C-BN-ers?
Zeggen mij echt niets. Ik kijk of luister dan ook nooit naar RTL4 , TMF of 3FM.quote:Op maandag 18 december 2006 01:23 schreef Toad het volgende:
Valt toch wel mee? Liesbeth Kamerling, 3FM DJ Lantinga, Ex TMF Renate Verbaan (nu presentatrice bij RTL), Inge Iepenburg (GTST/en dat gedoe met dansen op RTL)...
Wie had jij dan graag willen zien in WIDM?quote:Op maandag 18 december 2006 01:28 schreef golfer het volgende:
Zeggen mij echt niets. Ik kijk of luister dan ook nooit naar RTL4 , TMF of 3FM.
Kon de AVRO niet wat meer BN-ers meer vinden bij de publieke omroep om mee te doen?
Om die boven een ravijn te zien hangen is toch veel leukerquote:Op maandag 18 december 2006 09:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wie had jij dan graag willen zien in WIDM?
Sonja Barend? Adriaan van Dis? Freek de Jonge? Philip Freriks? Andries Knevel?
Staat in de OP, schele,quote:Op maandag 18 december 2006 13:57 schreef Koningin het volgende:
Wanneer komt het op TV?
Ze is wel erg lelijk zeg.quote:Op maandag 18 december 2006 01:16 schreef static het volgende:
Waar moet ik haar van kennen?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |