Nee, Renate is het want ze lacht als enige nietquote:Op maandag 18 december 2006 14:02 schreef Barb het volgende:
Oww leuk, heb er nu al zin in!!
Inge Iepenburg is de Mol, zij staat op de groepsfoto als enige met haar armen over elkaar.
O nee, Menno Bentveld is de Mol, hij heeft een groen shirt aan.
Offe, toch die griet met die hoed, want zij is de enige met een hoed op.
Whehhe, ZIN IN!!!![]()
Paul Rabbering. Hottie dj van 3fm met fascinerende ogenquote:
Teken ik direct voor. Leuke combinatie.quote:Op maandag 18 december 2006 09:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wie had jij dan graag willen zien in WIDM?
Sonja Barend? Adriaan van Dis? Freek de Jonge? Philip Freriks? Andries Knevel?
Zij was een van de cabaretieres die meedeed aan dat geflopte programma spinoff van de Lama's .. (de Kannibalen).quote:Op maandag 18 december 2006 01:16 schreef static het volgende:
Waar moet ik haar van kennen?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:25 schreef jna het volgende:
Dick Jol denk ik. Zien jullie dat Beatles t shirt?
Laten de Beatles nou net een (soort geheim) nummer hebben gemaakt dat "We are the moles" heet![]()
http://www.jpgr.co.uk/col_r5743.html
Ja, klopt, even mergen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:10 schreef BVO het volgende:
Is deze niet een beetje dubbel?
WIDM 2007 #1: De kandidaten zijn bekend!
wtf ik zie niks bijzonders?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Alex is de Mol.
Zie de volgende theorie:
[..]
(Quote komt van WIDM.com, en is door mezelf verzonnen)
Maar het stelde weinig voor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik zag gisteren het voorstukje voorbij komen, en het begint weer te kriebelen
De eerste aanwijzing hebben we al gevondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:24 schreef borisz het volgende:
Dick Jol is de mol
ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:12 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij valt er vooraf heel weinig op te maken uit de voorstukjes, je weet immers niet wat ze gaan doen qua opdrachten. Maar natuurlijk kun je achter iedere uitspraak wel een hele theorie vermoeden!Dat hoort ook bij Wie is de mol!
Voor een mogelijke prono welquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, dat zet echt zoden aan de dijk, de eerste 3 afleveringen!
Ik doe het iig niet! De tijd die er in gaat zittenquote:Op zondag 31 december 2006 01:58 schreef RayMania het volgende:
Ik wil er wel één opzetten, maar weet eigenlijk helemaal niet hoe.
Succes dan maarquote:Op zondag 31 december 2006 02:03 schreef RayMania het volgende:
Ah, gewoon een Excel sheetje opstellen en klaar ben je op het einde.
Tofquote:Op zondag 31 december 2006 02:06 schreef RayMania het volgende:
Shit, waar ben ik aan begonnen.
Ik pruts morgen wel wat in Excel met behulp van dit topic.
Eerst nog maar even deze seriequote:Op maandag 1 januari 2007 15:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie moeten er volgend jaar meedoen, dit zou mijn ideale bezetting zijn:
Michiel Veenstra - DJ
Gerard Ekdom - DJ
Thomas van Luyn - Cabaretier/Presentator
Edo Brunner - Presentator
Joey van der Velden - Acteur
Carice van Houten - Actrice
Daphne Bunskoek - Presentatrice
Vivienne van der Assem - Actrice/Presentatrice
Daphne Lammers - Presentatrice
Thekla Reuten - Actrice
Klopt, maar kennelijk vallen realityshows weer onder SHO. Ik vind het ook belachelijk maargoed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:03 schreef Vicky het volgende:
Hier maar verder dan..
maar tis toch een TV programma
Ik heb ookal een keer gezegd, zie [Forum] TV-programma'squote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Klopt, maar kennelijk vallen realityshows weer onder SHO. Ik vind het ook belachelijk maargoed.
The Adrian Mole Diaries.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:24 schreef MrManiak het volgende:
O, nu ik toch bezig ben...
Wat zit Nadja nou te lezen (filmpje in een item @ RTL Boulevard)...
[afbeelding]
Wie o wie is toch de Molquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:24 schreef MrManiak het volgende:
O, nu ik toch bezig ben...
Wat zit Nadja nou te lezen (filmpje in een item @ RTL Boulevard)...
[afbeelding]
nee, Liesbeth Kamerling want dat stond in het AD, weet je nog?quote:
Nee hoor, ik was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij last daarvan als ik kijk SJ![]()
en waarom zou ik willen weten dat die gozer, waar ik nooit van gehoord heb, heeft te melden over WIDMquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:31 schreef evert het volgende:
http://www.paulrabbering.nl/
ik denk dat het handig is deze site soms ook te volgen. Paul zal er zeker over gaan loggen.
omdat hij deelnemer is misschien?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en waarom zou ik willen weten dat die gozer, waar ik nooit van gehoord heb, heeft te melden over WIDM.
Ik nomineer jou voor de domste post uit SHO van 2007.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en waarom zou ik willen weten dat die gozer, waar ik nooit van gehoord heb, heeft te melden over WIDM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |