Echwel, alleen hanteert ze een andere defenitie van "tuin"quote:Op maandag 4 september 2006 21:46 schreef BBoon het volgende:
Hilde doet ouwerwets weer **NIETS**
Net ook al met Jeroen.quote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef Mereltje het volgende:
Wat een omhelsing tussen Tijn en Marlies
En met Michelinequote:
komt door jullie !quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef toxikon het volgende:
fok ook al stuk?
Jahoor... En jij vond haarverklaring niet heel logisch? Ik wel namelijk. Heeft niets met achterbaks te maken. Ze hoorde er niets meer over dus begon te twijfelen. Heel normaal lijkt me zo.quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef BBoon het volgende:
Bleek wel weer hoe achterbaks Millica is. Goeie vraag van Bridget: Wat doe jij nou verbaasd Millica Jij wist toch van Semih's nominatie whaha geweldig Go Bridget Go
En ze heeft zich er nog niet op normale wijze kunnen uitlullenquote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef BBoon het volgende:
Bleek wel weer hoe achterbaks Millica is. Goeie vraag van Bridget: Wat doe jij nou verbaasd Millica Jij wist toch van Semih's nominatie whaha geweldig Go Bridget Go
Nu niet tè enthousiast over Bridget, zo gweweldig is ze nu ook weer niet. Gooi RdW er maar weer in.quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef BBoon het volgende:
Tja Scan Gelukkig smaken verschillen.....quote:Op maandag 4 september 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jahoor... En jij vond haarverklaring niet heel logisch? Ik wel namelijk. Heeft niets met achterbaks te maken. Ze hoorde er niets meer over dus begon te twijfelen. Heel normaal lijkt me zo.
Bridget presenteert BB alsof wij kijkers kinderen zijn. Ze praat precies alsof ze het tegen een hond heeft met zo'n hoog stemmetje.quote:Op maandag 4 september 2006 22:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu niet tè enthousiast over Bridget, zo gweweldig is ze nu ook weer niet. Gooi RdW er maar weer in.![]()
Dit heeft niet echt iets met smaak te maken.quote:Op maandag 4 september 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Tja Scan Gelukkig smaken verschillen.....
Judas zou jaloers zijn.quote:
Ik begin fok! ook zat te wordenquote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef itsme het volgende:
ja ik heb mij vandaag geregistreerd bij vol.
Dan verschillen de smaken idd. Die zou ik geen van vier langer dan 5 minuten om me heen kunnnen verdragenquote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef BBoon het volgende:
Weet je gelukkig is het hier net als in het huis. de 1 vindt die aardig en de ander weer die
Ik kots op het type millica...Misschien ken ik dat soort typetjes te veel om me heen. :-)
Ik ben meer het Tijn Rik Mo en Saartje type
De familieleden hebben hun zoon/dochter/zus in het huis weinig goeds gedaan vond ikquote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef the_hunter het volgende:
Dat zusje van Milica is ook wel een leuk meisje
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De familieleden hebben hun zoon/dochter/zus in het huis weinig goeds gedaan vond ik
Ik verwacht dat Hilde de klos zal zijn (en hoop het ook)quote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef itsme het volgende:
Die kampers vinden dit prachtig. 3 van het andere kamp genomineerd.![]()
O wat zouhet mooi zijn, als dan juist hun kampelien er uit moet.![]()
Om met de woorden van Janine te spreken: Dat bedoel ikquote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan verschillen de smaken idd. Die zou ik geen van vier langer dan 5 minuten om me heen kunnnen verdragen
Ik hoop het ook. Ik zou het fantastisch vinden als zij eruit is. Ik erger me dood aan dat wijf.quote:Op maandag 4 september 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Hilde de klos zal zijn (en hoop het ook)
Ze staat al bovenaan in de poll.quote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef itsme het volgende:
Als de elitairen het slim spelen dan zet Marlies haar Joker in voor het hoofd van Marcelquote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef itsme het volgende:
Dan kan je me wegdragen van het lachen echt!!!!!!!quote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef itsme het volgende:
ja erg he, en dat stemmetje.quote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef Canisfire het volgende:
Kut fok.
En Milicia met haar ik wist het maar ik wist het ook weer niet.
Ze twijfelde ja, omdat ze er niets meer over hoorde. Vind ik niet zo gek.quote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef Canisfire het volgende:
Kut fok.
En Milicia met haar ik wist het maar ik wist het ook weer niet.
vind je???? Hilde heeft geen schijn van kansquote:Op maandag 4 september 2006 22:12 schreef Kinga het volgende:
wel kut dat het 3 tegen 1 is op de bank....verdomme
Mij ook. Ik zou het ideaal vindenquote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dan kan je me wegdragen van het lachen echt!!!!!!!![]()
![]()
Ik ook; en ik vond haar de eerste week zo lief en sociaal.quote:Op maandag 4 september 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Hilde de klos zal zijn (en hoop het ook)
Marlies stemde op Jeroen, dus ik neem aan dat hij dan de klos zal zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als de elitairen het slim spelen dan zet Marlies haar Joker in voor het hoofd van Marcel![]()
Daarom is het hier ook net het BB huis ...Lekker kibbelen whahaha ...quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze twijfelde ja, omdat ze er niets meer over hoorde. Vind ik niet zo gek.
Wel vreemd dat jullie nu alles wel negatief uitleggen over Milica... en als ik dat doe over Tijn ben ik niet helemaal lekker enzo
Je bent al de zoveelste die hoopt dat Hilde eruit vliegt. Kan bijna niet meer fout gaanquote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook; en ik vond haar de eerste week zo lief en sociaal.![]()
Wat een secreet is het....
Buiten dat vind ik haar veel teveel op haar moeder lijken qua gedrag. Verwend en stokerig.quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef Snoet123 het volgende:
Mooi dat die schijnheilige Milica zo te kakken werd gezet![]()
75% tegen 25%? nou.... kiele kiele hoor...quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef natronic het volgende:
[..]
vind je???? Hilde heeft geen schijn van kans![]()
![]()
![]()
![]()
dan hebben de andere bewoners gelijk wat meer bewegings ruimte.quote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik zou het fantastisch vinden als zij eruit is. Ik erger me dood aan dat wijf.
Oude kijkers ook.quote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef yellowfirst het volgende:
Hilde gaat eruit, is niet meer dan logisch. Veel jonge kijkers stemmen haar eruit..............weg is weg![]()
ze kozen niet voor de meelopers maar voor de personen die daar een beetje de baas zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
En geen enkele stem voor Etienne. Best verrassend.
Heerlijk Iedereen wringt zich in alle bochten om zich schoon te praten... Geweldige formule toch dat BB. Ik zou het niet kunnen Ik ben daar veel te direct voorquote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef Snoet123 het volgende:
Iedereen probeert zichzelf nu ook schoon te praten
hillarisch om te zien van sommige personen![]()
ja vreemd, ze denken dat Hilde het brein is in het tokkiekamp.quote:Op maandag 4 september 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
En geen enkele stem voor Etienne. Best verrassend.
Ja Milicia is nu echt rond uit debiel bezig met der ik wist het maar ik wist het ook weer nietquote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef Kinga het volgende:
gvd, wat erger ik me nu kapot aan die hilde/marcel groep, godsamme, en die milica zou ik een schop tegen der schenen willen verkopen...
Hilde en Brein zijn 2 woorden die niet in 1 zin passen :-)quote:Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
ja vreemd, ze denken dat Hilde het brein is in het tokkiekamp.
ik hoop het echt!quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Snoet123 het volgende:
Ik hoop dat Marlies zo wijs is haar joker wel te gebruiken al is het om 1 van die gluiperige kampertjes op de bank te gooien![]()
En dan wel Marcel want die Jeroen heeft zijn looks nog mee.quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Snoet123 het volgende:
Ik hoop dat Marlies zo wijs is haar joker wel te gebruiken al is het om 1 van die gluiperige kampertjes op de bank te gooien![]()
Wat wil je impliceren; dat E10 in werkelijkheid het brein is?quote:Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
ja vreemd, ze denken dat Hilde het brein is in het tokkiekamp.
Ik had het ook zo gelezen en dan was Rik er nu uitgeweestquote:Op maandag 4 september 2006 22:21 schreef GeKa het volgende:
BEn ik nou fout of hoe zit het?
Er heeft toch iets op de talpa site gestaan van dat de eerste die de tuin in zou gaan er direct uit zou moeten?
Heb ik voor niets de hele avond gehoopt dat E10 als eerste naar buiten zou stormen?
Een romantisch type dusquote:Op maandag 4 september 2006 22:21 schreef CartWOman het volgende:
Tijn is gewoon ontroerd door de tuin en de maan, snap ik heel goed.
andere groepje is duidelijk veel minder slim.quote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies stemde op Jeroen, dus ik neem aan dat hij dan de klos zal zijn.
Ikhad trouwens ook, net als anders, drie genomineerden verwacht. Plus Semih en Marlies, zou dus 5 genomineerden betekenen.
De volume knop kan al lager inderdaadquote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline is wat aangeslagen.
Logisch wel, dat je weet dat andere bewoners je weg willen hebben....
Verder slaat de drank al aardig aan: aan de geluiden te horen.
Bron?quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Bocaj het volgende:
18 sept pas 1e exit! Marlies moet nog wat met haar joker doen en Tijn kan zijn joker nog verkopen... lijnen gaan pas open op 11 sept en week erna 1e exit!
ze is aangeslagen niet omdat ze genomineerd is maar omdat ook Semir en marlies genomineerd zijn dus hun plannen in de soep zijn gevallen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline is wat aangeslagen.
Logisch wel, dat je weet dat andere bewoners je weg willen hebben....
Verder slaat de drank al aardig aan: aan de geluiden te horen.
Ja, ik weiger ten alle tijde om ook dat laatste woord te gaan gebruikenquote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef itsme het volgende:
[..]
andere groepje is duidelijk veel minder slim.
stel dat Marlies en Semir niet genomineerd waren dan was het maar 1 persopon geweest en de rest van de kampers.
Je zal hem zo in een donker steegje tegenkomen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040969.jpg]afbeelding][/URL]
Eerder dat het tokkiekamp breinloos funktioneertquote:Op maandag 4 september 2006 22:21 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Wat wil je impliceren; dat E10 in werkelijkheid het brein is?![]()
Zei bridget toch tegen Marlies!quote:
Daarom neem ik het mar weer op voor die groep. Milica is sowieso een schat. Ook Jeroen mag blijven en Etiennde zorgt nog wel voor leuke streams. Allemaal blijven dus. Marcel en Hilde mogen wel weg.quote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef JufJoop het volgende:
Wel grappig dat je hier op Fok! alleen maar verdedigers ziet van één "kamp" --> de niet-kampers
dacht het niet, gewoon volgende week hoor... maar een uurtje om te stemmen neem ik aan...quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Bocaj het volgende:
18 sept pas 1e exit! Marlies moet nog wat met haar joker doen en Tijn kan zijn joker nog verkopen... lijnen gaan pas open op 11 sept en week erna 1e exit!
Fokkers hebben klasse hequote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef JufJoop het volgende:
Wel grappig dat je hier op Fok! alleen maar verdedigers ziet van één "kamp" --> de niet-kampers
veroorzaakt door natuurlijke selectie vermoed ik. de kampsjaken thuis kunnen wss niet eens een pc aanzettenquote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef JufJoop het volgende:
Ik heb wel gehoord dat er jokers verkocht of gebruikt kunnen worden.quote:
Hm... sorry... BIJNA iedereen...quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom neem ik het mar weer op voor die groep. Milica is sowieso een schat. Ook Jeroen mag blijven en Etiennde zorgt nog wel voor leuke streams. Allemaal blijven dus. Marcel en Hilde mogen wel weg.
Dus als alle niet-kampers aanhangers op de enige kamper stemmen, moet het wel goedkomen met die exit van Hildequote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef JufJoop het volgende:
Te weinig stemmen, te weinig geld..quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
dacht het niet, gewoon volgende week hoor... maar een uurtje om te stemmen neem ik aan...
Je zit echt helemaal fout hoor. Volgende week in de reguliere wordt bekend of Marlies haar joker gebruikt en zo ja, wie ze dan nomineert. vanaf dat moment kun je bellen en dat is de exit in de live. Heeft bridget duidelijk gezegd.quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Is toch ook logisch! Want je gaat bijv. op Marlies stemmen deze week en dan gebruikt ze haar joker... Dus eerst moeten de jokers bekend zijn voordat er gestemd kan worden...
quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
dacht het niet, gewoon volgende week hoor... maar een uurtje om te stemmen neem ik aan...
Ik zet m'n geld op 'Hazes-fan' Marcel en z'n 'verloren zoon' Jeroen. Die eerste zal op een gegeven moment E10 verstoten en Jeroen boven hem verkiezen. Als gevolg daarvan zal E10 een splintergroepering vormen en z'n haar blonderen. 'Big Momma' Hilde, die dan inmiddels lang (en breed) het huis verlaten heeft, zal een onverwachte rentree maken als de bodyguard van E10.quote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Eerder dat het tokkiekamp breinloos funktioneertMaar de anderen denken dat Hilde het voor het zeggen heeft. 2 meelopers, hillie zeurt, blijven over de 2 hollandse trots tokkies.
Ja maar Scanman telt niet echt die vind het gewoon niet leuk als we allemaal een gezint zijn.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zit echt helemaal fout hoor. Volgende week in de reguliere wordt bekend of Marlies haar joker gebruikt en zo ja, wie ze dan nomineert. vanaf dat moment kun je bellen en dat is de exit in de live. Heeft bridget duidelijk gezegd.
quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Volgens de Talpasite volgens mij niet.quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Is toch ook logisch! Want je gaat bijv. op Marlies stemmen deze week en dan gebruikt ze haar joker... Dus eerst moeten de jokers bekend zijn voordat er gestemd kan worden...
Precies. Voorgaande jaren is duidelijk geworden dat er bijna geen mens belt door de week. Vandaar dat ze het nu gewoon allemaal tijdens de live doen. Krijgen ze net zo veel belletjes.quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Bocaj is nou eenmaal eigenwijs.quote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens de Talpasite volgens mij niet.
Stemmen kan nu nog niet. Want gaat de Joker nog ingezet worden of niet? Marlies heeft er één en Tijn kan de zijne verkopen als hij wilt. De lijnen gaan open na de reguliere uitzending van volgende week maandag. In de Live uitzending van diezelfde dag zal dan bekend worden wie als eerste het Big Brother Huis gaat verlaten
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Lijkt me ook , talpa wil liever een week bellers dan een uur bellers ze zijn niet gek !!!quote:Op maandag 4 september 2006 22:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hebt altijd een week om te stemmen
quote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op 'Hazes-fan' Marcel en z'n 'verloren zoon' Jeroen. Die eerste zal op een gegeven moment E10 verstoten en Jeroen boven hem verkiezen. Als gevolg daarvan zal E10 een splintergroepering vormen en z'n haar blonderen. 'Big Momma' Hilde, die dan inmiddels lang (en breed) het huis verlaten heeft, zal een onverwachte rentree maken als de bodyguard van E10.
Hoe weet jij dat , heb jij bronnen bij talpa ?quote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Voorgaande jaren is duidelijk geworden dat er bijna geen mens belt door de week. Vandaar dat ze het nu gewoon allemaal tijdens de live doen. Krijgen ze net zo veel belletjes.
Ow, dus op EEN dag beslissing en exit...quote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Dynabite het volgende:
[..]
''De lijnen gaan open na de reguliere uitzending van volgende week maandag. In de Live uitzending van diezelfde dag zal dan bekend worden wie als eerste het Big Brother Huis gaat verlaten.'' bron : http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Jij gelooft me niet snel hèquote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bridget zei tegen Marlies: Je hebt nog een week om te beslissen...
quote:Op maandag 4 september 2006 22:31 schreef superhero87 het volgende:
Ik vind Monique toch wel heel leuk:)
Niet altijd! Ik geloof dat het toch 11sept is nuquote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bocaj is nou eenmaal eigenwijs.
moet dat dan?quote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik weiger ten alle tijde om ook dat laatste woord te gaan gebruiken
Ja, en wat ook nog kan (of ze doen dat eerder), is dat bijvoorbeeld Tijn zijn Joker en Semih verkoopt, Semih vervolgens Marcel nomineert, en dat Marcel het huis dan moet verlaten.quote:Op maandag 4 september 2006 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ow, dus op EEN dag beslissing en exit...![]()
Zeker weten , dacht ik ook. Roddeltante Millica gaat hier een leuk verhaal van maken in haar groepjequote:Op maandag 4 september 2006 22:32 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom gaat die Sabrina nu in hemelsnaam haar excuses aanbieden aan die Milica?????
Omdat ze op haar moeder gestemd heeft??
Niet zo'n slimme zet van Sabrina want ze word hier toch op afgerekend hoor
Ik geloof je nu!quote:Op maandag 4 september 2006 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij gelooft me niet snel hè... Vanmiddag vast ook niet toen velen hier riepen dat Marlies haar joker niet mocht inzetten omdat ze niet door bewoners was genomineerd. Kostte ook al zoveel moeite om ze te overtuigen dat ze de joker wél mocht gebruiken. En ook dat ze wél in de tuin mochten, maar niet door het hek aan het einde van de tuin.
Niet eerder. Vorig jaar ook niet (Rikkert was pas na 3 of 4 weken). Maar ze hadden ons dit keer wel een hele snelle exit beloofd.quote:Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn trouwens wel erg laat met de eerste exit, als er volgende week pas iemand uitgaat hebben ze drie weken met volle bezetting gezeten. Normaal gesproken was het toch altijd veel eerder?
O, dus daar gaat het om? Niet om wie het eerste in de tuin was, maar wie door het hek gaat?quote:Op maandag 4 september 2006 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook dat ze wél in de tuin mochten, maar niet door het hek aan het einde van de tuin.
Die is er zo snel uitgegaan, dat we hem niet eens gezien hebben,quote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zou iemand meteen al uit moeten.
Dat zei ik vanmiddag alquote:Op maandag 4 september 2006 22:36 schreef itsme het volgende:
feit de zusjes horen nu bij de minder asocialegroep
Het werd door veel mensen verkeerd gelezen. Er stond gewoon dat de persoon die door de bosdeuren gaat, het huis definitef verlaat. Daarmee bedoelen ze dus gewoon dat die persoon er dus door de kijkers is uitgestemd en via die schuifdeuren net als vorig jaar het huis definitief verlaat.quote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef GeKa het volgende:
[..]
O, dus daar gaat het om? Niet om wie het eerste in de tuin was, maar wie door het hek gaat?
Welke hek?
Waarom zeggen ze het dan niet zo? Nu begrijp ik het.quote:Op maandag 4 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het werd door veel mensen verkeerd gelezen. Er stond gewoon dat de persoon die door de bosdeuren gaat, het huis definitef verlaat. Daarmee bedoelen ze dus gewoon dat die persoon er dus door de kijkers is uitgestemd en via die schuifdeuren net als vorig jaar het huis definitief verlaat.
Doen! Na een wijntje issie al zat volgens mij.quote:Op maandag 4 september 2006 22:37 schreef screenshot het volgende:
Tijn gaat zichzelf helemaal klem zuipen![]()
dan doe ik met hem meequote:Op maandag 4 september 2006 22:37 schreef screenshot het volgende:
Tijn gaat zichzelf helemaal klem zuipen![]()
zij nu ook schat.quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Milica vertelt dat ze, in tegenstelling tot anderen, nooit met personen zou gaan slijmen die ze niet mag. Valt me op dat anderen dat idd wel doen.Milica
Kijk eens wat ze nu aan het doen isquote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Milica vertelt dat ze, in tegenstelling tot anderen, nooit met personen zou gaan slijmen die ze niet mag. Valt me op dat anderen dat idd wel doen.Milica
quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef BBoon het volgende:
Tijn tegen Micheline : ik hoop dat jij er uit gaat en niet Semih want anders ga ik de hele dag met je kroelen als Semih eruit is :-)
Met wie praat ze nu dan? dat is Micheline toch? (Die mocht ze toch totaal niet???)quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Ze moet nu wel, nu die zusjes onverwachts voor d'r moeder gekozen heeft......quote:Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef BBoon het volgende:
Opeens praat ze met Micheline Gatver wat een eng mens die Millica ...echt heel eng
tja, die mensenkennis van jou hequote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Ja daag. Zit je wel te luisteren? Ik hou me wel stil want alles wordt nu toch negatief uitgelegd.quote:
Hij heet Semih geen Semir / Samir, hij is niet die terrorist...quote:Op maandag 4 september 2006 22:45 schreef itsme het volgende:
met semir heeft ze nooit een gesprek gehad, maar dat heeft ze ook niet echt geprobeert.
waarom ze nu allemaal zo een hekel aan die semir hebben
O bedankt.quote:Op maandag 4 september 2006 22:46 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij heet Semih geen Semir / Samir, hij is niet die terrorist...
Wat een gelul zeg. Ze zegt dat ze dan niet slijmerig een arm om iemand heen zou leggen enzo.quote:Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Met wie praat ze nu dan? dat is Micheline toch? (Die mocht ze toch totaal niet???)
Neeeeeeeee Milica zou zoiets niet doen volgens haar eigen zeggen![]()
![]()
![]()
Wolf in schaapskleren is op haar van toepassing vind ik
Ze IS heel eerlijk, maar dat wil niet echt doordringen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:46 schreef itsme het volgende:
zo nu is milica heel eerlijk. Jij bent mijn type niet, ik zal nooit vriendinnen met jou worden.![]()
Onzin. Ik zei ook dat ze net heel eerlijk was. (al sprak ze zichzelf snel tegen)quote:Op maandag 4 september 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja daag. Zit je wel te luisteren? Ik hou me wel stil want alles wordt nu toch negatief uitgelegd.
Dat lijk tme ook de enige eerlijke reactiequote:Op maandag 4 september 2006 22:48 schreef natronic het volgende:
ik zou zeggen..jij nomineert mij dus je moet me niet..oprotten kut !!!!!
ooooooooooh ze valt zo door de mand....geweldigquote:Op maandag 4 september 2006 22:48 schreef Snoet123 het volgende:
Is dat filmpje over de nominaties terug te kijken ergens?
Wat zei Milica ook alweer? Het zal nooit een vriendin van me worden
Dan druk ik me nog zacht uit![]()
Zie haar nu staan....totaaaaaal andere woordkeuze ook die ze nu gebruikt tegen Micheline...
Milica we hebben je nu door![]()
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze zegt dat ze dan niet slijmerig een arm om iemand heen zou leggen enzo.
Is het nou al zo erg hier dat iedereen in de groep van Hilde massaal uitgekotsts wordt hier??
Milica is gewoon een leuke meid en heel oprecht. Maar zoals ik ook al aan itsme schreef, laat maar zitten. Alles wordt nu negatief uitgelegd. Oh wee als ik dat eens doe over Tijn
Maar goed. Ik ga even wat anders doen.
Hmmm...volgens mij zijn er 2 nodig voor een gesprek en ik zie Micheline voorlopig geen aanstalten maken om een eind aan het gesprek te breien.quote:Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef BBoon het volgende:
Opeens praat ze met Micheline Gatver wat een eng mens die Millica ...echt heel eng
Jij zou toch niet meer reagerenquote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze zegt dat ze dan niet slijmerig een arm om iemand heen zou leggen enzo.
Is het nou al zo erg hier dat iedereen in de groep van Hilde massaal uitgekotsts wordt hier??
Milica is gewoon een leuke meid en heel oprecht. Maar zoals ik ook al aan itsme schreef, laat maar zitten. Alles wordt nu negatief uitgelegd. Oh wee als ik dat eens doe over Tijn
Ik verheerlijk Tijn niet hoor. En heb ook geen hekel aan milicia maar mag haar ook niet echt.quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat er een feestje was.quote:Op maandag 4 september 2006 22:49 schreef GeKa het volgende:
ik begrijp het hele gesprek niet tussen milica en micheline niet
gezeur om niks!
Heb je ook weer gelijk in ...quote:Op maandag 4 september 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm...volgens mij zijn er 2 nodig voor een gesprek en ik zie Micheline voorlopig geen aanstalten maken om een eind aan het gesprek te breien.
Natuurlijk! Die hebben vaak luxere woningen als wij asociale burgerluiquote:Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef ThaSandman het volgende:
Hebben kampers wel een internetaansluiting?
Nee...quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik ga eens bij v-o-l kijken.
Nee een speech is even leukquote:Op maandag 4 september 2006 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Tijn aandachtshoer!
Ik heb niet gezegd dat je niet mocht blijven hoorquote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tss... je laat de "kampers" in de steek. Wordt saai dan!quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en wat mag dat wezen, fok voor kampsjaken?quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die pad eruit gaat.quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef itsme het volgende:
jezus zit hillde nog te zeiken over die opmerking die Semih ooit tegen haar maakte.
hij en Rik hebben ook nog hun eigen drank hequote:Op maandag 4 september 2006 22:54 schreef Papabear het volgende:
Tijn: Ik ben dronken en ik hou van iedereen
Wat was er met egbert, was even weg bier halen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:59 schreef Canisfire het volgende:
En Egbert krijgt nog een kleine rechtzetting..
Ben je besodemieterd. Even v-o-l peilen hoe de meningen daar zijn.quote:
dat is al de tweede keer dat bb wat rechtzetquote:Op maandag 4 september 2006 22:59 schreef Canisfire het volgende:
En Egbert krijgt nog een kleine rechtzetting..
en ik een druk F5ende Jappie nuquote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
ziet beeld voor zich van een druk F5ende Scanman...om te zien hoeveel reacties er komen...![]()
![]()
Heeftie t zó snel opgegeven dit jaar?quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef demins het volgende:
Moet ik al "Scanman kom terug!" gaan roepen![]()
Urm...nee...ik was ff met iets anders bezig Scanman01 kom terug!!!!quote:Op maandag 4 september 2006 23:01 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik een druk F5ende Jappie nu![]()
dat is trouwens iedere week een andere hoorquote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd. Even v-o-l peilen hoe de meningen daar zijn.
vanmiddag las ik nog dat dat forum is uitgeroepen tot beste BB forum
Onderin de brief van Moniek stond nog iets voor Egbert.quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef screenshot het volgende:
[..]
Wat was er met egbert, was even weg bier halen.
Hoi lieverd. Ook weer uitgewerkt?quote:Op maandag 4 september 2006 23:01 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik een druk F5ende Jappie nu![]()
Bedanktquote:Op maandag 4 september 2006 23:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Onderin de brief van Moniek stond nog iets voor Egbert.
Ging over de sleutel.
Nee, maar die snapt wel meer niet.quote:Op maandag 4 september 2006 23:02 schreef Rica het volgende:
Snapt Egbert die uitdrukking nu echt niet.
en hoe is het daar?quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd. Even v-o-l peilen hoe de meningen daar zijn.
vanmiddag las ik nog dat dat forum is uitgeroepen tot beste BB forum
was lekker vrij vandaagquote:Op maandag 4 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoi lieverd. Ook weer uitgewerkt?
Welke uitdrukking was t?quote:Op maandag 4 september 2006 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar die snapt wel meer niet.
Hij had zijn sleutel verstopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |