Bridget presenteert BB alsof wij kijkers kinderen zijn. Ze praat precies alsof ze het tegen een hond heeft met zo'n hoog stemmetje.quote:Op maandag 4 september 2006 22:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu niet tè enthousiast over Bridget, zo gweweldig is ze nu ook weer niet. Gooi RdW er maar weer in.![]()
Dit heeft niet echt iets met smaak te maken.quote:Op maandag 4 september 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Tja Scan Gelukkig smaken verschillen.....
Judas zou jaloers zijn.quote:
Ik begin fok! ook zat te wordenquote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef itsme het volgende:
ja ik heb mij vandaag geregistreerd bij vol.
Dan verschillen de smaken idd. Die zou ik geen van vier langer dan 5 minuten om me heen kunnnen verdragenquote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef BBoon het volgende:
Weet je gelukkig is het hier net als in het huis. de 1 vindt die aardig en de ander weer die
Ik kots op het type millica...Misschien ken ik dat soort typetjes te veel om me heen. :-)
Ik ben meer het Tijn Rik Mo en Saartje type
De familieleden hebben hun zoon/dochter/zus in het huis weinig goeds gedaan vond ikquote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef the_hunter het volgende:
Dat zusje van Milica is ook wel een leuk meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |