Echwel, alleen hanteert ze een andere defenitie van "tuin"quote:Op maandag 4 september 2006 21:46 schreef BBoon het volgende:
Hilde doet ouwerwets weer **NIETS**
Net ook al met Jeroen.quote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef Mereltje het volgende:
Wat een omhelsing tussen Tijn en Marlies
En met Michelinequote:
komt door jullie !quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef toxikon het volgende:
fok ook al stuk?
Jahoor... En jij vond haarverklaring niet heel logisch? Ik wel namelijk. Heeft niets met achterbaks te maken. Ze hoorde er niets meer over dus begon te twijfelen. Heel normaal lijkt me zo.quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef BBoon het volgende:
Bleek wel weer hoe achterbaks Millica is. Goeie vraag van Bridget: Wat doe jij nou verbaasd Millica Jij wist toch van Semih's nominatie whaha geweldig Go Bridget Go
En ze heeft zich er nog niet op normale wijze kunnen uitlullenquote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef BBoon het volgende:
Bleek wel weer hoe achterbaks Millica is. Goeie vraag van Bridget: Wat doe jij nou verbaasd Millica Jij wist toch van Semih's nominatie whaha geweldig Go Bridget Go
Nu niet tč enthousiast over Bridget, zo gweweldig is ze nu ook weer niet. Gooi RdW er maar weer in.quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef BBoon het volgende:
Tja Scan Gelukkig smaken verschillen.....quote:Op maandag 4 september 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jahoor... En jij vond haarverklaring niet heel logisch? Ik wel namelijk. Heeft niets met achterbaks te maken. Ze hoorde er niets meer over dus begon te twijfelen. Heel normaal lijkt me zo.
Bridget presenteert BB alsof wij kijkers kinderen zijn. Ze praat precies alsof ze het tegen een hond heeft met zo'n hoog stemmetje.quote:Op maandag 4 september 2006 22:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu niet tč enthousiast over Bridget, zo gweweldig is ze nu ook weer niet. Gooi RdW er maar weer in.![]()
Dit heeft niet echt iets met smaak te maken.quote:Op maandag 4 september 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Tja Scan Gelukkig smaken verschillen.....
Judas zou jaloers zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |