Echwel, alleen hanteert ze een andere defenitie van "tuin"quote:Op maandag 4 september 2006 21:46 schreef BBoon het volgende:
Hilde doet ouwerwets weer **NIETS**
Net ook al met Jeroen.quote:Op maandag 4 september 2006 21:51 schreef Mereltje het volgende:
Wat een omhelsing tussen Tijn en Marlies
En met Michelinequote:
komt door jullie !quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef toxikon het volgende:
fok ook al stuk?
Jahoor... En jij vond haarverklaring niet heel logisch? Ik wel namelijk. Heeft niets met achterbaks te maken. Ze hoorde er niets meer over dus begon te twijfelen. Heel normaal lijkt me zo.quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef BBoon het volgende:
Bleek wel weer hoe achterbaks Millica is. Goeie vraag van Bridget: Wat doe jij nou verbaasd Millica Jij wist toch van Semih's nominatie whaha geweldig Go Bridget Go
En ze heeft zich er nog niet op normale wijze kunnen uitlullenquote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef BBoon het volgende:
Bleek wel weer hoe achterbaks Millica is. Goeie vraag van Bridget: Wat doe jij nou verbaasd Millica Jij wist toch van Semih's nominatie whaha geweldig Go Bridget Go
Nu niet tè enthousiast over Bridget, zo gweweldig is ze nu ook weer niet. Gooi RdW er maar weer in.quote:Op maandag 4 september 2006 21:59 schreef BBoon het volgende:
Tja Scan Gelukkig smaken verschillen.....quote:Op maandag 4 september 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jahoor... En jij vond haarverklaring niet heel logisch? Ik wel namelijk. Heeft niets met achterbaks te maken. Ze hoorde er niets meer over dus begon te twijfelen. Heel normaal lijkt me zo.
Bridget presenteert BB alsof wij kijkers kinderen zijn. Ze praat precies alsof ze het tegen een hond heeft met zo'n hoog stemmetje.quote:Op maandag 4 september 2006 22:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu niet tè enthousiast over Bridget, zo gweweldig is ze nu ook weer niet. Gooi RdW er maar weer in.![]()
Dit heeft niet echt iets met smaak te maken.quote:Op maandag 4 september 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Tja Scan Gelukkig smaken verschillen.....
Judas zou jaloers zijn.quote:
Ik begin fok! ook zat te wordenquote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef itsme het volgende:
ja ik heb mij vandaag geregistreerd bij vol.
Dan verschillen de smaken idd. Die zou ik geen van vier langer dan 5 minuten om me heen kunnnen verdragenquote:Op maandag 4 september 2006 22:09 schreef BBoon het volgende:
Weet je gelukkig is het hier net als in het huis. de 1 vindt die aardig en de ander weer die
Ik kots op het type millica...Misschien ken ik dat soort typetjes te veel om me heen. :-)
Ik ben meer het Tijn Rik Mo en Saartje type
De familieleden hebben hun zoon/dochter/zus in het huis weinig goeds gedaan vond ikquote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef the_hunter het volgende:
Dat zusje van Milica is ook wel een leuk meisje
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De familieleden hebben hun zoon/dochter/zus in het huis weinig goeds gedaan vond ik
Ik verwacht dat Hilde de klos zal zijn (en hoop het ook)quote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef itsme het volgende:
Die kampers vinden dit prachtig. 3 van het andere kamp genomineerd.![]()
O wat zouhet mooi zijn, als dan juist hun kampelien er uit moet.![]()
Om met de woorden van Janine te spreken: Dat bedoel ikquote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan verschillen de smaken idd. Die zou ik geen van vier langer dan 5 minuten om me heen kunnnen verdragen
Ik hoop het ook. Ik zou het fantastisch vinden als zij eruit is. Ik erger me dood aan dat wijf.quote:Op maandag 4 september 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Hilde de klos zal zijn (en hoop het ook)
Ze staat al bovenaan in de poll.quote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef itsme het volgende:
Als de elitairen het slim spelen dan zet Marlies haar Joker in voor het hoofd van Marcelquote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef itsme het volgende:
Dan kan je me wegdragen van het lachen echt!!!!!!!quote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef itsme het volgende:
ja erg he, en dat stemmetje.quote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef Canisfire het volgende:
Kut fok.
En Milicia met haar ik wist het maar ik wist het ook weer niet.
Ze twijfelde ja, omdat ze er niets meer over hoorde. Vind ik niet zo gek.quote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef Canisfire het volgende:
Kut fok.
En Milicia met haar ik wist het maar ik wist het ook weer niet.
vind je???? Hilde heeft geen schijn van kansquote:Op maandag 4 september 2006 22:12 schreef Kinga het volgende:
wel kut dat het 3 tegen 1 is op de bank....verdomme
Mij ook. Ik zou het ideaal vindenquote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dan kan je me wegdragen van het lachen echt!!!!!!!![]()
![]()
Ik ook; en ik vond haar de eerste week zo lief en sociaal.quote:Op maandag 4 september 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Hilde de klos zal zijn (en hoop het ook)
Marlies stemde op Jeroen, dus ik neem aan dat hij dan de klos zal zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als de elitairen het slim spelen dan zet Marlies haar Joker in voor het hoofd van Marcel![]()
Daarom is het hier ook net het BB huis ...Lekker kibbelen whahaha ...quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze twijfelde ja, omdat ze er niets meer over hoorde. Vind ik niet zo gek.
Wel vreemd dat jullie nu alles wel negatief uitleggen over Milica... en als ik dat doe over Tijn ben ik niet helemaal lekker enzo
Je bent al de zoveelste die hoopt dat Hilde eruit vliegt. Kan bijna niet meer fout gaanquote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook; en ik vond haar de eerste week zo lief en sociaal.![]()
Wat een secreet is het....
Buiten dat vind ik haar veel teveel op haar moeder lijken qua gedrag. Verwend en stokerig.quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef Snoet123 het volgende:
Mooi dat die schijnheilige Milica zo te kakken werd gezet![]()
75% tegen 25%? nou.... kiele kiele hoor...quote:Op maandag 4 september 2006 22:14 schreef natronic het volgende:
[..]
vind je???? Hilde heeft geen schijn van kans![]()
![]()
![]()
![]()
dan hebben de andere bewoners gelijk wat meer bewegings ruimte.quote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik zou het fantastisch vinden als zij eruit is. Ik erger me dood aan dat wijf.
Oude kijkers ook.quote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef yellowfirst het volgende:
Hilde gaat eruit, is niet meer dan logisch. Veel jonge kijkers stemmen haar eruit..............weg is weg![]()
ze kozen niet voor de meelopers maar voor de personen die daar een beetje de baas zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
En geen enkele stem voor Etienne. Best verrassend.
Heerlijk Iedereen wringt zich in alle bochten om zich schoon te praten... Geweldige formule toch dat BB. Ik zou het niet kunnen Ik ben daar veel te direct voorquote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef Snoet123 het volgende:
Iedereen probeert zichzelf nu ook schoon te praten
hillarisch om te zien van sommige personen![]()
ja vreemd, ze denken dat Hilde het brein is in het tokkiekamp.quote:Op maandag 4 september 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
En geen enkele stem voor Etienne. Best verrassend.
Ja Milicia is nu echt rond uit debiel bezig met der ik wist het maar ik wist het ook weer nietquote:Op maandag 4 september 2006 22:17 schreef Kinga het volgende:
gvd, wat erger ik me nu kapot aan die hilde/marcel groep, godsamme, en die milica zou ik een schop tegen der schenen willen verkopen...
Hilde en Brein zijn 2 woorden die niet in 1 zin passen :-)quote:Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
ja vreemd, ze denken dat Hilde het brein is in het tokkiekamp.
ik hoop het echt!quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Snoet123 het volgende:
Ik hoop dat Marlies zo wijs is haar joker wel te gebruiken al is het om 1 van die gluiperige kampertjes op de bank te gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |