zij nu ook schat.quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Milica vertelt dat ze, in tegenstelling tot anderen, nooit met personen zou gaan slijmen die ze niet mag. Valt me op dat anderen dat idd wel doen.Milica
Kijk eens wat ze nu aan het doen isquote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Milica vertelt dat ze, in tegenstelling tot anderen, nooit met personen zou gaan slijmen die ze niet mag. Valt me op dat anderen dat idd wel doen.Milica
quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef BBoon het volgende:
Tijn tegen Micheline : ik hoop dat jij er uit gaat en niet Semih want anders ga ik de hele dag met je kroelen als Semih eruit is :-)
Met wie praat ze nu dan? dat is Micheline toch? (Die mocht ze toch totaal niet???)quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Ze moet nu wel, nu die zusjes onverwachts voor d'r moeder gekozen heeft......quote:Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef BBoon het volgende:
Opeens praat ze met Micheline Gatver wat een eng mens die Millica ...echt heel eng
tja, die mensenkennis van jou hequote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Ja daag. Zit je wel te luisteren? Ik hou me wel stil want alles wordt nu toch negatief uitgelegd.quote:
Hij heet Semih geen Semir / Samir, hij is niet die terrorist...quote:Op maandag 4 september 2006 22:45 schreef itsme het volgende:
met semir heeft ze nooit een gesprek gehad, maar dat heeft ze ook niet echt geprobeert.
waarom ze nu allemaal zo een hekel aan die semir hebben
O bedankt.quote:Op maandag 4 september 2006 22:46 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij heet Semih geen Semir / Samir, hij is niet die terrorist...
Wat een gelul zeg. Ze zegt dat ze dan niet slijmerig een arm om iemand heen zou leggen enzo.quote:Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Met wie praat ze nu dan? dat is Micheline toch? (Die mocht ze toch totaal niet???)
Neeeeeeeee Milica zou zoiets niet doen volgens haar eigen zeggen![]()
![]()
![]()
Wolf in schaapskleren is op haar van toepassing vind ik
Ze IS heel eerlijk, maar dat wil niet echt doordringen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:46 schreef itsme het volgende:
zo nu is milica heel eerlijk. Jij bent mijn type niet, ik zal nooit vriendinnen met jou worden.![]()
Onzin. Ik zei ook dat ze net heel eerlijk was. (al sprak ze zichzelf snel tegen)quote:Op maandag 4 september 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja daag. Zit je wel te luisteren? Ik hou me wel stil want alles wordt nu toch negatief uitgelegd.
Dat lijk tme ook de enige eerlijke reactiequote:Op maandag 4 september 2006 22:48 schreef natronic het volgende:
ik zou zeggen..jij nomineert mij dus je moet me niet..oprotten kut !!!!!
ooooooooooh ze valt zo door de mand....geweldigquote:Op maandag 4 september 2006 22:48 schreef Snoet123 het volgende:
Is dat filmpje over de nominaties terug te kijken ergens?
Wat zei Milica ook alweer? Het zal nooit een vriendin van me worden
Dan druk ik me nog zacht uit![]()
Zie haar nu staan....totaaaaaal andere woordkeuze ook die ze nu gebruikt tegen Micheline...
Milica we hebben je nu door![]()
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze zegt dat ze dan niet slijmerig een arm om iemand heen zou leggen enzo.
Is het nou al zo erg hier dat iedereen in de groep van Hilde massaal uitgekotsts wordt hier??
Milica is gewoon een leuke meid en heel oprecht. Maar zoals ik ook al aan itsme schreef, laat maar zitten. Alles wordt nu negatief uitgelegd. Oh wee als ik dat eens doe over Tijn
Maar goed. Ik ga even wat anders doen.
Hmmm...volgens mij zijn er 2 nodig voor een gesprek en ik zie Micheline voorlopig geen aanstalten maken om een eind aan het gesprek te breien.quote:Op maandag 4 september 2006 22:43 schreef BBoon het volgende:
Opeens praat ze met Micheline Gatver wat een eng mens die Millica ...echt heel eng
Jij zou toch niet meer reagerenquote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze zegt dat ze dan niet slijmerig een arm om iemand heen zou leggen enzo.
Is het nou al zo erg hier dat iedereen in de groep van Hilde massaal uitgekotsts wordt hier??
Milica is gewoon een leuke meid en heel oprecht. Maar zoals ik ook al aan itsme schreef, laat maar zitten. Alles wordt nu negatief uitgelegd. Oh wee als ik dat eens doe over Tijn
Ik verheerlijk Tijn niet hoor. En heb ook geen hekel aan milicia maar mag haar ook niet echt.quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat er een feestje was.quote:Op maandag 4 september 2006 22:49 schreef GeKa het volgende:
ik begrijp het hele gesprek niet tussen milica en micheline niet
gezeur om niks!
Heb je ook weer gelijk in ...quote:Op maandag 4 september 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm...volgens mij zijn er 2 nodig voor een gesprek en ik zie Micheline voorlopig geen aanstalten maken om een eind aan het gesprek te breien.
Natuurlijk! Die hebben vaak luxere woningen als wij asociale burgerluiquote:Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef ThaSandman het volgende:
Hebben kampers wel een internetaansluiting?
Nee...quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik ga eens bij v-o-l kijken.
Nee een speech is even leukquote:Op maandag 4 september 2006 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Tijn aandachtshoer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |