Lijkt me ook , talpa wil liever een week bellers dan een uur bellers ze zijn niet gek !!!quote:Op maandag 4 september 2006 22:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hebt altijd een week om te stemmen
quote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op 'Hazes-fan' Marcel en z'n 'verloren zoon' Jeroen. Die eerste zal op een gegeven moment E10 verstoten en Jeroen boven hem verkiezen. Als gevolg daarvan zal E10 een splintergroepering vormen en z'n haar blonderen. 'Big Momma' Hilde, die dan inmiddels lang (en breed) het huis verlaten heeft, zal een onverwachte rentree maken als de bodyguard van E10.
Hoe weet jij dat , heb jij bronnen bij talpa ?quote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Voorgaande jaren is duidelijk geworden dat er bijna geen mens belt door de week. Vandaar dat ze het nu gewoon allemaal tijdens de live doen. Krijgen ze net zo veel belletjes.
Ow, dus op EEN dag beslissing en exit...quote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Dynabite het volgende:
[..]
''De lijnen gaan open na de reguliere uitzending van volgende week maandag. In de Live uitzending van diezelfde dag zal dan bekend worden wie als eerste het Big Brother Huis gaat verlaten.'' bron : http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Jij gelooft me niet snel hèquote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bridget zei tegen Marlies: Je hebt nog een week om te beslissen...
quote:Op maandag 4 september 2006 22:31 schreef superhero87 het volgende:
Ik vind Monique toch wel heel leuk:)
Niet altijd! Ik geloof dat het toch 11sept is nuquote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bocaj is nou eenmaal eigenwijs.
moet dat dan?quote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik weiger ten alle tijde om ook dat laatste woord te gaan gebruiken
Ja, en wat ook nog kan (of ze doen dat eerder), is dat bijvoorbeeld Tijn zijn Joker en Semih verkoopt, Semih vervolgens Marcel nomineert, en dat Marcel het huis dan moet verlaten.quote:Op maandag 4 september 2006 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ow, dus op EEN dag beslissing en exit...![]()
Zeker weten , dacht ik ook. Roddeltante Millica gaat hier een leuk verhaal van maken in haar groepjequote:Op maandag 4 september 2006 22:32 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom gaat die Sabrina nu in hemelsnaam haar excuses aanbieden aan die Milica?????
Omdat ze op haar moeder gestemd heeft??
Niet zo'n slimme zet van Sabrina want ze word hier toch op afgerekend hoor
Ik geloof je nu!quote:Op maandag 4 september 2006 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij gelooft me niet snel hè... Vanmiddag vast ook niet toen velen hier riepen dat Marlies haar joker niet mocht inzetten omdat ze niet door bewoners was genomineerd. Kostte ook al zoveel moeite om ze te overtuigen dat ze de joker wél mocht gebruiken. En ook dat ze wél in de tuin mochten, maar niet door het hek aan het einde van de tuin.
Niet eerder. Vorig jaar ook niet (Rikkert was pas na 3 of 4 weken). Maar ze hadden ons dit keer wel een hele snelle exit beloofd.quote:Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn trouwens wel erg laat met de eerste exit, als er volgende week pas iemand uitgaat hebben ze drie weken met volle bezetting gezeten. Normaal gesproken was het toch altijd veel eerder?
O, dus daar gaat het om? Niet om wie het eerste in de tuin was, maar wie door het hek gaat?quote:Op maandag 4 september 2006 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook dat ze wél in de tuin mochten, maar niet door het hek aan het einde van de tuin.
Die is er zo snel uitgegaan, dat we hem niet eens gezien hebben,quote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zou iemand meteen al uit moeten.
Dat zei ik vanmiddag alquote:Op maandag 4 september 2006 22:36 schreef itsme het volgende:
feit de zusjes horen nu bij de minder asocialegroep
Het werd door veel mensen verkeerd gelezen. Er stond gewoon dat de persoon die door de bosdeuren gaat, het huis definitef verlaat. Daarmee bedoelen ze dus gewoon dat die persoon er dus door de kijkers is uitgestemd en via die schuifdeuren net als vorig jaar het huis definitief verlaat.quote:Op maandag 4 september 2006 22:35 schreef GeKa het volgende:
[..]
O, dus daar gaat het om? Niet om wie het eerste in de tuin was, maar wie door het hek gaat?
Welke hek?
Waarom zeggen ze het dan niet zo? Nu begrijp ik het.quote:Op maandag 4 september 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het werd door veel mensen verkeerd gelezen. Er stond gewoon dat de persoon die door de bosdeuren gaat, het huis definitef verlaat. Daarmee bedoelen ze dus gewoon dat die persoon er dus door de kijkers is uitgestemd en via die schuifdeuren net als vorig jaar het huis definitief verlaat.
Doen! Na een wijntje issie al zat volgens mij.quote:Op maandag 4 september 2006 22:37 schreef screenshot het volgende:
Tijn gaat zichzelf helemaal klem zuipen![]()
dan doe ik met hem meequote:Op maandag 4 september 2006 22:37 schreef screenshot het volgende:
Tijn gaat zichzelf helemaal klem zuipen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |