quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
dacht het niet, gewoon volgende week hoor... maar een uurtje om te stemmen neem ik aan...
Ik zet m'n geld op 'Hazes-fan' Marcel en z'n 'verloren zoon' Jeroen. Die eerste zal op een gegeven moment E10 verstoten en Jeroen boven hem verkiezen. Als gevolg daarvan zal E10 een splintergroepering vormen en z'n haar blonderen. 'Big Momma' Hilde, die dan inmiddels lang (en breed) het huis verlaten heeft, zal een onverwachte rentree maken als de bodyguard van E10.quote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Eerder dat het tokkiekamp breinloos funktioneertMaar de anderen denken dat Hilde het voor het zeggen heeft. 2 meelopers, hillie zeurt, blijven over de 2 hollandse trots tokkies.
Ja maar Scanman telt niet echt die vind het gewoon niet leuk als we allemaal een gezint zijn.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zit echt helemaal fout hoor. Volgende week in de reguliere wordt bekend of Marlies haar joker gebruikt en zo ja, wie ze dan nomineert. vanaf dat moment kun je bellen en dat is de exit in de live. Heeft bridget duidelijk gezegd.
quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Bocaj het volgende:
18 sept pas 1e exit! Marlies moet nog wat met haar joker doen en Tijn kan zijn joker nog verkopen... lijnen gaan pas open op 11 sept en week erna 1e exit!
Volgens de Talpasite volgens mij niet.quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Is toch ook logisch! Want je gaat bijv. op Marlies stemmen deze week en dan gebruikt ze haar joker... Dus eerst moeten de jokers bekend zijn voordat er gestemd kan worden...
Precies. Voorgaande jaren is duidelijk geworden dat er bijna geen mens belt door de week. Vandaar dat ze het nu gewoon allemaal tijdens de live doen. Krijgen ze net zo veel belletjes.quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
dacht het niet, gewoon volgende week hoor... maar een uurtje om te stemmen neem ik aan...
Bocaj is nou eenmaal eigenwijs.quote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens de Talpasite volgens mij niet.
Stemmen kan nu nog niet. Want gaat de Joker nog ingezet worden of niet? Marlies heeft er één en Tijn kan de zijne verkopen als hij wilt. De lijnen gaan open na de reguliere uitzending van volgende week maandag. In de Live uitzending van diezelfde dag zal dan bekend worden wie als eerste het Big Brother Huis gaat verlaten
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Lijkt me ook , talpa wil liever een week bellers dan een uur bellers ze zijn niet gek !!!quote:Op maandag 4 september 2006 22:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hebt altijd een week om te stemmen
quote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op 'Hazes-fan' Marcel en z'n 'verloren zoon' Jeroen. Die eerste zal op een gegeven moment E10 verstoten en Jeroen boven hem verkiezen. Als gevolg daarvan zal E10 een splintergroepering vormen en z'n haar blonderen. 'Big Momma' Hilde, die dan inmiddels lang (en breed) het huis verlaten heeft, zal een onverwachte rentree maken als de bodyguard van E10.
Hoe weet jij dat , heb jij bronnen bij talpa ?quote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Voorgaande jaren is duidelijk geworden dat er bijna geen mens belt door de week. Vandaar dat ze het nu gewoon allemaal tijdens de live doen. Krijgen ze net zo veel belletjes.
Ow, dus op EEN dag beslissing en exit...quote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Dynabite het volgende:
[..]
''De lijnen gaan open na de reguliere uitzending van volgende week maandag. In de Live uitzending van diezelfde dag zal dan bekend worden wie als eerste het Big Brother Huis gaat verlaten.'' bron : http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |