ze is aangeslagen niet omdat ze genomineerd is maar omdat ook Semir en marlies genomineerd zijn dus hun plannen in de soep zijn gevallen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline is wat aangeslagen.
Logisch wel, dat je weet dat andere bewoners je weg willen hebben....
Verder slaat de drank al aardig aan: aan de geluiden te horen.
Ja, ik weiger ten alle tijde om ook dat laatste woord te gaan gebruikenquote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef itsme het volgende:
[..]
andere groepje is duidelijk veel minder slim.
stel dat Marlies en Semir niet genomineerd waren dan was het maar 1 persopon geweest en de rest van de kampers.
Je zal hem zo in een donker steegje tegenkomen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040969.jpg]afbeelding][/URL]
Eerder dat het tokkiekamp breinloos funktioneertquote:Op maandag 4 september 2006 22:21 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Wat wil je impliceren; dat E10 in werkelijkheid het brein is?![]()
Zei bridget toch tegen Marlies!quote:
Daarom neem ik het mar weer op voor die groep. Milica is sowieso een schat. Ook Jeroen mag blijven en Etiennde zorgt nog wel voor leuke streams. Allemaal blijven dus. Marcel en Hilde mogen wel weg.quote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef JufJoop het volgende:
Wel grappig dat je hier op Fok! alleen maar verdedigers ziet van één "kamp" --> de niet-kampers
dacht het niet, gewoon volgende week hoor... maar een uurtje om te stemmen neem ik aan...quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Bocaj het volgende:
18 sept pas 1e exit! Marlies moet nog wat met haar joker doen en Tijn kan zijn joker nog verkopen... lijnen gaan pas open op 11 sept en week erna 1e exit!
Fokkers hebben klasse hequote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef JufJoop het volgende:
Wel grappig dat je hier op Fok! alleen maar verdedigers ziet van één "kamp" --> de niet-kampers
veroorzaakt door natuurlijke selectie vermoed ik. de kampsjaken thuis kunnen wss niet eens een pc aanzettenquote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef JufJoop het volgende:
Ik heb wel gehoord dat er jokers verkocht of gebruikt kunnen worden.quote:
Hm... sorry... BIJNA iedereen...quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom neem ik het mar weer op voor die groep. Milica is sowieso een schat. Ook Jeroen mag blijven en Etiennde zorgt nog wel voor leuke streams. Allemaal blijven dus. Marcel en Hilde mogen wel weg.
Dus als alle niet-kampers aanhangers op de enige kamper stemmen, moet het wel goedkomen met die exit van Hildequote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef JufJoop het volgende:
Te weinig stemmen, te weinig geld..quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
dacht het niet, gewoon volgende week hoor... maar een uurtje om te stemmen neem ik aan...
Je zit echt helemaal fout hoor. Volgende week in de reguliere wordt bekend of Marlies haar joker gebruikt en zo ja, wie ze dan nomineert. vanaf dat moment kun je bellen en dat is de exit in de live. Heeft bridget duidelijk gezegd.quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Is toch ook logisch! Want je gaat bijv. op Marlies stemmen deze week en dan gebruikt ze haar joker... Dus eerst moeten de jokers bekend zijn voordat er gestemd kan worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |