En dan wel Marcel want die Jeroen heeft zijn looks nog mee.quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef Snoet123 het volgende:
Ik hoop dat Marlies zo wijs is haar joker wel te gebruiken al is het om 1 van die gluiperige kampertjes op de bank te gooien![]()
Wat wil je impliceren; dat E10 in werkelijkheid het brein is?quote:Op maandag 4 september 2006 22:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
ja vreemd, ze denken dat Hilde het brein is in het tokkiekamp.
Ik had het ook zo gelezen en dan was Rik er nu uitgeweestquote:Op maandag 4 september 2006 22:21 schreef GeKa het volgende:
BEn ik nou fout of hoe zit het?
Er heeft toch iets op de talpa site gestaan van dat de eerste die de tuin in zou gaan er direct uit zou moeten?
Heb ik voor niets de hele avond gehoopt dat E10 als eerste naar buiten zou stormen?
Een romantisch type dusquote:Op maandag 4 september 2006 22:21 schreef CartWOman het volgende:
Tijn is gewoon ontroerd door de tuin en de maan, snap ik heel goed.
andere groepje is duidelijk veel minder slim.quote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies stemde op Jeroen, dus ik neem aan dat hij dan de klos zal zijn.
Ikhad trouwens ook, net als anders, drie genomineerden verwacht. Plus Semih en Marlies, zou dus 5 genomineerden betekenen.
De volume knop kan al lager inderdaadquote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline is wat aangeslagen.
Logisch wel, dat je weet dat andere bewoners je weg willen hebben....
Verder slaat de drank al aardig aan: aan de geluiden te horen.
Bron?quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Bocaj het volgende:
18 sept pas 1e exit! Marlies moet nog wat met haar joker doen en Tijn kan zijn joker nog verkopen... lijnen gaan pas open op 11 sept en week erna 1e exit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |