Ik heb niet gezegd dat je niet mocht blijven hoorquote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik ga eens bij v-o-l kijken.
Tss... je laat de "kampers" in de steek. Wordt saai dan!quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en wat mag dat wezen, fok voor kampsjaken?quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die pad eruit gaat.quote:Op maandag 4 september 2006 22:51 schreef itsme het volgende:
jezus zit hillde nog te zeiken over die opmerking die Semih ooit tegen haar maakte.
hij en Rik hebben ook nog hun eigen drank hequote:Op maandag 4 september 2006 22:54 schreef Papabear het volgende:
Tijn: Ik ben dronken en ik hou van iedereen
Wat was er met egbert, was even weg bier halen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:59 schreef Canisfire het volgende:
En Egbert krijgt nog een kleine rechtzetting..
Ben je besodemieterd. Even v-o-l peilen hoe de meningen daar zijn.quote:
dat is al de tweede keer dat bb wat rechtzetquote:Op maandag 4 september 2006 22:59 schreef Canisfire het volgende:
En Egbert krijgt nog een kleine rechtzetting..
en ik een druk F5ende Jappie nuquote:Op maandag 4 september 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
ziet beeld voor zich van een druk F5ende Scanman...om te zien hoeveel reacties er komen...![]()
![]()
Heeftie t zó snel opgegeven dit jaar?quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef demins het volgende:
Moet ik al "Scanman kom terug!" gaan roepen![]()
Urm...nee...ik was ff met iets anders bezig Scanman01 kom terug!!!!quote:Op maandag 4 september 2006 23:01 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik een druk F5ende Jappie nu![]()
dat is trouwens iedere week een andere hoorquote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd. Even v-o-l peilen hoe de meningen daar zijn.
vanmiddag las ik nog dat dat forum is uitgeroepen tot beste BB forum
Onderin de brief van Moniek stond nog iets voor Egbert.quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef screenshot het volgende:
[..]
Wat was er met egbert, was even weg bier halen.
Hoi lieverd. Ook weer uitgewerkt?quote:Op maandag 4 september 2006 23:01 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik een druk F5ende Jappie nu![]()
Bedanktquote:Op maandag 4 september 2006 23:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Onderin de brief van Moniek stond nog iets voor Egbert.
Ging over de sleutel.
Nee, maar die snapt wel meer niet.quote:Op maandag 4 september 2006 23:02 schreef Rica het volgende:
Snapt Egbert die uitdrukking nu echt niet.
en hoe is het daar?quote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd. Even v-o-l peilen hoe de meningen daar zijn.
vanmiddag las ik nog dat dat forum is uitgeroepen tot beste BB forum
was lekker vrij vandaagquote:Op maandag 4 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoi lieverd. Ook weer uitgewerkt?
Welke uitdrukking was t?quote:Op maandag 4 september 2006 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar die snapt wel meer niet.
Hij had zijn sleutel verstopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |