Dat is dus die 35e(?) weggesaneerde speler.quote:Udinese en Lecce strijden om Saidi
Door: Martijn Mooiweer
30/08/2006 11:10
Karim Saidi speelt komend seizoen zo goed als zeker in de Italiaanse Serie A. De Tunesische verdediger van Feyenoord staat in de belangstelling van Udinese en Lecce. Aangezien Saidi niet voorkomt in de plannen van trainer Erwin Koeman ligt een vertrek voor de hand. De international speelde vorig seizoen al een half jaar bij Lecce, dat hem toen nog huurde van de Rotterdammers. Afgelopen zomer liep een stage bij Sheffield United nog op niets uit door een blessure.
Euh.. is'ie niet terug naar brazilie gegaan en toen nog even doorgestoten naar qartar (sp?)?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:02 schreef Maikalo het volgende:
Somalia heeft volgens vi.nl zijn carrière bij Excelsior beïndigd![]()
Dus zonder van den Herik had je nu wel een kampioensploeg gehad en een club die al 4 jaar Champions League heeft gespeeld?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef chrisgyan het volgende:
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden dat er echt nog Feyenoordsupporters rondlopen die Van den Herik nog steeds steunen. Krijg je van die argumenten: 'Hij heeft de club gered'. Daarvoor alle respect (al heeft Henk Fraser een net zo groot aandeel als Van den Herik). Dit is inmiddels een jaar of 15 geleden. Als je kijkt in welke situatie we nu verkeren kun je moeilijk zeggen dat er in die 15 jaar veel vooruitgang geboekt is.
Schrijnend is toch wel dat je op een avond dat het bestuur 'verantwoording' aflegt aan de supporters gewoon niet komt opdagen. Nu laat je anderen de hete appels uit het vuur halen, zoals hij ook al eerder Wotte en Baan (deels terecht) de klappen liet opvangen. Terwijl overal uit blijkt dat hij de touwtjes nog steeds stevig in handen heeft (zie transfer Kuyt, waarna hij weer trots verkondigde dat ze maar naar hem in Zuid-Frankrijk moesten komen om alles af te ronden)
Aangezien hij een aantal jaar geleden verkondigde dat Feyenoord niet van hem was maar van de supporters, moet hij bij een motie van wantrouwen van diezelfde supporters zich toch minstens flink achter de oren gaan krabben.
Nee, want de GKL is wel degelijk verantwoordelijk voor het in stand houden van de club toen het slechter ging. Had hij daar dus niet geweest, dan hadden we mischien niet eens meer een eredivisie club geweest.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dus zonder van den Herik had je nu wel een kampioensploeg gehad en een club die al 4 jaar Champions League heeft gespeeld?
Eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef yvette1982 het volgende:
Allback zou een paniekaankoop zijn. Die nietsnut heeft de laatste jaren wel bewezen dat hij een matige spits is. Op het WK vond ik hem ook bagger, hij wist elke grote kans te verzieken.
Engelaar zou nog niet eens de materiaalman bij Feyenoord mogen zijn.
Als ze niks goeds kunnen vinden dan kopen ze maar gewoon niks. Wie weet valt er in de winterstop wat te halen, nu zal iedereen de hoofdprijs vragen.
Niet om Jorien van alle schuld van de huidge puinhoop te zuiveren , maar ik kan me niet herrineren dat iemand anders zijn geld in Feyenoord heeft gestoken toen het zo slecht ging , ten tijde van HCS..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef chrisgyan het volgende:
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden dat er echt nog Feyenoordsupporters rondlopen die Van den Herik nog steeds steunen. Krijg je van die argumenten: 'Hij heeft de club gered'. Daarvoor alle respect (al heeft Henk Fraser een net zo groot aandeel als Van den Herik).
Hopen op Tymo,dan maar geen nieuwe spits,een mannetjesputter zou geweldig zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef Kaap het volgende:
Tijd begint te dringen. Ik denk dat feijenoord uiteindelijk of die te dure spits presenteerd of helemaal niemand en gaan we met Pi-Air of Schele Ali in de spits spelen.
Oneens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef yvette1982 het volgende:
Allback zou een paniekaankoop zijn. Die nietsnut heeft de laatste jaren wel bewezen dat hij een matige spits is. Op het WK vond ik hem ook bagger, hij wist elke grote kans te verzieken.
Engelaar zou nog niet eens de materiaalman bij Feyenoord mogen zijn.
Als ze niks goeds kunnen vinden dan kopen ze maar gewoon niks. Wie weet valt er in de winterstop wat te halen, nu zal iedereen de hoofdprijs vragen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:57 uur schreef Razzemans het volgende:
Misschien kunnen ze Saviola wel aantrekken. Die is toch 7e spits bij Barcelona en wordt alleen maar verhuurd. Nou ja, misschien kan Feyenoord hem ook wel huren.
Zou die Saviola wellicht de spits van 2.4 mil zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 uur schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[...]
Misschien dat Saviola 2,4mln netto wil ontvangen? Lijkt me wel ongeveer een salaris voor een speler van zijn kaliber (alhoewel ik zelf dan weer niet zo gecharmeerd van 'm ben..)
Ik ben heel benieuwd wie het gaat worden, Feyenoord heeft versterking nodig.. Zo niet, dan wordt het een heel zwaar seizoen voor de Rotterdammers.. Maar afijn, Feyenoord zit nu zo ongeveer in het zelfde schuitje als SC Heerenveen in de afgelopen winterstop, met dat verschil dat 'wij' iets meer te besteden hadden.. Ik lach me alleen 't apelazerus wanneer Feyenoord met een 'Mark de Vries'-je aan komt zetten.., dat zou wel heel jammer zijn![]()
Dat zeg ik niet, maar feit is dat als je kijkt naar de financiele situatie van de club op dit moment je niet kan zeggen dat de eindverantwoordelijke (Jorien) de zaken goed voor elkaar heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dus zonder van den Herik had je nu wel een kampioensploeg gehad en een club die al 4 jaar Champions League heeft gespeeld?
Och, als psv een optie voor 'em is..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk dat die Saviola uberhaupt niet naar Feyenoord wil.
wie welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Erasmusch het volgende:
Al gemeld?quote:Feyenoord: 'Zestig procent kans op spits'
30/8/2006 10:12
Feyenoord zoekt nog naarstig naar een spits en een middenvelder, maar de kans dat de Rotterdammers nog voor het sluiten van de transfermarkt slagen in hun missie, schat technisch directeur Peter Bosz op zestig procent.
Bosz en algemeen directeur Chris Woerts spraken dinsdagavond tijdens een bijeenkomst met Feyenoordsupporters onder meer over de huidige jacht op nieuwe spelers. 'Het liefst leggen we een spits vast in wie we zo veel vertrouwen hebben, dat we hem een meerjarig contract kunnen bieden. Lukt dat niet, dan moeten we kijken of we niet een speler kunnen huren die ons in elk geval dit seizoen kan helpen', begon Bosz zijn verklaring.
'Maar de spoeling is door de tijdsdruk wel dun. Geen enkele club zit in deze fase te wachten op een plotseling vertrek van zijn spits. Ik denk daarom dat we zestig procent kans hebben om vóór donderdagnacht nog iemand vast te leggen. Met daarbij de restrictie dat we wel tevreden moeten zijn over zijn niveau. Bij twijfel halen we niemand.'
'Gisteren heb ik nog met Spanje gebeld voor een spits. Ik noem geen namen, maar Kluivert was het zeker niet. Het antwoord dat ik van de speler in kwestie kreeg, was dat hij 2,4 miljoen netto wilde verdienen, anders viel er niet te praten. Dat zijn dus bedragen die Feyenoord niet kan betalen. Anderen waren in een eerder stadium wél bereid naar De Kuip te komen, maar hadden niet het geduld te wachten tot Feyenoord Kuijt had verkocht.'
Algemeen directeur Woerts meldde dat Feyenoord de hoop op een transfer van Anatoli Timostsjoek nog niet heeft opgegeven. 'Er is nog steeds contact met Shakhtar Donetsk. We doen er ook nog steeds alles aan om die jongen in Rotterdam te krijgen, maar tot nu toe heb ik in de gesprekken met Shakhtar telkens alleen maar hetzelfde woord gehoord: njet.'
Mjah als je wilt bankzitten, moet je gewoon daar blijven. Wil je eens een paar seizoenen voluit gaan en laten zien wat je kan, dan kun je betere bij een club spelen ook al is het niveau lager.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer schrijven jullie die nou eens af? Shaktar laat hem gewoon niet gaan voor dat bedrag van julliequote:
CLquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:26 schreef Kaap het volgende:
[..]
Mjah als je wilt bankzitten, moet je gewoon daar blijven. Wil je eens een paar seizoenen voluit gaan en laten zien wat je kan, dan kun je betere bij een club spelen ook al is het niveau lager.
En als hij zo goed is, zouden andere clubs hem dan niet willen.
Dus als ie vertrekt zal ie wel naar een club willen die CL speeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
CL is inderdaad ook leuk van de bank, vanaf die plek zie ik het ook![]()
quote:Ali Boussaboun is ontevreden bij Feyenoord. De Rotterdammers zitten voorin met de problemen, maar desondanks lijkt er voor de Marokkaan opnieuw geen basisplek weggelegd. Bovendien sluit de transfermarkt morgenavond.
Terwijl oud-ploeggenoot Dirk Kuyt maandag de gouden schoen kreeg uitgereikt, speelde Boussaboun met Jong Feyenoord. “Ik wil gewoon graag voetballen. Ik moet wedstrijdritme opdoen en hopen op een kans. Ik voel me absoluut niet te groot om voor Jong Feyenoord te spelen. Dus heb ik zelf gevraagd of ik mee mocht doen. Dat lijkt me niet meer dan normaal”, aldus de aanvaller in het Algemeen Dagblad.
Boussaboun mag om die reden ook vertrekken bij Feyenoord. Morgenavond om twaalf uur sluit echter de transfermarkt en de aanvaller lijkt voor die tijd geen nieuwe werkgever te gaan vinden. “Daar wil ik eigenlijk ook niet over praten. Daar zijn zaakwaarnemers voor.”
De aanvaller hoopt na het vertrek van Kuyt wel op meer. “Ik vind het ook niet terecht dat ik gewoon niet meer in aanmerking kom. Dat heb ik na mijn eerste jaar niet verdiend. Ik heb als rechterspits altijd mijn stinkende best gedaan. Ik ben gefrustreerd dat ik uit beeld ben geraakt.”
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article582906.ece
quote:Vanuit de directie kwam de vraag richting de aanwezige fans hoe die
aankijken tegen een rijke investeerder voor Feyenoord. De meningen van de
supporters liepen op dit punt uiteen. Een meerderheid zou één of meerdere
rijke externe investeerders met open armen ontvangen, maar wel onder
duidelijke voorwaarden. Deze personen mogen geen zeggenschap over de club
krijgen. Er zouden allerlei voorwaarden moeten worden gesteld die garanderen
dat de clubcultuur en de club zelf nooit verloren kunnen gaan.
Als hij zichzelf zo goed vind, moet hij ook de kans krijgen om zichzelf te laten zien (laten afgaan that is)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:47 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ali B heeft zijn kansen al lang en breed verpest.
WTF?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als hij zichzelf zo goed vind, moet hij ook de kans krijgen om zichzelf te laten zien (laten afgaan that is)
ja ze kunnen es op het strand in spanje rondzoeken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef Maikalo het volgende:
Loopt er geen speler ergens rond van het type Bombarda? Clubloos, wil wel spelen, en zal niet te veel vragen.
Ja, daar ligt nog een neger met oorbelletjes en een telefoon naast zich van Philipsquote:ja ze kunnen es op het strand in spanje rondzoeken?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef supertux het volgende:
[..]
ja ze kunnen es op het strand in spanje rondzoeken?
Inderdaad, gewoon lekker aanmodderen blijven spelen met pierrequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
WTF?Dat doet ie maar lekker in het 2e dan
tsja een nieuwe spits zal wat schelen, maar dan loopt kollka/huysegems, de ceulaer ook nog ernaast.. Een middenvelder erbij is natuurlijk ook wel wenselijk. Maar met een nieuwe spits alleen zal het ook nog niet veel beter gaan worden denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
![]()
Er MOET een spits komen,zo simpel is het.Met Ali B da Gangstah en Pi-Euro gaan we het niet redden nee.![]()
![]()
Tja met als gevolg dan geen enkele speler meer naar ons toe wilt komen.Spelers zijn niet gek hoor,die spelen liever niet in een zinkend schip.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
Ergens hoop ik gewoon dat er geen spits komt en dat we de volgende tien wedstrijden verliezen. Kan er eindelijk eens orde op zaken gesteld worden binnen de Kuip.
Ik denk zelfs dat de prioriteit licht op het middenveld. Zet Huyzegems in de spits of Castelen desnoods.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef supertux het volgende:
[..]
tsja een nieuwe spits zal wat schelen, maar dan loopt kollka/huysegems, de ceulaer ook nog ernaast.. Een middenvelder erbij is natuurlijk ook wel wenselijk. Maar met een nieuwe spits alleen zal het ook nog niet veel beter gaan worden denk ik![]()
Nou en.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Tja met als gevolg dan geen enkele speler meer naar ons toe wilt komen.Spelers zijn niet gek hoor,die spelen liever niet in een zinkend schip.
Idd, seizoen is toch al verpest.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
Ergens hoop ik gewoon dat er geen spits komt en dat we de volgende tien wedstrijden verliezen. Kan er eindelijk eens orde op zaken gesteld worden binnen de Kuip.
Onzin, dat loopt echt wel los hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Tja met als gevolg dan geen enkele speler meer naar ons toe wilt komen.Spelers zijn niet gek hoor,die spelen liever niet in een zinkend schip.
Mjah, zo had ik ergens de gedachte "laat Biseswar 'em maar maken" .. Breekt de pleuris misschien eens los.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
De meesten kennen hem van het WK.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de prioriteit licht op het middenveld. Zet Huyzegems in de spits of Castelen desnoods.
Dat iedereen trouwens zegt Tymo dit Tymo dat. DIe gast kent niemand eigelijk, heeft echt nog niet getekend (gaat dat ook niet doen denk ik), en zal nog niet eens de reddende engel zijn.
Ik heb het over de boven-middelmaat spelers he.Die zullen dan niet komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin, dat loopt echt wel los hoor.
Die komen sowieso niet, dus waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ik heb het over de boven-middelmaat spelers he.Die zullen dan niet komen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef supertux het volgende:
gemiddeld 15K supporters per wedstrijd
Ik doel meer op het feit dat veel mensen hem 'liefkozend' Tymo noemen.quote:
Dus moeilijk van ze afkomen.Maar ik hoop ook op een kutseizoen.Erwin Koeman vind het niet eens erg het kut gaat.Hopelijk gaan de ogen in het Maasgebouw dan eindelijk open,en hopen op een coup of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef supertux het volgende:
CRISIS in de kuip, gemiddeld 15K supporters per wedstrijd, kut wedstrijden, verliezen.. als het maar wel weer goed komt, en dat komt het alleen als er pecunia in de club gestoken wordt denk ik. De spelers die nu rondlopen bij Feyenoord zijn toch vrijwel niks waard, en na een kut seizeon helemaal niet..
Niet zo huilen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef supertux het volgende:
CRISIS in de kuip, gemiddeld 15K supporters per wedstrijd, kut wedstrijden, verliezen.. als het maar wel weer goed komt, en dat komt het alleen als er pecunia in de club gestoken wordt denk ik. De spelers die nu rondlopen bij Feyenoord zijn toch vrijwel niks waard, en na een kut seizeon helemaal niet..
kan ook door z'n kutnaam komen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat veel mensen hem 'liefkozend' Tymo noemen.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Erwin Koeman vind het niet eens erg het kut gaat.
Wil jij geen licht laten schijnen op de zaken, Luni.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:23 schreef Luni het volgende:
tvp
Geen Charisteas please.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef cohen het volgende:
Misschien is Charisteas iets voor Feyenoord. Wel een (top) spits én beschikbaar. ok, hij heeft voor Ajax gespeeld, maar uiteindelijk zijn we toch allemaal mensen en moeten we ons niet als kinderen van 3 gedragen.
Ik zou zeggen: kopen die hap!
Nou, wat ik van hem heb gezien is niet bijster veel goedsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef cohen het volgende:
Misschien is Charisteas iets voor Feyenoord. Wel een (top) spits én beschikbaar. ok, hij heeft voor Ajax gespeeld, maar uiteindelijk zijn we toch allemaal mensen en moeten we ons niet als kinderen van 3 gedragen.
Ik zou zeggen: kopen die hap!
Hij is een typisch geval van paniekaankoop. Plus dat de keren dat hij heeft gescoord vanuit een invalbeurt was. We zoeken toch meer een spits die 90 min lang levensgevaarlijk is voor de goal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef cohen het volgende:
Hij scoort wel regelmatig toch?
Kom op zeg , als ajax hem niet aan de straatstenen kwijt raakt , gaan ze hem aan ons aanbiedenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef cohen het volgende:
Loekie heeft CM's account gehackt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
Nee, hij kietelt ons om te kijken hoeveel mensen Feyenoord afvallen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Loekie heeft CM's account gehackt?
Dus?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef cohen het volgende:
kan feyenoord hem gebruiken.quote:
Nee hoor, loekie.quote:
Neuh, lijkt me wel goed om te laten gebeuren, hoe pijnlijk het ook zal zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Loekie heeft CM's account gehackt?
Ja, het is ronduit raar dat die jongen, die voor veel geld gehaald is, nu bij Vitesse loopt te ballen, en Feyenoord niet aan een nieuwe spits kan geraken! Zo krom..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef supertux het volgende:
trouwens door lazovic voor een prikkie weg te doen zie je wel hoe achterlijk het beleid is. Als ze die hadden gehouden hadden ze al een betere spits voorin lopen en was de noodzaak een stuk minder. Want voetballen kan die gast echt wel.
Denk toch eens na man, tis al erg zat dat er spelers met een ajax verleden komen, hoef er echt geen 1 die zo direct de overstap maakt.quote:
En zeker niet een die daar (imo) slecht niets heeft gepresteerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk toch eens na man, tis al erg zat dat er spelers met een ajax verleden komen, hoef er echt geen 1 die zo direct de overstap maakt.
en zeker niet zo'n beperkte..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk toch eens na man, tis al erg zat dat er spelers met een ajax verleden komen, hoef er echt geen 1 die zo direct de overstap maakt.
Nog niet eens zo'n heel gek ideequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:58 schreef Hork het volgende:
Nog een poging doen om Van Bronckhorst terug te laten komen en je middenveld is af. Weet niet of hij veel speelt dit seizoen voor Barca![]()
Ja, liever 'blooper'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef cohen het volgende:
ok, dan niet....fijn seizoen toegewenst dan. dus liever Bloeper Ali B. dan charisteas?
gvd heb je nou nog niet door dat we geen neuzen bij ons willen hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef cohen het volgende:
ok, dan niet....fijn seizoen toegewenst dan. dus liever Bloeper Ali B. dan charisteas?
Die stond zaterdag nog in de basisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:11 schreef Maikalo het volgende:
Kunnen we Solskjaer niet even losweken bij ManU ?
Ajax speelde 4-3-3 en daar mislukte Charisteas hopeloos. Toen ze even 4-4-2 speelden deed hij het uitstekend en scoorde 8 doelpunten in 10 wedstrijden (of andersom). Onzin dus imo dat hij niets heeft gepresteerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En zeker niet een die daar (imo) slecht niets heeft gepresteerd
houdt hem dan lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:21 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ajax speelde 4-3-3 en daar mislukte Charisteas hopeloos. Toen ze even 4-4-2 speelden deed hij het uitstekend en scoorde 8 doelpunten in 10 wedstrijden (of andersom). Onzin dus imo dat hij niets heeft gepresteerd
Bron: nu.nlquote:Crouch voelt hete adem van Kuyt bij Liverpool
Uitgegeven: 30 augustus 2006 15:25
LIVERPOOL - Peter Crouch beseft dat hij beter moet gaan voetballen om bij Liverpool verzekerd te blijven van een basisplaats. De 25-jarige spits voelt de hete adem van nieuwe aanwinst Dirk Kuyt in zijn nek. "Nu Dirk erbij is gekomen, is er in de voorhoede nog meer concurrentie", zegt de Engelse international op de website van de club.
Zaterdag moest Crouch tegen West Ham United, ondanks een doelpunt, in de 52 minuut plaatsmaken voor Kuyt. De Nederlander scoorde niet, maar liet wel een goede indruk achter. "Ik startte tegen West Ham gelukkig in de basis", blikt Crouch terug op afgelopen weekeinde. "Toch was ik ook blij voor Dirk. Hij heeft goed gespeeld."
Topaanvallers
Met ook Craig Bellamy en Robbie Fowler in de ploeg beschikt coach Rafael Benítez voorin over vier topaanvallers. "Je voelt de druk", zegt Crouch over de concurrentiestrijd. "Het was fantastisch om met Liverpool de FA Cup te winnen en op het WK voor Engeland te spelen, maar nu mag ik niet meer omkijken. Ik moet beter worden dan vorig seizoen."
Liverpool speelt volgende week zaterdag in de Premier League uit tegen Everton.
Iets voor ons?quote:SEOUL - Pim Verbeek heeft aanvaller Jung-Hwan Ahn niet geselecteerd voor het kwalificatieduel voor de Azië Cup tussen Zuid-Korea en Iran. Het duel dat zaterdag in Seoul wordt gespeeld is het tweede met de Nederlander als bondscoach van Zuid-Korea op de bank. De opvolger van Dick Advocaat zag zijn ploeg eerder deze maand met 3-0 winnen van Taiwan.
Ahn maakte toen nog de openingstreffer maar hij is volgens Verbeek momenteel niet fit genoeg. "Hij is op zoek naar een club en heeft de laatste weken te weinig getraind", aldus de bondscoach die talent Chu-Young Park wegens diens vormcrisis ook buiten de selectie hield.
Doe maar mondje dicht, cohen. Dit soort berichten hebben we niks aan...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef cohen het volgende:
de klok blijft tikken.
wie zal er de eerstvolgende wedstrijd in de spits staan? ik denk pierre! dit wordt weer helemaal niks...
dan is hij wel goed genoeg voor feyenoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Die stond zaterdag nog in de basis.
Precies! En van die 10 op het lijstje zijn er ook 6/7 verkast naar andere ploegen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Keltie het volgende:
"Als al maandenlang de beste spits verkocht dreigt te worden, dan zorg je toch voor een 'achter de hand lijstje' met 10 spitsen???"
Die hadden ze, maar op dit tijdstip moet je met een verdomd grote zak met geld komen wil je er 1 weg kunnen halen bij een club.
ze hadden meerdere spitsen al zover, maar de meesten konden niet wachten op het feit of kuyt nu wel of niet vertrok.. stond nog ergens in het nieuws :pquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Keltie het volgende:
"Als al maandenlang de beste spits verkocht dreigt te worden, dan zorg je toch voor een 'achter de hand lijstje' met 10 spitsen???"
Die hadden ze, maar op dit tijdstip moet je met een verdomd grote zak met geld komen wil je er 1 weg kunnen halen bij een club.
WTF? De personen die daar verantwoordelijk voor zijn krijgen elke maand een leuk bedrag gestort hoor, daar mag verdorie wel wat tegenover staan! 1 keer een lijstje maken, en dan een jaar later verbaast zijn dat hij niet meer klopt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Precies! En van die 10 op het lijstje zijn er ook 6/7 verkast naar andere ploegen.
Jaar later?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF? De personen die daar verantwoordelijk voor zijn krijgen elke maand een leuk bedrag gestort hoor, daar mag verdorie wel wat tegenover staan! 1 keer een lijstje maken, en dan een jaar later verbaast zijn dat hij niet meer klopt?
Ik vind het serieus een flater van jewelste!
Volg Feijenoord wat intensiever, dan weet je dat je nu onzin praat...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF? De personen die daar verantwoordelijk voor zijn krijgen elke maand een leuk bedrag gestort hoor, daar mag verdorie wel wat tegenover staan! 1 keer een lijstje maken, en dan een jaar later verbaast zijn dat hij niet meer klopt?
Precies!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Volg Feijenoord wat intensiever, dan weet je dat je nu onzin praat...
Feijenoord heeft deze zomer verschillende spitsen gevraagd, sommige hadden ook interesse om te komen. Feijenoord had alleen de financiën niet om de betreffende spits te halen, financiën die wel bescihkbaar zouden komen na het vertrek van Kuijt.
Kuijt vertrok dus minder dan een week voor het sluiten van de transferperiode. Gevolg: de meeste spitsen hebben of het contract wat ze hadden verlengt of zijn vertrokken naar een andere ploeg. Feijenoord zit nu dus, mede dankzij Kuijt, met de gebakken peren...
Meer dankzij Liverpool hoor. Want die deden er wat langer over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord heeft deze zomer verschillende spitsen gevraagd, sommige hadden ook interesse om te komen. Feijenoord had alleen de financiën niet om de betreffende spits te halen, financiën die wel bescihkbaar zouden komen na het vertrek van Kuijt.
Kuijt vertrok dus minder dan een week voor het sluiten van de transferperiode. Gevolg: de meeste spitsen hebben of het contract wat ze hadden verlengt of zijn vertrokken naar een andere ploeg. Feijenoord zit nu dus, mede dankzij Kuijt, met de gebakken peren...
Ik wil je er ook helemaal niet "mee hebben", maar dat is hoe het op mij overkomt, en dat is gebaseerd op wat ik er van heb mee gekregen (kranten en studio voetbal zondag).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jaar later?
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.
Maar ga het fijn een flater vinden... mij heb je er niet mee
Ja hoor, jij denkt echt dat ze bij Feyenoord die bijeenkomsten serieus nemen? Schei toch uit. Het is een avondje 'gepeupel aanhoren' en vervolgens weer glimlachend hun godganselijke gang gaan. Jorien lacht zich slap om dit soort initiatieven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef chrisgyan het volgende:
Schrijnend is toch wel dat je op een avond dat het bestuur 'verantwoording' aflegt aan de supporters gewoon niet komt opdagen. Nu laat je anderen de hete appels uit het vuur halen, zoals hij ook al eerder Wotte en Baan (deels terecht) de klappen liet opvangen. Terwijl overal uit blijkt dat hij de touwtjes nog steeds stevig in handen heeft (zie transfer Kuyt, waarna hij weer trots verkondigde dat ze maar naar hem in Zuid-Frankrijk moesten komen om alles af te ronden)
Aangezien hij een aantal jaar geleden verkondigde dat Feyenoord niet van hem was maar van de supporters, moet hij bij een motie van wantrouwen van diezelfde supporters zich toch minstens flink achter de oren gaan krabben.
Dan gaat hij er nog wel achter komen wat er gebeurd, wanneer hij dit soort dingen naast zich neerlegt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Ja hoor, jij denkt echt dat ze bij Feyenoord die bijeenkomsten serieus nemen? Schei toch uit. Het is een avondje 'gepeupel aanhoren' en vervolgens weer glimlachend hun godganselijke gang gaan. Jorien lacht zich slap om dit soort initiatieven.![]()
Ach man, jullie pikken dit al jaren. Lijkt me een gevalletje veel woorden, weinig daden. Iedereen lijkt zich er nu al bij neergelegd te hebben dat er geen spits komt en dat fnoord niet meedoet om het kampioenschap/CL.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan gaat hij er nog wel achter komen wat er gebeurd, wanneer hij dit soort dingen naast zich neerlegt...
Het gaat allang niet meer over een spits of de strijd om het kampioenschap. Zou jij ook wel moeten weten als je de berichten van de laatste week hebt gevolgd...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach man, jullie pikken dit al jaren. Lijkt me een gevalletje veel woorden, weinig daden. Iedereen lijkt zich er nu al bij neergelegd te hebben dat er geen spits komt en dat fnoord niet meedoet om het kampioenschap/CL.
Ja, we kunnen natuurlijk ook volhouden dat we beste zijn, elk jaar de CL kunnen winnen en alle prijzen kunnen pakken. En die gedachte constant uitspreken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach man, jullie pikken dit al jaren. Lijkt me een gevalletje veel woorden, weinig daden. Iedereen lijkt zich er nu al bij neergelegd te hebben dat er geen spits komt en dat fnoord niet meedoet om het kampioenschap/CL.
Lijkt me meer een gevalletje , Blij dat we er nog zijn..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probleem is meestal wat laten ze achter als ze uitgekeken zijn op hun nieuwe 'speeltje' ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef yvette1982 het volgende:
Ik snap niet dat het legioen geen miljardair als voorzitter wil. Dan is de club weer gezond en kunnen we de topspelers halen die we allemaal graag willen zien. Dan zou die Timo en Cruz hier al lang geweest zijn.
Ik zou wel weer is op het coolsingel willen staan.
Ik zit niet te wachten op een rijke Rus die even van Feijenoord zijn speeltje maakt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef yvette1982 het volgende:
Ik snap niet dat het legioen geen miljardair als voorzitter wil. Dan is de club weer gezond en kunnen we de topspelers halen die we allemaal graag willen zien. Dan zou die Timo en Cruz hier al lang geweest zijn.
Ik zou wel weer is op het coolsingel willen staan.
Tuurlijk, maar het is meer dat ik ook nu niet iedereen massaal 'actie zie voeren'. En wat betreft Calciumdude, bij ons was de bom inderdaad al een stuk eerder ontploft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer over een spits of de strijd om het kampioenschap. Zou jij ook wel moeten weten als je de berichten van de laatste week hebt gevolgd...
Als ze weggaan dan staat er sowieso een enorm kapitaal op het veld. Ook kan je afspraken maken over een bepaald kapitaal dat in kas en bank moet zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Probleem is meestal wat laten ze achter als ze uitgekeken zijn op hun nieuwe 'speeltje' ?
Feyenoord is geen speeltje !!!!![]()
Celtic speelt C(?)L, wij niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:40 schreef cohen het volgende:
feyenoord had Gravesen moet kopen van Real Madrid. Hij was al aangeboden bij Ajax. Maar nu is hij voor 3 jaar naar Celtic. Het zou een goeie geweest zijn voor F'noord
crouch is het dubbele waard, is een god in liverpool en speelt graag CL. wat moet die jongen bij feyenoord..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef Hakkert het volgende:
We hadden gewoon kuijt tegen crouch moeten ruilen met bijbetaling van een paar miljoen van de kant van Liverpool!
het dubbele waard ?? op basis van wat ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:48 schreef cohen het volgende:
[..]
crouch is het dubbele waard, is een god in liverpool en speelt graag CL. wat moet die jongen bij feyenoord..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef Hakkert het volgende:
We hadden gewoon kuijt tegen crouch moeten ruilen met bijbetaling van een paar miljoen van de kant van Liverpool!
Jorien krijgt toch niet betaald?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef cohen het volgende:
Jorien heeft ongetwijfeld een feyenoord hart, maar hij moet besluiten nemen zoals een supporter dat zou doen.
'jullie zijn Feyenoord'quote:De club is toch van de supporters.
Crouch zit straks op de bank.... nu kunnen ze er nog iets voor vangenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:48 schreef cohen het volgende:
[..]
crouch is het dubbele waard, is een god in liverpool en speelt graag CL. wat moet die jongen bij feyenoord..
Dat zegt iedereen steeds ja maar dat is toch helemaal niet zo? Want op de zelfde avond verloor Dortmund in Boavista en waren we volgens mij sowieso zeker van de tweede ronde, of Somalia nou had gescoord of niet... (weet niet of de ploegen precies kloppen)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Somalia is DE redder van Feyenoord. Hij schoot ons immers naar de 2e ronde van de CL. (jaja mensen dat is slechts 6 jaar geleden). Zonder zijn doelpunt hadden we nog miljoenen minder op de rekening gehad met als gevolg dat we nu failliet zouden zijn.
Dus kom maar op met het standbeeld voor deze held.![]()
[afbeelding]
Klopt. Was ook bij de gouden ploeg onder 17 die het EK won voor Oranje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef Erasmusch het volgende:
Die Turk was vorige week al gekomen. Heeft al meegedaan. Aardige speler dacht ik?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen steeds ja maar dat is toch helemaal niet zo? Want op de zelfde avond verloor Dortmund in Boavista en waren we volgens mij sowieso zeker van de tweede ronde, of Somalia nou had gescoord of niet... (weet niet of de ploegen precies kloppen)
Wie kan hier uitsluitsel over geven?
1 2 3 4 | 2. Feyenoord C 6 1 5 0 8 7- 6= + 1 3. Borussia Dortmund U 6 1 3 2 6 7- 9= - 2 4. Boavista - 6 1 2 3 5 4-10= - 6 |
Sorin ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:40 schreef cohen het volgende:
feyenoord had Gravesen moet kopen van Real Madrid. Hij was al aangeboden bij Ajax. Maar nu is hij voor 3 jaar naar Celtic. Het zou een goeie geweest zijn voor F'noord. Kostte maar 3 miljoen
Misschien ik zelf wel...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen steeds ja maar dat is toch helemaal niet zo? Want op de zelfde avond verloor Dortmund in Boavista en waren we volgens mij sowieso zeker van de tweede ronde, of Somalia nou had gescoord of niet... (weet niet of de ploegen precies kloppen)
Wie kan hier uitsluitsel over geven?
Was dat deze zomer? In Italie, met die finale tegen Turkije?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Was ook bij de gouden ploeg onder 17 die het EK won voor Oranje.
Hoe dan ook wat ik er nog van weet was dat dit doelpunt een aardige ontlading op de tribunes bracht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Nellid het volgende:
[..]
Als Somalia niet had gescoord had Feyenoord ook op 6 punten gestaan, net als Dortmund (zou dan 0-0 zijn geworden). Het doelsaldo zou dan 0 zijn geweest, dat van Dortmund -2. Was Feyenoord dan doorgegaan of niet? Gaat het om het doelSALDO of de gescoorde doelpunten? Ik dacht doelsaldo en dan hoeft er dus helemaal geen standbeeld te komen van die gozer want zonder dat doelpunt waren we dan ook doorgegaan...
Ja, maar dat is alweer twee jaar terug toch? Of vorige zomer iig?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was dat deze zomer? In Italie, met die finale tegen Turkije?
Vorig jaar volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer twee jaar terug toch? Of vorige zomer iig?
Gaat het dan niet op onderling resultaat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Nellid het volgende:
zonder dat doelpunt waren we dan ook doorgegaan...
2x gelijk. Uit met een goal van Van Vossen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Gaat het dan niet op onderling resultaat?
Was twee keer 1-1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Gaat het dan niet op onderling resultaat?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Laten we Rosenberg maar huren
Ja, was geen hap eigenlijk. Als we geen spits hebben dan maar Rosenberg, beter dan al onze spitsenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niemand hapt dus je quote jezelf maar ff?![]()
Ik vind het niet de schuld van Kuijt dat Feyenoord nu in deze situatie zit, clubs weten dat en PSV en Ajax hebben verleden jaar ook met dat bijltje gehakt toen op de laatste dag nog spelers transfereerden. Ik vind dit transfer-gedoe belachelijk, maar de regels zijn bij Feyenoord bekend en Kuiijt z'n vertrek is niet echt verrassend te noemen imo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie kwamen er toen? Reiziger en Ball bij PSV en Charisteas bij Ajax?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het niet de schuld van Kuijt dat Feyenoord nu in deze situatie zit, clubs weten dat en PSV en Ajax hebben verleden jaar ook met dat bijltje gehakt toen op de laatste dag nog spelers transfereerden. Ik vind dit transfer-gedoe belachelijk, maar de regels zijn bij Feyenoord bekend en Kuiijt z'n vertrek is niet echt verrassend te noemen imo.
Ze hadden biseswar niet moeten verhuren imo op een moment dat Kuijt zijn toekomst nog in het ongewisse lag.
Over paniekaankopen gesproken inderdaad haha.. Voorspelt niet veel goeds voor jullie..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie kwamen er toen? Reiziger en Ball bij PSV en Charisteas bij Ajax?
Jij bent echt een sukkel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, was geen hap eigenlijk. Als we geen spits hebben dan maar Rosenberg, beter dan al onze spitsen
Het verhuren/kopen van Lazovic en Biseswar is geen slimme zet geweest klopt. Neemt niet weg dat Feijenoord niemand had kunnen halen, voordat Kuijt verkocht was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:58 schreef Elgigante het volgende:
Ze hadden biseswar niet moeten verhuren imo op een moment dat Kuijt zijn toekomst nog in het ongewisse lag.
Wij kopen niemand, wachten wel tot de winterstop.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Over paniekaankopen gesproken inderdaad haha.. Voorspelt niet veel goeds voor jullie..
Ook als Feyenoord een gemiddelde blijft houden van 1 punt uit 2 wedstrijden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wij kopen niemand, wachten wel tot de winterstop.
Nee dat is waar, maar ze hebben op 1 paard gewed (Kuijt) en dat is vrij link.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het verhuren/kopen van Lazovic en Biseswar is geen slimme zet geweest klopt. Neemt niet weg dat Feijenoord niemand had kunnen halen, voordat Kuijt verkocht was.
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook als Feyenoord een gemiddelde blijft houden van 1 punt uit 2 wedstrijden?
Idd, Kolkka legt er nog wel 20 in dit seizoen.quote:
Dat denk ik ook niet, maar deze situatie kan (op de lange termijn, ik meen dat komend seizoen het hoogtepunt moet gaan worden ivm een speciale verjaardag van de club) op langere termijn gunstig uitpakken. Het gehel team heeft zich verleden jaar kunnen verschuilen achter alleskunner Kuijt. Nu deze er niet meer is krijg je perfect uitzicht op de kwaliteietn van eenieder, jongens als Hofs, De Guzman, Castelen, Boussabon, Greene etc moeten nu echt gaan opstaan.quote:
Biseswar vind ik niet. Zuiverloon of Sno waren nog wel van pas gekomen denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het verhuren/kopen van Lazovic en Biseswar is geen slimme zet geweest klopt. Neemt niet weg dat Feijenoord niemand had kunnen halen, voordat Kuijt verkocht was.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Laten we Rosenberg maar huren
En dat is al meer dan genoeg..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jullie hebben er al een paar lopen hoor![]()
daar waren ze dan ook wel al best lang mee bezigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/3782/exclusief:-amr-zaki-voor-drie-jaar-naar-psv
Het ligt echt aan Feyenoord. Bij PSV lukt het wel
jaja dat is al gezegt..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:53 schreef yvette1982 het volgende:
Ik weet 100% zeker dat Feyenoord ook met een gelijkspel door gegaan zou zijn.
toppertje...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/3782/exclusief:-amr-zaki-voor-drie-jaar-naar-psv
Het ligt echt aan Feyenoord. Bij PSV lukt het wel
Vleugelspeler van Egyptisch elftal, stel je er maar niet te veel van voor hij is wel kopsterk en technies maar echt niet beter als Vincken of Castelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:47 schreef Staanplaats het volgende:
E wie is Zaki dan?
Kan ook achter de spitsen volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:55 schreef stefmans het volgende:
Vleugelspeler van Egyptisch elftal, stel je er maar niet te veel van voor hij is wel kopsterk en technies maar echt niet beter als Vincken of Castelen.
schei toch uit met Tim Vincken. Prima voetballer voor A1, maar de stap tussen A1 en het 1e is veel te groot. Vergelijkbaar met Nordin Wooter en Kiki Mousampa. In de A1 perfect, maar hoger haken ze meteen keihard af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vleugelspeler van Egyptisch elftal, stel je er maar niet te veel van voor hij is wel kopsterk en technies maar echt niet beter als Vincken of Castelen.
Op de Africacup was zijn schot daar veel te slecht voor, maar mischien is dat ondertussen verbeterdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kan ook achter de spitsen volgens mij.
Lijkt me eerder van toepassing die jongen is echt heel goed, die gaat dit seizoen doorbrekenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Vincken wordt echt onderschat...
Schei toch uit om telkens paralellen te trekken met dat clubje van jou..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:02 schreef cohen het volgende:
[..]
schei toch uit met Tim Vincken. Prima voetballer voor A1, maar de stap tussen A1 en het 1e is veel te groot. Vergelijkbaar met Nordin Wooter en Kiki Mousampa. In de A1 perfect, maar hoger haken ze meteen keihard af.
Tim Vincken is misschien de meest overschatte voetballer van Feyenoord...Na Bosschaart. Castelen is op dit moment onvervangbaar bij feyenoord
Waarom vind ik dat nou helemaal geen gek idee? Naar die Chu-Young Park moeten ze zeker ook eens gaan kijken, hele goede speler voor zijn leeftijd met zeker de potentie om erg goed te worden. Speelt bij één of ander clubje in zuid-korea geloof ik, zal dus zeker niet al te duur zijn. Gewoon doen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef Maikalo het volgende:
Zit ik wat verder rond te neuzen:
SEOUL - Pim Verbeek heeft aanvaller Jung-Hwan Ahn niet geselecteerd voor het kwalificatieduel voor de Azië Cup tussen Zuid-Korea en Iran. Het duel dat zaterdag in Seoul wordt gespeeld is het tweede met de Nederlander als bondscoach van Zuid-Korea op de bank. De opvolger van Dick Advocaat zag zijn ploeg eerder deze maand met 3-0 winnen van Taiwan.
Ahn maakte toen nog de openingstreffer maar hij is volgens Verbeek momenteel niet fit genoeg. "Hij is op zoek naar een club en heeft de laatste weken te weinig getraind", aldus de bondscoach die talent Chu-Young Park wegens diens vormcrisis ook buiten de selectie hield
Iets voor ons?
jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Vincken wordt echt overschat...
Dat jij Castelen beter vind dan Vincken, zegt het 1 en ander over je...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:02 schreef cohen het volgende:
[..]
schei toch uit met Tim Vincken. Prima voetballer voor A1, maar de stap tussen A1 en het 1e is veel te groot. Vergelijkbaar met Nordin Wooter en Kiki Mousampa. In de A1 perfect, maar hoger haken ze meteen keihard af.
Tim Vincken is misschien de meest overschatte voetballer van Feyenoord...Na Bosschaart. Castelen is op dit moment onvervangbaar bij feyenoord
Als je er niet achteraan zit, ken je ook niet achter het net vissen heyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:54 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
toppertje...![]()
en wij vissen weer achter het net .....![]()
quote:Feyenoord grijpt naast Klasnic
De zoektocht van Feyenoord naar een spits lijkt mislukt. De Rotterdamse club had de hoop gevestigd op de komst van Ivan Klasnic van Werder Bremen maar de aanvaller komt niet naar Rotterdam.
uitgegeven: 19:08 30-08-2006 gewijzigd: 19:08 30-08-2006
Vandaag onderhandelde een delegatie van de Rotterdamse club met de speler en de leiding van Werder Bremen, maar wist niet tot een akkoord te komen. Feyenoord vond de vraagprijs van rond de 6 miljoen euro te hoog. Bovendien had de 26-jarige Kroaat te hoge salariseisen. Klasnic is bezig aan zijn zesde seizoen bij Werder Bremen. In de periode bij de Bundesligaclub wist hij 41 keer te scoren.
Met het mislukken van de transfer lijkt de laatste kans op de komst van een aansprekende aanvaller naar De Kuip verkeken. De transfermarkt sluit donderdagavond 31 augustus om middernacht.
Dat nieuws van Klasnic, bedoel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:40 schreef Keltie het volgende:
Oud nieuws en niet erg.
EDIT:
Dit was dus voor die patrick bedoeld
Nopes.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat nieuws van Klasnic, bedoel je?
Uhmquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lijkt me eerder van toepassing die jongen is echt heel goed, die gaat dit seizoen doorbreken![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Tomasso het volgende:
Tim Vincken is held. Mensen die hem overschat vinden zijn jaloerse joden
Waar zou ik in godsnaam jaloers op moeten zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Tomasso het volgende:
Jaloers op al zijn goals? Mooie voorzetten? Alle doelpunten die hij heeft voorbereid? Op alle punten die hij heeft binnen gehaald voor Feyenoord?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Tomasso het volgende:
Hoezo zou dat niet realistisch zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Daar staat ook al Klasnic, op die site. Als ze met zulke spelers bezig zijn, zijn ze ook niet echt realistisch bezig.
Precies,Klasnic is uit de gratie geraakt bij Werder Bremen.Klinkt iniedergeval veelbelovend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet realistisch zijn?
Klasnic klinkt toch aardig ? Als het waar is dan he.Beter dan een Nevland,waar ik bang van was dat ze die zouden gaan kopen.Feyenoord heeft hun hoofd koel gehouden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een bout-beleid zeg.![]()
Ze zetten veelste hoog in en zijn uiteindelijk verrast als er een hoog salaris word gevraagd.![]()
Dit seizoen dus middenmoot.. (iig tot de winterstop)![]()
Hij komt niet hoor, dat is al zeker. Vraagprijs te hoog voor de club en salariseisen te hoog. Al zou het kunnen dat met de komst van Buijs, die een gelimiteerde bedrag van 750.000 had, er meer geld overblijft voor deze spits. Ik ga er niet van uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Precies,Klasnic is uit de gratie geraakt bij Werder Bremen.Klinkt iniedergeval veelbelovend.![]()
Kijk, jij hebt er verstand van... Theoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu is het nog wachten op Janssen zeker...
quote:De zoektocht van Feyenoord naar een spits lijkt mislukt. De Rotterdamse club had de hoop gevestigd op de komst van Ivan Klasnic van Werder Bremen maar de aanvaller komt niet naar De Kuip.
uitgegeven: 19:08 30-08-2006 gewijzigd: 19:08 30-08-2006
Vandaag onderhandelde een delegatie van de Rotterdamse club met de speler en de leiding van Werder Bremen, maar wist niet tot een akkoord te komen. Feyenoord vond de vraagprijs van rond de zes miljoen euro te hoog. Bovendien had de 26-jarige Kroaat te hoge salariseisen. Klasnic is bezig aan zijn zesde seizoen bij Werder Bremen. In de periode bij de Bundesligaclub wist hij 41 keer te scoren.
Met het mislukken van de transfer lijkt de laatste kans op de komst van een aansprekende aanvaller naar De Kuip verkeken. De transfermarkt sluit donderdagavond 31 augustus om middernacht.
Dan komen ze met Nevland.Ja waardom niet gelijk heel Groningen leegkopen.Lekker goedkoop en dicht bij de hand.Nee hoor we zouden geen middelmaat meer kopen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij komt niet hoor, dat is al zeker. Vraagprijs te hoog voor de club en salariseisen te hoog. Al zou het kunnen dat met de komst van Buijs, die een gelimiteerde bedrag van 750.000 had, er meer geld overblijft voor deze spits. Ik ga er niet van uit.
Te oud for Feyenoord.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:48 schreef TC03 het volgende:
Hoe oud is Buijs?
Klasnic had ik eigenlijk niet eens aan gedacht.Achja was ook te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef DaMart het volgende:
Ze waren toch met meerdere spitsen tegelijk bezig? Ik mag toch hopen dat Klasnic niet de laatste was... en kunnen ze anders Hagary niet een kans geven?
Dat Buijs komt vind ik overigens niet eens zo'n heel slechte zet.
Niet meteen zo negatief joh. Ze hebben in ieder geval een in potentie goede middenvelder aangetrokken, en die gaat het heus wel waarmaken. Let maar op mijn woorden. zegt degene die niet wist hoe snel hij Buys in FM2006 weer door moest verkopen na 1 seizoenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Te oud for Feyenoord.![]()
Dit wordt een Bosschaartje.![]()
Hou toch op, lul.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Te oud for Feyenoord.![]()
Dit wordt een Bosschaartje.![]()
Weer een hoop gelul, natuurlijk weer van een jood.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef Enchanter het volgende:
Buys is misschien iemand met een feijenoordhart , maar mist toch de kwaliteiten om bij feijenoord te voetballen , maar ja dat zijn er wel meer
FM2006 is niet de realiteit.De slechste spelers in real life zijn nog goed in FM2006.Ik moet het nog maar zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet meteen zo negatief joh. Ze hebben in ieder geval een in potentie goede middenvelder aangetrokken, en die gaat het heus wel waarmaken. Let maar op mijn woorden. zegt degene die niet wist hoe snel hij Buys in FM2006 weer door moest verkopen na 1 seizoen
Waarom.Waarom stoppen is niet meer moeite in Klasnic.Ik dacht dat de grootste salarisposten weg waren ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hou toch op, lul.
En hij is 24, dus niet te oud.
[..]
Weer een hoop gelul, natuurlijk weer van een jood.
Als FM2006 waarheid was, dan hadden ze niet eens spelers hoeven kopen joh... er schuift bij mij meer jeugd door dan dat ik spelers koop, zo hoog is het niveau in de jeugdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
FM2006 is niet de realiteit.De slechste spelers in real life zijn nog goed in FM2006.Ik moet het nog maar zien.![]()
Buijs is echt niet beter dan Hofs.Ik had graag wat meer lengte gehad op het middenveld.Nu lijkt het wel een Lilliputter middenveld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als FM2006 waarheid was, dan hadden ze niet eens spelers hoeven kopen joh... er schuift bij mij meer jeugd door dan dat ik spelers koop, zo hoog is het niveau in de jeugd
Maar goed, laten we zien wat het wordt. iedereen kan wel meteen negatief gaan doen over Buys, maar geef hem eerst gewoon een kans om zich te bewijzen. Als ze niemand hadden gehaald was het ook niet goed geweest.
Ik ben daan niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Erasmusch het volgende:
daaaaaaaaaaaaaaaaan je bent nu alweer schijtvervelend![]()
quote:bron : www.fr4ever.nl
Velen onder u hebben een uitgesproken mening over Pascal Bosschaart.
De ene vind hem niets een ander geeft hem het voordeel van de twijfel.
Helaas heeft hij door zijn vertoonde spel als linksback niet het geen gebracht als verwacht, geeft hij ook zelf toe. Daarin tegen heeft hij enkele keren op zijn favoriete positie, het middenveld, gespeeld en heeft hij redelijk tot goed gepresteerd.
Als hij de kans zou krijgen op het middenveld en hij presteert daar niet, is Bosschaart de eerste die dit erkent, zelfkritiek is hem niet vreemd.
Pascal kwam over van FC Utrecht waar hij een sterk seizoen als middenvelder speelde.
Vele supporters waren blij met zijn overgang naar Feyenoord, ook omdat hij een echt rood en wit hart heeft.
Hoe kan het verkeren, dezelfde supporters die het hardst om hem riepen, verguizen hem nu. Hoe is het mogelijk dat, zelfs als hij niet heeft gespeeld, hij tijdens het rondlopen in het Stadion van alle kanten ernstige verwensingen naar zijn hoofd krijgt van Feyenoord-supporters. Wij denken dat een beetje respect op zijn plaats is. Hoe je ook over de voetballer Bosschaart denkt, hij blijft een echte Feyenoorder en Feyenoorders verdienen respect. Bosschaart zal nooit een supporter voorbij lopen, ook niet als deze kritiek heeft, hij heeft voor iedereen tijd en dat siert hem.
Peter Bosz gaf gisteren, tijdens het supporters platform, aan dat er tegenwoordig spelers worden gehaald voor een positie die zij nu ook bekleden bij hun huidige club. Dus als je nu als middenvelder speelt daar wordt je dan ook voor aangetrokken en niet op en positie geplaatst waar je wel eens kan verzuipen. Dit is een goede zaak. Zo kan je, bij Feyenoord, jezelf bewijzen op een positie die niet vreemd voor je is.
En dat is nou net wat Bosschaart nog niet heeft kunnen doen.
Irritant, hè.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Erasmusch het volgende:
daaaaaaaaaaaaaaaaan je bent nu alweer schijtvervelend![]()
Jij snapt er echt weinig van he?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef NickFeyR het volgende:
Waarom.Waarom stoppen is niet meer moeite in Klasnic.Ik dacht dat de grootste salarisposten weg waren ?
Bosvelt was wel wat succesvoller dan Buijs was voor dat hij bij Feyenoord kwam.En ik ben daan niet,hoevaak moet ik dat nog uitleggen ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Irritant, hè.
Zit me nu alweer te irriteren. Tijd voor een nieuwe nick.
Buijs wordt de tweede Bosvelt.
Buijs is 1m82quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Buijs is echt niet beter dan Hofs.Ik had graag wat meer lengte gehad op het middenveld.Nu lijkt het wel een Lilliputter middenveld.![]()
Eens.quote:
Voordat Kuyt kwam, dacht ook iedereen dat hij het niveau niet aan zou kunnen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Bosvelt was wel wat succesvoller dan Buijs was voor dat hij bij Feyenoord kwam.En ik ben daan niet,hoevaak moet ik dat nog uitleggen ?![]()
Gabri is overschat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wij hebben Gabri, jullie Buijs, ok stil maar weer ja![]()
Wij hebben geen CL, en jullie ook niet, dus wat is je punt!?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Jasza het volgende:
Wij hebben Gabri, jullie Buijs, ok stil maar weer ja![]()
Moet je maar is goed kijken, die gast is dus echt veel beter dan Buijsquote:
Euh, heeft dat hier iets mee te makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wij hebben geen CL, en jullie ook niet, dus wat is je punt!?
als ie er maar een paar goed raaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet je maar is goed kijken, die gast is dus echt veel beter dan Buijs![]()
Hij krijgt toch rood tegen Ajax, teveel agressie![]()
Ga nou maar weg.Je vervuilt dit topic,jood.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg alleen de waarheid dat Gabri beter is dan Buijs, volgens mij is dat geen trollen hoor kneus.
Te weinig ervaring is juist het probleem. Daar heeft ajax dit jaar wel goed op geanticipeerd...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
Hey, ff een vraagje....
Over het spitsenprobleem, wat loopt er bij het tweede rond eigenlijk??
Kan er niet gewoon daar een of twee van overkomen?
Er zit in het eerste genoeg ervaring om die gasten goed op te vangen en te begeleiden....
Of zie ik het verkeerd???
Ik vraag me dus ook af (maar niemand reageert erop) of die Hagary niks is voor het eerste. Ik ken die jongen verder niet, maar ik las laatst ergens dat hij niet slecht schijnt te doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
Hey, ff een vraagje....
Over het spitsenprobleem, wat loopt er bij het tweede rond eigenlijk??
Kan er niet gewoon daar een of twee van overkomen?
Er zit in het eerste genoeg ervaring om die gasten goed op te vangen en te begeleiden....
Of zie ik het verkeerd???
Psies , tenzij Kluivert ooit naar Feyenoord zou komen natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Cart_man het volgende:
Dan nog. Supporters die hem uitschelden, omdat hij het niet goed doet, mogen van mij de doodstraf krijgen.
Whehequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga nou maar weer tankstations leegroven, Jasper
[..]
Idd, schandalig. Dat ene half uurtje op linkshalf tegen Boro/Chelsea deed ie t best aardig.quote:Dan nog. Supporters die hem uitschelden, omdat hij het niet goed doet, mogen van mij de doodstraf krijgen.
Och, spelers worden nou eenmaal uitgescholden (Lurling?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga nou maar weer tankstations leegroven, Jasper
[..]
Dan nog. Supporters die hem uitschelden, omdat hij het niet goed doet, mogen van mij de doodstraf krijgen.
Die gasten moeten juist nu die ervaring gaan opdoen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Te weinig ervaring is juist het probleem. Daar heeft ajax dit jaar wel goed op geanticipeerd...
Wanneer donderdag niks wordt is het misschien wel een goede optie...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag me dus ook af (maar niemand reageert erop) of die Hagary niks is voor het eerste. Ik ken die jongen verder niet, maar ik las laatst ergens dat hij niet slecht schijnt te doen.
Stevige vloek als een actie mislukt oke, maar niet als je hem na de wedstrijd tegenkomt hem de huid volschelden ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, spelers worden nou eenmaal uitgescholden (Lurling?) ..
Net na een domme actie van 'em (en die heeft'ie nogal eens) verdiend'ie ook wel een stevige vloek
horen we dan ook niks als kollka weer een kut pot speelt?? Bosschaart kan het niveau gewoon niet aan, goeie gozer verder, maar wel voor op de bank..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Whehe![]()
[..]
Idd, schandalig. Dat ene half uurtje op linkshalf tegen Boro/Chelsea deed ie t best aardig.
Ja en hoe kom je aan ervaring, juist door spelers te laten spelenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Te weinig ervaring is juist het probleem. Daar heeft ajax dit jaar wel goed op geanticipeerd...
Emoties lopen weleens op bij sommige mensjes zullen we maar denken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Stevige vloek als een actie mislukt oke, maar niet als je hem na de wedstrijd tegenkomt hem de huid volschelden ...
Die staat op zn eigen plekkie. Bovendien is Bosschaart eigen jeugd, Rotterdammer en 100% Feyenoorder.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef supertux het volgende:
[..]
horen we dan ook niks als kollka weer een kut pot speelt?? Bosschaart kan het niveau gewoon niet aan, goeie gozer verder, maar wel voor op de bank..
Dat los je maar op 1 manier op > laten spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Te weinig ervaring is juist het probleem.
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Of was het iemand anders die 5 100 % kansen mistte tegen Kopenhagen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent lachwekkend, daaaaaaaaaaan.
Sure, met het verschil dat ajax dit jaar enkele spelers (Gabri, Stam) hebben gehaald, die al wat langer op het hoogste niveau spelen. Dat soort spelers brengen dus ook meer ervaring met zich mee, dan de rest van de selectie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja en hoe kom je aan ervaring, juist door spelers te laten spelen![]()
Je voelt je aangesproken, dus je bent hem wel.quote:
En speelt 90% van z'n potten als een wijfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bovendien is Bosschaart eigen jeugd, Rotterdammer en 100% Feyenoorder.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Of was het iemand anders die 5 100 % kansen mistte tegen Kopenhagen?
Het is een dragende speler, geen spits. Huntelaar heeft ook al 2 wedstrijden niet gescoord, wat een kutspeler.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Of was het iemand anders die 5 100 % kansen mistte tegen Kopenhagen?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst
Gabri is gewoon een uitstekende voetballer
![]()
Sjah, maar aangezien we nu toch al van een "verloren" seizoen (let op de "") spreken kan je nu het beste jeugd laten rijpen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sure, met het verschil dat ajax dit jaar enkele spelers (Gabri, Stam) hebben gehaald, die al wat langer op het hoogste niveau spelen. Dat soort spelers brengen dus ook meer ervaring met zich mee, dan de rest van de selectie.
Ja tegen Groningen was ie weer dramatisch. Hij had gewoon een paar oefenwedstrijden als linkshalf moeten spelen en als dat niet luktequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
En speelt 90% van z'n potten als een wijf![]()
Dat is waar, maar je kan ook denken slechter als dit kan het niet worden dus ik geef de jeugd dit seizoen de kans. Want voor de Play-offs maakt het dus niet uit of je 2de of 6de wordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sure, met het verschil dat ajax dit jaar enkele spelers (Gabri, Stam) hebben gehaald, die al wat langer op het hoogste niveau spelen. Dat soort spelers brengen dus ook meer ervaring met zich mee, dan de rest van de selectie.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
op naar het neuzen forum...... en opzouten met je Gabri fetisjisme
![]()
Wordt verkeerd ingezet. Is geen linksback en mensen moeten gewoon zijn bek houden tegen hem. Kritiek geven, ja. Uitschelden, nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
En speelt 90% van z'n potten als een wijf![]()
Toch wel. Als je 6e wordt doe je zeker niet meer mee voor de CL-plek.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan ook denken slechter als dit kan het niet worden dus ik geef de jeugd dit seizoen de kans. Want voor de Play-offs maakt het dus niet uit of je 2de of 6de word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |