Voordat Kuyt kwam, dacht ook iedereen dat hij het niveau niet aan zou kunnen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Bosvelt was wel wat succesvoller dan Buijs was voor dat hij bij Feyenoord kwam.En ik ben daan niet,hoevaak moet ik dat nog uitleggen ?![]()
Gabri is overschat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wij hebben Gabri, jullie Buijs, ok stil maar weer ja![]()
Wij hebben geen CL, en jullie ook niet, dus wat is je punt!?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:59 schreef Jasza het volgende:
Wij hebben Gabri, jullie Buijs, ok stil maar weer ja![]()
Moet je maar is goed kijken, die gast is dus echt veel beter dan Buijsquote:
Euh, heeft dat hier iets mee te makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wij hebben geen CL, en jullie ook niet, dus wat is je punt!?
als ie er maar een paar goed raaktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet je maar is goed kijken, die gast is dus echt veel beter dan Buijs![]()
Hij krijgt toch rood tegen Ajax, teveel agressie![]()
Ga nou maar weg.Je vervuilt dit topic,jood.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg alleen de waarheid dat Gabri beter is dan Buijs, volgens mij is dat geen trollen hoor kneus.
Te weinig ervaring is juist het probleem. Daar heeft ajax dit jaar wel goed op geanticipeerd...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
Hey, ff een vraagje....
Over het spitsenprobleem, wat loopt er bij het tweede rond eigenlijk??
Kan er niet gewoon daar een of twee van overkomen?
Er zit in het eerste genoeg ervaring om die gasten goed op te vangen en te begeleiden....
Of zie ik het verkeerd???
Ik vraag me dus ook af (maar niemand reageert erop) of die Hagary niks is voor het eerste. Ik ken die jongen verder niet, maar ik las laatst ergens dat hij niet slecht schijnt te doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
Hey, ff een vraagje....
Over het spitsenprobleem, wat loopt er bij het tweede rond eigenlijk??
Kan er niet gewoon daar een of twee van overkomen?
Er zit in het eerste genoeg ervaring om die gasten goed op te vangen en te begeleiden....
Of zie ik het verkeerd???
Psies , tenzij Kluivert ooit naar Feyenoord zou komen natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Cart_man het volgende:
Dan nog. Supporters die hem uitschelden, omdat hij het niet goed doet, mogen van mij de doodstraf krijgen.
Whehequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga nou maar weer tankstations leegroven, Jasper
[..]
Idd, schandalig. Dat ene half uurtje op linkshalf tegen Boro/Chelsea deed ie t best aardig.quote:Dan nog. Supporters die hem uitschelden, omdat hij het niet goed doet, mogen van mij de doodstraf krijgen.
Och, spelers worden nou eenmaal uitgescholden (Lurling?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga nou maar weer tankstations leegroven, Jasper
[..]
Dan nog. Supporters die hem uitschelden, omdat hij het niet goed doet, mogen van mij de doodstraf krijgen.
Die gasten moeten juist nu die ervaring gaan opdoen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Te weinig ervaring is juist het probleem. Daar heeft ajax dit jaar wel goed op geanticipeerd...
Wanneer donderdag niks wordt is het misschien wel een goede optie...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag me dus ook af (maar niemand reageert erop) of die Hagary niks is voor het eerste. Ik ken die jongen verder niet, maar ik las laatst ergens dat hij niet slecht schijnt te doen.
Stevige vloek als een actie mislukt oke, maar niet als je hem na de wedstrijd tegenkomt hem de huid volschelden ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, spelers worden nou eenmaal uitgescholden (Lurling?) ..
Net na een domme actie van 'em (en die heeft'ie nogal eens) verdiend'ie ook wel een stevige vloek
horen we dan ook niks als kollka weer een kut pot speelt?? Bosschaart kan het niveau gewoon niet aan, goeie gozer verder, maar wel voor op de bank..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Whehe![]()
[..]
Idd, schandalig. Dat ene half uurtje op linkshalf tegen Boro/Chelsea deed ie t best aardig.
Ja en hoe kom je aan ervaring, juist door spelers te laten spelenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Te weinig ervaring is juist het probleem. Daar heeft ajax dit jaar wel goed op geanticipeerd...
Emoties lopen weleens op bij sommige mensjes zullen we maar denken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:07 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Stevige vloek als een actie mislukt oke, maar niet als je hem na de wedstrijd tegenkomt hem de huid volschelden ...
Die staat op zn eigen plekkie. Bovendien is Bosschaart eigen jeugd, Rotterdammer en 100% Feyenoorder.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef supertux het volgende:
[..]
horen we dan ook niks als kollka weer een kut pot speelt?? Bosschaart kan het niveau gewoon niet aan, goeie gozer verder, maar wel voor op de bank..
Dat los je maar op 1 manier op > laten spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Te weinig ervaring is juist het probleem.
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Of was het iemand anders die 5 100 % kansen mistte tegen Kopenhagen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent lachwekkend, daaaaaaaaaaan.
Sure, met het verschil dat ajax dit jaar enkele spelers (Gabri, Stam) hebben gehaald, die al wat langer op het hoogste niveau spelen. Dat soort spelers brengen dus ook meer ervaring met zich mee, dan de rest van de selectie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja en hoe kom je aan ervaring, juist door spelers te laten spelen![]()
Je voelt je aangesproken, dus je bent hem wel.quote:
En speelt 90% van z'n potten als een wijfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bovendien is Bosschaart eigen jeugd, Rotterdammer en 100% Feyenoorder.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Of was het iemand anders die 5 100 % kansen mistte tegen Kopenhagen?
Het is een dragende speler, geen spits. Huntelaar heeft ook al 2 wedstrijden niet gescoord, wat een kutspeler.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Of was het iemand anders die 5 100 % kansen mistte tegen Kopenhagen?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst
Gabri is gewoon een uitstekende voetballer
![]()
Sjah, maar aangezien we nu toch al van een "verloren" seizoen (let op de "") spreken kan je nu het beste jeugd laten rijpen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sure, met het verschil dat ajax dit jaar enkele spelers (Gabri, Stam) hebben gehaald, die al wat langer op het hoogste niveau spelen. Dat soort spelers brengen dus ook meer ervaring met zich mee, dan de rest van de selectie.
Ja tegen Groningen was ie weer dramatisch. Hij had gewoon een paar oefenwedstrijden als linkshalf moeten spelen en als dat niet luktequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
En speelt 90% van z'n potten als een wijf![]()
Dat is waar, maar je kan ook denken slechter als dit kan het niet worden dus ik geef de jeugd dit seizoen de kans. Want voor de Play-offs maakt het dus niet uit of je 2de of 6de wordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sure, met het verschil dat ajax dit jaar enkele spelers (Gabri, Stam) hebben gehaald, die al wat langer op het hoogste niveau spelen. Dat soort spelers brengen dus ook meer ervaring met zich mee, dan de rest van de selectie.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
op naar het neuzen forum...... en opzouten met je Gabri fetisjisme
![]()
Wordt verkeerd ingezet. Is geen linksback en mensen moeten gewoon zijn bek houden tegen hem. Kritiek geven, ja. Uitschelden, nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
En speelt 90% van z'n potten als een wijf![]()
Toch wel. Als je 6e wordt doe je zeker niet meer mee voor de CL-plek.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan ook denken slechter als dit kan het niet worden dus ik geef de jeugd dit seizoen de kans. Want voor de Play-offs maakt het dus niet uit of je 2de of 6de word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |