Dat nieuws van Klasnic, bedoel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:40 schreef Keltie het volgende:
Oud nieuws en niet erg.
EDIT:
Dit was dus voor die patrick bedoeld
Nopes.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat nieuws van Klasnic, bedoel je?
Uhmquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lijkt me eerder van toepassing die jongen is echt heel goed, die gaat dit seizoen doorbreken![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Tomasso het volgende:
Tim Vincken is held. Mensen die hem overschat vinden zijn jaloerse joden
Waar zou ik in godsnaam jaloers op moeten zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Tomasso het volgende:
Jaloers op al zijn goals? Mooie voorzetten? Alle doelpunten die hij heeft voorbereid? Op alle punten die hij heeft binnen gehaald voor Feyenoord?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Tomasso het volgende:
Hoezo zou dat niet realistisch zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Daar staat ook al Klasnic, op die site. Als ze met zulke spelers bezig zijn, zijn ze ook niet echt realistisch bezig.
Precies,Klasnic is uit de gratie geraakt bij Werder Bremen.Klinkt iniedergeval veelbelovend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet realistisch zijn?
Klasnic klinkt toch aardig ? Als het waar is dan he.Beter dan een Nevland,waar ik bang van was dat ze die zouden gaan kopen.Feyenoord heeft hun hoofd koel gehouden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een bout-beleid zeg.![]()
Ze zetten veelste hoog in en zijn uiteindelijk verrast als er een hoog salaris word gevraagd.![]()
Dit seizoen dus middenmoot.. (iig tot de winterstop)![]()
Hij komt niet hoor, dat is al zeker. Vraagprijs te hoog voor de club en salariseisen te hoog. Al zou het kunnen dat met de komst van Buijs, die een gelimiteerde bedrag van 750.000 had, er meer geld overblijft voor deze spits. Ik ga er niet van uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Precies,Klasnic is uit de gratie geraakt bij Werder Bremen.Klinkt iniedergeval veelbelovend.![]()
Kijk, jij hebt er verstand van... Theoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu is het nog wachten op Janssen zeker...
quote:De zoektocht van Feyenoord naar een spits lijkt mislukt. De Rotterdamse club had de hoop gevestigd op de komst van Ivan Klasnic van Werder Bremen maar de aanvaller komt niet naar De Kuip.
uitgegeven: 19:08 30-08-2006 gewijzigd: 19:08 30-08-2006
Vandaag onderhandelde een delegatie van de Rotterdamse club met de speler en de leiding van Werder Bremen, maar wist niet tot een akkoord te komen. Feyenoord vond de vraagprijs van rond de zes miljoen euro te hoog. Bovendien had de 26-jarige Kroaat te hoge salariseisen. Klasnic is bezig aan zijn zesde seizoen bij Werder Bremen. In de periode bij de Bundesligaclub wist hij 41 keer te scoren.
Met het mislukken van de transfer lijkt de laatste kans op de komst van een aansprekende aanvaller naar De Kuip verkeken. De transfermarkt sluit donderdagavond 31 augustus om middernacht.
Dan komen ze met Nevland.Ja waardom niet gelijk heel Groningen leegkopen.Lekker goedkoop en dicht bij de hand.Nee hoor we zouden geen middelmaat meer kopen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij komt niet hoor, dat is al zeker. Vraagprijs te hoog voor de club en salariseisen te hoog. Al zou het kunnen dat met de komst van Buijs, die een gelimiteerde bedrag van 750.000 had, er meer geld overblijft voor deze spits. Ik ga er niet van uit.
Te oud for Feyenoord.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:48 schreef TC03 het volgende:
Hoe oud is Buijs?
Klasnic had ik eigenlijk niet eens aan gedacht.Achja was ook te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef DaMart het volgende:
Ze waren toch met meerdere spitsen tegelijk bezig? Ik mag toch hopen dat Klasnic niet de laatste was... en kunnen ze anders Hagary niet een kans geven?
Dat Buijs komt vind ik overigens niet eens zo'n heel slechte zet.
Niet meteen zo negatief joh. Ze hebben in ieder geval een in potentie goede middenvelder aangetrokken, en die gaat het heus wel waarmaken. Let maar op mijn woorden. zegt degene die niet wist hoe snel hij Buys in FM2006 weer door moest verkopen na 1 seizoenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Te oud for Feyenoord.![]()
Dit wordt een Bosschaartje.![]()
Hou toch op, lul.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:49 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Te oud for Feyenoord.![]()
Dit wordt een Bosschaartje.![]()
Weer een hoop gelul, natuurlijk weer van een jood.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef Enchanter het volgende:
Buys is misschien iemand met een feijenoordhart , maar mist toch de kwaliteiten om bij feijenoord te voetballen , maar ja dat zijn er wel meer
FM2006 is niet de realiteit.De slechste spelers in real life zijn nog goed in FM2006.Ik moet het nog maar zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet meteen zo negatief joh. Ze hebben in ieder geval een in potentie goede middenvelder aangetrokken, en die gaat het heus wel waarmaken. Let maar op mijn woorden. zegt degene die niet wist hoe snel hij Buys in FM2006 weer door moest verkopen na 1 seizoen
Waarom.Waarom stoppen is niet meer moeite in Klasnic.Ik dacht dat de grootste salarisposten weg waren ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hou toch op, lul.
En hij is 24, dus niet te oud.
[..]
Weer een hoop gelul, natuurlijk weer van een jood.
Als FM2006 waarheid was, dan hadden ze niet eens spelers hoeven kopen joh... er schuift bij mij meer jeugd door dan dat ik spelers koop, zo hoog is het niveau in de jeugdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
FM2006 is niet de realiteit.De slechste spelers in real life zijn nog goed in FM2006.Ik moet het nog maar zien.![]()
Buijs is echt niet beter dan Hofs.Ik had graag wat meer lengte gehad op het middenveld.Nu lijkt het wel een Lilliputter middenveld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als FM2006 waarheid was, dan hadden ze niet eens spelers hoeven kopen joh... er schuift bij mij meer jeugd door dan dat ik spelers koop, zo hoog is het niveau in de jeugd
Maar goed, laten we zien wat het wordt. iedereen kan wel meteen negatief gaan doen over Buys, maar geef hem eerst gewoon een kans om zich te bewijzen. Als ze niemand hadden gehaald was het ook niet goed geweest.
Ik ben daan niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Erasmusch het volgende:
daaaaaaaaaaaaaaaaan je bent nu alweer schijtvervelend![]()
quote:bron : www.fr4ever.nl
Velen onder u hebben een uitgesproken mening over Pascal Bosschaart.
De ene vind hem niets een ander geeft hem het voordeel van de twijfel.
Helaas heeft hij door zijn vertoonde spel als linksback niet het geen gebracht als verwacht, geeft hij ook zelf toe. Daarin tegen heeft hij enkele keren op zijn favoriete positie, het middenveld, gespeeld en heeft hij redelijk tot goed gepresteerd.
Als hij de kans zou krijgen op het middenveld en hij presteert daar niet, is Bosschaart de eerste die dit erkent, zelfkritiek is hem niet vreemd.
Pascal kwam over van FC Utrecht waar hij een sterk seizoen als middenvelder speelde.
Vele supporters waren blij met zijn overgang naar Feyenoord, ook omdat hij een echt rood en wit hart heeft.
Hoe kan het verkeren, dezelfde supporters die het hardst om hem riepen, verguizen hem nu. Hoe is het mogelijk dat, zelfs als hij niet heeft gespeeld, hij tijdens het rondlopen in het Stadion van alle kanten ernstige verwensingen naar zijn hoofd krijgt van Feyenoord-supporters. Wij denken dat een beetje respect op zijn plaats is. Hoe je ook over de voetballer Bosschaart denkt, hij blijft een echte Feyenoorder en Feyenoorders verdienen respect. Bosschaart zal nooit een supporter voorbij lopen, ook niet als deze kritiek heeft, hij heeft voor iedereen tijd en dat siert hem.
Peter Bosz gaf gisteren, tijdens het supporters platform, aan dat er tegenwoordig spelers worden gehaald voor een positie die zij nu ook bekleden bij hun huidige club. Dus als je nu als middenvelder speelt daar wordt je dan ook voor aangetrokken en niet op en positie geplaatst waar je wel eens kan verzuipen. Dit is een goede zaak. Zo kan je, bij Feyenoord, jezelf bewijzen op een positie die niet vreemd voor je is.
En dat is nou net wat Bosschaart nog niet heeft kunnen doen.
Irritant, hè.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef Erasmusch het volgende:
daaaaaaaaaaaaaaaaan je bent nu alweer schijtvervelend![]()
Jij snapt er echt weinig van he?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef NickFeyR het volgende:
Waarom.Waarom stoppen is niet meer moeite in Klasnic.Ik dacht dat de grootste salarisposten weg waren ?
Bosvelt was wel wat succesvoller dan Buijs was voor dat hij bij Feyenoord kwam.En ik ben daan niet,hoevaak moet ik dat nog uitleggen ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Irritant, hè.
Zit me nu alweer te irriteren. Tijd voor een nieuwe nick.
Buijs wordt de tweede Bosvelt.
Buijs is 1m82quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:55 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Buijs is echt niet beter dan Hofs.Ik had graag wat meer lengte gehad op het middenveld.Nu lijkt het wel een Lilliputter middenveld.![]()
Eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |