Dat nieuws van Klasnic, bedoel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:40 schreef Keltie het volgende:
Oud nieuws en niet erg.
EDIT:
Dit was dus voor die patrick bedoeld
Nopes.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat nieuws van Klasnic, bedoel je?
Uhmquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lijkt me eerder van toepassing die jongen is echt heel goed, die gaat dit seizoen doorbreken![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Tomasso het volgende:
Tim Vincken is held. Mensen die hem overschat vinden zijn jaloerse joden
Waar zou ik in godsnaam jaloers op moeten zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Tomasso het volgende:
Jaloers op al zijn goals? Mooie voorzetten? Alle doelpunten die hij heeft voorbereid? Op alle punten die hij heeft binnen gehaald voor Feyenoord?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:04 schreef Tomasso het volgende:
Hoezo zou dat niet realistisch zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Daar staat ook al Klasnic, op die site. Als ze met zulke spelers bezig zijn, zijn ze ook niet echt realistisch bezig.
Precies,Klasnic is uit de gratie geraakt bij Werder Bremen.Klinkt iniedergeval veelbelovend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet realistisch zijn?
Klasnic klinkt toch aardig ? Als het waar is dan he.Beter dan een Nevland,waar ik bang van was dat ze die zouden gaan kopen.Feyenoord heeft hun hoofd koel gehouden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een bout-beleid zeg.![]()
Ze zetten veelste hoog in en zijn uiteindelijk verrast als er een hoog salaris word gevraagd.![]()
Dit seizoen dus middenmoot.. (iig tot de winterstop)![]()
Hij komt niet hoor, dat is al zeker. Vraagprijs te hoog voor de club en salariseisen te hoog. Al zou het kunnen dat met de komst van Buijs, die een gelimiteerde bedrag van 750.000 had, er meer geld overblijft voor deze spits. Ik ga er niet van uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:39 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Precies,Klasnic is uit de gratie geraakt bij Werder Bremen.Klinkt iniedergeval veelbelovend.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |